Капітальний ремонт системи опалення та покрівлі з утепленням фасаду будівлі СК «Надія» (СДЮСШОР №4) по вул. Генерала Карпенка, 40А у м. Миколаєві (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
16 224 597,60 UAH
UA-2018-04-20-000323-c 0c8f951f050c494f991924913756339f
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41271134
Вебсайт замовника: https://mkrada.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 54030, Україна, Миколаївська обл., місто Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа замовника: Бохін Роман Степанович
+380665339924
ukb@mkrada.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2018 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2018 22:00
Початок аукціону: 24 травня 2018 13:40
Очікувана вартість: 16 224 597,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 81 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 81 122,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт системи опалення та покрівлі з утепленням фасаду будівлі СК «Надія» (СДЮСШОР №4) по вул. Генерала Карпенка, 40А у м. Миколаєві (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Генерала Карпенка, 40А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 травня 2018 15:44
Електронний цифровий підпис
15 травня 2018 15:42
Перелік змін 15.05.2018.docx
15 травня 2018 15:42
Додаток 1 із змінами (Проект договору)15.05.18.docx
15 травня 2018 15:42
ТД (нова редакція) 15.05.2018.docx
05 травня 2018 13:18
Перелік змін 05.05.2018.docx
05 травня 2018 13:18
Додаток 4 (зі змінами).docx
25 квітня 2018 14:15
Перелік змін.docx
20 квітня 2018 14:32
Експертний звіт.PDF
20 квітня 2018 12:30
Додаток 6.docx
20 квітня 2018 12:30
Додаток 5.docx
20 квітня 2018 12:30
Додаток 3.docx
20 квітня 2018 12:30
Додаток 2 (Технічне завдання).docx
15 травня 2018 15:44
Електронний цифровий підпис
05 травня 2018 13:22
Електронний цифровий підпис
25 квітня 2018 14:17
Електронний цифровий підпис
20 квітня 2018 14:34
Електронний цифровий підпис
20 квітня 2018 12:33
Електронний цифровий підпис
15 травня 2018 15:42
Перелік змін 15.05.2018.docx
15 травня 2018 15:42
Додаток 1 із змінами (Проект договору)15.05.18.docx
25 квітня 2018 14:15
Додаток 1 із змінами (Проект договору).docx
20 квітня 2018 12:30
Додаток 1 (Проект договору).docx
15 травня 2018 15:42
ТД (нова редакція) 15.05.2018.docx
05 травня 2018 13:18
ТД (нова редакція).docx
20 квітня 2018 12:30
ТД.docx
05 травня 2018 13:18
Перелік змін 05.05.2018.docx
05 травня 2018 13:18
Додаток 4 (зі змінами).docx
20 квітня 2018 12:30
Додаток 4.docx
25 квітня 2018 14:15
Перелік змін.docx
20 квітня 2018 14:32
Експертний звіт.PDF
20 квітня 2018 12:30
Додаток 6.docx
20 квітня 2018 12:30
Додаток 5.docx
20 квітня 2018 12:30
Додаток 3.docx
20 квітня 2018 12:30
Додаток 2 (Технічне завдання).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Згідно оголошення подання пропозиції до 06.05.2018р., тобто на здійснення розрахунку передбачено лише 8 робочих днів. Важаємо, що це малий термін
Дата подання: 23 квітня 2018 10:45
Дата відповіді: 23 квітня 2018 13:15
Відповідь: Оголошення про проведення процедури закупівлі було оприлюднене відповідно до п.1 ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі" - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2018 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГОЛДЕН-БУД" 14 602 137,84
UAH з ПДВ
14 602 137,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Антарес-БУД" 15 900 625,08
UAH з ПДВ
15 900 625,08
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Миколаївміськбуд" 16 200 249,50
UAH з ПДВ
16 200 249,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 травня 2018 21:46
sign.p7s
23 травня 2018 21:41
Форма 1 ч 2.pdf
23 травня 2018 21:41
Форма 1 ч 1.pdf
23 травня 2018 21:41
Форма 2 4.pdf
23 травня 2018 21:41
ДЦ та ПЗ.pdf
23 травня 2018 21:41
Форма 1А ч 2+.pdf
23 травня 2018 21:41
Форма 1А ч 1.pdf
23 травня 2018 21:41
Відгук Ястреб.pdf
23 травня 2018 21:26
Обладнання.rar
23 травня 2018 21:26
АД.rar
23 травня 2018 21:26
Кос.pdf
23 травня 2018 21:19
Працівники.pdf
23 травня 2018 21:19
Накази працівники.rar
23 травня 2018 19:33
Банківська гарантія.rar
23 травня 2018 15:29
Листи довідки.pdf
23 травня 2018 15:25
Листи довідки.pdf
23 травня 2018 15:25
ДЦ ПЗ.pdf
23 травня 2018 11:25
Формы 2 4 .zip
23 травня 2018 11:25
Форма 1А.zip
23 травня 2018 11:25
Форма 1.zip
23 травня 2018 11:25
183.imd
23 травня 2018 11:23
Листи довідки.pdf
23 травня 2018 11:23
довідки працівники.pdf
17 травня 2018 15:58
Накази працівники.rar

Публічні документи

19 травня 2018 13:02
sign.p7s
19 травня 2018 12:54
Банківська гарантія.zip
12 травня 2018 12:37
sign.p7s
12 травня 2018 12:34
протокол засновників.pdf
12 травня 2018 12:34
проект договору.pdf
12 травня 2018 12:34
Довідка про субпідряд.pdf
12 травня 2018 12:34
1905.imd
12 травня 2018 12:34
Локальний кошторис -2.PDF
12 травня 2018 12:34
Локальний кошторис -1.PDF
12 травня 2018 12:34
Обєктний кошторис.PDF
12 травня 2018 12:34
Договірна ціна.PDF
12 травня 2018 12:34
Стаття 17 Закону.zip
12 травня 2018 12:34
Кваліфікація СК НАДІЯ.zip
12 травня 2018 12:34
Банківська гарантія.ZIP

Публічні документи

03 травня 2018 23:38
10039.imd

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГОЛДЕН-БУД"
#40856624
Переможець 14 602 137,84
UAH з ПДВ
01 червня 2018 14:40

Документи

01 червня 2018 14:40
sign.p7s
01 червня 2018 14:38
Протокол СК Надія.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2018 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГОЛДЕН-БУД"
#40856624
14 602 137,84
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 червня 2018 14:40
sign.p7s
01 червня 2018 14:38
Протокол СК Надія.PDF

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 червня 2018 11:00
Договір укладений
18 червня 2018 10:49
sign.p7s зміни до договору
29 березня 2019 13:55
ДУ6 від 26.03.19 до дог.1_СК Надія.PDF зміни до договору
29 березня 2019 13:47
sign.p7s зміни до договору
27 березня 2019 10:43
ДУ6 від 26.03.19 до дог.1_СК Надія.PDF зміни до договору
27 березня 2019 10:19
sign.p7s зміни до договору
14 березня 2019 16:49
ДУ 5 від 14.03.19 до дог.1_СК Надія.PDF зміни до договору
14 березня 2019 16:48
sign.p7s зміни до договору
11 березня 2019 10:47
ДУ 4 від 11.03.19 до дог.1 _СК Надія.PDF зміни до договору
11 березня 2019 10:39
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2018 17:42
ДУ 3 від 28.12.18 до дог.1.PDF зміни до договору
29 грудня 2018 17:40
sign.p7s зміни до договору
26 грудня 2018 12:46
ДУ 2 від 24.12.18 до дог.1_СК Надія.PDF зміни до договору
26 грудня 2018 12:35
sign.p7s зміни до договору
13 грудня 2018 10:02
ДУ 1 від 12.12.2018 до дог.1.PDF зміни до договору
13 грудня 2018 10:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Збільшити суму договору на 2018 р. на 3 065 158,20 грн. Внести зміни до п. 3.1. розділу 3 та викласти у наступній редакції: «3.1. Загальна вартість робіт за цим Договором становить 14 602 137,84 грн. (Чотирнадцять мільйонів шістсот дві тисячі сто тридцять сім гривень 84 копійки), у тому числі ПДВ 2433689,64грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору), в тому числі на 2018 рік 7 133 705,52 грн. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Реєстрація бюджетних зобов’язань по даному договору здійснюється Замовником згідно вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених кошторисних призначень.» Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки № 2,3 до Договору.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшити суму договору на 2018 р. на 51 777,53 грн. Внести зміни до п. 3.1. розділу 3 та викласти у наступній редакції: «3.1. Загальна вартість робіт за цим Договором становить 14 602 137,84 грн. (Чотирнадцять мільйонів шістсот дві тисячі сто тридцять сім гривень 84 копійки), у тому числі ПДВ 2 433 689,64 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору), в тому числі на 2018 рік 7 081 927,99 грн. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Реєстрація бюджетних зобов’язань по даному договору здійснюється Замовником згідно вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених кошторисних призначень.» Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки №2,3
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшити суму договору на 2018 р. на 161 556,91 грн. Внести зміни до п. 3.1. розділу 3 та викласти у наступній редакції: «3.1. Загальна вартість робіт за цим Договором становить 14 602 137,84 грн. (Чотирнадцять мільйонів шістсот дві тисячі сто тридцять сім гривень 84 копійки), у тому числі ПДВ 2 433 689,64 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору), в тому числі на 2018 рік 6 920 361,08 грн. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Реєстрація бюджетних зобов’язань по даному договору здійснюється Замовником згідно вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених кошторисних призначень.»
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внести зміни у п.3.1 розділу 3, п.4.2 розділу 4, п.10.1. розділу 10 та викласти їх у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 14 602 137,84 грн. (Чотирнадцять мільйонів шістсот дві тисячі сто тридцять сім гривень 84 копійки), у тому числі ПДВ 2 433 689,64 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (додаток №3 до Договору) в тому числі на 2019 рік 1 875 211,56 грн. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Подальша реєстрація юридичних та фінансових бюджетних зобов’язань по даному договору здійснюється Замовником згідно вимог ст. 48, 49 Бюджетного Кодексу України за наявності затвердження кошторисних призначень. 4.2. Замовник перераховує платежі на поточний рахунок Підрядника в національній валюті України. Замовник може надати підряднику попередню оплату в розмірі, що не перевищує 50% вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців, відповідно до Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014 № 117. Попередня оплата здійснюється шляхом перерахування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державного Казначейства України у встановленому законодавством порядку. Підрядник може використовувати одержану попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, устаткування та обладнання, на попередню оплату субпідрядникам, на оплату будівельно-монтажних робіт згідно договору, сплати податків, зборів та здійснення інших оплат необхідних для виконання договору підряду. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату протягом не більше трьох місяців після одержання попередньої оплати, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати. По закінченню терміну надання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Замовник має право контролювати використання наданих Підряднику сум попередньої оплати. Ненадання Замовником попередньої оплати, не звільняє Підрядника від виконання п. 5.1.1 Договору. Розміри попередньої оплати та терміни її закриття в наступних роках визначаються додатковими угодами до даного договору, за наявності затверджених кошторисних призначень. 10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2020, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 2. У зв’язку із відкриттям небюджетного рахунка для зарахування попередньої оплати «Підрядника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору підряду та викласти реквізити «Підрядника», що містяться в Розділі 14 Договору «Місце знаходження та банківські реквізити сторін» у наступній редакції: ПІДРЯДНИК Товариство з обмеженою відповідальністю «Голден-Буд» 54001, м. Миколаїв вул. Потьомкінська, 76, кв.19 н/р № 37127000702340 в ДКСУ МФО 820172 р/р 26001901600026 в АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК» МФО 380377 ЄДРПОУ 40856624 Платник податку на загальних підставах ІПН 408566210271 3. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки № 2,4 до Договору (які додаються) та викласти їх у новій редакції. 4. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін. 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Додати п.7 до додаткової угоди № 4 від 11.03.19 та викласти його в наступні редакції: «7. Строк дії договору продовжено, на підставі п.4.4. статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника, які унеможливили виконати умови договору в повному обсязі.»
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Скасувати зміни до п.4.2.додаткової угоди №4 від 11.03.2019 року до договору №1 від 18.06.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Оприлюднена оновлена версія додаткової угоди №6 від 26.03.20109 (зміни в зв'язку з технічною опискою) Скасувати зміни до п.4.2.додаткової угоди №4 від 11.03.2019 року до договору №1 від 18.06.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку