Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Податкові послуги (Послуги з митного оформлення вантажів на території України (послуги митних брокерів)
Очікувана вартість
848 873,33 UAH
UA-2018-04-19-002004-a ● 3a665c0c820740018f9714968a0f5dc2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Харківські теплові мережі" |
Код ЄДРПОУ: | 31557119 |
Вебсайт: | http://hts.kharkov.ua |
Місцезнаходження: | 61037, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
Контактна особа: |
Валерій Олександрович Морозов +380577588535 morozov.v.a@hte.vl.net.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2018 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2018 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2018 11:30 |
Очікувана вартість: | 848 873,33 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 488,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 послуга
Податкові послуги (Послуги з митного оформлення вантажів на території України (послуги митних брокерів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61000, Україна, Харківська область, місто Харків, Митні пости в зоні діяльності Харківської митниці ДФС.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79220000-2 — Податкові послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2018 16:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2018 16:12 |
1.1_Документація допорогової закупівлі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 20 квітня 2018 16:07
Дата відповіді: 23 квітня 2018 10:52
Ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює кваліфікаційні критерії до учасників. Серед цих критеріїв є критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Відповідно до тендерної документації на закупівлю пропонується надання учасником (п.6 переліку необхідних документів, що подаються учасником торгів у складі пропозиції) Довідки про досвід виконання аналогічного* договору за формою, наведеною в Документації.
Діяльність митного брокера є загальною, вона не передбачає спеціалізацій щодо надання послуг окремій категорії підприємств, з урахуванням їх організаційно-правової форми, або форми власності (приватна, комунальна, інші), або територіальної належності. Тому вимога наявності виключно «досвіду про надання аналогічних послуг комунальному підприємству м.Харкова та/або Харківської області з декларуванням вантажів на території митних постів в зоні діяльності Харківської митниці ДФС не раніше 2015 року» є грубим порушенням норм антикорупційного законодавства і стане предметом розгляду НАБУ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 1 Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» вiд 13.04.2016 № 35 ( надалі – Наказ) допорогова закупівля (далі - закупівля) - закупівля замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року . Згідно з роз’ясненнями, що оприлюднені на веб-порталі prozorro.gov.ua на таку закупівлю не поширюються вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” (далі Закон), у тому числі у норми та вимоги ст. 16 вказаного Закону. Відповідно до Закону замовники проводять допорогові закупівлі від 50 000 грн. з використанням електронної системи ProZorro або оприлюднюють в строки, встановлені Законом, звіт про укладений договір. Строки закупівлі та вимоги до пакету документів Замовники формують самостійно, виходячи з власних потреб. Таким чином, у разі допорогової закупівлі Замовник самостійно, виходячи з власних потреб, визначає предмет закупівлі, вимоги до нього, а також його технічні та якісні характеристики (у тому числі вимоги до наявності спеціального досвіду роботи по послугі, що є предметом торгів).
Щодо формування цінової пропозиції
Дата подання: 22 квітня 2018 22:42
Дата відповіді: 23 квітня 2018 11:51
Пунктом 3.3 ПЕРЕЛІКУ НЕОБХІДНИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ У СКЛАДІ
ПРОПОЗИЦІЇ зазначено, що "Учасник визначає ціну своєї пропозиції з урахуванням усіх податків (в т.ч. ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ) і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені".
З метою однакового застосування підходу щодо ціноутворення пропозиції, прошу роз'яснити, як саме потрібно створювати пропозицію учаснику, який не є платником ПДВ? Чи потрібно для однакового підходу усіх учасників учаснику не платнику ПДВ додавати до своєї пропозиції суму ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник має надати пропозицію з урахуванням тих податків та зборів, які ним сплачуються. Учасник - не платник ПДВ не може включати у вартість своєї пропозиції податок на додану вартість, тому має надати ціну своєї пропозиції без зазначення ПДВ
Щодо товарів, що планується до митного оформлення
Дата подання: 22 квітня 2018 23:21
Дата відповіді: 24 квітня 2018 16:56
Просимо надати орієнтовний перелік товарів або їх назву та, при можливості, код товару на рівні субпозиції УКТЗЕД щодо імпорту яких проводится процедура закупівлі послуги митного брокеру
Відповідь: Відповідь: до Переліку товарів входять товари (тепломеханічне обладнання) , що використовуються підприємством у господарській діяльності та пов’язані з основним видом діяльності підприємства. Переважно товар буде з країн Європейського Союзу
Щодо кількості митних декларацій
Дата подання: 22 квітня 2018 23:31
Дата відповіді: 24 квітня 2018 16:56
Враховуючи те, що послугою митного брокера та результатом проведення ним митного оформлення є випуск товару у вільний обіг, що підтверджується належним чином оформленою митною декларацією, рахування кількості послуг "транспортним засобом" є дуже некоректним. Тому просимо внести зміни в документацію щодо одиниці послуги. Замінити кількість послуг з розрахунку "кількість "транспортних засобів" на розрахунок "кількість "митних декларацій".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до оголошення про проведення торгів Замовник здійснює закупівлю послуг, тому одиницею виміру згідно з оголошенням є 41 послуга. Гарантувати, що кількість митних декларацій буде співпадати з кількістю транспортних засобів Замовник не має можливості
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 24 квітня 2018 12:02
Дата відповіді: 24 квітня 2018 16:56
Чи може бути підтвердженням досвіду надання аналогічних послуг договори з ДЕРЖАВНИМИ підприємствами, або з підприємствами з часткою державної власності, за якими митні послуги надавалися в зоні діяльності Харківської митниці?
В чому саме різниця надання послуг митного брокеру між комунальним та державним підприємством?
Відповідь: Замовником визначені вимоги по закупівлі виходячи з власних потреб його як комунального підприємства
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-19-002004-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Компанія "Донбасзовнішсервіс", Код ЄДРПОУ:37790155
Дата подання: 22 квітня 2018 23:11
Щодо порушення ст. 3, 16 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Відповідно до ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. Ст. 5 зазначеного закону встановлює, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Ст. 16 Закону "Кваліфікаційні критерії" встановлює, що одним з критеріїв, яки замовник має право встановити є "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору".
Ані Митний кодекс, ані будь-які інші нормативно-правові акти, що регулюють діяльність митного брокеру в Україні не встановлюють будь-яких диференціацій щодо надання послуг в залежності від форми власності замовника.
Стаття 246 Митного кодексу України визначає мету митного оформлення.
Метою митного оформлення є забезпечення дотримання встановленого законодавством України порядку переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, а також забезпечення статистичного обліку ввезення на митну територію України, вивезення за її межі і транзиту через її територію товарів.
Як слідує із мети митного оформлення, контроль митним органом здійснюється відносно переміщення товару, але не відносно форми власності декларанта.
Таким чином, вимога щодо підтвердження виконання аналогічних робіт саме наявністю договорів з КОМУНАЛЬНИМИ підприємствами Харкова та Харківської області є порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі" та створює не добросовісну конкуренція серед учасників.
Вимагаємо внести зміни до Документації тендерних торгів та скасувати таку вимогу, чи змінити її у спосіб, який дійсно має на меті встановлення досвіду виконання послуг з митного оформлення.
Розгорнути
Згорнути
добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. Ст. 5 зазначеного закону встановлює, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Ст. 16 Закону "Кваліфікаційні критерії" встановлює, що одним з критеріїв, яки замовник має право встановити є "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору".
Ані Митний кодекс, ані будь-які інші нормативно-правові акти, що регулюють діяльність митного брокеру в Україні не встановлюють будь-яких диференціацій щодо надання послуг в залежності від форми власності замовника.
Стаття 246 Митного кодексу України визначає мету митного оформлення.
Метою митного оформлення є забезпечення дотримання встановленого законодавством України порядку переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, а також забезпечення статистичного обліку ввезення на митну територію України, вивезення за її межі і транзиту через її територію товарів.
Як слідує із мети митного оформлення, контроль митним органом здійснюється відносно переміщення товару, але не відносно форми власності декларанта.
Таким чином, вимога щодо підтвердження виконання аналогічних робіт саме наявністю договорів з КОМУНАЛЬНИМИ підприємствами Харкова та Харківської області є порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі" та створює не добросовісну конкуренція серед учасників.
Вимагаємо внести зміни до Документації тендерних торгів та скасувати таку вимогу, чи змінити її у спосіб, який дійсно має на меті встановлення досвіду виконання послуг з митного оформлення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2018 15:10
Відповідно до п. 1 Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» вiд 13.04.2016 № 35 ( надалі – Наказ) допорогова закупівля (далі - закупівля) - закупівля замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року . Згідно з роз’ясненнями, що оприлюднені на веб-порталі prozorro.gov.ua на таку закупівлю не поширюються вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” (далі Закон), у тому числі у норми та вимоги ст. 16 вказаного Закону. Відповідно до Закону замовники проводять допорогові закупівлі від 50 000 грн. з використанням електронної системи ProZorro або оприлюднюють в строки, встановлені Законом, звіт про укладений договір. Строки закупівлі та вимоги до пакету документів Замовники формують самостійно, виходячи з власних потреб. Таким чином, у разі допорогової закупівлі Замовник самостійно, виходячи з власних потреб, визначає предмет закупівлі, вимоги до нього, а також його технічні та якісні характеристики (у тому числі вимоги до наявності спеціального досвіду роботи по послугі, що є предметом торгів).
Номер вимоги: UA-2018-04-19-002004-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Компанія "Донбасзовнішсервіс", Код ЄДРПОУ:37790155
Дата подання: 23 квітня 2018 00:00
Щодо зміни вимоги відносно надання Довідки з Єдиного державного реєстру осіб
Замовником інформація про закупівлю розміщена в системі Проззоро 19.04.2018 року о 16 годин 12 хвилин. Строк закінчення прийму пропозицій встановлено 27.04.2018 року о 17 годині. Але, серед документів, які необхідно подати в встановлений строк зазначено Довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення. Відповідно до п. 3.12 Наказу Мінюсту від 11.01.2012 № 39/5 Довідка видається п'яти робочих днів на письмовий запит. Тобто, замовник надав можливість учасникам встигнути отримати таку довідку тільки, якщо письмовий запит подано 20.04.2018 року (у п'ятницю), при цьому, надання довідки датою раніше, ніж дата розміщення інформації про закупівлю вважається порушенням вимог замовника.
Враховуючи встановлений дуже малий строк на збір документів на вимогу замовника, та не можливість більшості учасників своєчасно надати зазначену Довідку в визначений строк, вимагаємо змінити цю вимогу та встановити вимогу надання Довідки з Єдиного державного реєстру осіб тільки победителю закупівлі. А учасникам встановити вимогу надання Довідки, складеної в довільній формі.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи встановлений дуже малий строк на збір документів на вимогу замовника, та не можливість більшості учасників своєчасно надати зазначену Довідку в визначений строк, вимагаємо змінити цю вимогу та встановити вимогу надання Довідки з Єдиного державного реєстру осіб тільки победителю закупівлі. А учасникам встановити вимогу надання Довідки, складеної в довільній формі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2018 16:53
Замовник розглянув Вимогу Учасника та повідомляє про наступне: сам учасник зазначає у своїй Вимоги строки, встановлені діючим законодавством щодо видачі відповідного документу. Враховуючи те, що документація електронної закупівлі була доступна для перегляду та ознайомлення з нею з 19.04.2018 року, про що зазначає сам Учасник, Учасник мав всі можливості щодо замовлення відповідної довідки на наступний день та надання її у строки, встановлені закупівлею.
Враховуючи вищенаведене, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до цієї документації електронної закупівлі в частині зміни форми документу або перенесення строків подання пропозицій учасників.
Враховуючи вищенаведене, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до цієї документації електронної закупівлі в частині зміни форми документу або перенесення строків подання пропозицій учасників.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Компанія "Донбасзовнішсервіс" #37790155 |
Відхилено |
492 000,00
UAH з ПДВ
|
04 травня 2018 13:16
|
ФОП "ЗАХАРЕНКО ВАЛЕНТИН ВІТАЛІЙОВИЧ" #2607101175 |
Переможець |
839 097,80
UAH з ПДВ
|
21 травня 2018 11:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 травня 2018 11:47
|
ДУ 1 до договору 70052501.pdf | зміни до договору |
25 травня 2018 11:45
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2018 11:27
|
ДОГОВІР 70052501.pdf | укладений |
25 травня 2018 10:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 70052501 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 70052501 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |