Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт даху та фасадів з утепленням корпусу "Д" (терапевтичне відділення №1, хірургічне відділення) за адресою: м. Вінниця, вул. Мічуріна, 32
Очікувана вартість
3 735 348,20 UAH
UA-2018-04-20-000385-c 14683e9fd11f466baa2481a5ea95f8af
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Токарчук Олена Анатоліївна

+380432611738 endo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький обласний клінічний високоспеціалізований ендокринологічний центр
Код ЄДРПОУ: 05484178
Місцезнаходження: 21010, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Мічуріна, 32
Контактна особа: Токарчук Олена Анатоліївна
+380432611738
endo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2018 13:17
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2018 18:00
Початок аукціону: 11 травня 2018 11:33
Очікувана вартість: 3 735 348,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 735,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт даху та фасадів з утепленням корпусу "Д" (терапевтичне відділення №1, хірургічне відділення) за адресою: м. Вінниця, вул. Мічуріна, 32
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21010, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Мічуріна, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
 Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: 20%
Понад 20 (двадцять) мільйонів гривень: 20%
Понад 15 (п'ятнадцять) мільйонів грн. до 20 (двадцяти) млн. грн. включно: 10%
Понад 10 (десять) млн. грн. до 15 (п'ятнадцяти) млн. грн. включно: 5%
До 10 (десяти) млн. грн. включно: 0%
Наявність кваліфікованих працівників: 10%
Понад 15 працівників і більше: 10%
Від 10 до 15 працівників включно: 5%
Від 5 до 10 працівників включно: 2%
До 5 працівників: 0%
20 квітня 2018 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2018 13:18
ТД капремонт 2018.doc
20 квітня 2018 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2018 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2018 13:18
ТД капремонт 2018.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-20-000385-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:13326341
Дата подання: 21 травня 2018 13:19
надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності пропозиції
В И М О Г А
щодо надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергоагроімпекс» умовам тендерної документації, вказаних у Протоколі тендерного комітету Замовника Вінницького обласного високоспеціалізованого ендокринологічного центру під час прийняття рішення про відхилення поданої пропозиції учасника під час закупівлі робіт через систему електронних Державних закупівель «ProZorro»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 травня 2018 16:39
Тендерним комітетом Вашу вимогу про надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності пропозиції умовам тендерної документації розглянуто. За результатами розгляду вимоги можемо повідомити наступне.

Відповідно до частини другої статті 16 Закону, замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих. Що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям.
У свою чергу, відповідно до статті 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Разом з тим, фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, зокрема щодо положень тендерної документації (пункт 27 частини першої статті 1 Закону).
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-06/3812-06 від 07 лютого 2017 року, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження.
Однак, з моменту оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів на адресу замовника через електронну систему закупівель не було подано жодного звернення, скарги до органу оскарження не заявлялися. Отже, ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» (ЄДРПОУ 13326341) під час подачі своєї тендерної пропозиції було згідне із вимогами встановленими замовником в тендерній документації, як щодо кваліфікаційних критеріїв, так і до інших вимог.

Відповідно до п.п.3.5.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково.
Також, необхідно надати копії витягів з протоколів засідань комісії щодо перевірки знань працівників (директора, головного інженера та виконроба) з «Правил з охорони праці». Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії витягів з протоколів засідань комісії щодо перевірки знань працівників, зокрема, директора, заступника директора, начальника транспортного відділу, головного інженера, інженера з охорони праці, майстрів. Разом з тим, копії витягу з протоколу засідань комісії щодо перевірки знань виконроба учасником у складі тендерної пропозиції, всупереч вимогам тендерної документації, не надано.
Відповідно до 3.5.12. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів. Зазначену довідку про неможливість надання або відсутність копії витягу з протоколу засідань комісії щодо перевірки знань виконроба учасником у складі тендерної пропозиції не надано.

Пунктом 4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації.
В роз’ясненні Мінекономрозвитку України № 3302-06/42560-06 від 30.12.2016 також зазначено, що оскільки тендерна пропозиція подається відповідно до вимог тендерної документації, статтею 30 Закону встановлено обов’язок замовника відхилити тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Таким чином, Замовником було прийнято законне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» (ЄДРПОУ 13326341).
Номер вимоги: UA-2018-04-20-000385-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:13326341
Дата подання: 25 травня 2018 22:15
Щодо надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергоагроімпекс» умовам тендерної документації
Враховуючи неоднаковий підхід з боку тендерного комітету Вінницького обласного клінічного високоспеціалізованого ендокринологічного центру до оцінки пропозиції ТОВ «Енергоагроімпекс» у порівнянні з оцінкою пропозиції ТОВ «ТД «Вінтрастінвест» вважаємо, що з боку Замовника було допущено порушення принципів об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій і, як наслідок принцип максимальної економії та ефективності, що само по собі ставить під сумнів відсутність з боку Замовника зловживань та корупційних дій.
Оскільки документами, доданими до пропозиції ТОВ «Енергоагроімпекс» підтверджено 100% спроможність Товариства виконати роботи по Капітальному ремонту даху та фасадів з утепленням корпусу "Д" (терапевтичне відділення №1, хірургічне відділення) за адресою: м. Вінниця, вул. Мічуріна, 32, що є предметом закупівлі, вважаємо аргументацію Замовника, зазначену у протоколі відхилення, недостатньою.
Так, ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» дійсно, визначено, поряд із іншими кваліфікаційними критеріями – наявність працівників ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЯ, які мають НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ та ДОСВІД, Замовником в умовах закупівлі було встановлено те, що кваліфікація працівників підтверджується звітом 1-ДФ станом за останній звітний період, який Товариством надано. Наявність необхідних знань у працівників у т.ч. у майстра вбачається як з довідки, так і з Витягу з протоколу перевірки знань з охорони праці, а досвід вказано у довідці про наявність кваліфікованих працівників.
Відтак, вимагаємо надати додаткову інформацію щодо невідповідності пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергоагроімпекс» умовам тендерної документації та переглянути своє рішення щодо відхилення пропозиції Товариства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 травня 2018 19:44
Тендерним комітетом Вашу вимогу про повторне надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності пропозиції умовам тендерної документації розглянуто. За результатами розгляду вимоги можемо повідомити наступне.

Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-06/3812-06 від 07 лютого 2017 року, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження.
Однак, з моменту оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів на адресу замовника через електронну систему закупівель не було подано жодного звернення, скарги до органу оскарження не заявлялися. Отже, ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» (ЄДРПОУ 13326341) під час подачі своєї тендерної пропозиції було згідне із вимогами встановленими замовником в тендерній документації, як щодо кваліфікаційних критеріїв, так і до інших вимог. зокрема й щодо подачі документів визначених в п.п. 3.5.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації.

Відповідно до п.п.3.5.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково.
Також, необхідно надати копії витягів з протоколів засідань комісії щодо перевірки знань працівників (директора, головного інженера та виконроба) з «Правил з охорони праці». Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії витягів з протоколів засідань комісії щодо перевірки знань працівників, зокрема, директора, заступника директора, начальника транспортного відділу, головного інженера, інженера з охорони праці, майстрів. Разом з тим, копії витягу з протоколу засідань комісії щодо перевірки знань виконроба учасником у складі тендерної пропозиції, всупереч вимогам тендерної документації, не надано.
Відповідно до 3.5.12. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів. Зазначену довідку про неможливість надання або відсутність копії витягу з протоколу засідань комісії щодо перевірки знань виконроба учасником у складі тендерної пропозиції не надано.

Таким чином, ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» (ЄДРПОУ 13326341) не виконано вимог тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-04-20-000385-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:13326341
Дата подання: 25 травня 2018 21:12
щодо усунення порушення допущеного під час оцінки пропозиції
1. На вимогу щодо надання в електронному вигляді шляхом завантаження файлів з документами, сканованих з оригіналів або копій (якщо надання копій вимагається ТД) (п.3.1.4 Розділу ІІІ ТД) ТОВ «ТД Вінтрастінвест», порушуючи вказану вимогу, надав у складі своєї пропозиції скановані з копій із незавірених копій довідок з обслуговуючого банку - УКРСИББАНКУ (№№64-4-27-66 від 23.04.2018 року, №64-4-27-67 від 23.04.2018);
2. На вимогу Замовника щодо надання оригіналу або належим чином завіреної копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (п.3.5.7.Розділу ІІІ ТД), ТОВ «ТД Вінтрастінвест» надано таку копію дозволу, з якого не вбачається право на виконання робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 м і більше над поверхнею ґрунту, з перекриттям або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів, при тому, що наявність такого дозволу, беручи до уваги технічне завдання на виконання робіт, має бути;
3. На вимогу замовника щодо надання інформаційної довідки про наявність кваліфікованих працівників, з інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для робітників: спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково, ТОВ «ТД Вінтрастінвест» надано 2 довідки: розрахунок потреби в робочих ресурсах при визначені вартості будівництва вих. №22 від 02.05.2018 року, якою визначено потребу лише у робітниках по спеціальності покрівельник та монтажник систем утеплення, в той час, як у довідці про наявність працівників №7 від 02.05.2018 року, доданій учасником до пропозиції, визначено наявність робітників за спеціальностями: маляр, монтажник систем утеплення, покрівельник, бетоняр;
4. На вимогу замовника надати копії витягів з протоколу засідань комісії щодо перевірки знань працівників (директора, головного інженера та виконроба) з Правил охорони праці(п.3.5.4. Розділу ІІІ Тендерної документації), учасником надано Витяг №162 від 22.05.2018 року, проте, вказаний Витяг містить неузгодженість із довідкою про наявність працівників №7 від 02.05.2018 року, доданій учасником до пропозиції, оскільки Грималюк Богдан Анатолійович, який згідно витягу є виконробом, займає посаду майстра дільниці, в той час, як виконавцями робіт згідно довідки №7 від 02.05.2018 року є Кушпета Олег Юрійович та Ковбасюк Валентина Іванівна, відомості про перевірку знань з охорони праці яких у пропозиції відсутні;
5. На вимогу замовника щодо надання інформаційної довідки про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів, яка повинна містити інформацію про назву (тип) машин, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт, нормативну потребу для виконання робіт згідно з розрахунками; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене), учасником надано дві довідки: розрахунок потреби в обладнанні при визначені вартості в будівництві вих. №25 від 02.05.2018 року та Довідка матеріально –технічна база вих. №8 від 02.05.2018 року, у змісті яких відсутній перелік машин, механізмів, устаткування, які планується залучити до виконання робіт.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що пропозиція ТОВ «ТД Вінтрастінвест» підлягає відхиленню.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 травня 2018 19:40
Тендерним комітетом Вашу вимогу щодо усунення порушення допущеного під час оцінки пропозиції розглянуто. За результатами розгляду вимоги можемо повідомити наступне.

По-перше, Учасником закупівлі - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надано три документи, а саме: «ДОВІДКИ З ОБСЛУГ.БАНКУ», «ДОВІДКА З БАНКУ 2» та «ДОВІДКА З БАНКУ», які скановані із оригіналів документів. Тому в Учасника не було обов’язку подавати завірені копії таких довідок.
По-друге, згідно із п.3.5.7. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи, зокрема, оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 2 до тендерної пропозиції), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У разі завершення терміну дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням замовника, або ж відсутності зазначених документів, учасники надають у складі пропозиції пояснювальну записку та документи, що підтверджують факт подання ними до уповноваженого органу пакету документів для продовження терміну або ж отримання дії дозволу, ліцензії. У разі відсутності в учасника ліцензії та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі тендерної пропозиції мають бути надані ліцензія та/або дозвіл субпідрядної організації, яка виконуватиме такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або дозвіл) - надаються у тому разі якщо вартість робіт, що доручатимуться субпідряднику становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю).
Враховуючи вищевикладене в учасника закупівлі не було обов’язку надавати дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, які будуть доручатися субпідрядній організації.
По-третє, відповідно до п.п. 3.5.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» міститься довідки «ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, ОХОРОНА ПРАЦІ, ВИТЯГ, ДОВІДКА ОБЛАДАННЯ» та «ДОВІДКА РОЗР.ПОТРЕБ ЗА СПЕЦІЛЬНІСТЮ», які містить інформацію визначену в тендерній документації.
Враховуючи наведене, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» не порушило наведені вище умови Документації.
По-четверте, згідно із п.п. 3.5.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, від учасників закупівлі вимагалося надання копій витягів з протоколів засідань комісії щодо перевірки знань працівників (директора, головного інженера та виконроба) з «Правил з охорони праці». У складі тендерної пропозиції учасником надано документ «ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, ОХОРОНА ПРАЦІ, ВИТЯГ, ДОВІДКА ОБЛАДАННЯ» в якому наявні копія посвідчення та витяг з протоколу № 162 засідання комісії з перевірки знань працівників від 22.05.2017. Вказані документи видані в тому числі й на виконроба.
Враховуючи наведене, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» не порушило наведені вище умови Документації.
По-п’яте, відповідно до п.п. 3.5.5. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; нормативну потребу для виконання робіт згідно з розрахунками; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене).
У складі тендерної пропозиції учасника міститься документ «ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, ОХОРОНА ПРАЦІ, ВИТЯГ, ДОВІДКА ОБЛАДАННЯ», який містить інформацію про тип обладнання, будівельних машин та механізмів, нормативну потребу, приналежність, та зазначено, що обладнання знаходиться в справному стані, готове до роботи.
Документація не містила окремих вимог до переліку обладнання, яке має бути зазначене у довідці.
Враховуючи наведене, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» не порушило наведені вище умови Документації, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Таким чином, Замовником було прийнято законне рішення щодо обрання переможцем процедури ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ».
Номер вимоги: UA-2018-04-20-000385-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:13326341
Дата подання: 30 травня 2018 22:55
щодо усунення порушення допущеного під час оцінки пропозиції
Не отримавши вичерпної відповіді на вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергоагроімпекс», натомість отримавши відписку, зміст якої не спростовує невідповідність пропозиції ТОВ «ТД «Вінтрастінвест» умовам закупівлі, повторно направляємо Вам Вимогу, обґрунтовуючи її наступним.
1. В порушення п.3.1.4 Розділу ІІІ ТД ТОВ «ТД Вінтрастінвест» надав у складі своєї пропозиції скановані із копій довідки з обслуговуючого банку - УКРСИББАНКУ (№№64-4-27-66 від 23.04.2018 року, №64-4-27-67 від 23.04.2018), розміщені у файлі «Довідки з обслуг. банку», підтвердженням чому є те, що фірмовий бланк УКРСИББАНКУ, не містить кольорів (зелених), що не притаманно для оригіналів довідок, виданих даним банком;
2. В порушення п.3.5.7.Розділу ІІІ ТД у ТОВ «ТД Вінтрастінвест» відсутній дозвіл на виконання робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 м і більше над поверхнею ґрунту, з перекриттям або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів, при тому, що наявність такого дозволу має бути. В той же час, пояснення Замовника у відповіді на попередню вимогу Товариства відносно того, що у ТОВ «ТД Вінтрастінвест» не було обов’язку надавати дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, які будуть доручатися субпідрядній організації не узгоджуються ані з пропозицією цього учасника, якою визначено те, що до виконання робіт на умовах субпідряду залучатиметься лише субпідрядник на виконання робіт із вогнезахисту (Лист №23 від 07.05.2018, розміщений у файлі «Лист про субпідряд») та те, що Товариством не планується залучати суб’єктів господарювання до виконання робіт в якості субпідрядників в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, ані з технічним завданням (Додаток №2 до ТД), згідно якого обсяг робіт (покрівля, фасад) є більшим 20%, а відтак, їх виконання потребує наявного дозволу або з боку учасника, або з боку субпідрядника, чого до пропозиції додано не було. В цій частині постає питання з яких джерел Замовником було отримано інформацію, якою спростовувалась попередня вимога в цій частині, адже у пропозиції ТОВ «ТД Вінтрастінвест» інформація про залучення субпідрядників до 20% від вартості робіт, окрім наведеної вище не значиться.
3. В порушення вимоги замовника щодо надання інформаційної довідки про наявність кваліфікованих працівників, з інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для робітників: спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково, ТОВ «ТД Вінтрастінвест» не надано розрахунок потреби в робочих ресурсах при визначені вартості будівництва за спеціальностями: маляр, бетоняр (вих. №22 від 02.05.2018 року)
4. В порушення п.3.5.4. Розділу ІІІ Тендерної документації, учасником надано Витяг №162 від 22.05.2017 року, проте, вказаний Витяг містить неузгодженість із довідкою про наявність працівників №7 від 02.05.2018 року, доданій учасником до пропозиції, оскільки Грималюк Богдан Анатолійович, який згідно витягу є виконробом, займає посаду майстра дільниці, в той час, як виконавцями робіт є Кушпета Олег Юрійович та Ковбасюк Валентина Іванівна, відомості про перевірку знань з охорони праці яких у пропозиції відсутні. Враховуючи те, що майстер дільниці та виконроб (виконавець робіт) згідно із нормами Класифікатора професій України ДК 003:2010 є різними професіями та посадами, як то було зазначено Замовником у протоколі відхилення ТОВ «Енергоагроімпекс», вважаємо таку невідповідність з боку учасника порушенням умов закупівлі.
5. Підпунктом 3.5.5. п.5 Розділу ІІІ ТД визначено вимогу замовника щодо НАДАННЯ інформаційної ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ необхідного ОБЛАДНАННЯ, МАШИН і МЕХАНІЗМІВ, ЯКА ПОВИННА МІСТИТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО НАЗВУ (тип) МАШИН, МЕХАНІЗМУ, УСТАТКУВАННЯ, ЯКІ ПЛАНУЄТЬСЯ ЗАЛУЧИТИ до виконання робіт…- у довідках наданих учасником, відсутній вказаний перелік, чим порушено умови закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 червня 2018 18:04
Тендерним комітетом Вашу вимогу щодо усунення порушення допущеного під час оцінки пропозиції розглянуто. За результатами розгляду вимоги можемо повідомити наступне.

По-перше, Учасником закупівлі - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надано три документи, а саме: «ДОВІДКИ З ОБСЛУГ.БАНКУ», «ДОВІДКА З БАНКУ 2» та «ДОВІДКА З БАНКУ», які скановані із документів, що містять кольорові відтиски відтиски печаток. Тому в Учасника не було обов’язку подавати завірені копії таких довідок. Окрім того, умовами тендерної документації не встановлювався обов’язок надання довідок із банку на кольорових фірмових бланках такого банку.

По-друге, доводимо до Вашого відома, що постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48, яка набрала чинності 08.02.2018 р., внесені зміни до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, відповідно до яких роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Враховуючи вищевикладене в учасника закупівлі не було обов’язку надавати дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, які будуть доручатися субпідрядній організації.

По-третє, відповідно до п.п. 3.5.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» міститься довідки «ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, ОХОРОНА ПРАЦІ, ВИТЯГ, ДОВІДКА ОБЛАДАННЯ» та «ДОВІДКА РОЗР.ПОТРЕБ ЗА СПЕЦІЛЬНІСТЮ», які містить інформацію визначену в тендерній документації.
Враховуючи наведене, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» не порушило наведені вище умови Документації.

По-четверте, згідно із п.п. 3.5.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, від учасників закупівлі вимагалося надання копій витягів з протоколів засідань комісії щодо перевірки знань працівників (директора, головного інженера та виконроба) з «Правил з охорони праці». У складі тендерної пропозиції учасником надано документ «ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, ОХОРОНА ПРАЦІ, ВИТЯГ, ДОВІДКА ОБЛАДАННЯ» в якому наявні копія посвідчення та витяг з протоколу № 162 засідання комісії з перевірки знань працівників від 22.05.2017. Вказані документи видані в тому числі й на виконроба.
Враховуючи наведене, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» не порушило наведені вище умови Документації.

По-п’яте, відповідно до п.п. 3.5.5. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; нормативну потребу для виконання робіт згідно з розрахунками; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене).
У складі тендерної пропозиції учасника міститься документ «ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, ОХОРОНА ПРАЦІ, ВИТЯГ, ДОВІДКА ОБЛАДАННЯ», який містить інформацію про тип обладнання, будівельних машин та механізмів, нормативну потребу, приналежність, та зазначено, що обладнання знаходиться в справному стані, готове до роботи.
Документація не містила окремих вимог до переліку обладнання, яке має бути зазначене у довідці.
Враховуючи наведене, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» не порушило наведені вище умови Документації, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Таким чином, Замовником було прийнято законне рішення щодо обрання переможцем процедури ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ».
Номер вимоги: UA-2018-04-20-000385-c.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:13326341
Дата подання: 04 червня 2018 20:37
щодо усунення порушення допущеного під час оцінки пропозиції
Отримавши чергову відписку Замовника, зміст якої не відповідає змісту Вимог, що попередньо направлялась ТОВ «Енергоагроімпекс», при цьому не отримавши вичерпної відповіді на вимогу Товариства відносно невідповідність пропозиції ТОВ «ТД «Вінтрастінвест» умовам закупівлі, змушені направляти на адресу Замовника повторну вимогу, звертаючи увагу замовника на наступне.
1. В порушення п.3.1.4 Розділу ІІІ ТД ТОВ «ТД Вінтрастінвест» надав у складі своєї пропозиції скановані із копій довідки з обслуговуючого банку - УКРСИББАНКУ (№№64-4-27-66 від 23.04.2018 року, №64-4-27-67 від 23.04.2018), розміщені у файлі «Довідки з обслуг. банку», підтвердженням чому є те, що фірмовий бланк УКРСИББАНКУ, не містить кольорів (зелених), що не притаманно для оригіналів довідок, виданих даним банком;
2. В порушення п.3.5.7.Розділу ІІІ ТД у ТОВ «ТД Вінтрастінвест» відсутній дозвіл на виконання робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 м і більше над поверхнею ґрунту, з перекриттям або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів, при тому, що наявність такого дозволу має бути. Довідка в довільній формі щодо неможливості надання Дозволу та про залучення субпідрядника із наявністю такого дозволу для виконання робіт, обсяг (вартість) яких менше 20 % від загальної вартості робіт в обґрунтування відсутності дозволу в учасника закупівлі, в порушення п.3.5.12 п.5 Розділу ІІІ ТД до пропозиції ТОВ «ТД «Вінтрастінвест» відсутня. Крім того, згідно технічного завдання обсяг робіт (покрівля, фасад) є більшим 20%, а відтак, їх виконання потребує наявного дозволу або з боку учасника, або з боку субпідрядника, чого до пропозиції додано не було.
3. В порушення вимоги замовника щодо надання інформаційної довідки про наявність кваліфікованих працівників, з інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для робітників: спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково, ТОВ «ТД Вінтрастінвест» не надано розрахунок потреби в робочих ресурсах при визначені вартості будівництва за спеціальностями: маляр, бетоняр (вих. №22 від 02.05.2018 року)
4. В порушення п.3.5.4. Розділу ІІІ Тендерної документації, учасником надано Витяг №162 від 22.05.2017 року, проте, вказаний Витяг містить неузгодженість із довідкою про наявність працівників №7 від 02.05.2018 року, доданій учасником до пропозиції, оскільки Грималюк Богдан Анатолійович, який згідно витягу є виконробом, займає посаду майстра дільниці, в той час, як виконавцями робіт є Кушпета Олег Юрійович та Ковбасюк Валентина Іванівна, відомості про перевірку знань з охорони праці яких у пропозиції відсутні. Враховуючи те, що майстер дільниці та виконроб (виконавець робіт) згідно із нормами Класифікатора професій України ДК 003:2010 є різними професіями та посадами, як то було зазначено Замовником у протоколі відхилення ТОВ «Енергоагроімпекс», вважаємо таку невідповідність з боку учасника порушенням умов закупівлі.
5. Підпунктом 3.5.5. п.5 Розділу ІІІ ТД визначено вимогу замовника щодо НАДАННЯ інформаційної ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ необхідного ОБЛАДНАННЯ, МАШИН і МЕХАНІЗМІВ, ЯКА ПОВИННА МІСТИТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО НАЗВУ (тип) МАШИН, МЕХАНІЗМУ, УСТАТКУВАННЯ, ЯКІ ПЛАНУЄТЬСЯ ЗАЛУЧИТИ до виконання робіт…- у довідках наданих учасником, відсутній вказаний перелік, чим порушено умови закупівлі.
ВИМАГАЄМО: переглянути пропозицію ТОВ «ТД «Вінтрастінвест» на предмет її відповідності умовам закупівлі. Про результати розгляду даної Вимоги повідомити в розрізі кожного окремого посилання ТОВ «Енергоагроімпекс» на порушення ТОВ «ТД «Вінтрастінвест». У випадку чергового надання незмістовної відписки змушені будемо звертатись із заявою до територіального відділення Антимонопольного комітету України з проханням здійснення перевірки даної закупівлі на предмет відсутності під час її проведення антиконкурентних узгоджених дій.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 червня 2018 13:49
оцінки пропозиції розглянуто. За результатами розгляду вимоги можемо повідомити наступне.

По-перше, Учасником закупівлі - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надано три документи, а саме: «ДОВІДКИ З ОБСЛУГ.БАНКУ», «ДОВІДКА З БАНКУ 2» та «ДОВІДКА З БАНКУ», які скановані із документів, що містять кольорові відтиски відтиски печаток. Тому в Учасника не було обов’язку подавати завірені копії таких довідок. Окрім того, умовами тендерної документації не встановлювався обов’язок надання довідок із банку на кольорових фірмових бланках такого банку.

По-друге, доводимо до Вашого відома, що постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48, яка набрала чинності 08.02.2018 р., внесені зміни до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, відповідно до яких роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Враховуючи вищевикладене в учасника закупівлі не було обов’язку надавати дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, які будуть доручатися субпідрядній організації.

По-третє, відповідно до п.п. 3.5.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» міститься довідки «ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, ОХОРОНА ПРАЦІ, ВИТЯГ, ДОВІДКА ОБЛАДАННЯ» та «ДОВІДКА РОЗР.ПОТРЕБ ЗА СПЕЦІЛЬНІСТЮ», які містить інформацію визначену в тендерній документації.
Враховуючи наведене, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» не порушило наведені вище умови Документації.

По-четверте, згідно із п.п. 3.5.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, від учасників закупівлі вимагалося надання копій витягів з протоколів засідань комісії щодо перевірки знань працівників (директора, головного інженера та виконроба) з «Правил з охорони праці». У складі тендерної пропозиції учасником надано документ «ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, ОХОРОНА ПРАЦІ, ВИТЯГ, ДОВІДКА ОБЛАДАННЯ» в якому наявні копія посвідчення та витяг з протоколу № 162 засідання комісії з перевірки знань працівників від 22.05.2017. Вказані документи видані в тому числі й на виконроба.
Враховуючи наведене, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» не порушило наведені вище умови Документації.

По-п’яте, відповідно до п.п. 3.5.5. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; нормативну потребу для виконання робіт згідно з розрахунками; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене).
У складі тендерної пропозиції учасника міститься документ «ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, ОХОРОНА ПРАЦІ, ВИТЯГ, ДОВІДКА ОБЛАДАННЯ», який містить інформацію про тип обладнання, будівельних машин та механізмів, нормативну потребу, приналежність, та зазначено, що обладнання знаходиться в справному стані, готове до роботи.
Документація не містила окремих вимог до переліку обладнання, яке має бути зазначене у довідці.
Враховуючи наведене, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» не порушило наведені вище умови Документації, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.

Документи подані скаржником

21 травня 2018 13:19
Вимога Енерго.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2018 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП "Рослана" 3 139 344,20
UAH з ПДВ
2 752 874,03
UAH з ПДВ
1.2142857143 2 267 072.73 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" 3 250 087,00
UAH з ПДВ
3 235 714,28
UAH з ПДВ
1.4285714286 2 265 000 Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" 3 595 333,45
UAH з ПДВ
3 570 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 2 499 000 Документи

Публічні документи

17 травня 2018 15:20
Електронний підпис
17 травня 2018 15:14
Відомість ресурсів
17 травня 2018 15:14
Локал кошт
17 травня 2018 15:14
Зведен кошт
17 травня 2018 15:14
Дог ціна
17 травня 2018 15:14
Пояс запис
17 травня 2018 15:14
Тендерна пропозиція
17 травня 2018 15:14
Файл АВК
10 травня 2018 15:39
Електронний підпис
10 травня 2018 15:36
Штатний розклад.PDF
10 травня 2018 15:36
Лист про істотні умови.PDF
10 травня 2018 15:36
Банківське доручення.PDF
10 травня 2018 15:36
Банківська ліцензія.PDF
10 травня 2018 15:36
Банківська гарантія.PDF
10 травня 2018 15:36
Установчі документи 2ч.PDF
10 травня 2018 15:36
Установчий документ.pdf
10 травня 2018 15:36
Стаття 17.rar
10 травня 2018 15:36
Проект договору.PDF
10 травня 2018 15:36
Посвідченя ІТР 4ч.PDF
10 травня 2018 15:36
Посвідчення ІТР.pdf
10 травня 2018 15:36
паспорт та код.pdf
10 травня 2018 15:36
Оренда механізмів.PDF
10 травня 2018 15:36
обладнання.pdf
10 травня 2018 15:36
обєкт ДНЗ 31.rar
10 травня 2018 15:36
обєкт 14 корпус.rar
10 травня 2018 15:36
обєкт 1 корпус.pdf
10 травня 2018 15:36
Ліцензія завірена.PDF
10 травня 2018 15:36
Копія трудових книжок.PDF
10 травня 2018 15:36
Лист відгук.PDF
10 травня 2018 15:36
Копії посвідчень.PDF
10 травня 2018 15:36
Звіт 1_ДФ.PDF
10 травня 2018 15:36
Дозвіл завірений.PDF
10 травня 2018 15:36
Відом ресурс.PDF
10 травня 2018 15:36
Пояс зап.PDF
10 травня 2018 15:36
Локал кошт.PDF
10 травня 2018 15:36
Зведен коштор.PDF
10 травня 2018 15:36
Дог ціна.PDF
10 травня 2018 15:36
Тендерна пропозиція.PDF
10 травня 2018 15:36
Розрах зарплати.PDF
10 травня 2018 15:36
Рішення засновника.pdf
10 травня 2018 15:36
Посвідченя ІТР 3ч.PDF
10 травня 2018 15:36
Посвідчення ІТР 2ч.PDF
10 травня 2018 15:36
Опис до Статуту (код).PDF
10 травня 2018 15:36
Лист щодо санкцій.PDF
10 травня 2018 15:36
Лист про звернення.PDF
10 травня 2018 15:36
Довідка щодо підпису.PDF
10 травня 2018 15:36
Довідка форма 1-ПВ.PDF
10 травня 2018 15:36
Довідка статистики.PDF
10 травня 2018 15:36
Довідка про ІТП.PDF
10 травня 2018 15:36
Гаран лист щодо послуг.PDF

Публічні документи

11 травня 2018 17:21
Електронний підпис
11 травня 2018 17:19
тендерна пропозиція.pdf
11 травня 2018 17:19
кошторис.pdf
11 травня 2018 17:19
55 кошторис.imd
10 травня 2018 16:00
Електронний підпис
10 травня 2018 15:57
Ліцензія.zip
10 травня 2018 15:57
Банківська гарантія.zip
10 травня 2018 15:57
тендерна пропозиція.pdf
10 травня 2018 15:57
статут засвідчений 2018.pdf
10 травня 2018 15:57
протокол № 158 з ОП.pdf
10 травня 2018 15:56
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
10 травня 2018 15:56
кошторис.pdf
10 травня 2018 15:56
звіт із праці за 2017 рік.pdf
10 травня 2018 15:56
звіт 1-кб за 2017 рік.pdf
10 травня 2018 15:56
ЗВВ.pdf
10 травня 2018 15:56
договірна ціна.pdf
10 травня 2018 15:55
відгук ДЖГ по покрівлі.pdf
10 травня 2018 15:55
Витяг ПДВ.pdf
10 травня 2018 15:55
витяг з протоколу 51.pdf
10 травня 2018 15:55
55 кошторис.imd

Публічні документи

28 травня 2018 13:21
Електронний підпис
28 травня 2018 13:18
ДОВІДКИ ПЕРЕМОЖЦЯ Е.pdf
28 травня 2018 13:18
ДОВІДКИ ПЕРЕМОЖЦЯ Е1.pdf
23 травня 2018 14:40
Електронний підпис
23 травня 2018 14:38
64.ims
23 травня 2018 14:38
64.imd
23 травня 2018 14:38
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ Е.pdf
23 травня 2018 14:38
КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК Е.pdf
23 травня 2018 14:38
ДОГОВІРНА ЦІНА Е..pdf
08 травня 2018 16:37
Електронний підпис
08 травня 2018 16:31
ДОДАТОК 2(4).pdf
08 травня 2018 16:31
ДОДАТОК 3.pdf
08 травня 2018 16:31
ЗВІТ 1 дф(1).pdf
08 травня 2018 16:31
КВИТАНЦІЇ ДО 1-КБ.pdf
08 травня 2018 16:31
1-КБ ЗА 2017.pdf
08 травня 2018 16:31
ДОГОВІРНА ЦІНА.Нpdf.pdf
08 травня 2018 16:31
ЛІЦЕНЗІЯ(1).pdf
08 травня 2018 16:31
ДОЗВІЛ ПІД.БЕЗПЕКИ(2).pdf
08 травня 2018 16:31
ЛІЦЕНЗІЯ 1(1).pdf
08 травня 2018 16:31
ДОВІДКИ З ОБСЛУГ.БАНКУ.pdf
08 травня 2018 16:31
ДОВІДКА З БАНКУ.pdf
08 травня 2018 16:31
ДОВІДКА З БАНКУ 2.pdf
08 травня 2018 16:31
ІПН ДИРЕКТОРА.pdf
08 травня 2018 16:31
КОПІЯ ПАСПОРТА(1).pdf
08 травня 2018 16:31
СТАТУТ.rar
08 травня 2018 16:31
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ СТ17(1).pdf
08 травня 2018 16:31
КБ3.pdf
08 травня 2018 16:31
КБ2 КБ 3(1).pdf
08 травня 2018 16:31
КБ2 КБ 3.pdf
08 травня 2018 16:31
ВІДГУК1.pdf
08 травня 2018 16:31
ВІДГУКИ.pdf
08 травня 2018 16:31
ПРОТОКОЛ РІШЕННЯ.pdf
08 травня 2018 16:31
ДОВІДКИ(1).pdf
08 травня 2018 16:31
ДОДАТОК 5(1).pdf
08 травня 2018 16:31
ЛИСТ ПРО СУБПІДРЯД..pdf
08 травня 2018 16:31
ВИТЯГ(2).pdf
08 травня 2018 16:31
СТАТИСТИКА.pdf
08 травня 2018 16:31
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ(2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Рослана"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"
#13326341
Відхилено 3 235 714,28
UAH з ПДВ
16 травня 2018 17:42
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "Рослана"
#31950566
Відхилено 2 752 874,03
UAH з ПДВ
23 травня 2018 13:21
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ""
#34765828
Переможець 3 570 000,00
UAH з ПДВ
25 травня 2018 16:48

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" #13326341

№ рішення у справі

72/75-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

64-р/тк

Дата рішення у справі

27.12.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

16 травня 2018 17:42
Електронний підпис
16 травня 2018 17:05
Протокол відхилення

Документи

23 травня 2018 13:21
Електронний підпис

Документи

25 травня 2018 16:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 травня 2018 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ""
#34765828
3 570 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 травня 2018 16:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:28
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:24
Електронний підпис укладений
28 вересня 2018 15:31
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
28 вересня 2018 15:29
Електронний підпис укладений
05 червня 2018 15:41
Календарний план укладений
05 червня 2018 15:40
Договірна ціна укладений
05 червня 2018 15:40
Договір про закупівлю робіт укладений
05 червня 2018 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: КР06-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: КР06-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 червня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 570 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 595 000,00 UAH)