Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

засоби особистої гігїєни
Очікувана вартість
215 000,00 UAH
UA-2018-04-19-001650-c d90d198ab8cb4426ad62c8c6400fa5de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мосієнко Ірина Федорівна

380971779034 mirn_domint@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мирнопільський геріатричний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189104
Місцезнаходження: 68413, Україна , Одеська обл., село Мирнопілля Арцизького району, вулиця Центральна,90
Контактна особа: Мосієнко Ірина Федорівна
380971779034
mirn_domint@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2018 17:38
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2018 10:00
Початок аукціону: 10 травня 2018 11:14
Очікувана вартість: 215 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 075,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

засоби особистої гігїєни (підгузники для дорослих та пелюшки)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2400 штуки
підгузники для дорослих М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68413, Україна, Одеська область, Арцизький р-н с.Мирнопілля , вул.Центральна,90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33700000-7 — Засоби особистої гігієни
8400 штуки
підгузники для дорослих L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68413, Україна, Одеська область, Арцизький р-н с.Мирнопілля , вул.Центральна,90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33700000-7 — Засоби особистої гігієни
60 штуки
пелюшки 60х90
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68413, Україна, Одеська область, Арцизький р-н с.Мирнопілля , вул.Центральна,90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33700000-7 — Засоби особистої гігієни

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2018 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2018 17:39
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-19-001650-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Б"777"", Код ЄДРПОУ:35662229
Дата подання: 24 квітня 2018 18:57
Оскарження умов тендеру
У своєму оголошенні на закупівлю засобів особистої гігієни (підгузники для дорослих та пелюшки), Ви - Мирнопільський геріатричний будинок-інтернат, вимагаєте пелюшки для дорослих із поглинальною здатністю не менше 2100 мл.
Звертаємо увагу, що така поглинальна здатність позиціонується, як перевага в пелюшках торгових марок «TENA». Таким чином, це свідчить про те, товар має бути лише від виробника «TENA».
До того ж, беручи до уваги ту кількість пелюшок, яку ви Вимагаєте (лише 2 упаковки), можна дійти висновку, що цим самим Ви намагаєтеся унеможливити участь великої кількості Учасників, адже основний обсяг товару становлять підгузники для дорослих (98 %), а тому сума 2 уп. пелюшок складе лише 1 % від загальної вартості. Проаналізувавши, характеристики чималої кількості пелюшок для дорослих різних виробників, можна зробити висновок, що поглинальна здатність 2100 мл, не являється «Еталоном» , а на ринку України існує велика кількість аналогів, такої ж та вищої якості, які можуть бути запропоновані Учасниками. А дана вимога Замовника унеможливлює повною мірою згідно Закону, проведення процедури закупівлі та не дає можливості Учасникам брати участь .
Окрім того вимога надати «Листа авторизації від виробника», який може отримати лише офіційний партнер в даній області, автоматично звужує коло учасників до 1 представника.

Відповідно до п.3 ч. 2ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Ми вважаємо, що публікуючи таке Оголошення, Ви грубо порушуєте вимоги Закону. Оскільки, відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.


Вимагаємо переглянути умови своєї Тендерної документації, усунути вимоги, які є дискримінаційними та не дають можливості постачальникам надати свої пропозиції для участі в закупівлі, а саме: не вказувати у вимогах рівень поглинальної здатності до пелюшок для дорослих або ж взагалі забрати дану позицію, оскільки зважаючи на вищевказане можна дійти висновку, що ви вчиняєте умисні дії для того, щоб більшість Учасників не змогли взяти участь у даній закупівлі і тим самим порушуєте основні принципи здійснення процедури державних закупівель.
В іншому випадку, ми змушені будемо звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету України, оскільки встановлення даних вимог у Вашій Тендерній документації є грубим порушенням законодавства України у сфері здійснення державних закупівель.



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2018 10:04
Доброго дня!
У відповідь на Ваші запитання хочемо заначити наступне. По-перше, при підготовці тендерної документації ми спиралися на вимоги усіх підопічних нашого закладу серед яких є людина, яка потребує саме пелюшок з високим рівнем поглинання для забезпечення відповідного догляду.
Також звертаємо Вашу увагу, що жодне найменування товару, який вказаний в документації не є унікальним і ніде не вказано що ми вимагаємо тільки Тену, тому Ваші зауваження «Таким чином, це свідчить про те, товар має бути лише від виробника «TENA» є тільки Вашим припущенням.
По-друге, Ваші претензії стосовно ексклюзивної пелюшки з поглинанням 2100мл. не достовірні, так як пелюшки з таким рівнем поглинання та навіть більшим рівнем є не лише у одного виробника. Ви самі у своїй скарзі це підтверджуєте «а на ринку України існує велика кількість аналогів, такої ж та вищої якості, які можуть бути запропоновані Учасниками».
По-третє, задля того, щоби уникнути можливої участі у торгах недобросовісних, «сірих» постачальників та забезпечення надійності постачання товару від компаній, які працюють на законних підставах ми маємо законне право (згідно Закону України «Про публічні закупівлі») вимагати «Лист авторизації від виробника», яким учасник підтверджує свою співпрацю з організацією, яка працює на території України на законних підставах.
По-четверте, формуючі тендерну документацію ми керувалися саме нормами діючого законодавства у сфері державних закупівель, а саме: ст. 3, ст.5, ст.12 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» і ніякою мірою їх не порушували.
Відповідно, проаналізувавши викладені нами факти ми вважаємо ваші звинувачення викладені у скарзі безпідставними.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2018 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Авіс" 199 699,80
UAH з ПДВ
199 699,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФРЕШ 206 700,00
UAH з ПДВ
206 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2018 12:01
ЦП Авис.pdf
04 травня 2018 12:01
прект договора Авис.pdf
04 травня 2018 12:01
инструкции.pdf
04 травня 2018 12:01
документы Авис.zip
04 травня 2018 12:01
Договора..zip
04 травня 2018 12:01
Довереность SCA.pdf
04 травня 2018 12:01
Довiдки та ГЛ.pdf
04 травня 2018 12:01
S_KM-224e_18042712200.pdf
04 травня 2018 12:01
S_KM-224e_18031511310.pdf

Публічні документи

03 травня 2018 09:25
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Авіс"

ТОВ ФРЕШ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Авіс"
#31373362
Переможець 199 699,80
UAH з ПДВ
15 травня 2018 16:47

Документи

15 травня 2018 16:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2018 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Авіс"
#31373362
199 699,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 травня 2018 16:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2019 15:37
Додаткова угода ТОВ АВІС №133.doc зміни до договору
23 січня 2019 15:24
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2018 11:39
Додаткова угода ТОВ АВІС.doc зміни до договору
31 грудня 2018 11:38
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2018 15:56
Додаткова угода ТОВ АВІС.doc зміни до договору
24 грудня 2018 15:55
Електронний підпис укладений
04 червня 2018 15:17
дод.до дог.№ 133.jpg укладений
04 червня 2018 15:15
дог.№ 133 стор.4.jpg укладений
04 червня 2018 15:15
дог.№ 133 стор.3.jpg укладений
04 червня 2018 15:15
дог.№ 133 стор.2.jpg укладений
04 червня 2018 15:15
дог.№ 133 стор.1.jpg укладений
04 червня 2018 15:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшується на 319,68 грн. (Триста дев`ятнадцять гривень 68 копійок) і становить 199380,12 грн. (Сто дев`яносто дев`ять тисяч триста вісімдесят гривень 12 копійок).
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 81
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжити дію договору на 2019 рік до завершення проведення процедури закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 82
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно статті 36 п.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та за взаємною згодою сторін дія договору продовжується на строк до завершення проведення процедури закупівлі товару на 2019 рік, в обсязі що не перевищує 20 відсотків суми, визначеною в договорі, а саме на 39578,40 грн. (Тридцять дев`ять тисяч п`ятсот сімдесят вісім гривень 40 копійок).
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML