Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Скляний посуд лабораторного, санітарно - гігієнічного чи фармацевтичного призначення
Очікувана вартість
51 800,00 UAH
UA-2018-04-19-001759-a b855c791c84f495b86e860b18acfdeae
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Каменєва

+380664183833 prozzoro.vospk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Волинська обласна станція переливання крові
Код ЄДРПОУ: 01982867
Місцезнаходження: 43010, Україна , Волинська обл., М.ЛУЦЬК , ПРОСП. ВОЛІ БУД. 47
Контактна особа: Яна Каменєва
+380664183833
prozzoro.vospk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2018 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2018 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2018 15:00
Початок аукціону: 02 травня 2018 13:10
Очікувана вартість: 51 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 259,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штука
Палички скляні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, м. Луцьк, пр. Волі 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33790000-4 — Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення
1 штука
Циліндр 500 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, м. Луцьк, пр. Волі 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33790000-4 — Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення
7000 штука
Флакон 10 мл пеніцеліновий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, м. Луцьк, пр. Волі 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33790000-4 — Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення
4000 штука
Флакон 100,0 - 2 МТО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, м. Луцьк, пр. Волі 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33790000-4 — Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення
1000 штука
Флакон 450,0 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, м. Луцьк, пр. Волі 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33790000-4 — Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення
100 штука
Скельця предметні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, м. Луцьк, пр. Волі 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33790000-4 — Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення
2 штука
Стакани мірні 1л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, м. Луцьк, пр. Волі 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33790000-4 — Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення
1 штука
Термометр лабораторний -30 до +20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, м. Луцьк, пр. Волі 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33790000-4 — Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення
1 штука
Мензурка мірна 1л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, м. Луцьк, пр. Волі 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33790000-4 — Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення
1 штука
Візкозиметр ВПЖ - 2 діам.0,56 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, м. Луцьк, пр. Волі 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33790000-4 — Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення
20 штука
Термометр в холодильник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, м. Луцьк, пр. Волі 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33790000-4 — Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення
5 штука
Термометр медичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, м. Луцьк, пр. Волі 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33790000-4 — Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 квітня 2018 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2018 15:26
Вимоги.docx
19 квітня 2018 15:26
цінова пропозиція-3.doc
19 квітня 2018 15:26
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

*
Дата подання: 20 квітня 2018 10:30
Дата відповіді: 23 квітня 2018 11:04
Позиція №1, яка довжина палочки повинна бути? Позиція №2, циліндр з носиком, з шліфованою пробкою, з пластмасовою пробкою? на скляній основі чи на пластмасовій? Позиція №5, колір флакону, ширина горла, з пробкою чи без? Позиція №6, який розмір, з полем для запису чи без?
Відповідь: паличка склана 250 мм,
циліндр з носиком на пластиковій основі,
прозорий, горло 34, без пробки,
шліфовані края, з полем для запису
*
Дата подання: 20 квітня 2018 14:28
Дата відповіді: 23 квітня 2018 11:04
Позиція №8, який діапазон температур повинен бути на термометру?
Відповідь: -30+20
*
Дата подання: 24 квітня 2018 11:11
Дата відповіді: 24 квітня 2018 11:21
Позиція №7 (Стакани мірні 1л), повинні бути низькі чи високі?
Відповідь: Стакани мірні 1л високі
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2018 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СТАРІШКО ОЛЕГ ІВАНОВИЧ 39 987,67
UAH з ПДВ
39 247,44
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Грабо Людмила Григорівна 48 125,00
UAH з ПДВ
39 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Фірма Фармікс" 51 363,94
UAH з ПДВ
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Горбатюк Аліна Петрівна 49 225,00
UAH з ПДВ
48 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2018 13:29
Цінова пропозиція.pdf
27 квітня 2018 13:29
Довідка про учасника.pdf

Публічні документи

25 квітня 2018 10:51
ІПН.jpg
25 квітня 2018 10:51
пас2.jpg
25 квітня 2018 10:51
пас1.jpg
25 квітня 2018 10:51
витяг.jpg
25 квітня 2018 10:51
виписка2.jpg
25 квітня 2018 10:51
виписка1.jpg
25 квітня 2018 10:51
флакон 450мл.jpg
25 квітня 2018 10:51
флакон 100мл.jpg
25 квітня 2018 10:51
Флакон 10мл.jpg
25 квітня 2018 10:51
Цінова Луцьк.pdf
25 квітня 2018 10:51
Цінова Луцьк.doc

Публічні документи

25 квітня 2018 10:23
ДОВІДКИ.7z
25 квітня 2018 10:23
гарантійний лист.pdf
25 квітня 2018 10:23
МОЗ.7z
25 квітня 2018 10:23
Лист Гарант.pdf
25 квітня 2018 10:23
гарантійний лист.pdf
25 квітня 2018 10:23
СВІДОЦТВА.7z
25 квітня 2018 10:23
Установчі.7z
25 квітня 2018 10:23
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
25 квітня 2018 10:23
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
25 квітня 2018 10:23
лист гарантія МОЗ.pdf
25 квітня 2018 10:23
ЛИСТ ГАРАНТІЯ 75%.pdf
25 квітня 2018 10:23
довідка довкілля.pdf
25 квітня 2018 10:23
ДОВІДКА (Інструкція).pdf

Публічні документи

27 квітня 2018 10:35
Електронний підпис
26 квітня 2018 12:05
паспорт.pdf
26 квітня 2018 12:05
іпн.pdf
26 квітня 2018 12:05
витяг.pdf
26 квітня 2018 12:05
витяг до паспорту.pdf
26 квітня 2018 12:05
виписка.pdf
26 квітня 2018 12:05
пропозиція ВОСПК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СТАРІШКО ОЛЕГ ІВАНОВИЧ

ФОП Грабо Людмила Григорівна

ПП "Фірма Фармікс"

ФОП Горбатюк Аліна Петрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СТАРІШКО ОЛЕГ ІВАНОВИЧ
#2588204416
Переможець 39 247,44
UAH з ПДВ
03 травня 2018 11:12

Документи

03 травня 2018 11:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 травня 2018 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СТАРІШКО ОЛЕГ ІВАНОВИЧ
#2588204416
39 247,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 травня 2018 11:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2019 16:16
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2018 15:11
ДУ № 1 від 17.12.18 до Д. №26 від 10.05.18 Старішко.pdf зміни до договору
17 грудня 2018 15:08
Електронний підпис укладений
11 травня 2018 09:37
Д. № 26 від 10.05.18 Старішко Олег Іванович Скляний посуд.pdf укладений
11 травня 2018 09:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 31 277,44
UAH з ПДВ