Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рентгено-телевізійні інтроскопи (середні)
X-ray machines (average)
Очікувана вартість
361 555,00 EUR
UA-2018-04-19-001608-a 45162697f7ba4e7c8078bf8673ebf827
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поліщук Наталія Миколаївна

281-72-49 n.polishchuk@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Поліщук Наталія Миколаївна
281-72-49
n.polishchuk@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Boryspil International Airport State Enterprise
National ID: 20572069
Contact point: Polischuk Natalia
281-72-49
n.polishchuk@kbp.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 квітня 2018 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2018 12:00
Початок аукціону: 02 серпня 2018 15:16
Очікувана вартість: 361 555,00 EUR без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 EUR
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 19 квітня 2018 15:05
Enquiries until: 17 червня 2018 12:00
Complaints submission until: до 23 червня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 червня 2018 12:00

Information

Estimated total value: 361 555 EUR excluding VAT
Minimal lowering step: 1 800 EUR
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Детально наведено в Додатку 1 Тендерної документації
It is resulted in Annex 1 of the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Рентгено-телевізійні інтроскопи (середні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, вулиця Бориспіль-7, ДП МА "Бориспіль"
ДК 021:2015: 38580000-4 — Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення

X-ray machines (average)
CPV: 38580000-4
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2018 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2018 16:46
ТД 05_РТІ середні 4 шт_від 13 06 2018.doc
14 червня 2018 16:46
Перелік Змін ред 04_РТІ_від 13.06.2017.docx
06 червня 2018 16:50
Перелік Змін ред 03_РТІ_від 06.06.2017.docx
25 травня 2018 15:42
Перелік Змін_РТІ_від 25.05.2017.docx
18 травня 2018 11:09
Перелік Змін_РТІ_від 17.05.2017.docx
14 червня 2018 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2018 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2018 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2018 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2018 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2018 16:46
ТД 05_РТІ середні 4 шт_від 13 06 2018.doc
06 червня 2018 16:50
ТД 04_РТІ середні 4 шт_від 06 06 2018.doc
25 травня 2018 15:42
ТД 03_РТІ середні 4 шт_від 25 05 2018.doc
18 травня 2018 11:09
ТД 02_РТІ середні 4 шт_від 17 05 2018.doc
19 квітня 2018 15:02
ТД_РТІ середні 4 шт_від 18 04 2018 (3).doc
14 червня 2018 16:46
Перелік Змін ред 04_РТІ_від 13.06.2017.docx
06 червня 2018 16:50
Перелік Змін ред 03_РТІ_від 06.06.2017.docx
25 травня 2018 15:42
Перелік Змін_РТІ_від 25.05.2017.docx
18 травня 2018 11:09
Перелік Змін_РТІ_від 17.05.2017.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ліцензія
Дата подання: 08 травня 2018 16:18
Дата відповіді: 14 червня 2018 16:49
Дiяльнiсть з використання джерел iонiзуючого випромiнювання (ДІВ) має здiйснюватися лiцензiатом згiдно з "вимогами та умовами безпеки лiцензійними умовами провадження дiяльностi з використання джерел iонiзуючого випромінювання'', Затвердженими наказом держатомрегулювання України вiд 02.12.2002 №125, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.12.2002 за №978 /7266. Кожна компанія, яка ввозить , продає, постачає, займається монтажом, інсталляцією, сервісом будь-якого обладнання, що в смоєму складі містить джерело іонізуючого випромінювання ( в данному випадку це рентген трубка) повинна мати дозвіл у вигляді ліцензії Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України. Чому ви, як Замовник, не вимагаєте данний документ у склад? Просимо внести відповідні зміни та додати до обов"язкових документів ліцензію Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни від 13.06.2018 №15-10-111
до тендерної документації та викладено в новій редакції від 13.06.2018 №15-03-294 (редакція 05) .
Розділ 2, п 4. додатку 1
Дата подання: 07 червня 2018 15:09
Дата відповіді: 14 червня 2018 16:50
Доброго дня, Шановний замовник, умовами тендерної документації, а саме Розділ 2, п 4. додатку 1 разом з поставкою товара вимагається дозвіл (санітарні паспорти) Головного санітарного лікаря на повітряному транспорті України (після інсталяції) (оригінал) у з"вязку з тим, що Державну санітарно-епідеміологічну службу ліквідовано , її функції передано до Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів ( постанова КМУ від 29 березня 2017 р. № 348), а посаду Головного санітарного лікаря вже не існує просимо пояснити який саме документ і ким саме повиннен бути виданий
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни від 13.06.2018 №15-10-111
до тендерної документації та викладено в новій редакції від 13.06.2018 №15-03-294 (редакція 05) .

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-19-001608-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Alfa-System sp. z o.o., Код ЄДРПОУ:0000214103
Дата подання: 31 липня 2018 15:28
Скарга 6545 альфа
До: Антимонопольний комітет України

Замовник: Державне підприємство
«Міжнародний аеропорт «Бориспіль»

ЄДРПОУ 20572069

08300, Україна, Київська обл., с. Гора,
Бориспільський район, вул. Бориспіль-7

E-mail: m.belyaeva@kbp.aero

Суб’єкт оскарження: Alfa-Systemsp.z.o.o.
Адреса- Жерниця 178-180
54-510 Вроцлав
Тел- +48(71)358-00-00
.

Процедура закупівлі: UA-2018-04-19-001512-a




СКАРГА
про порушення законодавства у сфері державних закупівель

Державним підприємством «Міжнародний Аеропорт «БОРИСПІЛЬ» (далі за текстом – «Замовник») відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – «Закон»)«19» квітня 2018 рокуна веб порталі уповноваженого органу було розпочато процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю ДК 021:2015: 38580000-4 - Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення, а саме рентгено-телевізійні інтроскопи(малі). Нами було подано пропозицію для участі в оголошеній Замовником процедурі закупівлі.

Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
Рішення Замовника щодо відхилення та не допущення до аукціону тендерної пропозиції Alfa-Systemsp.z.o.o, оформлене Протоколом від 25 липня 2018 року №15-02-305 розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Рентгено-телевізійні інтроскопи (малі)» (код ДК 021:2015-38580000-4).

Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Рентгено-телевізійні інтроскопи(малі)) (код ДК 021:2015-38580000-4) № 15-02-305 від 25.07.2018 р.( далі –«Протокол») пропозицію компанії Alfa-Systemsp.z.o.oбуло відхилено та недопущено до аукціону. У протоколі зазначено, що тендерна пропозиція Учасника Alfa-Systemsp.z.o.oне відповідає умовам Тендерної документації з наступних підстав:
- в тендерній пропозиції (технічній частині. «Якість зображення» Учасником зазначено «…Установка диференціює органічні й неорганічні матеріали, збережуючи їх різними кольорами.» Замовником вимагалося «…Установка диференціює органічні й неорганічні матеріали, зображуючи їх різними кольорами.» , що не відповідає вимогам Додатку 1 та Додатку 3 тендерної документації.
Звертаємо увагу, що дана помилка є не тільки технічною опискою, а і такою, що жодним чином не змінює змісту опису «якості зображення», відповідно до вимог Додатку 1 та Додатку 3 тендерної документації.
Також ще однією підставою для недопущення пропозиції нашої компанії , згідно протоколу відхилення є
- У зв’язку з відсутністю копії Регламенту Правління, підготовленому Правлінням та затвердженому рішенням Загальних зборів акціонерів, Учасник Alfa-Systemsp. z o.o не підтвердив повноваження посадової особи на укладання договору та на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам пунктів 2 та 3 Додатку 2 Тендерної документації.

Пунктом 2 та 3 Додатку 2 Тендерної документації Замовником вимагається надання Документу на підтвердження повноваження посадової особи на укладення договору про закупівлю (протокол зборів (засідань тощо) засновників, довіреність (доручення), наказ, лист авторизації тощо); у разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право укласти такий договір) та Документу на підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції (протокол зборів (засідань тощо) засновників, довіреність (доручення), наказ, лист авторизації тощо); у разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції.

Alfa-Systemsp. z o.o у складні своєї пропозиції надала протокол засідання компанії № 30-04-18-1 від 30.04.2018р., де вказано, інформацію про посадову особу (Голово Правління Ярослав Кльепач) на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції та повноваження посадової особи на укладання договору про закупівлю.

- Учасником не завантажено(не розміщено) Виписку з Торговельного (банківського, судового, тощо) Реєстру країни, де такий суб’єкт господарювання має офіційно зареєстровану контору.

Проте Alfa-Systemsp. z o.o була надана довідка «центральна інформація національного судового реєстру, номер 0000214103», де міститься вичерпана інформація, що вимагалася Замовником. Також, неточна назва документу відноситься до формальних помилок, визначених в умовах тендерної документації, а саме «оцінка тендерної пропозиції п 2.1 Опис та приклади формальних(несуттєвих)помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, 2) зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї Документації.
не підтверджені повноваження посадової особи на укладання договору. Хоча, як нерезидент України ми надав всі необхідні документи, а саме- « центральна інформація національного судового реєстру номер 0000214103», де міститься вичерпана інформація, що вимагав замовник. Також, неточна назва документу відноситься до формальних помилок, визначених в умовах тендерної документації, а саме « оцінка тендерної пролпозіції п 2.1 Опис та приклади формаль2) зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї Документації.
Враховуючи все вищевикладене, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,ПРОСИМО :
1. Прийняти скаргу до розгляду
2. Зобов’язати Замовника провести неупереджену та незалежну оцінку тендерних пропозицій.
3. Скасувати рішення замовника в частині відхилення пропозиції Alfa-Systemsp.z.o.o. та допустити її до аукціону .

Додатки :
1. Докази оплати державного збору
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 31 липня 2018 15:31
Причина: Wrong place to put the complaint.
Номер вимоги: UA-2018-04-19-001608-a.a2
Статус:
Скасована
Учасник: Alfa-System sp. z o.o., Код ЄДРПОУ:0000214103
Дата подання: 31 липня 2018 15:28
Скарга xis 100 альфа
До: Антимонопольний комітет України

Замовник: Державне підприємство
«Міжнародний аеропорт «Бориспіль»

ЄДРПОУ 20572069

08300, Україна, Київська обл., с. Гора,
Бориспільський район, вул. Бориспіль-7

E-mail: m.belyaeva@kbp.aero

Суб’єкт оскарження: Alfa-Systemsp.z.o.o.
Адреса- Жерниця 178-180
54-510 Вроцлав
Тел- +48(71)358-00-00
.

Процедура закупівлі: UA-2018-04-19-001608-a




СКАРГА
про порушення законодавства у сфері державних закупівель

Державним підприємством «Міжнародний Аеропорт «БОРИСПІЛЬ» (далі за текстом – «Замовник») відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – «Закон»)«19» квітня 2018 рокуна веб порталі уповноваженого органу було розпочато процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю ДК 021:2015: 38580000-4 - Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення, а саме рентгено-телевізійні інтроскопи(малі). Нами було подано пропозицію для участі в оголошеній Замовником процедурі закупівлі.

Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
Рішення Замовника щодо відхилення та не допущення до аукціону тендерної пропозиції Alfa-Systemsp.z.o.o, оформлене Протоколом від 25 липня 2018 року №15-02-306 розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Рентгено-телевізійні інтроскопи (середні)» (код ДК 021:2015-38580000-4).

Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Рентгено-телевізійні інтроскопи(малі)) (код ДК 021:2015-38580000-4) № 15-02-306 від 25.07.2018 р.( далі –«Протокол») пропозицію компанії Alfa-Systemsp.z.o.oбуло відхилено та недопущено до аукціону. У протоколі зазначено, що тендерна пропозиція Учасника Alfa-Systemsp.z.o.oне відповідає умовам Тендерної документації з наступних підстав:
- в тендерній пропозиції (технічній частині. «Якість зображення» Учасником зазначено «…Установка диференціює органічні й неорганічні матеріали, збережуючи їх різними кольорами.» Замовником вимагалося «…Установка диференціює органічні й неорганічні матеріали, зображуючи їх різними кольорами.» , що не відповідає вимогам Додатку 1 та Додатку 3 тендерної документації.
Звертаємо увагу, що дана помилка є не тільки технічною опискою, а і такою, що жодним чином не змінює змісту опису «якості зображення», відповідно до вимог Додатку 1 та Додатку 3 тендерної документації.
Також ще однією підставою для недопущення пропозиції нашої компанії , згідно протоколу відхилення є
- У зв’язку з відсутністю копії Регламенту Правління, підготовленому Правлінням та затвердженому рішенням Загальних зборів акціонерів, Учасник Alfa-Systemsp. z o.o не підтвердив повноваження посадової особи на укладання договору та на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам пунктів 2 та 3 Додатку 2 Тендерної документації.

Пунктом 2 та 3 Додатку 2 Тендерної документації Замовником вимагається надання Документу на підтвердження повноваження посадової особи на укладення договору про закупівлю (протокол зборів (засідань тощо) засновників, довіреність (доручення), наказ, лист авторизації тощо); у разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право укласти такий договір) та Документу на підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції (протокол зборів (засідань тощо) засновників, довіреність (доручення), наказ, лист авторизації тощо); у разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції.

Alfa-Systemsp. z o.o у складні своєї пропозиції надала протокол засідання компанії № 30-04-18-1 від 30.04.2018р., де вказано, інформацію про посадову особу (Голово Правління Ярослав Кльепач) на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції та повноваження посадової особи на укладання договору про закупівлю.

- Учасником не завантажено(не розміщено) Виписку з Торговельного (банківського, судового, тощо) Реєстру країни, де такий суб’єкт господарювання має офіційно зареєстровану контору.

Проте Alfa-Systemsp. z o.o була надана довідка «центральна інформація національного судового реєстру, номер 0000214103», де міститься вичерпана інформація, що вимагалася Замовником. Також, неточна назва документу відноситься до формальних помилок, визначених в умовах тендерної документації, а саме «оцінка тендерної пропозиції п 2.1 Опис та приклади формальних(несуттєвих)помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, 2) зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї Документації.
не підтверджені повноваження посадової особи на укладання договору. Хоча, як нерезидент України ми надав всі необхідні документи, а саме- « центральна інформація національного судового реєстру номер 0000214103», де міститься вичерпана інформація, що вимагав замовник. Також, неточна назва документу відноситься до формальних помилок, визначених в умовах тендерної документації, а саме « оцінка тендерної пролпозіції п 2.1 Опис та приклади формаль2) зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї Документації.
Враховуючи все вищевикладене, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,ПРОСИМО :
1. Прийняти скаргу до розгляду
2. Зобов’язати Замовника провести неупереджену та незалежну оцінку тендерних пропозицій.
3. Скасувати рішення замовника в частині відхилення пропозиції Alfa-Systemsp.z.o.o. та допустити її до аукціону .

Додатки :
1. Докази оплати державного збору
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 31 липня 2018 15:34
Причина: Could not upload documents, Fixed in another claim

Документи подані скаржником

31 липня 2018 15:16
SKMBT_22318073113070.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 липня 2018
UA-2018-04-19-001608-a45162697f7ba4e7c8078bf8673ebf827
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Місцезнаходження: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Учасник Документи Рішення
Alfa-System sp. z o.o. Документи
Відхилено
Документи
Baltic Sky OÜ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Медінжиніринг" Документи
Відхилено
Документи
Arempa International Ltd FZC Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

26 липня 2018 15:28
ІВ_АLFA.pdf
26 липня 2018 15:28
Електронний підпис

Публічні документи

26 червня 2018 15:59
договір субпідряду.pdf
26 червня 2018 15:04
ТП_тех_середні.pdf
26 червня 2018 14:59
Авторизац.лист_укр.pdf
26 червня 2018 14:59
Авторизац.лист.pdf
26 червня 2018 14:58
ДержАвіа сертифікар.pdf
26 червня 2018 14:57
довідка щодо ліцензії.pdf
26 червня 2018 14:57
Інформація замовнику.pdf
26 червня 2018 14:56
Minutes of meeting - UKR-ENG.pdf
26 червня 2018 14:56
Заснов. компанії_укр.pdf
26 червня 2018 14:55
Заснов.компанії.pdf
26 червня 2018 14:54
Реєстрація_укр.pdf
26 червня 2018 14:54
Реєстрація.pdf
26 червня 2018 14:52
відповід. квал. крит.pdf

Публічні документи

27 червня 2018 09:05
Устав.pdf
27 червня 2018 09:05
сведения об участнике.pdf
27 червня 2018 09:05
Информация Заказчику.pdf
27 червня 2018 09:05
Тех часть_средние.pdf
27 червня 2018 09:05
Протокол.pdf

Документи

26 липня 2018 15:31
ІВ_Медінжинірінг.pdf
26 липня 2018 15:31
Електронний підпис

Публічні документи

27 червня 2018 10:18
щодо ліцензування.pdf
27 червня 2018 10:17
статут.pdf
27 червня 2018 10:13
ліцензія.pdf
27 червня 2018 10:12
відповідність ст.16.pdf
27 червня 2018 10:11
відпов.ст17.pdf

Публічні документи

14 серпня 2018 19:16
Листи розяснення.pdf
14 серпня 2018 19:15
Boryspol project - Arempa docs.pdf
27 червня 2018 10:30
4x627DV.pdf
27 червня 2018 10:30
Щодо ліцензування.pdf
27 червня 2018 10:30
Статут _MoA.pdf
27 червня 2018 10:30
Minutes of Meeting - Signed Copy.pdf
27 червня 2018 10:30
Certificate to Rapiscan Systems.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Alfa-System sp. z o.o.

Baltic Sky OÜ

ТОВ "Медінжиніринг"

Arempa International Ltd FZC

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2018 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Arempa International Ltd FZC 359 800,00
EUR
359 800,00
EUR
Документи
Baltic Sky OÜ 361 500,00
EUR
361 500,00
EUR
Документи

Публічні документи

14 серпня 2018 19:16
Листи розяснення.pdf
14 серпня 2018 19:15
Boryspol project - Arempa docs.pdf
27 червня 2018 10:30
4x627DV.pdf
27 червня 2018 10:30
Щодо ліцензування.pdf
27 червня 2018 10:30
Статут _MoA.pdf
27 червня 2018 10:30
Minutes of Meeting - Signed Copy.pdf
27 червня 2018 10:30
Certificate to Rapiscan Systems.pdf

Публічні документи

27 червня 2018 09:05
Устав.pdf
27 червня 2018 09:05
сведения об участнике.pdf
27 червня 2018 09:05
Информация Заказчику.pdf
27 червня 2018 09:05
Тех часть_средние.pdf
27 червня 2018 09:05
Протокол.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Arempa International Ltd FZC

Baltic Sky OÜ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Arempa International Ltd FZC
#000352
Переможець 359 800,00
EUR
09 серпня 2018 14:27

Документи

09 серпня 2018 14:27
Електронний підпис
09 серпня 2018 14:27
ПОВ про намір_Arempa.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2018 14:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Arempa International Ltd FZC
#000352
359 800,00
EUR
Документи

Документи

09 серпня 2018 14:27
Електронний підпис
09 серпня 2018 14:27
ПОВ про намір_Arempa.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 13:58
Електронний підпис укладений
29 серпня 2018 15:04
ДОГ_РТІ середні_37-14 3_2 5-5 від 28 08 2018 Arempa.pdf укладений
29 серпня 2018 14:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 359 800,00
EUR