Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Очікувана вартість
63 000,00 UAH
UA-2018-04-20-000280-a d1b1355773764570b0cd96a251806e93
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ирина Колесник

+380627449386 irinakolesnik968@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бахмутська районна філія Державної установи "Донецький обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38531812
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька обл., м. Бахмут, вул. Сибірцева, 130
Контактна особа: Ирина Колесник
+380627449386
irinakolesnik968@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - переговорна процедура закупівлі застосовується, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників.
На підставі довіреності від 02.01.2018р. №1/01.1 Державної установи «Донецький обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» (надалі – «Центр») було доручено проведення та укладання договорів за визначеними процедурами Бахмутській районній філії Державної установи «Донецький обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» від імені Центру.
Протягом березня-квітня 2018 року проведено дві процедури відкритих торгів на закупівлю по коду ДК 021:2015 – «50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» на потребу 2018 року. Двічі торги не відбулись через відсутність достатньої кількості пропозицій (учасників). Оскільки потреба в закупівлі метрологічних послуг на 2018 рік залишається, то є необхідність в проведенні закупівлі шляхом переговорної процедури. Згідно тендерної документації в 2018 році установа потребує здійснити метрологічні послуги. «ДП «Донецький науково-виробничий ценр стандартизації,метрології та сертифікації», представництво якого розташовано у м.Бахмуті Донецької області, має кваліфікований і досвідчений персонал, сучасні еталони, високоточні засоби вимірювальної техніки, випробувальне та допоміжне обладнання для здійснення заявлених тендерною документацією послуг. Не укладання договору з «ДП «Донецький науково-виробничий ценр стандартизації,метрології та сертифікації» призведе до припинення/обмеження діяльності установи в 2018 році. Це поставить під загрозу здоров’я та життя громадян України, призведе до неможливісті виконувати прямі обов’язки працівників установи. На підставі вищевикладенного необхідно укласти договір з «ДП «Донецький науково-виробничий ценр стандартизації,метрології та сертифікації» на виконання послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2018 09:59
Оскарження наміру укласти договір: 01 травня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
104 штука
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (метрологічні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, місто Бахмут, вулиця Сибірцева,130
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Тендерна документація

20 квітня 2018 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2018 09:55
повідомлення.pdf
20 квітня 2018 09:55
обгрунтування.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНЕЦЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ"
#34225938
Переможець 60 122,47
UAH з ПДВ
20 квітня 2018 09:59

Документи

20 квітня 2018 09:59
Електронний підпис
20 квітня 2018 09:59
рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 квітня 2018 09:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНЕЦЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ"
#34225938
60 122,47
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 квітня 2018 09:59
Електронний підпис
20 квітня 2018 09:59
рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 10:25
звіт метрологія.pdf укладений
28 грудня 2018 10:25
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2018 13:29
додаткова угода 2123.pdf зміни до договору
03 грудня 2018 13:28
Електронний підпис укладений
02 травня 2018 08:58
договір повірки.pdf укладений
02 травня 2018 08:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в договір: пункт 3.1:зменьшити суму договору на суму 3340,67 грн.(Три тисячі триста сорок грн.67 коп.),у т.ч. ПДВ 556,78 грн.Сума договору складає 56781,80 грн. (П'ятдесят шість тисяч сімсот вісімдесят одна грн. 80 коп.),у т.ч. ПДВ 9463,63
Номер договору про закупівлю: 21/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 21/23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 56 781,80
UAH з ПДВ