Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи опалення та покрівлі з утепленням фасаду будівлі СК «Надія» (СДЮСШОР №4) по вул. Генерала Карпенка, 40А у м. Миколаєві (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
16 224 597,60 UAH
UA-2018-04-20-000323-c 0c8f951f050c494f991924913756339f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бохін Роман Степанович

+380665339924 ukb@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41271134
Вебсайт: https://mkrada.gov.ua
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Бохін Роман Степанович
+380665339924
ukb@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2018 12:30
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2018 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2018 22:00
Початок аукціону: 24 травня 2018 13:40
Очікувана вартість: 16 224 597,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 81 122,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 81000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт системи опалення та покрівлі з утепленням фасаду будівлі СК «Надія» (СДЮСШОР №4) по вул. Генерала Карпенка, 40А у м. Миколаєві (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Генерала Карпенка, 40А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2018 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2018 15:42
Перелік змін 15.05.2018.docx
15 травня 2018 15:42
Додаток 1 із змінами (Проект договору)15.05.18.docx
15 травня 2018 15:42
ТД (нова редакція) 15.05.2018.docx
05 травня 2018 13:18
Перелік змін 05.05.2018.docx
05 травня 2018 13:18
Додаток 4 (зі змінами).docx
25 квітня 2018 14:15
Перелік змін.docx
20 квітня 2018 14:32
Експертний звіт.PDF
20 квітня 2018 12:30
Додаток 6.docx
20 квітня 2018 12:30
Додаток 5.docx
20 квітня 2018 12:30
Додаток 3.docx
20 квітня 2018 12:30
Додаток 2 (Технічне завдання).docx
15 травня 2018 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2018 13:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2018 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2018 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2018 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2018 15:42
Перелік змін 15.05.2018.docx
15 травня 2018 15:42
Додаток 1 із змінами (Проект договору)15.05.18.docx
25 квітня 2018 14:15
Додаток 1 із змінами (Проект договору).docx
20 квітня 2018 12:30
Додаток 1 (Проект договору).docx
15 травня 2018 15:42
ТД (нова редакція) 15.05.2018.docx
05 травня 2018 13:18
ТД (нова редакція).docx
20 квітня 2018 12:30
ТД.docx
05 травня 2018 13:18
Перелік змін 05.05.2018.docx
05 травня 2018 13:18
Додаток 4 (зі змінами).docx
20 квітня 2018 12:30
Додаток 4.docx
25 квітня 2018 14:15
Перелік змін.docx
20 квітня 2018 14:32
Експертний звіт.PDF
20 квітня 2018 12:30
Додаток 6.docx
20 квітня 2018 12:30
Додаток 5.docx
20 квітня 2018 12:30
Додаток 3.docx
20 квітня 2018 12:30
Додаток 2 (Технічне завдання).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Згідно оголошення подання пропозиції до 06.05.2018р., тобто на здійснення розрахунку передбачено лише 8 робочих днів. Важаємо, що це малий термін
Дата подання: 23 квітня 2018 10:45
Дата відповіді: 23 квітня 2018 13:15
Відповідь: Оголошення про проведення процедури закупівлі було оприлюднене відповідно до п.1 ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі" - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2018 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГОЛДЕН-БУД" 14 602 137,84
UAH з ПДВ
14 602 137,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Антарес-БУД" 15 900 625,08
UAH з ПДВ
15 900 625,08
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Миколаївміськбуд" 16 200 249,50
UAH з ПДВ
16 200 249,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 травня 2018 21:46
Електронний підпис
23 травня 2018 21:41
Форма 1 ч 2.pdf
23 травня 2018 21:41
Форма 1 ч 1.pdf
23 травня 2018 21:41
Форма 2 4.pdf
23 травня 2018 21:41
ДЦ та ПЗ.pdf
23 травня 2018 21:41
Форма 1А ч 2+.pdf
23 травня 2018 21:41
Форма 1А ч 1.pdf
23 травня 2018 21:41
Відгук Ястреб.pdf
23 травня 2018 21:26
Обладнання.rar
23 травня 2018 21:26
АД.rar
23 травня 2018 21:26
Кос.pdf
23 травня 2018 21:19
Працівники.pdf
23 травня 2018 21:19
Накази працівники.rar
23 травня 2018 19:33
Банківська гарантія.rar
23 травня 2018 15:29
Листи довідки.pdf
23 травня 2018 15:25
Листи довідки.pdf
23 травня 2018 15:25
ДЦ ПЗ.pdf
23 травня 2018 11:25
Формы 2 4 .zip
23 травня 2018 11:25
Форма 1А.zip
23 травня 2018 11:25
Форма 1.zip
23 травня 2018 11:25
183.imd
23 травня 2018 11:23
Листи довідки.pdf
23 травня 2018 11:23
довідки працівники.pdf
17 травня 2018 15:58
Накази працівники.rar

Публічні документи

19 травня 2018 13:02
Електронний підпис
19 травня 2018 12:54
Банківська гарантія.zip
12 травня 2018 12:37
Електронний підпис
12 травня 2018 12:34
протокол засновників.pdf
12 травня 2018 12:34
проект договору.pdf
12 травня 2018 12:34
Довідка про субпідряд.pdf
12 травня 2018 12:34
1905.imd
12 травня 2018 12:34
Локальний кошторис -2.PDF
12 травня 2018 12:34
Локальний кошторис -1.PDF
12 травня 2018 12:34
Обєктний кошторис.PDF
12 травня 2018 12:34
Договірна ціна.PDF
12 травня 2018 12:34
Стаття 17 Закону.zip
12 травня 2018 12:34
Кваліфікація СК НАДІЯ.zip
12 травня 2018 12:34
Банківська гарантія.ZIP

Публічні документи

03 травня 2018 23:38
10039.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГОЛДЕН-БУД"

ТОВ "Антарес-БУД"

ТОВ "Миколаївміськбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГОЛДЕН-БУД"
#40856624
Переможець 14 602 137,84
UAH з ПДВ
01 червня 2018 14:40

Документи

01 червня 2018 14:40
Електронний підпис
01 червня 2018 14:38
Протокол СК Надія.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2018 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГОЛДЕН-БУД"
#40856624
14 602 137,84
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 червня 2018 14:40
Електронний підпис
01 червня 2018 14:38
Протокол СК Надія.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 15:30
ДУ 7 від 23.07.2019 до дог.1_СК Надія.PDF укладений
23 липня 2019 15:12
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 14:40
Електронний підпис укладений
29 березня 2019 13:55
ДУ6 від 26.03.19 до дог.1_СК Надія.PDF зміни до договору
29 березня 2019 13:47
Електронний підпис укладений
27 березня 2019 10:43
ДУ6 від 26.03.19 до дог.1_СК Надія.PDF зміни до договору
27 березня 2019 10:19
Електронний підпис укладений
14 березня 2019 16:49
ДУ 5 від 14.03.19 до дог.1_СК Надія.PDF зміни до договору
14 березня 2019 16:48
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 10:47
ДУ 4 від 11.03.19 до дог.1 _СК Надія.PDF зміни до договору
11 березня 2019 10:39
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 17:42
ДУ 3 від 28.12.18 до дог.1.PDF зміни до договору
29 грудня 2018 17:40
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 12:46
ДУ 2 від 24.12.18 до дог.1_СК Надія.PDF зміни до договору
26 грудня 2018 12:35
Електронний підпис укладений
13 грудня 2018 10:02
ДУ 1 від 12.12.2018 до дог.1.PDF зміни до договору
13 грудня 2018 10:01
Електронний підпис укладений
18 червня 2018 11:00
Договір укладений
18 червня 2018 10:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшити суму договору на 2018 р. на 3 065 158,20 грн. Внести зміни до п. 3.1. розділу 3 та викласти у наступній редакції: «3.1. Загальна вартість робіт за цим Договором становить 14 602 137,84 грн. (Чотирнадцять мільйонів шістсот дві тисячі сто тридцять сім гривень 84 копійки), у тому числі ПДВ 2433689,64грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору), в тому числі на 2018 рік 7 133 705,52 грн. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Реєстрація бюджетних зобов’язань по даному договору здійснюється Замовником згідно вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених кошторисних призначень.» Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки № 2,3 до Договору.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 2018 р. на 51 777,53 грн. Внести зміни до п. 3.1. розділу 3 та викласти у наступній редакції: «3.1. Загальна вартість робіт за цим Договором становить 14 602 137,84 грн. (Чотирнадцять мільйонів шістсот дві тисячі сто тридцять сім гривень 84 копійки), у тому числі ПДВ 2 433 689,64 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору), в тому числі на 2018 рік 7 081 927,99 грн. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Реєстрація бюджетних зобов’язань по даному договору здійснюється Замовником згідно вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених кошторисних призначень.» Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки №2,3
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 2018 р. на 161 556,91 грн. Внести зміни до п. 3.1. розділу 3 та викласти у наступній редакції: «3.1. Загальна вартість робіт за цим Договором становить 14 602 137,84 грн. (Чотирнадцять мільйонів шістсот дві тисячі сто тридцять сім гривень 84 копійки), у тому числі ПДВ 2 433 689,64 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору), в тому числі на 2018 рік 6 920 361,08 грн. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Реєстрація бюджетних зобов’язань по даному договору здійснюється Замовником згідно вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених кошторисних призначень.»
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни у п.3.1 розділу 3, п.4.2 розділу 4, п.10.1. розділу 10 та викласти їх у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 14 602 137,84 грн. (Чотирнадцять мільйонів шістсот дві тисячі сто тридцять сім гривень 84 копійки), у тому числі ПДВ 2 433 689,64 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (додаток №3 до Договору) в тому числі на 2019 рік 1 875 211,56 грн. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Подальша реєстрація юридичних та фінансових бюджетних зобов’язань по даному договору здійснюється Замовником згідно вимог ст. 48, 49 Бюджетного Кодексу України за наявності затвердження кошторисних призначень. 4.2. Замовник перераховує платежі на поточний рахунок Підрядника в національній валюті України. Замовник може надати підряднику попередню оплату в розмірі, що не перевищує 50% вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців, відповідно до Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014 № 117. Попередня оплата здійснюється шляхом перерахування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державного Казначейства України у встановленому законодавством порядку. Підрядник може використовувати одержану попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, устаткування та обладнання, на попередню оплату субпідрядникам, на оплату будівельно-монтажних робіт згідно договору, сплати податків, зборів та здійснення інших оплат необхідних для виконання договору підряду. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату протягом не більше трьох місяців після одержання попередньої оплати, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати. По закінченню терміну надання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Замовник має право контролювати використання наданих Підряднику сум попередньої оплати. Ненадання Замовником попередньої оплати, не звільняє Підрядника від виконання п. 5.1.1 Договору. Розміри попередньої оплати та терміни її закриття в наступних роках визначаються додатковими угодами до даного договору, за наявності затверджених кошторисних призначень. 10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2020, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 2. У зв’язку із відкриттям небюджетного рахунка для зарахування попередньої оплати «Підрядника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору підряду та викласти реквізити «Підрядника», що містяться в Розділі 14 Договору «Місце знаходження та банківські реквізити сторін» у наступній редакції: ПІДРЯДНИК Товариство з обмеженою відповідальністю «Голден-Буд» 54001, м. Миколаїв вул. Потьомкінська, 76, кв.19 н/р № 37127000702340 в ДКСУ МФО 820172 р/р 26001901600026 в АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК» МФО 380377 ЄДРПОУ 40856624 Платник податку на загальних підставах ІПН 408566210271 3. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки № 2,4 до Договору (які додаються) та викласти їх у новій редакції. 4. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін. 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додати п.7 до додаткової угоди № 4 від 11.03.19 та викласти його в наступні редакції: «7. Строк дії договору продовжено, на підставі п.4.4. статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника, які унеможливили виконати умови договору в повному обсязі.»
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скасувати зміни до п.4.2.додаткової угоди №4 від 11.03.2019 року до договору №1 від 18.06.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оприлюднена оновлена версія додаткової угоди №6 від 26.03.20109 (зміни в зв'язку з технічною опискою) Скасувати зміни до п.4.2.додаткової угоди №4 від 11.03.2019 року до договору №1 від 18.06.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 920 361,08
UAH (в тому числі ПДВ 1 153 393,51 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку із суттєвими змінами до ПКД, що унеможливлюють виконаннядоговору підряду на раніше укладених умовах.