39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
19 910,00 UAH
UA-2018-04-20-000593-b 01c31a4dcfc9420b8cf9c2afd4bd691d
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Київська міська клінічна лікарня №18
Код ЄДРПОУ: 01993776
Місцезнаходження замовника: 01030, Україна, Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Контактна особа замовника: Гермашева Наталія Олександрівна
380442340220
viddil18@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2018 12:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2018 12:10
Початок аукціону: 25 квітня 2018 15:12
Очікувана вартість: 19 910,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 597,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Щітка для прибирання з ручкою - 50 шт.; Швабра - 50 шт.; Держак для лопат - 10 шт.; Мітла березова в/г - 100 шт.; Віники Сорго в/г Люкс - 150 шт.; Щітка для миття рук - 25 шт.; Щітка для прибирання - 50 шт.; Вантуз - 5 шт; Йорш для туалету з підставкою - 20 шт.; Совок з щіткою - 20 шт.; Совок для сміття з резиновою накладкою - 30 шт.; Мішки для сміття на 35 л. по 50 шт. - 100 шт.; Мішки для сміття на 120 л. по 10 шт. - 30 шт.; Сірники в упаковці 10 шт - 50 уп. Граблі веєрні – 3 шт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
693 Одиниця
Щітка для прибирання з ручкою - 50 шт.; Швабра - 50 шт.; Держак для лопат - 10 шт.; Мітла березова в/г - 100 шт.; Віники Сорго в/г Люкс - 150 шт.; Щітка для миття рук - 25 шт.; Щітка для прибирання - 50 шт.; Вантуз - 5 шт; Йорш для туалету з підставкою - 20 шт.; Совок з щіткою - 20 шт.; Совок для сміття з резиновою накладкою - 30 шт.; Мішки для сміття на 35 л. по 50 шт. - 100 шт.; Мішки для сміття на 120 л. по 10 шт. - 30 шт.; Сірники в упаковці 10 шт - 50 уп. Граблі веєрні – 3 шт.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка, 17
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 квітня 2018 12:08
Договір___18-1.doc
20 квітня 2018 12:08
Кваліфікаційні вимоги-8.docx
20 квітня 2018 12:08
Технічне завдання.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-20-000593-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3054208417
Дата подання: 27 квітня 2018 15:37
Вимога
ФОП Бердник Олександр Анатолійович, ознайомившись з Протоколом №1548 від 27.04.2018р. в якому членами тендерного комітету було прийнято рішення відхилити пропозицію надану ФОП Бердником О.А. мотивуючи свої дії тим, що « ФОП Бердник О.А. не надав копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності)».
Стосовно прийнятого рішення вважаю за необхідне звернути увагу Замовника на наступне:
Закон України про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань трактує поняття виписки з ЄДР як документу в електронній або паперовій формі, який формується та оновлюється за результатами проведення реєстраційних дій та містить відомості про юридичну особу (чи її окремий підрозділ), фізичну особу-підприємця. Тобто виписка – це результат реєстраційної дії, але не будь-якої, а тільки коли відбувається зміна відомостей, які перебувають на обліку в державних органах (зокрема, фіскальна служба, орган статистики або пенсійний фонд). Виписка містить відомості про юридичну особу чи ФОПа, яка утворились внаслідок реєстраційної дії.
Документ, який може замінити виписку, тобто містить відомості, актуальні на даний час, і які відсутні у свідоцтві, і є витягом. Закон розуміє останній як документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з ЄДР, які є актуальними на момент формування витягу або на момент, який зазначений у запиті, чи інформацію про відсутність даних відомостей у цьому реєстрі.
Також хочу звернути Вашу увагу на те, що Інформація, яка міститься у Витягу є публічною, а отже отримати її може яка завгодно особа.
Так, відповідно до ч. 1 ст. 10 та ч. 1 ст. 11 Закону України від 15.05.2003 № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою,відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними.
Згідно з ч. 3 ст. 17 Закону, Уповноважений орган (Мінекономрозвитку України) щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Причому, у ч. 3 ст. 17 Закону зазначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, Замовник має самостійно перевіряти наявність чи відсутність зазначених обставин у таких реєстрах.
Напідставі вище викладеного, ФОП Бердник О.А. звертається до Замовника з вимогою переглянути рішення щодо відхилення нашої пропозиції з нижчою ціною у Закупівлі.


З повагою,
ФОП Бердник О.А.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 квітня 2018 16:52
Тендерним комітетом Київської міської клінічної лікарні № 18 (далі – Комітет) розглянуто Ваше звернення (№ 2 від 27.04.2018) щодо перегляду рішення Комітету (протокол № 1548 від 27.04.2018) про відхилення Вашої пропозиції у зв’язку з ненаданням копії свідоцтва про державну реєстрацію або копії виписки з ЄДРПОУ.
Повідомляємо, що закупівля, в якій Ви приймали участь належить до допорогових, порядок проведення яких визначений Порядком здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), затвердженим наказом Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35.
Відповідно до п.п 6.3. Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Таким чином, вимоги щодо надання учасниками копії свідоцтва про державну реєстрацію або копії виписки з ЄДРПОУ встановлені відповідно до п.п.6.3. Порядку.
Враховуючи вищевикладене відсутні законні підстави для перегляду рішення Тендерного комітету (протокол № 1548 від 27.04.2018) щодо відхилення Вашої пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу до закупівлі UA-2018-04-20-000593-b
Номер вимоги: UA-2018-04-20-000593-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3054208417
Дата подання: 27 квітня 2018 15:42
Вимога
Вимога
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 квітня 2018 16:53
Тендерним комітетом Київської міської клінічної лікарні № 18 (далі – Комітет) розглянуто Ваше звернення (№ 2 від 27.04.2018) щодо перегляду рішення Комітету (протокол № 1548 від 27.04.2018) про відхилення Вашої пропозиції у зв’язку з ненаданням копії свідоцтва про державну реєстрацію або копії виписки з ЄДРПОУ.
Повідомляємо, що закупівля, в якій Ви приймали участь належить до допорогових, порядок проведення яких визначений Порядком здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), затвердженим наказом Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35.
Відповідно до п.п 6.3. Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Таким чином, вимоги щодо надання учасниками копії свідоцтва про державну реєстрацію або копії виписки з ЄДРПОУ встановлені відповідно до п.п.6.3. Порядку.
Враховуючи вищевикладене відсутні законні підстави для перегляду рішення Тендерного комітету (протокол № 1548 від 27.04.2018) щодо відхилення Вашої пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу до закупівлі UA-2018-04-20-000593-b

Документи подані скаржником

27 квітня 2018 15:42
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 квітня 2018 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 19 880,00
UAH з ПДВ
19 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 19 862,00
UAH з ПДВ
19 264,50
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство"КОР-АЛ" 19 890,00
UAH з ПДВ
19 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2018 17:11
ЦП.pdf
24 квітня 2018 11:00
Код завірений.pdf
24 квітня 2018 11:00
Інформація.pdf
24 квітня 2018 11:00
Паспорт завірений.pdf
24 квітня 2018 11:00
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

24 квітня 2018 11:52
Установчі документи.pdf
24 квітня 2018 11:52
Тендерна пропозиція.pdf
24 квітня 2018 11:52
Витяг Епіцентр К 2018.pdf

Публічні документи

23 квітня 2018 18:32
23.04.2018пропозиція-1.doc
23 квітня 2018 18:32
Прозор_2018.rar

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3054208417
Відхилено 19 250,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2018 10:35
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 19 264,50
UAH з ПДВ
27 квітня 2018 16:34

Документи

27 квітня 2018 10:34
Протокол 1548.pdf

Документи

27 квітня 2018 16:33
Протокол 1554.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27.04.2018 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
19 264,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 квітня 2018 16:33
Протокол 1554.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір 16 05-001.pdf укладений
16 травня 2018 14:23

Актуальні тендери

До пошуку