Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери в комплекті: системний блок з операційною системою, відеомонітор, клавіатура, «миша»
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2018-04-20-000494-b 8e5f86a7b352484c90956a543c180093
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Токарєва Сніжана Володимирівна

380487014081 tender.mktf@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Морехідний коледж технічного флоту Національного університету "Одеська морська академія"
Код ЄДРПОУ: 26456967
Вебсайт: http://www.omctf.od.ua
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., Одеса, Маразлієвська,40/42
Контактна особа: Токарєва Сніжана Володимирівна
380487014081
tender.mktf@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2018 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2018 00:00
Початок аукціону: 07 травня 2018 14:51
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 485,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,33%

Інформація про предмет закупівлі

Персональні комп’ютери в комплекті: системний блок з операційною системою, відеомонітор, клавіатура, «миша»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 комплект
Персональні комп’ютери в комплекті: системний блок з операційною системою, відеомонітор, клавіатура, «миша»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65014, Україна, Одеська область, Одеса, Маразліївська,40/42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 квітня 2018 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2018 11:41
Тендерная документация ПК .doc
20 квітня 2018 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2018 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2018 11:41
Тендерная документация ПК .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

п 4.1. Договору
Дата подання: 20 квітня 2018 12:08
Дата відповіді: 20 квітня 2018 13:24
Шановний замовник! Згідно п 4.1. Договору: Поставка Товару здійснюється на підставі заявки від Замовника по 31.12.2018 р. Уточніть коли точно планується замовлення товару? Чи можливо буде поставити товар по готовності Постачальника?
Відповідь: Доброго дня! Замовлення товару планується протягом 5 робочих днів після підписання договору про закупівлю. Згідно п. 4.8. Договору товар, що є предметом цього Договору, постачається протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання Постачальником письмової заявки від Замовника.
Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 24 квітня 2018 20:46
Дата відповіді: 26 квітня 2018 08:15
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний, Владислав Шаповал! Щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм наш представник зв’яжіться з вами до 27.04.2018 р. щодо обговорення процессу перевірки чи всі комп’ютери, які будуть нам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-20-000494-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 16 травня 2018 14:31
До уваги замовника Microsoft !!!
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "КОНРАД" в тендерній закупівлі UA-2018-04-20-000494-b звертаємо вашу увагу на те, що підсумувавши ринкову вартість всіх складових, що входять до пропозиції "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "КОНРАД" в нас виникла підозра, що вам запропоновано не нове обладнання, або програмне забезпечення, що було вам запропоноване, не є ліцензійним, тому ми пропонуємо звернутися до представника інтересів компанії Microsoft в Україні, ТОВ "ЮРИДИЧНА ФІРМА "ЛЕКСФОР" для ретельної перевірки програмного забезпечення що поставляється. Зв’язатися з ними можна по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com Зі свого боку ми також відправимо запит до ТОВ "ЮРИДИЧНА ФІРМА "ЛЕКСФОР" для перевірки програмного забезпечення. З повагою ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 травня 2018 11:15
Морехідний коледж технічного флоту Національного університету «Одеська морська академія» уважно розглянув Вашу вимогу № UA-2018-04-20-000494-b.a1 за предметом закупівлі «Персональні комп’ютери в комплекті: системний блок з операційною системою, відеомонітор, клавіатура, «миша» та повідомляє наступне:

Згідно ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» далі по тексту – «Закон») учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника за вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
В результаті проведення електронного аукціону , переможцем визначено ТОВ"ТОРГОВИЙ БУДИНОК "КОНРАД". Надаємо порівняльну таблицю результатів проведення аукціонів закупівлі № UA-2018-04-20-000494-b:
Лот №1 ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" ТОВ "Торгова фірма ТіД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "КОНРАД"
Очікувана вартість:
450000,000000 з ПДВ Сума, UAH:
344900,000000 Сума, UAH:
357990,000000 Сума, UAH:
344899,000000

Згідно п.4 ст.28 Закону першою з переліку учасників, на відповідність вимогам ТД, нами розглянута тендерна пропозиція учасника, якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Переможцем всі документи, які вимагались ТД надані.
Згідно ч. 6 ст. 28 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з вимогами Закону. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ БУДИНОК «КОНРАД» встановлено, що вказана тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації та вимогам Закону. Враховуючи вищевикладене запропоновано визначити переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ БУДИНОК «КОНРАД».
Номер вимоги: UA-2018-04-20-000494-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 20 травня 2018 09:53
До уваги замовника повна невідповідність запропонованого товару вимозі ТД
ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ встановив наступну вимогу до Товару.

Миша USB, оптична, zoom, 800/1200/1600 dpi. Гарантійний термін: 36 місяців
7-кнопкова миша USB з колесом прокрутки
Роздільна здатність пристосованість: 800 dpi, 1200 dpi або 1600 dpi
З функціями збільшення і зменшення зображення
Сумісна з Windows 98/2000 / NT / ME / XP / Vista / Win7
30

В свою чергу ТОВ «Торговий будинок «Конрад» (Код ЄДРПОУ 40054486) надає:
- миша REAL-EL RM-500 має гарантійний термін 12 місяців, коли вимагалось 36 місяців.

Клавіатура USB Black. Гарантійний термін: 36 місяців
Тип дротова
Призначення для ПК
конструкція мембранна
Тип підключення дротова
Інтерфейс підключення USB
Розкладка клавіатури англійська, українська, російська
Формат клавіатури повнорозмірна
Кількість клавіш 104
Особливості: вологостійкість, безшумне введення
30

В свою чергу ТОВ «Торговий будинок «Конрад» (Код ЄДРПОУ 40054486) надає:
- клавіатура Trust ClassicLine Keyboard (20637) має гарантійний термін 24 місяці, коли вимагалось 36 місяців.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2018 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "КОНРАД" 379 980,00
UAH з ПДВ
344 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 397 800,00
UAH з ПДВ
344 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД" 380 913,12
UAH з ПДВ
357 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 травня 2018 10:25
2018.04.20 МВД 18107380580630956639.PDF
08 травня 2018 13:57
Електронний підпис
08 травня 2018 10:32
Електронний підпис
06 травня 2018 18:56
Електронний підпис
06 травня 2018 18:25
Тендерна пропозиція.pdf
06 травня 2018 18:25
сертифікати.pdf
06 травня 2018 18:25
Гарантійний лист.pdf
06 травня 2018 18:25
Витяг КОНРАД 26.02.2018.pdf

Публічні документи

06 травня 2018 21:30
Електронний підпис
06 травня 2018 21:29
довідка санкції.pdf
06 травня 2018 21:29
довідка ринкові ціни.pdf
06 травня 2018 21:29
ТЧ довідка виробник .pdf
06 травня 2018 21:29
статут.pdf
06 травня 2018 21:29
наказ на директора.pdf
06 травня 2018 21:29
протокол директора.pdf
06 травня 2018 21:29
КК Відгук Полтава.pdf
06 травня 2018 21:29
6897316_пропозиція.pdf

Публічні документи

05 травня 2018 14:52
Електронний підпис
05 травня 2018 14:50
Ст. 17.jpg
05 травня 2018 14:50
Сертификаты.7z
05 травня 2018 14:50
Сервісний центр.pdf
05 травня 2018 14:50
Пропозиція.pdf
05 травня 2018 14:50
Про санкції.pdf
05 травня 2018 14:50
Працівники.pdf
05 травня 2018 14:50
Наявність Обладнання.pdf
05 травня 2018 14:50
Лист.pdf
05 травня 2018 14:50
Досвід виконання.pdf
05 травня 2018 14:50
Документація.pdf
05 травня 2018 14:50
экология.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "КОНРАД"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "Торгова фірма ТіД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "КОНРАД"
#40054486
Переможець 344 899,00
UAH з ПДВ
14 травня 2018 14:13

Документи

14 травня 2018 14:10
Електронний підпис
14 травня 2018 14:10
Електронний підпис
14 травня 2018 14:05
Протокол (ТД Конрад).PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2018 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "КОНРАД"
#40054486
344 899,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 травня 2018 14:10
Електронний підпис
14 травня 2018 14:10
Електронний підпис
14 травня 2018 14:05
Протокол (ТД Конрад).PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 09:13
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2018 08:19
Допугода 1 Конрад.PDF зміни до договору
14 червня 2018 08:17
Електронний підпис укладений
25 травня 2018 08:49
Договор ТД Конрад.PDF укладений
25 травня 2018 08:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни за одиницю товару ( без зміни кількості та якості )
Номер договору про закупівлю: 05/45ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 05/42ТД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 344 898,00
UAH