Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт даху та фасадів з утепленням корпусу "Д" (терапевтичне відділення №1, хірургічне відділення) за адресою: м. Вінниця, вул. Мічуріна, 32
Очікувана вартість
3 735 348,20 UAH
UA-2018-04-20-000385-c ● 14683e9fd11f466baa2481a5ea95f8af
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницький обласний клінічний високоспеціалізований ендокринологічний центр |
Код ЄДРПОУ: | 05484178 |
Місцезнаходження: | 21010, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Мічуріна, 32 |
Контактна особа: |
Токарчук Олена Анатоліївна +380432611738 endo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 квітня 2018 13:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 11 травня 2018 11:33 |
Очікувана вартість: | 3 735 348,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 735,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт даху та фасадів з утепленням корпусу "Д" (терапевтичне відділення №1, хірургічне відділення) за адресою: м. Вінниця, вул. Мічуріна, 32
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21010, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Мічуріна, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: | 20% |
Понад 20 (двадцять) мільйонів гривень: | 20% |
Понад 15 (п'ятнадцять) мільйонів грн. до 20 (двадцяти) млн. грн. включно: | 10% |
Понад 10 (десять) млн. грн. до 15 (п'ятнадцяти) млн. грн. включно: | 5% |
До 10 (десяти) млн. грн. включно: | 0% |
Наявність кваліфікованих працівників: | 10% |
Понад 15 працівників і більше: | 10% |
Від 10 до 15 працівників включно: | 5% |
Від 5 до 10 працівників включно: | 2% |
До 5 працівників: | 0% |
20 квітня 2018 13:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2018 13:18 |
ТД капремонт 2018.doc |
20 квітня 2018 13:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 квітня 2018 13:18 |
ТД капремонт 2018.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-20-000385-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:13326341
Дата подання: 21 травня 2018 13:19
надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності пропозиції
В И М О Г А
щодо надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергоагроімпекс» умовам тендерної документації, вказаних у Протоколі тендерного комітету Замовника Вінницького обласного високоспеціалізованого ендокринологічного центру під час прийняття рішення про відхилення поданої пропозиції учасника під час закупівлі робіт через систему електронних Державних закупівель «ProZorro»
Розгорнути
Згорнути
щодо надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергоагроімпекс» умовам тендерної документації, вказаних у Протоколі тендерного комітету Замовника Вінницького обласного високоспеціалізованого ендокринологічного центру під час прийняття рішення про відхилення поданої пропозиції учасника під час закупівлі робіт через систему електронних Державних закупівель «ProZorro»
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 травня 2018 16:39
Тендерним комітетом Вашу вимогу про надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності пропозиції умовам тендерної документації розглянуто. За результатами розгляду вимоги можемо повідомити наступне.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону, замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих. Що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям.
У свою чергу, відповідно до статті 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Разом з тим, фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, зокрема щодо положень тендерної документації (пункт 27 частини першої статті 1 Закону).
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-06/3812-06 від 07 лютого 2017 року, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження.
Однак, з моменту оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів на адресу замовника через електронну систему закупівель не було подано жодного звернення, скарги до органу оскарження не заявлялися. Отже, ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» (ЄДРПОУ 13326341) під час подачі своєї тендерної пропозиції було згідне із вимогами встановленими замовником в тендерній документації, як щодо кваліфікаційних критеріїв, так і до інших вимог.
Відповідно до п.п.3.5.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково.
Також, необхідно надати копії витягів з протоколів засідань комісії щодо перевірки знань працівників (директора, головного інженера та виконроба) з «Правил з охорони праці». Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії витягів з протоколів засідань комісії щодо перевірки знань працівників, зокрема, директора, заступника директора, начальника транспортного відділу, головного інженера, інженера з охорони праці, майстрів. Разом з тим, копії витягу з протоколу засідань комісії щодо перевірки знань виконроба учасником у складі тендерної пропозиції, всупереч вимогам тендерної документації, не надано.
Відповідно до 3.5.12. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів. Зазначену довідку про неможливість надання або відсутність копії витягу з протоколу засідань комісії щодо перевірки знань виконроба учасником у складі тендерної пропозиції не надано.
Пунктом 4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації.
В роз’ясненні Мінекономрозвитку України № 3302-06/42560-06 від 30.12.2016 також зазначено, що оскільки тендерна пропозиція подається відповідно до вимог тендерної документації, статтею 30 Закону встановлено обов’язок замовника відхилити тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, Замовником було прийнято законне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» (ЄДРПОУ 13326341).
Відповідно до частини другої статті 16 Закону, замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих. Що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям.
У свою чергу, відповідно до статті 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Разом з тим, фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, зокрема щодо положень тендерної документації (пункт 27 частини першої статті 1 Закону).
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-06/3812-06 від 07 лютого 2017 року, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження.
Однак, з моменту оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів на адресу замовника через електронну систему закупівель не було подано жодного звернення, скарги до органу оскарження не заявлялися. Отже, ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» (ЄДРПОУ 13326341) під час подачі своєї тендерної пропозиції було згідне із вимогами встановленими замовником в тендерній документації, як щодо кваліфікаційних критеріїв, так і до інших вимог.
Відповідно до п.п.3.5.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково.
Також, необхідно надати копії витягів з протоколів засідань комісії щодо перевірки знань працівників (директора, головного інженера та виконроба) з «Правил з охорони праці». Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії витягів з протоколів засідань комісії щодо перевірки знань працівників, зокрема, директора, заступника директора, начальника транспортного відділу, головного інженера, інженера з охорони праці, майстрів. Разом з тим, копії витягу з протоколу засідань комісії щодо перевірки знань виконроба учасником у складі тендерної пропозиції, всупереч вимогам тендерної документації, не надано.
Відповідно до 3.5.12. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів. Зазначену довідку про неможливість надання або відсутність копії витягу з протоколу засідань комісії щодо перевірки знань виконроба учасником у складі тендерної пропозиції не надано.
Пунктом 4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації.
В роз’ясненні Мінекономрозвитку України № 3302-06/42560-06 від 30.12.2016 також зазначено, що оскільки тендерна пропозиція подається відповідно до вимог тендерної документації, статтею 30 Закону встановлено обов’язок замовника відхилити тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, Замовником було прийнято законне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» (ЄДРПОУ 13326341).
Номер вимоги: UA-2018-04-20-000385-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:13326341
Дата подання: 25 травня 2018 22:15
Щодо надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергоагроімпекс» умовам тендерної документації
Враховуючи неоднаковий підхід з боку тендерного комітету Вінницького обласного клінічного високоспеціалізованого ендокринологічного центру до оцінки пропозиції ТОВ «Енергоагроімпекс» у порівнянні з оцінкою пропозиції ТОВ «ТД «Вінтрастінвест» вважаємо, що з боку Замовника було допущено порушення принципів об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій і, як наслідок принцип максимальної економії та ефективності, що само по собі ставить під сумнів відсутність з боку Замовника зловживань та корупційних дій.
Оскільки документами, доданими до пропозиції ТОВ «Енергоагроімпекс» підтверджено 100% спроможність Товариства виконати роботи по Капітальному ремонту даху та фасадів з утепленням корпусу "Д" (терапевтичне відділення №1, хірургічне відділення) за адресою: м. Вінниця, вул. Мічуріна, 32, що є предметом закупівлі, вважаємо аргументацію Замовника, зазначену у протоколі відхилення, недостатньою.
Так, ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» дійсно, визначено, поряд із іншими кваліфікаційними критеріями – наявність працівників ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЯ, які мають НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ та ДОСВІД, Замовником в умовах закупівлі було встановлено те, що кваліфікація працівників підтверджується звітом 1-ДФ станом за останній звітний період, який Товариством надано. Наявність необхідних знань у працівників у т.ч. у майстра вбачається як з довідки, так і з Витягу з протоколу перевірки знань з охорони праці, а досвід вказано у довідці про наявність кваліфікованих працівників.
Відтак, вимагаємо надати додаткову інформацію щодо невідповідності пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергоагроімпекс» умовам тендерної документації та переглянути своє рішення щодо відхилення пропозиції Товариства.
Розгорнути
Згорнути
Оскільки документами, доданими до пропозиції ТОВ «Енергоагроімпекс» підтверджено 100% спроможність Товариства виконати роботи по Капітальному ремонту даху та фасадів з утепленням корпусу "Д" (терапевтичне відділення №1, хірургічне відділення) за адресою: м. Вінниця, вул. Мічуріна, 32, що є предметом закупівлі, вважаємо аргументацію Замовника, зазначену у протоколі відхилення, недостатньою.
Так, ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» дійсно, визначено, поряд із іншими кваліфікаційними критеріями – наявність працівників ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЯ, які мають НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ та ДОСВІД, Замовником в умовах закупівлі було встановлено те, що кваліфікація працівників підтверджується звітом 1-ДФ станом за останній звітний період, який Товариством надано. Наявність необхідних знань у працівників у т.ч. у майстра вбачається як з довідки, так і з Витягу з протоколу перевірки знань з охорони праці, а досвід вказано у довідці про наявність кваліфікованих працівників.
Відтак, вимагаємо надати додаткову інформацію щодо невідповідності пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергоагроімпекс» умовам тендерної документації та переглянути своє рішення щодо відхилення пропозиції Товариства.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 травня 2018 19:44
Тендерним комітетом Вашу вимогу про повторне надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності пропозиції умовам тендерної документації розглянуто. За результатами розгляду вимоги можемо повідомити наступне.
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-06/3812-06 від 07 лютого 2017 року, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження.
Однак, з моменту оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів на адресу замовника через електронну систему закупівель не було подано жодного звернення, скарги до органу оскарження не заявлялися. Отже, ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» (ЄДРПОУ 13326341) під час подачі своєї тендерної пропозиції було згідне із вимогами встановленими замовником в тендерній документації, як щодо кваліфікаційних критеріїв, так і до інших вимог. зокрема й щодо подачі документів визначених в п.п. 3.5.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до п.п.3.5.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково.
Також, необхідно надати копії витягів з протоколів засідань комісії щодо перевірки знань працівників (директора, головного інженера та виконроба) з «Правил з охорони праці». Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії витягів з протоколів засідань комісії щодо перевірки знань працівників, зокрема, директора, заступника директора, начальника транспортного відділу, головного інженера, інженера з охорони праці, майстрів. Разом з тим, копії витягу з протоколу засідань комісії щодо перевірки знань виконроба учасником у складі тендерної пропозиції, всупереч вимогам тендерної документації, не надано.
Відповідно до 3.5.12. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів. Зазначену довідку про неможливість надання або відсутність копії витягу з протоколу засідань комісії щодо перевірки знань виконроба учасником у складі тендерної пропозиції не надано.
Таким чином, ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» (ЄДРПОУ 13326341) не виконано вимог тендерної документації.
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-06/3812-06 від 07 лютого 2017 року, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження.
Однак, з моменту оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів на адресу замовника через електронну систему закупівель не було подано жодного звернення, скарги до органу оскарження не заявлялися. Отже, ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» (ЄДРПОУ 13326341) під час подачі своєї тендерної пропозиції було згідне із вимогами встановленими замовником в тендерній документації, як щодо кваліфікаційних критеріїв, так і до інших вимог. зокрема й щодо подачі документів визначених в п.п. 3.5.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до п.п.3.5.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково.
Також, необхідно надати копії витягів з протоколів засідань комісії щодо перевірки знань працівників (директора, головного інженера та виконроба) з «Правил з охорони праці». Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії витягів з протоколів засідань комісії щодо перевірки знань працівників, зокрема, директора, заступника директора, начальника транспортного відділу, головного інженера, інженера з охорони праці, майстрів. Разом з тим, копії витягу з протоколу засідань комісії щодо перевірки знань виконроба учасником у складі тендерної пропозиції, всупереч вимогам тендерної документації, не надано.
Відповідно до 3.5.12. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів. Зазначену довідку про неможливість надання або відсутність копії витягу з протоколу засідань комісії щодо перевірки знань виконроба учасником у складі тендерної пропозиції не надано.
Таким чином, ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» (ЄДРПОУ 13326341) не виконано вимог тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-04-20-000385-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:13326341
Дата подання: 25 травня 2018 21:12
щодо усунення порушення допущеного під час оцінки пропозиції
1. На вимогу щодо надання в електронному вигляді шляхом завантаження файлів з документами, сканованих з оригіналів або копій (якщо надання копій вимагається ТД) (п.3.1.4 Розділу ІІІ ТД) ТОВ «ТД Вінтрастінвест», порушуючи вказану вимогу, надав у складі своєї пропозиції скановані з копій із незавірених копій довідок з обслуговуючого банку - УКРСИББАНКУ (№№64-4-27-66 від 23.04.2018 року, №64-4-27-67 від 23.04.2018);
2. На вимогу Замовника щодо надання оригіналу або належим чином завіреної копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (п.3.5.7.Розділу ІІІ ТД), ТОВ «ТД Вінтрастінвест» надано таку копію дозволу, з якого не вбачається право на виконання робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 м і більше над поверхнею ґрунту, з перекриттям або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів, при тому, що наявність такого дозволу, беручи до уваги технічне завдання на виконання робіт, має бути;
3. На вимогу замовника щодо надання інформаційної довідки про наявність кваліфікованих працівників, з інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для робітників: спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково, ТОВ «ТД Вінтрастінвест» надано 2 довідки: розрахунок потреби в робочих ресурсах при визначені вартості будівництва вих. №22 від 02.05.2018 року, якою визначено потребу лише у робітниках по спеціальності покрівельник та монтажник систем утеплення, в той час, як у довідці про наявність працівників №7 від 02.05.2018 року, доданій учасником до пропозиції, визначено наявність робітників за спеціальностями: маляр, монтажник систем утеплення, покрівельник, бетоняр;
4. На вимогу замовника надати копії витягів з протоколу засідань комісії щодо перевірки знань працівників (директора, головного інженера та виконроба) з Правил охорони праці(п.3.5.4. Розділу ІІІ Тендерної документації), учасником надано Витяг №162 від 22.05.2018 року, проте, вказаний Витяг містить неузгодженість із довідкою про наявність працівників №7 від 02.05.2018 року, доданій учасником до пропозиції, оскільки Грималюк Богдан Анатолійович, який згідно витягу є виконробом, займає посаду майстра дільниці, в той час, як виконавцями робіт згідно довідки №7 від 02.05.2018 року є Кушпета Олег Юрійович та Ковбасюк Валентина Іванівна, відомості про перевірку знань з охорони праці яких у пропозиції відсутні;
5. На вимогу замовника щодо надання інформаційної довідки про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів, яка повинна містити інформацію про назву (тип) машин, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт, нормативну потребу для виконання робіт згідно з розрахунками; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене), учасником надано дві довідки: розрахунок потреби в обладнанні при визначені вартості в будівництві вих. №25 від 02.05.2018 року та Довідка матеріально –технічна база вих. №8 від 02.05.2018 року, у змісті яких відсутній перелік машин, механізмів, устаткування, які планується залучити до виконання робіт.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що пропозиція ТОВ «ТД Вінтрастінвест» підлягає відхиленню.
Розгорнути
Згорнути
2. На вимогу Замовника щодо надання оригіналу або належим чином завіреної копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (п.3.5.7.Розділу ІІІ ТД), ТОВ «ТД Вінтрастінвест» надано таку копію дозволу, з якого не вбачається право на виконання робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 м і більше над поверхнею ґрунту, з перекриттям або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів, при тому, що наявність такого дозволу, беручи до уваги технічне завдання на виконання робіт, має бути;
3. На вимогу замовника щодо надання інформаційної довідки про наявність кваліфікованих працівників, з інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для робітників: спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково, ТОВ «ТД Вінтрастінвест» надано 2 довідки: розрахунок потреби в робочих ресурсах при визначені вартості будівництва вих. №22 від 02.05.2018 року, якою визначено потребу лише у робітниках по спеціальності покрівельник та монтажник систем утеплення, в той час, як у довідці про наявність працівників №7 від 02.05.2018 року, доданій учасником до пропозиції, визначено наявність робітників за спеціальностями: маляр, монтажник систем утеплення, покрівельник, бетоняр;
4. На вимогу замовника надати копії витягів з протоколу засідань комісії щодо перевірки знань працівників (директора, головного інженера та виконроба) з Правил охорони праці(п.3.5.4. Розділу ІІІ Тендерної документації), учасником надано Витяг №162 від 22.05.2018 року, проте, вказаний Витяг містить неузгодженість із довідкою про наявність працівників №7 від 02.05.2018 року, доданій учасником до пропозиції, оскільки Грималюк Богдан Анатолійович, який згідно витягу є виконробом, займає посаду майстра дільниці, в той час, як виконавцями робіт згідно довідки №7 від 02.05.2018 року є Кушпета Олег Юрійович та Ковбасюк Валентина Іванівна, відомості про перевірку знань з охорони праці яких у пропозиції відсутні;
5. На вимогу замовника щодо надання інформаційної довідки про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів, яка повинна містити інформацію про назву (тип) машин, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт, нормативну потребу для виконання робіт згідно з розрахунками; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене), учасником надано дві довідки: розрахунок потреби в обладнанні при визначені вартості в будівництві вих. №25 від 02.05.2018 року та Довідка матеріально –технічна база вих. №8 від 02.05.2018 року, у змісті яких відсутній перелік машин, механізмів, устаткування, які планується залучити до виконання робіт.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що пропозиція ТОВ «ТД Вінтрастінвест» підлягає відхиленню.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 травня 2018 19:40
Тендерним комітетом Вашу вимогу щодо усунення порушення допущеного під час оцінки пропозиції розглянуто. За результатами розгляду вимоги можемо повідомити наступне.
По-перше, Учасником закупівлі - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надано три документи, а саме: «ДОВІДКИ З ОБСЛУГ.БАНКУ», «ДОВІДКА З БАНКУ 2» та «ДОВІДКА З БАНКУ», які скановані із оригіналів документів. Тому в Учасника не було обов’язку подавати завірені копії таких довідок.
По-друге, згідно із п.3.5.7. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи, зокрема, оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 2 до тендерної пропозиції), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У разі завершення терміну дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням замовника, або ж відсутності зазначених документів, учасники надають у складі пропозиції пояснювальну записку та документи, що підтверджують факт подання ними до уповноваженого органу пакету документів для продовження терміну або ж отримання дії дозволу, ліцензії. У разі відсутності в учасника ліцензії та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі тендерної пропозиції мають бути надані ліцензія та/або дозвіл субпідрядної організації, яка виконуватиме такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або дозвіл) - надаються у тому разі якщо вартість робіт, що доручатимуться субпідряднику становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю).
Враховуючи вищевикладене в учасника закупівлі не було обов’язку надавати дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, які будуть доручатися субпідрядній організації.
По-третє, відповідно до п.п. 3.5.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» міститься довідки «ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, ОХОРОНА ПРАЦІ, ВИТЯГ, ДОВІДКА ОБЛАДАННЯ» та «ДОВІДКА РОЗР.ПОТРЕБ ЗА СПЕЦІЛЬНІСТЮ», які містить інформацію визначену в тендерній документації.
Враховуючи наведене, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» не порушило наведені вище умови Документації.
По-четверте, згідно із п.п. 3.5.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, від учасників закупівлі вимагалося надання копій витягів з протоколів засідань комісії щодо перевірки знань працівників (директора, головного інженера та виконроба) з «Правил з охорони праці». У складі тендерної пропозиції учасником надано документ «ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, ОХОРОНА ПРАЦІ, ВИТЯГ, ДОВІДКА ОБЛАДАННЯ» в якому наявні копія посвідчення та витяг з протоколу № 162 засідання комісії з перевірки знань працівників від 22.05.2017. Вказані документи видані в тому числі й на виконроба.
Враховуючи наведене, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» не порушило наведені вище умови Документації.
По-п’яте, відповідно до п.п. 3.5.5. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; нормативну потребу для виконання робіт згідно з розрахунками; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене).
У складі тендерної пропозиції учасника міститься документ «ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, ОХОРОНА ПРАЦІ, ВИТЯГ, ДОВІДКА ОБЛАДАННЯ», який містить інформацію про тип обладнання, будівельних машин та механізмів, нормативну потребу, приналежність, та зазначено, що обладнання знаходиться в справному стані, готове до роботи.
Документація не містила окремих вимог до переліку обладнання, яке має бути зазначене у довідці.
Враховуючи наведене, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» не порушило наведені вище умови Документації, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Таким чином, Замовником було прийнято законне рішення щодо обрання переможцем процедури ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ».
По-перше, Учасником закупівлі - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надано три документи, а саме: «ДОВІДКИ З ОБСЛУГ.БАНКУ», «ДОВІДКА З БАНКУ 2» та «ДОВІДКА З БАНКУ», які скановані із оригіналів документів. Тому в Учасника не було обов’язку подавати завірені копії таких довідок.
По-друге, згідно із п.3.5.7. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи, зокрема, оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 2 до тендерної пропозиції), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У разі завершення терміну дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням замовника, або ж відсутності зазначених документів, учасники надають у складі пропозиції пояснювальну записку та документи, що підтверджують факт подання ними до уповноваженого органу пакету документів для продовження терміну або ж отримання дії дозволу, ліцензії. У разі відсутності в учасника ліцензії та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі тендерної пропозиції мають бути надані ліцензія та/або дозвіл субпідрядної організації, яка виконуватиме такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або дозвіл) - надаються у тому разі якщо вартість робіт, що доручатимуться субпідряднику становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю).
Враховуючи вищевикладене в учасника закупівлі не було обов’язку надавати дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, які будуть доручатися субпідрядній організації.
По-третє, відповідно до п.п. 3.5.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» міститься довідки «ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, ОХОРОНА ПРАЦІ, ВИТЯГ, ДОВІДКА ОБЛАДАННЯ» та «ДОВІДКА РОЗР.ПОТРЕБ ЗА СПЕЦІЛЬНІСТЮ», які містить інформацію визначену в тендерній документації.
Враховуючи наведене, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» не порушило наведені вище умови Документації.
По-четверте, згідно із п.п. 3.5.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, від учасників закупівлі вимагалося надання копій витягів з протоколів засідань комісії щодо перевірки знань працівників (директора, головного інженера та виконроба) з «Правил з охорони праці». У складі тендерної пропозиції учасником надано документ «ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, ОХОРОНА ПРАЦІ, ВИТЯГ, ДОВІДКА ОБЛАДАННЯ» в якому наявні копія посвідчення та витяг з протоколу № 162 засідання комісії з перевірки знань працівників від 22.05.2017. Вказані документи видані в тому числі й на виконроба.
Враховуючи наведене, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» не порушило наведені вище умови Документації.
По-п’яте, відповідно до п.п. 3.5.5. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; нормативну потребу для виконання робіт згідно з розрахунками; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене).
У складі тендерної пропозиції учасника міститься документ «ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, ОХОРОНА ПРАЦІ, ВИТЯГ, ДОВІДКА ОБЛАДАННЯ», який містить інформацію про тип обладнання, будівельних машин та механізмів, нормативну потребу, приналежність, та зазначено, що обладнання знаходиться в справному стані, готове до роботи.
Документація не містила окремих вимог до переліку обладнання, яке має бути зазначене у довідці.
Враховуючи наведене, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» не порушило наведені вище умови Документації, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Таким чином, Замовником було прийнято законне рішення щодо обрання переможцем процедури ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ».
Номер вимоги: UA-2018-04-20-000385-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:13326341
Дата подання: 30 травня 2018 22:55
щодо усунення порушення допущеного під час оцінки пропозиції
Не отримавши вичерпної відповіді на вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергоагроімпекс», натомість отримавши відписку, зміст якої не спростовує невідповідність пропозиції ТОВ «ТД «Вінтрастінвест» умовам закупівлі, повторно направляємо Вам Вимогу, обґрунтовуючи її наступним.
1. В порушення п.3.1.4 Розділу ІІІ ТД ТОВ «ТД Вінтрастінвест» надав у складі своєї пропозиції скановані із копій довідки з обслуговуючого банку - УКРСИББАНКУ (№№64-4-27-66 від 23.04.2018 року, №64-4-27-67 від 23.04.2018), розміщені у файлі «Довідки з обслуг. банку», підтвердженням чому є те, що фірмовий бланк УКРСИББАНКУ, не містить кольорів (зелених), що не притаманно для оригіналів довідок, виданих даним банком;
2. В порушення п.3.5.7.Розділу ІІІ ТД у ТОВ «ТД Вінтрастінвест» відсутній дозвіл на виконання робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 м і більше над поверхнею ґрунту, з перекриттям або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів, при тому, що наявність такого дозволу має бути. В той же час, пояснення Замовника у відповіді на попередню вимогу Товариства відносно того, що у ТОВ «ТД Вінтрастінвест» не було обов’язку надавати дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, які будуть доручатися субпідрядній організації не узгоджуються ані з пропозицією цього учасника, якою визначено те, що до виконання робіт на умовах субпідряду залучатиметься лише субпідрядник на виконання робіт із вогнезахисту (Лист №23 від 07.05.2018, розміщений у файлі «Лист про субпідряд») та те, що Товариством не планується залучати суб’єктів господарювання до виконання робіт в якості субпідрядників в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, ані з технічним завданням (Додаток №2 до ТД), згідно якого обсяг робіт (покрівля, фасад) є більшим 20%, а відтак, їх виконання потребує наявного дозволу або з боку учасника, або з боку субпідрядника, чого до пропозиції додано не було. В цій частині постає питання з яких джерел Замовником було отримано інформацію, якою спростовувалась попередня вимога в цій частині, адже у пропозиції ТОВ «ТД Вінтрастінвест» інформація про залучення субпідрядників до 20% від вартості робіт, окрім наведеної вище не значиться.
3. В порушення вимоги замовника щодо надання інформаційної довідки про наявність кваліфікованих працівників, з інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для робітників: спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково, ТОВ «ТД Вінтрастінвест» не надано розрахунок потреби в робочих ресурсах при визначені вартості будівництва за спеціальностями: маляр, бетоняр (вих. №22 від 02.05.2018 року)
4. В порушення п.3.5.4. Розділу ІІІ Тендерної документації, учасником надано Витяг №162 від 22.05.2017 року, проте, вказаний Витяг містить неузгодженість із довідкою про наявність працівників №7 від 02.05.2018 року, доданій учасником до пропозиції, оскільки Грималюк Богдан Анатолійович, який згідно витягу є виконробом, займає посаду майстра дільниці, в той час, як виконавцями робіт є Кушпета Олег Юрійович та Ковбасюк Валентина Іванівна, відомості про перевірку знань з охорони праці яких у пропозиції відсутні. Враховуючи те, що майстер дільниці та виконроб (виконавець робіт) згідно із нормами Класифікатора професій України ДК 003:2010 є різними професіями та посадами, як то було зазначено Замовником у протоколі відхилення ТОВ «Енергоагроімпекс», вважаємо таку невідповідність з боку учасника порушенням умов закупівлі.
5. Підпунктом 3.5.5. п.5 Розділу ІІІ ТД визначено вимогу замовника щодо НАДАННЯ інформаційної ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ необхідного ОБЛАДНАННЯ, МАШИН і МЕХАНІЗМІВ, ЯКА ПОВИННА МІСТИТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО НАЗВУ (тип) МАШИН, МЕХАНІЗМУ, УСТАТКУВАННЯ, ЯКІ ПЛАНУЄТЬСЯ ЗАЛУЧИТИ до виконання робіт…- у довідках наданих учасником, відсутній вказаний перелік, чим порушено умови закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
1. В порушення п.3.1.4 Розділу ІІІ ТД ТОВ «ТД Вінтрастінвест» надав у складі своєї пропозиції скановані із копій довідки з обслуговуючого банку - УКРСИББАНКУ (№№64-4-27-66 від 23.04.2018 року, №64-4-27-67 від 23.04.2018), розміщені у файлі «Довідки з обслуг. банку», підтвердженням чому є те, що фірмовий бланк УКРСИББАНКУ, не містить кольорів (зелених), що не притаманно для оригіналів довідок, виданих даним банком;
2. В порушення п.3.5.7.Розділу ІІІ ТД у ТОВ «ТД Вінтрастінвест» відсутній дозвіл на виконання робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 м і більше над поверхнею ґрунту, з перекриттям або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів, при тому, що наявність такого дозволу має бути. В той же час, пояснення Замовника у відповіді на попередню вимогу Товариства відносно того, що у ТОВ «ТД Вінтрастінвест» не було обов’язку надавати дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, які будуть доручатися субпідрядній організації не узгоджуються ані з пропозицією цього учасника, якою визначено те, що до виконання робіт на умовах субпідряду залучатиметься лише субпідрядник на виконання робіт із вогнезахисту (Лист №23 від 07.05.2018, розміщений у файлі «Лист про субпідряд») та те, що Товариством не планується залучати суб’єктів господарювання до виконання робіт в якості субпідрядників в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, ані з технічним завданням (Додаток №2 до ТД), згідно якого обсяг робіт (покрівля, фасад) є більшим 20%, а відтак, їх виконання потребує наявного дозволу або з боку учасника, або з боку субпідрядника, чого до пропозиції додано не було. В цій частині постає питання з яких джерел Замовником було отримано інформацію, якою спростовувалась попередня вимога в цій частині, адже у пропозиції ТОВ «ТД Вінтрастінвест» інформація про залучення субпідрядників до 20% від вартості робіт, окрім наведеної вище не значиться.
3. В порушення вимоги замовника щодо надання інформаційної довідки про наявність кваліфікованих працівників, з інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для робітників: спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково, ТОВ «ТД Вінтрастінвест» не надано розрахунок потреби в робочих ресурсах при визначені вартості будівництва за спеціальностями: маляр, бетоняр (вих. №22 від 02.05.2018 року)
4. В порушення п.3.5.4. Розділу ІІІ Тендерної документації, учасником надано Витяг №162 від 22.05.2017 року, проте, вказаний Витяг містить неузгодженість із довідкою про наявність працівників №7 від 02.05.2018 року, доданій учасником до пропозиції, оскільки Грималюк Богдан Анатолійович, який згідно витягу є виконробом, займає посаду майстра дільниці, в той час, як виконавцями робіт є Кушпета Олег Юрійович та Ковбасюк Валентина Іванівна, відомості про перевірку знань з охорони праці яких у пропозиції відсутні. Враховуючи те, що майстер дільниці та виконроб (виконавець робіт) згідно із нормами Класифікатора професій України ДК 003:2010 є різними професіями та посадами, як то було зазначено Замовником у протоколі відхилення ТОВ «Енергоагроімпекс», вважаємо таку невідповідність з боку учасника порушенням умов закупівлі.
5. Підпунктом 3.5.5. п.5 Розділу ІІІ ТД визначено вимогу замовника щодо НАДАННЯ інформаційної ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ необхідного ОБЛАДНАННЯ, МАШИН і МЕХАНІЗМІВ, ЯКА ПОВИННА МІСТИТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО НАЗВУ (тип) МАШИН, МЕХАНІЗМУ, УСТАТКУВАННЯ, ЯКІ ПЛАНУЄТЬСЯ ЗАЛУЧИТИ до виконання робіт…- у довідках наданих учасником, відсутній вказаний перелік, чим порушено умови закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 червня 2018 18:04
Тендерним комітетом Вашу вимогу щодо усунення порушення допущеного під час оцінки пропозиції розглянуто. За результатами розгляду вимоги можемо повідомити наступне.
По-перше, Учасником закупівлі - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надано три документи, а саме: «ДОВІДКИ З ОБСЛУГ.БАНКУ», «ДОВІДКА З БАНКУ 2» та «ДОВІДКА З БАНКУ», які скановані із документів, що містять кольорові відтиски відтиски печаток. Тому в Учасника не було обов’язку подавати завірені копії таких довідок. Окрім того, умовами тендерної документації не встановлювався обов’язок надання довідок із банку на кольорових фірмових бланках такого банку.
По-друге, доводимо до Вашого відома, що постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48, яка набрала чинності 08.02.2018 р., внесені зміни до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, відповідно до яких роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Враховуючи вищевикладене в учасника закупівлі не було обов’язку надавати дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, які будуть доручатися субпідрядній організації.
По-третє, відповідно до п.п. 3.5.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» міститься довідки «ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, ОХОРОНА ПРАЦІ, ВИТЯГ, ДОВІДКА ОБЛАДАННЯ» та «ДОВІДКА РОЗР.ПОТРЕБ ЗА СПЕЦІЛЬНІСТЮ», які містить інформацію визначену в тендерній документації.
Враховуючи наведене, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» не порушило наведені вище умови Документації.
По-четверте, згідно із п.п. 3.5.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, від учасників закупівлі вимагалося надання копій витягів з протоколів засідань комісії щодо перевірки знань працівників (директора, головного інженера та виконроба) з «Правил з охорони праці». У складі тендерної пропозиції учасником надано документ «ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, ОХОРОНА ПРАЦІ, ВИТЯГ, ДОВІДКА ОБЛАДАННЯ» в якому наявні копія посвідчення та витяг з протоколу № 162 засідання комісії з перевірки знань працівників від 22.05.2017. Вказані документи видані в тому числі й на виконроба.
Враховуючи наведене, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» не порушило наведені вище умови Документації.
По-п’яте, відповідно до п.п. 3.5.5. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; нормативну потребу для виконання робіт згідно з розрахунками; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене).
У складі тендерної пропозиції учасника міститься документ «ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, ОХОРОНА ПРАЦІ, ВИТЯГ, ДОВІДКА ОБЛАДАННЯ», який містить інформацію про тип обладнання, будівельних машин та механізмів, нормативну потребу, приналежність, та зазначено, що обладнання знаходиться в справному стані, готове до роботи.
Документація не містила окремих вимог до переліку обладнання, яке має бути зазначене у довідці.
Враховуючи наведене, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» не порушило наведені вище умови Документації, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Таким чином, Замовником було прийнято законне рішення щодо обрання переможцем процедури ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ».
По-перше, Учасником закупівлі - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надано три документи, а саме: «ДОВІДКИ З ОБСЛУГ.БАНКУ», «ДОВІДКА З БАНКУ 2» та «ДОВІДКА З БАНКУ», які скановані із документів, що містять кольорові відтиски відтиски печаток. Тому в Учасника не було обов’язку подавати завірені копії таких довідок. Окрім того, умовами тендерної документації не встановлювався обов’язок надання довідок із банку на кольорових фірмових бланках такого банку.
По-друге, доводимо до Вашого відома, що постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48, яка набрала чинності 08.02.2018 р., внесені зміни до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, відповідно до яких роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Враховуючи вищевикладене в учасника закупівлі не було обов’язку надавати дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, які будуть доручатися субпідрядній організації.
По-третє, відповідно до п.п. 3.5.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» міститься довідки «ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, ОХОРОНА ПРАЦІ, ВИТЯГ, ДОВІДКА ОБЛАДАННЯ» та «ДОВІДКА РОЗР.ПОТРЕБ ЗА СПЕЦІЛЬНІСТЮ», які містить інформацію визначену в тендерній документації.
Враховуючи наведене, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» не порушило наведені вище умови Документації.
По-четверте, згідно із п.п. 3.5.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, від учасників закупівлі вимагалося надання копій витягів з протоколів засідань комісії щодо перевірки знань працівників (директора, головного інженера та виконроба) з «Правил з охорони праці». У складі тендерної пропозиції учасником надано документ «ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, ОХОРОНА ПРАЦІ, ВИТЯГ, ДОВІДКА ОБЛАДАННЯ» в якому наявні копія посвідчення та витяг з протоколу № 162 засідання комісії з перевірки знань працівників від 22.05.2017. Вказані документи видані в тому числі й на виконроба.
Враховуючи наведене, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» не порушило наведені вище умови Документації.
По-п’яте, відповідно до п.п. 3.5.5. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; нормативну потребу для виконання робіт згідно з розрахунками; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене).
У складі тендерної пропозиції учасника міститься документ «ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, ОХОРОНА ПРАЦІ, ВИТЯГ, ДОВІДКА ОБЛАДАННЯ», який містить інформацію про тип обладнання, будівельних машин та механізмів, нормативну потребу, приналежність, та зазначено, що обладнання знаходиться в справному стані, готове до роботи.
Документація не містила окремих вимог до переліку обладнання, яке має бути зазначене у довідці.
Враховуючи наведене, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» не порушило наведені вище умови Документації, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Таким чином, Замовником було прийнято законне рішення щодо обрання переможцем процедури ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ».
Номер вимоги: UA-2018-04-20-000385-c.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:13326341
Дата подання: 04 червня 2018 20:37
щодо усунення порушення допущеного під час оцінки пропозиції
Отримавши чергову відписку Замовника, зміст якої не відповідає змісту Вимог, що попередньо направлялась ТОВ «Енергоагроімпекс», при цьому не отримавши вичерпної відповіді на вимогу Товариства відносно невідповідність пропозиції ТОВ «ТД «Вінтрастінвест» умовам закупівлі, змушені направляти на адресу Замовника повторну вимогу, звертаючи увагу замовника на наступне.
1. В порушення п.3.1.4 Розділу ІІІ ТД ТОВ «ТД Вінтрастінвест» надав у складі своєї пропозиції скановані із копій довідки з обслуговуючого банку - УКРСИББАНКУ (№№64-4-27-66 від 23.04.2018 року, №64-4-27-67 від 23.04.2018), розміщені у файлі «Довідки з обслуг. банку», підтвердженням чому є те, що фірмовий бланк УКРСИББАНКУ, не містить кольорів (зелених), що не притаманно для оригіналів довідок, виданих даним банком;
2. В порушення п.3.5.7.Розділу ІІІ ТД у ТОВ «ТД Вінтрастінвест» відсутній дозвіл на виконання робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 м і більше над поверхнею ґрунту, з перекриттям або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів, при тому, що наявність такого дозволу має бути. Довідка в довільній формі щодо неможливості надання Дозволу та про залучення субпідрядника із наявністю такого дозволу для виконання робіт, обсяг (вартість) яких менше 20 % від загальної вартості робіт в обґрунтування відсутності дозволу в учасника закупівлі, в порушення п.3.5.12 п.5 Розділу ІІІ ТД до пропозиції ТОВ «ТД «Вінтрастінвест» відсутня. Крім того, згідно технічного завдання обсяг робіт (покрівля, фасад) є більшим 20%, а відтак, їх виконання потребує наявного дозволу або з боку учасника, або з боку субпідрядника, чого до пропозиції додано не було.
3. В порушення вимоги замовника щодо надання інформаційної довідки про наявність кваліфікованих працівників, з інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для робітників: спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково, ТОВ «ТД Вінтрастінвест» не надано розрахунок потреби в робочих ресурсах при визначені вартості будівництва за спеціальностями: маляр, бетоняр (вих. №22 від 02.05.2018 року)
4. В порушення п.3.5.4. Розділу ІІІ Тендерної документації, учасником надано Витяг №162 від 22.05.2017 року, проте, вказаний Витяг містить неузгодженість із довідкою про наявність працівників №7 від 02.05.2018 року, доданій учасником до пропозиції, оскільки Грималюк Богдан Анатолійович, який згідно витягу є виконробом, займає посаду майстра дільниці, в той час, як виконавцями робіт є Кушпета Олег Юрійович та Ковбасюк Валентина Іванівна, відомості про перевірку знань з охорони праці яких у пропозиції відсутні. Враховуючи те, що майстер дільниці та виконроб (виконавець робіт) згідно із нормами Класифікатора професій України ДК 003:2010 є різними професіями та посадами, як то було зазначено Замовником у протоколі відхилення ТОВ «Енергоагроімпекс», вважаємо таку невідповідність з боку учасника порушенням умов закупівлі.
5. Підпунктом 3.5.5. п.5 Розділу ІІІ ТД визначено вимогу замовника щодо НАДАННЯ інформаційної ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ необхідного ОБЛАДНАННЯ, МАШИН і МЕХАНІЗМІВ, ЯКА ПОВИННА МІСТИТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО НАЗВУ (тип) МАШИН, МЕХАНІЗМУ, УСТАТКУВАННЯ, ЯКІ ПЛАНУЄТЬСЯ ЗАЛУЧИТИ до виконання робіт…- у довідках наданих учасником, відсутній вказаний перелік, чим порушено умови закупівлі.
ВИМАГАЄМО: переглянути пропозицію ТОВ «ТД «Вінтрастінвест» на предмет її відповідності умовам закупівлі. Про результати розгляду даної Вимоги повідомити в розрізі кожного окремого посилання ТОВ «Енергоагроімпекс» на порушення ТОВ «ТД «Вінтрастінвест». У випадку чергового надання незмістовної відписки змушені будемо звертатись із заявою до територіального відділення Антимонопольного комітету України з проханням здійснення перевірки даної закупівлі на предмет відсутності під час її проведення антиконкурентних узгоджених дій.
Розгорнути
Згорнути
1. В порушення п.3.1.4 Розділу ІІІ ТД ТОВ «ТД Вінтрастінвест» надав у складі своєї пропозиції скановані із копій довідки з обслуговуючого банку - УКРСИББАНКУ (№№64-4-27-66 від 23.04.2018 року, №64-4-27-67 від 23.04.2018), розміщені у файлі «Довідки з обслуг. банку», підтвердженням чому є те, що фірмовий бланк УКРСИББАНКУ, не містить кольорів (зелених), що не притаманно для оригіналів довідок, виданих даним банком;
2. В порушення п.3.5.7.Розділу ІІІ ТД у ТОВ «ТД Вінтрастінвест» відсутній дозвіл на виконання робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 м і більше над поверхнею ґрунту, з перекриттям або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів, при тому, що наявність такого дозволу має бути. Довідка в довільній формі щодо неможливості надання Дозволу та про залучення субпідрядника із наявністю такого дозволу для виконання робіт, обсяг (вартість) яких менше 20 % від загальної вартості робіт в обґрунтування відсутності дозволу в учасника закупівлі, в порушення п.3.5.12 п.5 Розділу ІІІ ТД до пропозиції ТОВ «ТД «Вінтрастінвест» відсутня. Крім того, згідно технічного завдання обсяг робіт (покрівля, фасад) є більшим 20%, а відтак, їх виконання потребує наявного дозволу або з боку учасника, або з боку субпідрядника, чого до пропозиції додано не було.
3. В порушення вимоги замовника щодо надання інформаційної довідки про наявність кваліфікованих працівників, з інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для робітників: спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково, ТОВ «ТД Вінтрастінвест» не надано розрахунок потреби в робочих ресурсах при визначені вартості будівництва за спеціальностями: маляр, бетоняр (вих. №22 від 02.05.2018 року)
4. В порушення п.3.5.4. Розділу ІІІ Тендерної документації, учасником надано Витяг №162 від 22.05.2017 року, проте, вказаний Витяг містить неузгодженість із довідкою про наявність працівників №7 від 02.05.2018 року, доданій учасником до пропозиції, оскільки Грималюк Богдан Анатолійович, який згідно витягу є виконробом, займає посаду майстра дільниці, в той час, як виконавцями робіт є Кушпета Олег Юрійович та Ковбасюк Валентина Іванівна, відомості про перевірку знань з охорони праці яких у пропозиції відсутні. Враховуючи те, що майстер дільниці та виконроб (виконавець робіт) згідно із нормами Класифікатора професій України ДК 003:2010 є різними професіями та посадами, як то було зазначено Замовником у протоколі відхилення ТОВ «Енергоагроімпекс», вважаємо таку невідповідність з боку учасника порушенням умов закупівлі.
5. Підпунктом 3.5.5. п.5 Розділу ІІІ ТД визначено вимогу замовника щодо НАДАННЯ інформаційної ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ необхідного ОБЛАДНАННЯ, МАШИН і МЕХАНІЗМІВ, ЯКА ПОВИННА МІСТИТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО НАЗВУ (тип) МАШИН, МЕХАНІЗМУ, УСТАТКУВАННЯ, ЯКІ ПЛАНУЄТЬСЯ ЗАЛУЧИТИ до виконання робіт…- у довідках наданих учасником, відсутній вказаний перелік, чим порушено умови закупівлі.
ВИМАГАЄМО: переглянути пропозицію ТОВ «ТД «Вінтрастінвест» на предмет її відповідності умовам закупівлі. Про результати розгляду даної Вимоги повідомити в розрізі кожного окремого посилання ТОВ «Енергоагроімпекс» на порушення ТОВ «ТД «Вінтрастінвест». У випадку чергового надання незмістовної відписки змушені будемо звертатись із заявою до територіального відділення Антимонопольного комітету України з проханням здійснення перевірки даної закупівлі на предмет відсутності під час її проведення антиконкурентних узгоджених дій.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 червня 2018 13:49
оцінки пропозиції розглянуто. За результатами розгляду вимоги можемо повідомити наступне.
По-перше, Учасником закупівлі - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надано три документи, а саме: «ДОВІДКИ З ОБСЛУГ.БАНКУ», «ДОВІДКА З БАНКУ 2» та «ДОВІДКА З БАНКУ», які скановані із документів, що містять кольорові відтиски відтиски печаток. Тому в Учасника не було обов’язку подавати завірені копії таких довідок. Окрім того, умовами тендерної документації не встановлювався обов’язок надання довідок із банку на кольорових фірмових бланках такого банку.
По-друге, доводимо до Вашого відома, що постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48, яка набрала чинності 08.02.2018 р., внесені зміни до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, відповідно до яких роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Враховуючи вищевикладене в учасника закупівлі не було обов’язку надавати дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, які будуть доручатися субпідрядній організації.
По-третє, відповідно до п.п. 3.5.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» міститься довідки «ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, ОХОРОНА ПРАЦІ, ВИТЯГ, ДОВІДКА ОБЛАДАННЯ» та «ДОВІДКА РОЗР.ПОТРЕБ ЗА СПЕЦІЛЬНІСТЮ», які містить інформацію визначену в тендерній документації.
Враховуючи наведене, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» не порушило наведені вище умови Документації.
По-четверте, згідно із п.п. 3.5.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, від учасників закупівлі вимагалося надання копій витягів з протоколів засідань комісії щодо перевірки знань працівників (директора, головного інженера та виконроба) з «Правил з охорони праці». У складі тендерної пропозиції учасником надано документ «ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, ОХОРОНА ПРАЦІ, ВИТЯГ, ДОВІДКА ОБЛАДАННЯ» в якому наявні копія посвідчення та витяг з протоколу № 162 засідання комісії з перевірки знань працівників від 22.05.2017. Вказані документи видані в тому числі й на виконроба.
Враховуючи наведене, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» не порушило наведені вище умови Документації.
По-п’яте, відповідно до п.п. 3.5.5. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; нормативну потребу для виконання робіт згідно з розрахунками; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене).
У складі тендерної пропозиції учасника міститься документ «ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, ОХОРОНА ПРАЦІ, ВИТЯГ, ДОВІДКА ОБЛАДАННЯ», який містить інформацію про тип обладнання, будівельних машин та механізмів, нормативну потребу, приналежність, та зазначено, що обладнання знаходиться в справному стані, готове до роботи.
Документація не містила окремих вимог до переліку обладнання, яке має бути зазначене у довідці.
Враховуючи наведене, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» не порушило наведені вище умови Документації, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
По-перше, Учасником закупівлі - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надано три документи, а саме: «ДОВІДКИ З ОБСЛУГ.БАНКУ», «ДОВІДКА З БАНКУ 2» та «ДОВІДКА З БАНКУ», які скановані із документів, що містять кольорові відтиски відтиски печаток. Тому в Учасника не було обов’язку подавати завірені копії таких довідок. Окрім того, умовами тендерної документації не встановлювався обов’язок надання довідок із банку на кольорових фірмових бланках такого банку.
По-друге, доводимо до Вашого відома, що постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48, яка набрала чинності 08.02.2018 р., внесені зміни до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, відповідно до яких роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Враховуючи вищевикладене в учасника закупівлі не було обов’язку надавати дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, які будуть доручатися субпідрядній організації.
По-третє, відповідно до п.п. 3.5.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» міститься довідки «ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, ОХОРОНА ПРАЦІ, ВИТЯГ, ДОВІДКА ОБЛАДАННЯ» та «ДОВІДКА РОЗР.ПОТРЕБ ЗА СПЕЦІЛЬНІСТЮ», які містить інформацію визначену в тендерній документації.
Враховуючи наведене, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» не порушило наведені вище умови Документації.
По-четверте, згідно із п.п. 3.5.4. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, від учасників закупівлі вимагалося надання копій витягів з протоколів засідань комісії щодо перевірки знань працівників (директора, головного інженера та виконроба) з «Правил з охорони праці». У складі тендерної пропозиції учасником надано документ «ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, ОХОРОНА ПРАЦІ, ВИТЯГ, ДОВІДКА ОБЛАДАННЯ» в якому наявні копія посвідчення та витяг з протоколу № 162 засідання комісії з перевірки знань працівників від 22.05.2017. Вказані документи видані в тому числі й на виконроба.
Враховуючи наведене, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» не порушило наведені вище умови Документації.
По-п’яте, відповідно до п.п. 3.5.5. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; нормативну потребу для виконання робіт згідно з розрахунками; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене).
У складі тендерної пропозиції учасника міститься документ «ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, ОХОРОНА ПРАЦІ, ВИТЯГ, ДОВІДКА ОБЛАДАННЯ», який містить інформацію про тип обладнання, будівельних машин та механізмів, нормативну потребу, приналежність, та зазначено, що обладнання знаходиться в справному стані, готове до роботи.
Документація не містила окремих вимог до переліку обладнання, яке має бути зазначене у довідці.
Враховуючи наведене, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» не порушило наведені вище умови Документації, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2018 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ПП "Рослана" |
3 139 344,20
UAH з ПДВ
|
2 752 874,03
UAH з ПДВ
|
1.2142857143 | 2 267 072.73 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" |
3 250 087,00
UAH з ПДВ
|
3 235 714,28
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 2 265 000 | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" |
3 595 333,45
UAH з ПДВ
|
3 570 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 2 499 000 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" #13326341 |
Відхилено |
3 235 714,28
UAH з ПДВ
|
16 травня 2018 17:42
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "Рослана" #31950566 |
Відхилено |
2 752 874,03
UAH з ПДВ
|
23 травня 2018 13:21
|
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" #34765828 |
Переможець |
3 570 000,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2018 16:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 13:24
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2018 15:31
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2018 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2018 15:41
|
Календарний план | укладений |
05 червня 2018 15:40
|
Договірна ціна | укладений |
05 червня 2018 15:40
|
Договір про закупівлю робіт | укладений |
05 червня 2018 15:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | КР06-2018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | КР06-2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |