Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рентгено-телевізійні інтроскопи (середні)
X-ray machines (average)
X-ray machines (average)
Очікувана вартість
361 555,00 EUR
UA-2018-04-19-001608-a ● 45162697f7ba4e7c8078bf8673ebf827
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Контактна особа: |
Поліщук Наталія Миколаївна 281-72-49 n.polishchuk@kbp.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Boryspil International Airport State Enterprise |
National ID: | 20572069 |
Contact point: |
Polischuk Natalia 281-72-49 n.polishchuk@kbp.aero |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2018 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 червня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2018 15:16 |
Очікувана вартість: | 361 555,00 EUR без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 800,00 EUR |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 19 квітня 2018 15:05 |
Enquiries until: | 17 червня 2018 12:00 |
Complaints submission until: | до 23 червня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 червня 2018 12:00 |
Information
Estimated total value: | 361 555 EUR excluding VAT |
Minimal lowering step: | 1 800 EUR |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Детально наведено в Додатку 1 Тендерної документації
It is resulted in Annex 1 of the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Рентгено-телевізійні інтроскопи (середні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська обл., с. Гора, вулиця Бориспіль-7, ДП МА "Бориспіль"
ДК 021:2015: 38580000-4 — Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення
X-ray machines (average)
CPV: 38580000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2018 16:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2018 16:46 |
ТД 05_РТІ середні 4 шт_від 13 06 2018.doc | |
14 червня 2018 16:46 |
Перелік Змін ред 04_РТІ_від 13.06.2017.docx | |
06 червня 2018 16:50 |
Перелік Змін ред 03_РТІ_від 06.06.2017.docx | |
25 травня 2018 15:42 |
Перелік Змін_РТІ_від 25.05.2017.docx | |
18 травня 2018 11:09 |
Перелік Змін_РТІ_від 17.05.2017.docx |
14 червня 2018 16:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
14 червня 2018 16:46 |
ТД 05_РТІ середні 4 шт_від 13 06 2018.doc
|
||||||||||||
14 червня 2018 16:46 |
Перелік Змін ред 04_РТІ_від 13.06.2017.docx
|
||||||||||||
06 червня 2018 16:50 |
Перелік Змін ред 03_РТІ_від 06.06.2017.docx
|
||||||||||||
25 травня 2018 15:42 |
Перелік Змін_РТІ_від 25.05.2017.docx
|
||||||||||||
18 травня 2018 11:09 |
Перелік Змін_РТІ_від 17.05.2017.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ліцензія
Дата подання: 08 травня 2018 16:18
Дата відповіді: 14 червня 2018 16:49
Дiяльнiсть з використання джерел iонiзуючого випромiнювання (ДІВ) має здiйснюватися лiцензiатом згiдно з "вимогами та умовами безпеки лiцензійними умовами провадження дiяльностi з використання джерел iонiзуючого випромінювання'', Затвердженими наказом держатомрегулювання України вiд 02.12.2002 №125, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.12.2002 за №978 /7266. Кожна компанія, яка ввозить , продає, постачає, займається монтажом, інсталляцією, сервісом будь-якого обладнання, що в смоєму складі містить джерело іонізуючого випромінювання ( в данному випадку це рентген трубка) повинна мати дозвіл у вигляді ліцензії Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України. Чому ви, як Замовник, не вимагаєте данний документ у склад? Просимо внести відповідні зміни та додати до обов"язкових документів ліцензію Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни від 13.06.2018 №15-10-111
до тендерної документації та викладено в новій редакції від 13.06.2018 №15-03-294 (редакція 05) .
до тендерної документації та викладено в новій редакції від 13.06.2018 №15-03-294 (редакція 05) .
Розділ 2, п 4. додатку 1
Дата подання: 07 червня 2018 15:09
Дата відповіді: 14 червня 2018 16:50
Доброго дня, Шановний замовник, умовами тендерної документації, а саме Розділ 2, п 4. додатку 1 разом з поставкою товара вимагається дозвіл (санітарні паспорти) Головного санітарного лікаря на повітряному транспорті України (після інсталяції) (оригінал) у з"вязку з тим, що Державну санітарно-епідеміологічну службу ліквідовано , її функції передано до Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів ( постанова КМУ від 29 березня 2017 р. № 348), а посаду Головного санітарного лікаря вже не існує просимо пояснити який саме документ і ким саме повиннен бути виданий
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни від 13.06.2018 №15-10-111
до тендерної документації та викладено в новій редакції від 13.06.2018 №15-03-294 (редакція 05) .
до тендерної документації та викладено в новій редакції від 13.06.2018 №15-03-294 (редакція 05) .
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-19-001608-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Alfa-System sp. z o.o., Код ЄДРПОУ:0000214103
Дата подання: 31 липня 2018 15:28
Скарга 6545 альфа
До: Антимонопольний комітет України
Замовник: Державне підприємство
«Міжнародний аеропорт «Бориспіль»
ЄДРПОУ 20572069
08300, Україна, Київська обл., с. Гора,
Бориспільський район, вул. Бориспіль-7
E-mail: m.belyaeva@kbp.aero
Суб’єкт оскарження: Alfa-Systemsp.z.o.o.
Адреса- Жерниця 178-180
54-510 Вроцлав
Тел- +48(71)358-00-00
.
Процедура закупівлі: UA-2018-04-19-001512-a
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері державних закупівель
Державним підприємством «Міжнародний Аеропорт «БОРИСПІЛЬ» (далі за текстом – «Замовник») відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – «Закон»)«19» квітня 2018 рокуна веб порталі уповноваженого органу було розпочато процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю ДК 021:2015: 38580000-4 - Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення, а саме рентгено-телевізійні інтроскопи(малі). Нами було подано пропозицію для участі в оголошеній Замовником процедурі закупівлі.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
Рішення Замовника щодо відхилення та не допущення до аукціону тендерної пропозиції Alfa-Systemsp.z.o.o, оформлене Протоколом від 25 липня 2018 року №15-02-305 розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Рентгено-телевізійні інтроскопи (малі)» (код ДК 021:2015-38580000-4).
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Рентгено-телевізійні інтроскопи(малі)) (код ДК 021:2015-38580000-4) № 15-02-305 від 25.07.2018 р.( далі –«Протокол») пропозицію компанії Alfa-Systemsp.z.o.oбуло відхилено та недопущено до аукціону. У протоколі зазначено, що тендерна пропозиція Учасника Alfa-Systemsp.z.o.oне відповідає умовам Тендерної документації з наступних підстав:
- в тендерній пропозиції (технічній частині. «Якість зображення» Учасником зазначено «…Установка диференціює органічні й неорганічні матеріали, збережуючи їх різними кольорами.» Замовником вимагалося «…Установка диференціює органічні й неорганічні матеріали, зображуючи їх різними кольорами.» , що не відповідає вимогам Додатку 1 та Додатку 3 тендерної документації.
Звертаємо увагу, що дана помилка є не тільки технічною опискою, а і такою, що жодним чином не змінює змісту опису «якості зображення», відповідно до вимог Додатку 1 та Додатку 3 тендерної документації.
Також ще однією підставою для недопущення пропозиції нашої компанії , згідно протоколу відхилення є
- У зв’язку з відсутністю копії Регламенту Правління, підготовленому Правлінням та затвердженому рішенням Загальних зборів акціонерів, Учасник Alfa-Systemsp. z o.o не підтвердив повноваження посадової особи на укладання договору та на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам пунктів 2 та 3 Додатку 2 Тендерної документації.
Пунктом 2 та 3 Додатку 2 Тендерної документації Замовником вимагається надання Документу на підтвердження повноваження посадової особи на укладення договору про закупівлю (протокол зборів (засідань тощо) засновників, довіреність (доручення), наказ, лист авторизації тощо); у разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право укласти такий договір) та Документу на підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції (протокол зборів (засідань тощо) засновників, довіреність (доручення), наказ, лист авторизації тощо); у разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції.
Alfa-Systemsp. z o.o у складні своєї пропозиції надала протокол засідання компанії № 30-04-18-1 від 30.04.2018р., де вказано, інформацію про посадову особу (Голово Правління Ярослав Кльепач) на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції та повноваження посадової особи на укладання договору про закупівлю.
- Учасником не завантажено(не розміщено) Виписку з Торговельного (банківського, судового, тощо) Реєстру країни, де такий суб’єкт господарювання має офіційно зареєстровану контору.
Проте Alfa-Systemsp. z o.o була надана довідка «центральна інформація національного судового реєстру, номер 0000214103», де міститься вичерпана інформація, що вимагалася Замовником. Також, неточна назва документу відноситься до формальних помилок, визначених в умовах тендерної документації, а саме «оцінка тендерної пропозиції п 2.1 Опис та приклади формальних(несуттєвих)помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, 2) зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї Документації.
не підтверджені повноваження посадової особи на укладання договору. Хоча, як нерезидент України ми надав всі необхідні документи, а саме- « центральна інформація національного судового реєстру номер 0000214103», де міститься вичерпана інформація, що вимагав замовник. Також, неточна назва документу відноситься до формальних помилок, визначених в умовах тендерної документації, а саме « оцінка тендерної пролпозіції п 2.1 Опис та приклади формаль2) зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї Документації.
Враховуючи все вищевикладене, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,ПРОСИМО :
1. Прийняти скаргу до розгляду
2. Зобов’язати Замовника провести неупереджену та незалежну оцінку тендерних пропозицій.
3. Скасувати рішення замовника в частині відхилення пропозиції Alfa-Systemsp.z.o.o. та допустити її до аукціону .
Додатки :
1. Докази оплати державного збору
Розгорнути
Згорнути
Замовник: Державне підприємство
«Міжнародний аеропорт «Бориспіль»
ЄДРПОУ 20572069
08300, Україна, Київська обл., с. Гора,
Бориспільський район, вул. Бориспіль-7
E-mail: m.belyaeva@kbp.aero
Суб’єкт оскарження: Alfa-Systemsp.z.o.o.
Адреса- Жерниця 178-180
54-510 Вроцлав
Тел- +48(71)358-00-00
.
Процедура закупівлі: UA-2018-04-19-001512-a
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері державних закупівель
Державним підприємством «Міжнародний Аеропорт «БОРИСПІЛЬ» (далі за текстом – «Замовник») відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – «Закон»)«19» квітня 2018 рокуна веб порталі уповноваженого органу було розпочато процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю ДК 021:2015: 38580000-4 - Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення, а саме рентгено-телевізійні інтроскопи(малі). Нами було подано пропозицію для участі в оголошеній Замовником процедурі закупівлі.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
Рішення Замовника щодо відхилення та не допущення до аукціону тендерної пропозиції Alfa-Systemsp.z.o.o, оформлене Протоколом від 25 липня 2018 року №15-02-305 розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Рентгено-телевізійні інтроскопи (малі)» (код ДК 021:2015-38580000-4).
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Рентгено-телевізійні інтроскопи(малі)) (код ДК 021:2015-38580000-4) № 15-02-305 від 25.07.2018 р.( далі –«Протокол») пропозицію компанії Alfa-Systemsp.z.o.oбуло відхилено та недопущено до аукціону. У протоколі зазначено, що тендерна пропозиція Учасника Alfa-Systemsp.z.o.oне відповідає умовам Тендерної документації з наступних підстав:
- в тендерній пропозиції (технічній частині. «Якість зображення» Учасником зазначено «…Установка диференціює органічні й неорганічні матеріали, збережуючи їх різними кольорами.» Замовником вимагалося «…Установка диференціює органічні й неорганічні матеріали, зображуючи їх різними кольорами.» , що не відповідає вимогам Додатку 1 та Додатку 3 тендерної документації.
Звертаємо увагу, що дана помилка є не тільки технічною опискою, а і такою, що жодним чином не змінює змісту опису «якості зображення», відповідно до вимог Додатку 1 та Додатку 3 тендерної документації.
Також ще однією підставою для недопущення пропозиції нашої компанії , згідно протоколу відхилення є
- У зв’язку з відсутністю копії Регламенту Правління, підготовленому Правлінням та затвердженому рішенням Загальних зборів акціонерів, Учасник Alfa-Systemsp. z o.o не підтвердив повноваження посадової особи на укладання договору та на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам пунктів 2 та 3 Додатку 2 Тендерної документації.
Пунктом 2 та 3 Додатку 2 Тендерної документації Замовником вимагається надання Документу на підтвердження повноваження посадової особи на укладення договору про закупівлю (протокол зборів (засідань тощо) засновників, довіреність (доручення), наказ, лист авторизації тощо); у разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право укласти такий договір) та Документу на підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції (протокол зборів (засідань тощо) засновників, довіреність (доручення), наказ, лист авторизації тощо); у разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції.
Alfa-Systemsp. z o.o у складні своєї пропозиції надала протокол засідання компанії № 30-04-18-1 від 30.04.2018р., де вказано, інформацію про посадову особу (Голово Правління Ярослав Кльепач) на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції та повноваження посадової особи на укладання договору про закупівлю.
- Учасником не завантажено(не розміщено) Виписку з Торговельного (банківського, судового, тощо) Реєстру країни, де такий суб’єкт господарювання має офіційно зареєстровану контору.
Проте Alfa-Systemsp. z o.o була надана довідка «центральна інформація національного судового реєстру, номер 0000214103», де міститься вичерпана інформація, що вимагалася Замовником. Також, неточна назва документу відноситься до формальних помилок, визначених в умовах тендерної документації, а саме «оцінка тендерної пропозиції п 2.1 Опис та приклади формальних(несуттєвих)помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, 2) зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї Документації.
не підтверджені повноваження посадової особи на укладання договору. Хоча, як нерезидент України ми надав всі необхідні документи, а саме- « центральна інформація національного судового реєстру номер 0000214103», де міститься вичерпана інформація, що вимагав замовник. Також, неточна назва документу відноситься до формальних помилок, визначених в умовах тендерної документації, а саме « оцінка тендерної пролпозіції п 2.1 Опис та приклади формаль2) зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї Документації.
Враховуючи все вищевикладене, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,ПРОСИМО :
1. Прийняти скаргу до розгляду
2. Зобов’язати Замовника провести неупереджену та незалежну оцінку тендерних пропозицій.
3. Скасувати рішення замовника в частині відхилення пропозиції Alfa-Systemsp.z.o.o. та допустити її до аукціону .
Додатки :
1. Докази оплати державного збору
Скасована
Дата: 31 липня 2018 15:31
Причина: Wrong place to put the complaint.
Номер вимоги: UA-2018-04-19-001608-a.a2
Статус:
Скасована
Учасник: Alfa-System sp. z o.o., Код ЄДРПОУ:0000214103
Дата подання: 31 липня 2018 15:28
Скарга xis 100 альфа
До: Антимонопольний комітет України
Замовник: Державне підприємство
«Міжнародний аеропорт «Бориспіль»
ЄДРПОУ 20572069
08300, Україна, Київська обл., с. Гора,
Бориспільський район, вул. Бориспіль-7
E-mail: m.belyaeva@kbp.aero
Суб’єкт оскарження: Alfa-Systemsp.z.o.o.
Адреса- Жерниця 178-180
54-510 Вроцлав
Тел- +48(71)358-00-00
.
Процедура закупівлі: UA-2018-04-19-001608-a
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері державних закупівель
Державним підприємством «Міжнародний Аеропорт «БОРИСПІЛЬ» (далі за текстом – «Замовник») відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – «Закон»)«19» квітня 2018 рокуна веб порталі уповноваженого органу було розпочато процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю ДК 021:2015: 38580000-4 - Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення, а саме рентгено-телевізійні інтроскопи(малі). Нами було подано пропозицію для участі в оголошеній Замовником процедурі закупівлі.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
Рішення Замовника щодо відхилення та не допущення до аукціону тендерної пропозиції Alfa-Systemsp.z.o.o, оформлене Протоколом від 25 липня 2018 року №15-02-306 розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Рентгено-телевізійні інтроскопи (середні)» (код ДК 021:2015-38580000-4).
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Рентгено-телевізійні інтроскопи(малі)) (код ДК 021:2015-38580000-4) № 15-02-306 від 25.07.2018 р.( далі –«Протокол») пропозицію компанії Alfa-Systemsp.z.o.oбуло відхилено та недопущено до аукціону. У протоколі зазначено, що тендерна пропозиція Учасника Alfa-Systemsp.z.o.oне відповідає умовам Тендерної документації з наступних підстав:
- в тендерній пропозиції (технічній частині. «Якість зображення» Учасником зазначено «…Установка диференціює органічні й неорганічні матеріали, збережуючи їх різними кольорами.» Замовником вимагалося «…Установка диференціює органічні й неорганічні матеріали, зображуючи їх різними кольорами.» , що не відповідає вимогам Додатку 1 та Додатку 3 тендерної документації.
Звертаємо увагу, що дана помилка є не тільки технічною опискою, а і такою, що жодним чином не змінює змісту опису «якості зображення», відповідно до вимог Додатку 1 та Додатку 3 тендерної документації.
Також ще однією підставою для недопущення пропозиції нашої компанії , згідно протоколу відхилення є
- У зв’язку з відсутністю копії Регламенту Правління, підготовленому Правлінням та затвердженому рішенням Загальних зборів акціонерів, Учасник Alfa-Systemsp. z o.o не підтвердив повноваження посадової особи на укладання договору та на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам пунктів 2 та 3 Додатку 2 Тендерної документації.
Пунктом 2 та 3 Додатку 2 Тендерної документації Замовником вимагається надання Документу на підтвердження повноваження посадової особи на укладення договору про закупівлю (протокол зборів (засідань тощо) засновників, довіреність (доручення), наказ, лист авторизації тощо); у разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право укласти такий договір) та Документу на підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції (протокол зборів (засідань тощо) засновників, довіреність (доручення), наказ, лист авторизації тощо); у разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції.
Alfa-Systemsp. z o.o у складні своєї пропозиції надала протокол засідання компанії № 30-04-18-1 від 30.04.2018р., де вказано, інформацію про посадову особу (Голово Правління Ярослав Кльепач) на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції та повноваження посадової особи на укладання договору про закупівлю.
- Учасником не завантажено(не розміщено) Виписку з Торговельного (банківського, судового, тощо) Реєстру країни, де такий суб’єкт господарювання має офіційно зареєстровану контору.
Проте Alfa-Systemsp. z o.o була надана довідка «центральна інформація національного судового реєстру, номер 0000214103», де міститься вичерпана інформація, що вимагалася Замовником. Також, неточна назва документу відноситься до формальних помилок, визначених в умовах тендерної документації, а саме «оцінка тендерної пропозиції п 2.1 Опис та приклади формальних(несуттєвих)помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, 2) зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї Документації.
не підтверджені повноваження посадової особи на укладання договору. Хоча, як нерезидент України ми надав всі необхідні документи, а саме- « центральна інформація національного судового реєстру номер 0000214103», де міститься вичерпана інформація, що вимагав замовник. Також, неточна назва документу відноситься до формальних помилок, визначених в умовах тендерної документації, а саме « оцінка тендерної пролпозіції п 2.1 Опис та приклади формаль2) зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї Документації.
Враховуючи все вищевикладене, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,ПРОСИМО :
1. Прийняти скаргу до розгляду
2. Зобов’язати Замовника провести неупереджену та незалежну оцінку тендерних пропозицій.
3. Скасувати рішення замовника в частині відхилення пропозиції Alfa-Systemsp.z.o.o. та допустити її до аукціону .
Додатки :
1. Докази оплати державного збору
Розгорнути
Згорнути
Замовник: Державне підприємство
«Міжнародний аеропорт «Бориспіль»
ЄДРПОУ 20572069
08300, Україна, Київська обл., с. Гора,
Бориспільський район, вул. Бориспіль-7
E-mail: m.belyaeva@kbp.aero
Суб’єкт оскарження: Alfa-Systemsp.z.o.o.
Адреса- Жерниця 178-180
54-510 Вроцлав
Тел- +48(71)358-00-00
.
Процедура закупівлі: UA-2018-04-19-001608-a
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері державних закупівель
Державним підприємством «Міжнародний Аеропорт «БОРИСПІЛЬ» (далі за текстом – «Замовник») відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – «Закон»)«19» квітня 2018 рокуна веб порталі уповноваженого органу було розпочато процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю ДК 021:2015: 38580000-4 - Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення, а саме рентгено-телевізійні інтроскопи(малі). Нами було подано пропозицію для участі в оголошеній Замовником процедурі закупівлі.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
Рішення Замовника щодо відхилення та не допущення до аукціону тендерної пропозиції Alfa-Systemsp.z.o.o, оформлене Протоколом від 25 липня 2018 року №15-02-306 розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Рентгено-телевізійні інтроскопи (середні)» (код ДК 021:2015-38580000-4).
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Рентгено-телевізійні інтроскопи(малі)) (код ДК 021:2015-38580000-4) № 15-02-306 від 25.07.2018 р.( далі –«Протокол») пропозицію компанії Alfa-Systemsp.z.o.oбуло відхилено та недопущено до аукціону. У протоколі зазначено, що тендерна пропозиція Учасника Alfa-Systemsp.z.o.oне відповідає умовам Тендерної документації з наступних підстав:
- в тендерній пропозиції (технічній частині. «Якість зображення» Учасником зазначено «…Установка диференціює органічні й неорганічні матеріали, збережуючи їх різними кольорами.» Замовником вимагалося «…Установка диференціює органічні й неорганічні матеріали, зображуючи їх різними кольорами.» , що не відповідає вимогам Додатку 1 та Додатку 3 тендерної документації.
Звертаємо увагу, що дана помилка є не тільки технічною опискою, а і такою, що жодним чином не змінює змісту опису «якості зображення», відповідно до вимог Додатку 1 та Додатку 3 тендерної документації.
Також ще однією підставою для недопущення пропозиції нашої компанії , згідно протоколу відхилення є
- У зв’язку з відсутністю копії Регламенту Правління, підготовленому Правлінням та затвердженому рішенням Загальних зборів акціонерів, Учасник Alfa-Systemsp. z o.o не підтвердив повноваження посадової особи на укладання договору та на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам пунктів 2 та 3 Додатку 2 Тендерної документації.
Пунктом 2 та 3 Додатку 2 Тендерної документації Замовником вимагається надання Документу на підтвердження повноваження посадової особи на укладення договору про закупівлю (протокол зборів (засідань тощо) засновників, довіреність (доручення), наказ, лист авторизації тощо); у разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право укласти такий договір) та Документу на підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції (протокол зборів (засідань тощо) засновників, довіреність (доручення), наказ, лист авторизації тощо); у разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції.
Alfa-Systemsp. z o.o у складні своєї пропозиції надала протокол засідання компанії № 30-04-18-1 від 30.04.2018р., де вказано, інформацію про посадову особу (Голово Правління Ярослав Кльепач) на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції та повноваження посадової особи на укладання договору про закупівлю.
- Учасником не завантажено(не розміщено) Виписку з Торговельного (банківського, судового, тощо) Реєстру країни, де такий суб’єкт господарювання має офіційно зареєстровану контору.
Проте Alfa-Systemsp. z o.o була надана довідка «центральна інформація національного судового реєстру, номер 0000214103», де міститься вичерпана інформація, що вимагалася Замовником. Також, неточна назва документу відноситься до формальних помилок, визначених в умовах тендерної документації, а саме «оцінка тендерної пропозиції п 2.1 Опис та приклади формальних(несуттєвих)помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, 2) зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї Документації.
не підтверджені повноваження посадової особи на укладання договору. Хоча, як нерезидент України ми надав всі необхідні документи, а саме- « центральна інформація національного судового реєстру номер 0000214103», де міститься вичерпана інформація, що вимагав замовник. Також, неточна назва документу відноситься до формальних помилок, визначених в умовах тендерної документації, а саме « оцінка тендерної пролпозіції п 2.1 Опис та приклади формаль2) зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї Документації.
Враховуючи все вищевикладене, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,ПРОСИМО :
1. Прийняти скаргу до розгляду
2. Зобов’язати Замовника провести неупереджену та незалежну оцінку тендерних пропозицій.
3. Скасувати рішення замовника в частині відхилення пропозиції Alfa-Systemsp.z.o.o. та допустити її до аукціону .
Додатки :
1. Докази оплати державного збору
Скасована
Дата: 31 липня 2018 15:34
Причина: Could not upload documents, Fixed in another claim
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 липня 2018
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Alfa-System sp. z o.o. | Документи |
Відхилено
Документи
|
Baltic Sky OÜ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Медінжиніринг" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Arempa International Ltd FZC | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Arempa International Ltd FZC #000352 |
Переможець |
359 800,00
EUR
|
09 серпня 2018 14:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2019 13:58
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2018 15:04
|
ДОГ_РТІ середні_37-14 3_2 5-5 від 28 08 2018 Arempa.pdf | укладений |
29 серпня 2018 14:31
|