Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Напівавтоматичний біохімічний аналізатор Gesan Chem 100
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2018-04-20-000549-c ● 097cc232cbb44681bab19cf305947356
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Синельниківська центральна районна лікарня" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01989160 |
Місцезнаходження: | 52500, Україна , Дніпропетровська обл., Синельникове, вул.Миру 52 |
Контактна особа: |
Кисляк Світлана Федорівна +380566340883 sincrb@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 квітня 2018 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2018 15:01 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2018 15:01 |
Початок аукціону: | 02 травня 2018 12:32 |
Очікувана вартість: | 90 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Напівавтоматичний біохімічний аналізатор Gesan Chem 100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52500, Україна, Дніпропетровська область, м. Синельникове, вул. Миру, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2018
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 квітня 2018 14:57 |
Проект договору.doc |
20 квітня 2018 14:57 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-20-000549-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП КУЗЬМЕНКО ІРИНА ВІКТОРІВНА, Код ЄДРПОУ:3177503782
Дата подання: 03 травня 2018 15:24
Оскарження дискваліфікації найбільш вигідної економічно пропозиції
Тендерним комітетом Комунального закладу «Синельниківська центральна районна лікарня" Дніпропетровської обласної ради (далі – Замовник) було опубліковане оголошення про проведення закупівлі кодом ДК 021:2015: 38430000-8 — «Детектори та аналізатори» (38434500-1 – «Біохімічні аналізатори»), номер оголошення UA-2018-04-20-000549-c від 20.04.2018 року.
Згідно з вимогами замовника я, Фізична особа – підприємець Кузьменко Ірина Вікторівна, прийняла участь в даній закупівлі, аукціон по якій відбувся 02.05.2018 року з 12:32 по 12:53 год.
В закупівлі прийняло участь два учасники:
- ФОП Криштальян Мілена Вікторівна, пропозиція після аукціону 88 900,00 грн. з ПДВ
- ФОП Кузьменко Ірина Вікторівна, пропозиція після аукціону 79 000,00 грн. без ПДВ
03.05.2018 року об 10:55 Замовником було долучено Протокол № 65 від 03 травня 2018 року.
В протоколі зазначено, що Замовник приймає рішення про дискваліфікацію пропозиції учасника ФОП Кузьменко Ірина Вікторівна тому що назва аналізатора не відповідає вимогам Замовника. Мною було надано всі документи якими підтверджується повна відповідність всім медико-технічним вимогам, а також порівняльна таблиця для наглядності. Навіть зовнішній вигляд аналізатора, який я пропоную повністю ідентичний аналізатору який вимагається Замовником. Відмінність є тільки в тому, що в запропонованому мною аналізаторі BS-3000M є українська мова меню, а в аналізаторі Gesan Chem 100 тільки китайська та англійська мови меню. Тобто запропонований мною аналізатор є не тільки повністю ідентичним за всіма параметрами аналізатору Gesan Chem 100, а навіть перевершує його тому що персоналу лабораторії, на мій погляд, буде зручніше працювати з меню на українській мові ніж на китайській або англійській. До того ж економія бюджетних коштів складе 9 900,00грн.
Небажання тендерного комітету Замовника торгів об’єктивно розглянути мою тендерну пропозицію та прийняти її повністю нівелює базові принципи здійснення закупівель, такі як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, економія бюджетних коштів.
Намагання Замовника торгів діяти всупереч вимогам Наказу ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» №35 від 13.04.2016 року, протизаконно дискваліфікувавши мою пропозицію, надає стійку впевненість вбачати в діях тендерного комітету Замовника торгів ознак дискримінаційних дій, зловживання у використанні бюджетних коштів, наявності корупційної складової та порушенні конкурентного законодавства України тощо.
У в зв’язку з вищенаведеним, вбачаючи в діях тендерного комітету Замовника торгів ознак дискримінаційних дій, наявності корупційної складової та порушенні конкурентного законодавства України
ВИМАГАЮ:
1. Зобов'язати Замовника відмінити рішення про мою дискваліфікацію;
2. Зобов'язати Замовника визнати переможцем ФОП Кузьменко Ірину Вікторівну;
3. Здійснити оприлюднення результатів на тендерному майданчику.
Фізична особа-підприємець Кузьменко І.В.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з вимогами замовника я, Фізична особа – підприємець Кузьменко Ірина Вікторівна, прийняла участь в даній закупівлі, аукціон по якій відбувся 02.05.2018 року з 12:32 по 12:53 год.
В закупівлі прийняло участь два учасники:
- ФОП Криштальян Мілена Вікторівна, пропозиція після аукціону 88 900,00 грн. з ПДВ
- ФОП Кузьменко Ірина Вікторівна, пропозиція після аукціону 79 000,00 грн. без ПДВ
03.05.2018 року об 10:55 Замовником було долучено Протокол № 65 від 03 травня 2018 року.
В протоколі зазначено, що Замовник приймає рішення про дискваліфікацію пропозиції учасника ФОП Кузьменко Ірина Вікторівна тому що назва аналізатора не відповідає вимогам Замовника. Мною було надано всі документи якими підтверджується повна відповідність всім медико-технічним вимогам, а також порівняльна таблиця для наглядності. Навіть зовнішній вигляд аналізатора, який я пропоную повністю ідентичний аналізатору який вимагається Замовником. Відмінність є тільки в тому, що в запропонованому мною аналізаторі BS-3000M є українська мова меню, а в аналізаторі Gesan Chem 100 тільки китайська та англійська мови меню. Тобто запропонований мною аналізатор є не тільки повністю ідентичним за всіма параметрами аналізатору Gesan Chem 100, а навіть перевершує його тому що персоналу лабораторії, на мій погляд, буде зручніше працювати з меню на українській мові ніж на китайській або англійській. До того ж економія бюджетних коштів складе 9 900,00грн.
Небажання тендерного комітету Замовника торгів об’єктивно розглянути мою тендерну пропозицію та прийняти її повністю нівелює базові принципи здійснення закупівель, такі як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, економія бюджетних коштів.
Намагання Замовника торгів діяти всупереч вимогам Наказу ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» №35 від 13.04.2016 року, протизаконно дискваліфікувавши мою пропозицію, надає стійку впевненість вбачати в діях тендерного комітету Замовника торгів ознак дискримінаційних дій, зловживання у використанні бюджетних коштів, наявності корупційної складової та порушенні конкурентного законодавства України тощо.
У в зв’язку з вищенаведеним, вбачаючи в діях тендерного комітету Замовника торгів ознак дискримінаційних дій, наявності корупційної складової та порушенні конкурентного законодавства України
ВИМАГАЮ:
1. Зобов'язати Замовника відмінити рішення про мою дискваліфікацію;
2. Зобов'язати Замовника визнати переможцем ФОП Кузьменко Ірину Вікторівну;
3. Здійснити оприлюднення результатів на тендерному майданчику.
Фізична особа-підприємець Кузьменко І.В.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2018 13:24
КЗ "Синельниківська ЦРЛ" ДОР" має апарат напіватоматичний біохімічний аналізатор китайського виробництва, який постійно ремонтується. Тому приймає рішення придбати апарат якісного європейського виробництва, а саме напівавтоматичний біохімічний аналізатор Gesan Chem 100, який по технічним характеристикам працює на вітчизняних реактивах, які є в наявності у лікарні.
ФОП Кузьменко І.В. пропонує напівавтоматичний біохімічний аналізатор BS-3000M китайського виробництва, в склад якого входить стартовий набір реагентів, які потім лікарня повинна буде постійно закуповувати додатково в подальшому.
Згідно документації Замовник залишив за собою право вибору кращого з запропонованих товарів, тому відхилив пропозицію ФОП Кузьменко І.В.
Таким чином, Замовник не порушив діюче законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а тільки скористався своїм законним правом.
ФОП Кузьменко І.В. пропонує напівавтоматичний біохімічний аналізатор BS-3000M китайського виробництва, в склад якого входить стартовий набір реагентів, які потім лікарня повинна буде постійно закуповувати додатково в подальшому.
Згідно документації Замовник залишив за собою право вибору кращого з запропонованих товарів, тому відхилив пропозицію ФОП Кузьменко І.В.
Таким чином, Замовник не порушив діюче законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а тільки скористався своїм законним правом.
Номер вимоги: UA-2018-04-20-000549-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП КУЗЬМЕНКО ІРИНА ВІКТОРІВНА, Код ЄДРПОУ:3177503782
Дата подання: 08 травня 2018 15:00
Оскарження дискваліфікації найбільш вигідної економічно пропозиції
Категорично не згодний з незаконною дискваліфікацією моєї пропозиції.
У відповідь на мою попередню скаргу Замовник відповів: " КЗ "Синельниківська ЦРЛ" ДОР" має апарат напіватоматичний біохімічний аналізатор китайського виробництва, який постійно ремонтується. Тому приймає рішення придбати апарат якісного європейського виробництва, а саме напівавтоматичний біохімічний аналізатор Gesan Chem 100, який по технічним характеристикам працює на вітчизняних реактивах, які є в наявності у лікарні. ФОП Кузьменко І.В. пропонує напівавтоматичний біохімічний аналізатор BS-3000M китайського виробництва, в склад якого входить стартовий набір реагентів, які потім лікарня повинна буде постійно закуповувати додатково в подальшому. Згідно документації Замовник залишив за собою право вибору кращого з запропонованих товарів, тому відхилив пропозицію ФОП Кузьменко І.В. Таким чином, Замовник не порушив діюче законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а тільки скористався своїм законним правом."
Наведена відповідь Замовника необгрунтована з наступних причин:
1) запропонований мною аналізатор до останнього гвинтика аналогічний аналізатору Gesan Chem 100, так як з порівняльної таблиці абсолютно очевидно, що Gesan Chem 100 фактично виробляється в Китаї на заводі SINNOWA по програмі ODM (original design manufacturer https://ru.wikipedia.org/wiki/ODM) і він нічим не кращий за BS-3000M. Обидва аналізатори очевидно насправді якісного китайського виробництва;
2) біохімічний аналізатор BS-3000M є "відкритою системою", тобто працює на будь-яких реагентах, в т.ч. і вітчизняного виробництва, а стартовий набір реагентів, який я пропоную до аналізатора (виробництва Cormay, Польща), призначений виключно для запуску аналізатора і перевірки його роботи. В подальшому користувач може працювати на будь-яких реагентах, і лікарня НЕ повинна буде постійно закуповувати додатково в подальшому реагенти які пропонуються в стартовому наборі;
3) згідно Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 Замовник не має права вибору кращого з запропонованих товарів. Це закупівлі за державні, а не за особисті кошти і порядок таких закупівель регламентується Законом та іншими нормативно-правовими актами. Згідно п. 9.2. Наказу
"Виключними підставами дискваліфікації є:
- пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
- Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору."
Моя пропозиція повністю відповідає умовам Закупівлі і я не відмовлялась від підписання договору.
Таким чином Замовник не "скористався своїм законним правом", а порушив Закон, так як такого права у нього згідно Закону немає.
У в зв’язку з вищенаведеним, вбачаючи в діях тендерного комітету Замовника торгів ознак дискримінаційних дій, наявності корупційної складової та порушенні конкурентного законодавства України
ВИМАГАЮ:
1. Зобов'язати Замовника відмінити рішення про мою дискваліфікацію;
2. Зобов'язати Замовника визнати переможцем ФОП Кузьменко Ірину Вікторівну;
3. Здійснити оприлюднення результатів на тендерному майданчику;
4. Вжити заходів щодо надання правової оцінки незаконним діям Замовника.
Розгорнути
Згорнути
У відповідь на мою попередню скаргу Замовник відповів: " КЗ "Синельниківська ЦРЛ" ДОР" має апарат напіватоматичний біохімічний аналізатор китайського виробництва, який постійно ремонтується. Тому приймає рішення придбати апарат якісного європейського виробництва, а саме напівавтоматичний біохімічний аналізатор Gesan Chem 100, який по технічним характеристикам працює на вітчизняних реактивах, які є в наявності у лікарні. ФОП Кузьменко І.В. пропонує напівавтоматичний біохімічний аналізатор BS-3000M китайського виробництва, в склад якого входить стартовий набір реагентів, які потім лікарня повинна буде постійно закуповувати додатково в подальшому. Згідно документації Замовник залишив за собою право вибору кращого з запропонованих товарів, тому відхилив пропозицію ФОП Кузьменко І.В. Таким чином, Замовник не порушив діюче законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а тільки скористався своїм законним правом."
Наведена відповідь Замовника необгрунтована з наступних причин:
1) запропонований мною аналізатор до останнього гвинтика аналогічний аналізатору Gesan Chem 100, так як з порівняльної таблиці абсолютно очевидно, що Gesan Chem 100 фактично виробляється в Китаї на заводі SINNOWA по програмі ODM (original design manufacturer https://ru.wikipedia.org/wiki/ODM) і він нічим не кращий за BS-3000M. Обидва аналізатори очевидно насправді якісного китайського виробництва;
2) біохімічний аналізатор BS-3000M є "відкритою системою", тобто працює на будь-яких реагентах, в т.ч. і вітчизняного виробництва, а стартовий набір реагентів, який я пропоную до аналізатора (виробництва Cormay, Польща), призначений виключно для запуску аналізатора і перевірки його роботи. В подальшому користувач може працювати на будь-яких реагентах, і лікарня НЕ повинна буде постійно закуповувати додатково в подальшому реагенти які пропонуються в стартовому наборі;
3) згідно Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 Замовник не має права вибору кращого з запропонованих товарів. Це закупівлі за державні, а не за особисті кошти і порядок таких закупівель регламентується Законом та іншими нормативно-правовими актами. Згідно п. 9.2. Наказу
"Виключними підставами дискваліфікації є:
- пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
- Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору."
Моя пропозиція повністю відповідає умовам Закупівлі і я не відмовлялась від підписання договору.
Таким чином Замовник не "скористався своїм законним правом", а порушив Закон, так як такого права у нього згідно Закону немає.
У в зв’язку з вищенаведеним, вбачаючи в діях тендерного комітету Замовника торгів ознак дискримінаційних дій, наявності корупційної складової та порушенні конкурентного законодавства України
ВИМАГАЮ:
1. Зобов'язати Замовника відмінити рішення про мою дискваліфікацію;
2. Зобов'язати Замовника визнати переможцем ФОП Кузьменко Ірину Вікторівну;
3. Здійснити оприлюднення результатів на тендерному майданчику;
4. Вжити заходів щодо надання правової оцінки незаконним діям Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 травня 2018 15:10
КЗ «Синельниківська ЦРЛ»ДОР» надає ще одну обгрунтовану відповідь щодо правомірності своїх дій, а саме :
1) Стосовно повторної вимоги від ФОП Кузьменко І.В. повідомляємо, що нам потрібно виключно те обладнання, яке вказано у данній закупівлі.
Виходячи з цього, ми запевняємо, що у наших закупівлях ми зацікавлені не у виборі конкретного переможця, а у виборі якісного обладнання, яке б задовольняло нас в процесі роботи з ним, забезпечувало належне та ефективне виконання лабораторією своїх обов’язків. П.6.4 Наказу ДП «Зовніштогвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель» дає нам на це право.
2) Щодо вашого погляду до запропанованого аналізатору, зауважуємо ще раз, що лікарня має напівавтоматичний біохімічний аналізатор китайського виробництва, який постійно ремонтується. Тому лікарня, а саме персонал лабораторії прийняв рішення придбати обладнання більш якіснішого європейського виробництва, а саме напівавтоматичний біохімічний аналізатор Gesan Chem 100.
3) Враховуючи вашу відповідь, що Обидва аналізатори очевидно насправді якісного китайського виробництва, надаємо роз’яснення : якість медичного виробу підтверджується декларацією відповідності, яка складається виробником або його уповноваженим представником, або постачальником, що відповідає за введення продукції в обіг.
Згідно розглянутої документації обох учасників, а саме декларації відповідності вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in virto, затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 №754 напівавтоматичний біохімічний аналізатор BS-3000 M для лабораторної діагностики in virto вироблений виробником SINNOWA Medical Science &Technology Co., Ltd, Qilin Industrial Park, Nanjing, China (Китай) , а аналізатор біохімічний напівавтоматичний Gesan Chem 100 вироблений виробником GESAN PRODUCTION S.R/L., Via Fiera Dell’Eremita, Campobello di Mazara (TP) ITALY (Італія), тобто більш якіснішого європейського виробництва, ніж China (Китай).
Ваше ствердження щодо ідентичності аналізаторів до останнього гвинтика безпідставне.
4) Тендерна документація – це Біблія закупівлі. Все, що в ній Замовник передбачає, Учасник має виконувати умова в умову. Не більше і не менше, не краще і не гірше, а саме так, як передбачав Замовник, прописавши вимоги до медичного обладнання згідно конкретних потреб та побажань кваліфікованих спеціалістів, які будуть працювати на цьому обладнанні.
Саме згідно тендерної документації Замовник залишив за собою право вибору кращого з запропанованих товарів, тому і відхилив пропозицію ФОП Кузьменко І.В.
5) Щодо використання Наказу ДП «Зовніштогвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель», то Учасник ФОП Кузьменко І.В. відповідно до п.5.1. другого етапу закупівель не скористався можливістю звернутися до Замовника у період уточнень, а саме з 20.04.2018 по 25.04.2018 (5 днів для уточнень) із запитаннями про вимоги, які ним встановлені і яке саме обладнання необхідне лікарні.
Тим самим, втративши цей час для роз’яснень ФОП Кузьменко І.В. продовжує звинувачувати Замовника в неправомірних діях щодо відхилення своєї пропозиції.
Замовник не обмежував Учасників в прийнятті участі в даних торгах, але запропанове ними обладнання повинно було відповідати Вимогам зазначеним Замовником під час оголошення пропозиції відповідно до п.6.9. Наказу ДП «Зовніштогвидав України» від 13.04.2016 №35.
Враховуючи вище наведене, ще раз наголошуємо, що Замовник не порушив діюче законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом.
1) Стосовно повторної вимоги від ФОП Кузьменко І.В. повідомляємо, що нам потрібно виключно те обладнання, яке вказано у данній закупівлі.
Виходячи з цього, ми запевняємо, що у наших закупівлях ми зацікавлені не у виборі конкретного переможця, а у виборі якісного обладнання, яке б задовольняло нас в процесі роботи з ним, забезпечувало належне та ефективне виконання лабораторією своїх обов’язків. П.6.4 Наказу ДП «Зовніштогвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель» дає нам на це право.
2) Щодо вашого погляду до запропанованого аналізатору, зауважуємо ще раз, що лікарня має напівавтоматичний біохімічний аналізатор китайського виробництва, який постійно ремонтується. Тому лікарня, а саме персонал лабораторії прийняв рішення придбати обладнання більш якіснішого європейського виробництва, а саме напівавтоматичний біохімічний аналізатор Gesan Chem 100.
3) Враховуючи вашу відповідь, що Обидва аналізатори очевидно насправді якісного китайського виробництва, надаємо роз’яснення : якість медичного виробу підтверджується декларацією відповідності, яка складається виробником або його уповноваженим представником, або постачальником, що відповідає за введення продукції в обіг.
Згідно розглянутої документації обох учасників, а саме декларації відповідності вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in virto, затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 №754 напівавтоматичний біохімічний аналізатор BS-3000 M для лабораторної діагностики in virto вироблений виробником SINNOWA Medical Science &Technology Co., Ltd, Qilin Industrial Park, Nanjing, China (Китай) , а аналізатор біохімічний напівавтоматичний Gesan Chem 100 вироблений виробником GESAN PRODUCTION S.R/L., Via Fiera Dell’Eremita, Campobello di Mazara (TP) ITALY (Італія), тобто більш якіснішого європейського виробництва, ніж China (Китай).
Ваше ствердження щодо ідентичності аналізаторів до останнього гвинтика безпідставне.
4) Тендерна документація – це Біблія закупівлі. Все, що в ній Замовник передбачає, Учасник має виконувати умова в умову. Не більше і не менше, не краще і не гірше, а саме так, як передбачав Замовник, прописавши вимоги до медичного обладнання згідно конкретних потреб та побажань кваліфікованих спеціалістів, які будуть працювати на цьому обладнанні.
Саме згідно тендерної документації Замовник залишив за собою право вибору кращого з запропанованих товарів, тому і відхилив пропозицію ФОП Кузьменко І.В.
5) Щодо використання Наказу ДП «Зовніштогвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель», то Учасник ФОП Кузьменко І.В. відповідно до п.5.1. другого етапу закупівель не скористався можливістю звернутися до Замовника у період уточнень, а саме з 20.04.2018 по 25.04.2018 (5 днів для уточнень) із запитаннями про вимоги, які ним встановлені і яке саме обладнання необхідне лікарні.
Тим самим, втративши цей час для роз’яснень ФОП Кузьменко І.В. продовжує звинувачувати Замовника в неправомірних діях щодо відхилення своєї пропозиції.
Замовник не обмежував Учасників в прийнятті участі в даних торгах, але запропанове ними обладнання повинно було відповідати Вимогам зазначеним Замовником під час оголошення пропозиції відповідно до п.6.9. Наказу ДП «Зовніштогвидав України» від 13.04.2016 №35.
Враховуючи вище наведене, ще раз наголошуємо, що Замовник не порушив діюче законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2018 12:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП КУЗЬМЕНКО ІРИНА ВІКТОРІВНА |
79 000,00
UAH з ПДВ
|
79 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Криштальян Мілена Вікторівна |
88 900,00
UAH з ПДВ
|
88 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП КУЗЬМЕНКО ІРИНА ВІКТОРІВНА #3177503782 |
Відхилено |
79 000,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2018 10:55
|
Фізична особа-підприємець Криштальян Мілена Вікторівна #2595906604 |
Переможець |
88 900,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2018 11:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.pdf | укладений |
18 травня 2018 11:11
|