Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 33140000-3 Медичні матеріали (канюлі, катетери, маски анестезіологічні, скальпелі, дихальні контури, скарифікатори, ендотрахеальні трубки, системи)
Очікувана вартість
1 115 733,00 UAH
UA-2018-04-20-000658-c 70a5896bc11b430993191d7e44abc422
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дюжник Ірина Олександрівна

+380612249414 ekonomist0708@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Запорізька міська багатопрофільна дитяча лікарня № 5"
Код ЄДРПОУ: 05498789
Місцезнаходження: 69076, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Новгородська, буд. 28-а
Контактна особа: Дюжник Ірина Олександрівна
+380612249414
ekonomist0708@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2018 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2018 15:45
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2018 15:45
Початок аукціону: 10 травня 2018 14:14
Очікувана вартість: 1 115 733,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 578,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Детальніше опис та кількіть товару наведено в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52 найменувань
ДК 021:2015 код 33140000-3 Медичні матеріали (канюлі, катетери, маски анестезіологічні, скальпелі, дихальні контури, скарифікатори, ендотрахеальні трубки, системи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69076, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Новгородська, 28-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2018 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЗАРІС" 1 105 436,28
UAH з ПДВ
1 105 436,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АВІДАН 1 115 147,13
UAH з ПДВ
1 115 147,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2018 17:34
документи на переможця
05 травня 2018 17:34
8_Інші документи.PDF
05 травня 2018 17:34
4_Документи по ст.17.PDF
05 травня 2018 17:34
2_Тендерна пропозиція.PDF
05 травня 2018 17:34
1_Реєстр.PDF

Публічні документи

06 травня 2018 22:21
Доверенность 2018.PDF
06 травня 2018 22:21
Зп2_06052018221155.PDF
06 травня 2018 22:21
Зп_06052018220404.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЗАРІС"

ТОВ АВІДАН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЗАРІС"
#38510648
Переможець 1 105 436,28
UAH з ПДВ
16 травня 2018 16:08

Документи

16 травня 2018 16:08
Електронний підпис
16 травня 2018 16:07
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2018 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЗАРІС"
#38510648
1 105 436,28
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 травня 2018 16:08
Електронний підпис
16 травня 2018 16:07
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 11:40
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 11:37
Додаткова угода 4 до договору 31А-2220 від 04.06.2018.pdf зміни до договору
31 січня 2019 13:42
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 18:05
Дод угода 3 до договору 31А-2220 від 04.06.2018.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 18:04
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 13:17
Додаткова угода 2 до договору 31А-2220.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 13:16
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2018 14:43
Додаткова угода 1 до договору 31а-2220.pdf зміни до договору
22 жовтня 2018 12:30
Електронний підпис укладений
04 червня 2018 15:12
Договір укладений
04 червня 2018 15:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пп.3 п. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", п. 11.3 Договору, а саме:"покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;"
Номер договору про закупівлю: 31A-2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 31A-2220
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пп. 1 п. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: "1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;"
Номер договору про закупівлю: 31A-2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 31A-2220
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону УКраїни "Про публічні закупівлі", а саме: "Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку."
Номер договору про закупівлю: 31A-2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 31A-2220
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: "Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку". Сума договору збільшується на 218 384.00 грн. з ПДВ. Загальна ціна договору складає 1 319 480.33 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 31A-2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 31A-2220
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 1 319 480,33
UAH з ПДВ