Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

НАФТА І ДИСТИЛЯТИ
Очікувана вартість
4 141 500,00 UAH
UA-2018-04-20-000519-c 561d938a4dcc453fad51e14814a47302
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вінідиктова Наталія Володимирівна

+380445037569 cheu@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 05465258
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, провулок Куренівський, 15 А
Контактна особа: Вінідиктова Наталія Володимирівна
+380445037569
cheu@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2018 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2018 14:43
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2018 14:43
Початок аукціону: 10 травня 2018 12:39
Очікувана вартість: 4 141 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 708,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

БЕНЗИН А-92, БЕНЗИН А-95
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
153000 л
БЕНЗИН А-92, БЕНЗИН А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, Київська область, Київ, пер. Куренівський 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2018 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2018 14:38
ДКТ-ПАЛИВО (бензин).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін до ДТТ
Дата подання: 25 квітня 2018 16:51
Дата відповіді: 26 квітня 2018 09:04
Змістом тендерної документації передбачено відповідно до розділу ІІІ п. 3 "Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта. Цією документацією вимагається тендерне забезпечення, яке має бути подане в розмірі: 116 161, 00 грн. (сто шістнадцять тисяч сто шістдесят одна гривня 00 коп.) Термін дії повинен бути не менше ніж 120 днів з дати розкриття Забезпечення тендерних пропозиції надається Учасниками торгів у вигляді електронної гарантії: - гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерній документації, відхиляються Замовником. Забезпечення тендерної пропозиції надане Учасниками торгів повинно відповідати вимогам зазначеним в Додатку 8." В той же час відповідно до п. 4 Розділ ІІІ "Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції - Не вимагається". Про надання забезпечення також відсутня іформація і на сайті PROZORRO. Просимо надати відповідь стосовно необхідності надання банківської гарантії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго ранку.
Тендерне забезпечення дійсно вимагається за умовами тендерної документації за вищевказаним предметом закупівлі. Стосовно п.4 Розділу ІІІ, то в ньому допущена технічна помилка, і механізм повернення дійсно є і буде реалізований згідно діючого законодавства України.
договір
Дата подання: 26 квітня 2018 16:37
Дата відповіді: 26 квітня 2018 16:55
Просимо усунути порушення під час проведення процедури закупівлі - а саме щодо наявності дискримінаційних умов, що порушують вимоги Закону і які передбачені в „Проекті договору на закупівлю”, зазначених в Додатку 4 до тендерної документації (далі ТД). Зокрема Пункт 6.3.4. „Проекту договору на закупівлю розділу „ціна договору” передбачає, що учасник має Поставити 100 % відсотків товару за цінами вказаними у Специфікації (Додаток № 1 до Договору). Пункт 4 Розділу VI ТД „Істотні умови, що обов’язково включаються до договору закупівлю” передбачає: Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених частиною 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». .. Однак, з протиправної ініціативи Замовника, Пункт 6.3.4. „Проекту договору на закупівлю розділу „ціна договору” не містить п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону, згідно якого істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, що є грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. При цьому, п. 6.3.4 самого проекту договору Додаток 4 ТД, на якому наполягає Замовник, всупереч ч. 4 ст. 36 і іншим нормам Закону та п. 4 Розділу VI ТД, повністю виключена можливість/порядок застосування не тільки п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону, а і інших пунктів ч. 4 цієї статті. Тобто проект договору у редакції Додатку 4 ТД , суперечить не тільки основним положенням Закону , а і 4 Розділу VI ТД, оскільки ним виключена можливість застосування сторонами ч. 4 ст. 36 Закону при його виконанні у випадках зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. З урахуванням викладеного вище вимагаємо від Замовника: 1. Внести зміни у проект договору Додатку 4 ТД ( зокрема у п.12.1 XII. Порядок внесення змін до договору" з метою забезпечення можливості сторонам договору, при його виконанні, застосовувати усі положення ч. 4 ст. 36 Закону України „Про публічні закупівлі” ( зокрема її п. 2 у випадках зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі). 2. Тобто усунути порушення, які допущено Замовником в умовах ТД і забезпечити виконання статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає, що закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Уважно вивчивши Вашу вимоги щодо тендерної документації повідомляє наступне.
Механізм збільшення ціни на одиницю товару описаний у пункті ХІІ проекту договору про закупівлю.
Нажаль пункт проекту договору 6.3.4. є принциповим пунктом в умовах проекту договору з боку Замовника. Враховуючи те, що КП ШЕУ Оболонського району є бюджетною організацією і враховуючі основні принципи економії бюджетних коштів і законодавства України з питань закупівель, дуже важливо спрямувати кошти організації на конструктивну роботи із Переможцем вищевказаних торгів.
Дякуємо за розуміння.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-20-000519-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК", Код ЄДРПОУ:41486736
Дата подання: 21 травня 2018 20:27
Вимога
Вимога щодо безпідставного відхилення
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 травня 2018 14:36
Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено електрону банківську гарантію, яка не відповідає вимогам додатку 8 «Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа»

Документи подані скаржником

21 травня 2018 20:27
Вимога ШЕУ Оболонь.pdf

Документи

22 травня 2018 14:36
відповідь на скаргу

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-20-000519-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК", Код ЄДРПОУ:41486736
Дата подання: 24 травня 2018 20:15
Скарга
Скарга про порушення законодавства у сфері здійснення публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 травня 2018 19:27
Рішення від 30.05.2018 № 5092.pdf
Дата публікації: 30 травня 2018 19:27
Рішення від 13.06.2018 № 5712.pdf
Дата публікації: 18 червня 2018 18:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення виконано
Дата виконання рішення замовником: 21 червня 2018 12:41
Номер скарги: UA-2018-04-20-000519-c.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК", Код ЄДРПОУ:41486736
Дата подання: 03 липня 2018 23:10
Скарга
Скарга про порушення законодавства у сфері здійснення публічних закупівель
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 06 липня 2018 18:59
Скарга відкликана скаржником
Причина: Враховуючи встановлену системність у діях Замовника по відношенню до нашої пропозиції, що полягає у відхиленні нашої пропозиції, не вбасаємо подальшої доцільності у участі в даній закупівлі
Дата: 20 липня 2018 17:40
Рішення від 06.07.2018 № 6665 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 06 липня 2018 18:59
Рішення від 23.07.2018 № 7358.pdf
Дата публікації: 23 липня 2018 16:52

Документи подані скаржником

24 травня 2018 20:15
Скарга.pdf
24 травня 2018 20:15
копія довіреності.pdf
24 травня 2018 20:15
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

01 червня 2018 18:00
пояснення щодо скарги
21 червня 2018 12:41
протокол

Документи Органу Оскарження

30 травня 2018 19:27
Рішення від 30.05.2018 № 5092.pdf
18 червня 2018 18:10
Рішення від 13.06.2018 № 5712.pdf

Документи подані скаржником

03 липня 2018 23:10
Скарга 519-с.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2018 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК" 3 805 500,00
UAH з ПДВ
3 805 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" 4 112 580,00
UAH з ПДВ
4 112 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 4 121 000,00
UAH з ПДВ
4 121 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2018 13:25
Електронний підпис
07 травня 2018 13:24
Garantiya_103 538.zip
07 травня 2018 13:24
технічна частина.rar

Публічні документи

26 червня 2018 11:41
Електронний підпис
26 червня 2018 11:40
БАНКРУТСТВО.pdf
24 травня 2018 12:21
Електронний підпис
24 травня 2018 12:21
Довідка про офш.зони.pdf
18 травня 2018 17:07
Електронний підпис
18 травня 2018 17:05
БАНКРУТСВО.pdf
16 травня 2018 15:33
Електронний підпис
07 травня 2018 14:18
Електронний підпис
07 травня 2018 13:36
Електронний підпис
07 травня 2018 13:31
Заявка-пропозиція.pdf
07 травня 2018 13:31
технічна частина.rar
07 травня 2018 13:31
Гарантія.rar

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК"

ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС"
#38927250
Рішення скасоване 4 112 580,00
UAH з ПДВ
21 червня 2018 12:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК"
#41486736
Рішення скасоване 3 805 500,00
UAH з ПДВ
21 червня 2018 12:41
ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС"
#38927250
Рішення скасоване 4 112 580,00
UAH з ПДВ
21 червня 2018 12:41
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК"
#41486736
Відхилено 3 805 500,00
UAH з ПДВ
21 червня 2018 12:48
ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС"
#38927250
Переможець 4 112 580,00
UAH з ПДВ
23 червня 2018 11:01

Документи

18 травня 2018 14:41
Електронний підпис

Документи

16 травня 2018 12:21
Електронний підпис

Документи

Документи

21 червня 2018 12:48
Електронний підпис

Документи

23 червня 2018 11:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2018 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС"
#38927250
4 112 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 червня 2018 11:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 16:18
доп.PDF зміни до договору
24 червня 2019 16:15
Електронний підпис укладений
01 лютого 2019 10:55
доп 12.pdf зміни до договору
01 лютого 2019 10:44
Електронний підпис укладений
22 січня 2019 14:33
доп 12.pdf зміни до договору
22 січня 2019 14:29
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 15:58
доп 23ВТ.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 15:56
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 13:11
доп 10.PDF зміни до договору
26 грудня 2018 13:04
Електронний підпис укладений
10 грудня 2018 14:39
доп 9.PDF зміни до договору
10 грудня 2018 14:23
Електронний підпис укладений
15 листопада 2018 00:09
Допугода8_Бензин.PDF зміни до договору
13 листопада 2018 17:42
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2018 10:50
доп.7.PDF зміни до договору
17 жовтня 2018 10:45
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2018 16:21
доп.6.PDF зміни до договору
08 жовтня 2018 16:18
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2018 10:12
допугода 5.PDF зміни до договору
08 жовтня 2018 10:02
Електронний підпис укладений
20 вересня 2018 15:18
ДОП.4.PDF зміни до договору
20 вересня 2018 15:17
Електронний підпис укладений
14 вересня 2018 11:24
допугода3 (2).pdf зміни до договору
14 вересня 2018 11:20
Електронний підпис укладений
12 вересня 2018 16:53
доп.угода 2.PDF зміни до договору
12 вересня 2018 16:43
Електронний підпис укладений
31 серпня 2018 17:08
Дод.угода 24-ВТ.PDF зміни до договору
31 серпня 2018 16:28
Електронний підпис укладений
25 липня 2018 15:03
договір укладений
25 липня 2018 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зважаючи на підвищення (коливання) ціни Товару на ринку, що підтверджуєтья довідкою Державного підприємства "Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків" від 28.08.2018 № 231/515-4. Сторони погодились збільшити ціну за одиницю Товару не більше як на 10 відсотків від ціни визначеної в Договорі, не збільшуючи при цьому суми Договору та не погіршуючи якості Товару.
Номер договору про закупівлю: 24-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 24-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 24-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з підвищенням цін
Номер договору про закупівлю: 24-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл коштів з різних рахунків Замовника
Номер договору про закупівлю: 24-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з підвищенням рівня цін
Номер договору про закупівлю: 24-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 24-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 24-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 24-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 24-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 24-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 24-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 24-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили зменшити суму додаткової угоди до Договору №24 від 24.07.2018 р.
Номер договору про закупівлю: 24-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML