Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (паперові стерилізаційні пакети та рулони)
Очікувана вартість
870 000,00 UAH
UA-2018-04-19-001549-a 3611fdad8b964ccc8bc97590352a6704
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Парнета

+380676358290 parneta1905@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02012740
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул. Галини Романової, 4
Контактна особа: Світлана Парнета
+380676358290
parneta1905@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2018 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2018 17:00
Початок аукціону: 07 травня 2018 13:52
Очікувана вартість: 870 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 одиниця
Код за ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (паперові стерилізаційні пакети та рулони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Галини Романової, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 травня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2018 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2018 14:54
Тендерная документация (стер.пакеты) (2).doc
19 квітня 2018 14:54
договор к тендерной документации 2018 рік (3).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-19-001549-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Медипак", Код ЄДРПОУ:41074440
Дата подання: 21 травня 2018 14:25
Оскарження рішення замовника
ООО Медипак является единственным (!) в Украине производителем рулонов и пакетов для стерилизации. Для производства нашей продукции используется только высококачественное сырье ведущих мировых производителей.
Наша продукция прошла доклинические, клинические испытания. Имеет сертификат соответствия УМЦС МОЗ Украины и заключение СЭС. Внесена в реестр медицинских изделий МОЗ. Наши клиенты-ведущие клиники Украины.
Наше предприятие является неоднократным победителем государственных тендеров на закупку рулонов и пакетов для стерилизации для ведущих государственных медицинских учреждений Украины.
Причины отклонения нашего предложения, указанные в Протоколе №42-05/2018 рассмотрения тендерных предложений от 15.05.18 считаем полностью беспочвенным и рассматриваем как попытку заинтересованных лиц лоббировать интересы других поставщиков.

1.Касательно гарантийного письма соответствующего требованиям тендерной документации:
Нами было отправлено гарантийное письмо с подтверждением условий договора (Исх. №59 от 03.05.2018), гарантийное письмо об условиях поставки (исх.№52 от 03.05.2018), ценовое предложение (исх.№75 от 08.05.2018), в которых мы обязуемся принимать все условия закупки UA-2018-04-19-001549-а.
2. Касательно проекта договора:
Нами был предоставлено гарантийное письмо с подтверждением условий договора (Исх. №59 от 03.05.2018)
3.Касательно согласия на обработку персональных данных:
Во время процедуры идентификации Поставщика на электронной тендерной площадке E-tender на участие в тендерной закупке UA-2018-04-19-001549-а, нашим директором, он же является уполномоченным лицом на участие в данном тендере, было дано согласие на обработку персональных данных.
4.Касательно гарантийного письма товар согласно требованиям тендерной документации:
Данное гарантийное письмо было предоставлено (Исх.№61 от 04.05.2018).

Учитывая все вышеперечисленное, считаем Ваши доводы полностью беспочвенными. Мы считаем, что мы честно выиграли данный тендер.
Просим Вас учесть наши доводы и принять соответствующее правильное решение по поводу выбора победителя данного тендера. В противном случае мы будем обращаться с жалобой для проведения детального расследования по данному тендеру с учетом имеющихся у нас фактов.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2018 07:50
По першому пункту "1.Касательно гарантийного письма соответствующего требованиям тендерной документации"....Згідно тендерної документації р. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 4 «Термін, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» … «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів про що у складі пропозиції учасники мають надати відповідний гарантійний лист», але Вами не надано даного гарантійного листа. По другому пункту "2. Касательно проекта договора"....."Згідно тендерної документації р. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» п. 3 «Проект договору про закупівлю» … «Разом з тендерною пропозицією учасником подається підписаний ним проект договору про закупівлю згідно Додатку 5 до тендерної документації», але Вами не нададо підписаного проекту договору. По третьому пункту "3.Касательно согласия на обработку персональных данных".......згідно тендерної документації р. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» …підп.1.2. «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – копії розпорядчих документів про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - копія наказу про призначення та/або протоколу зборів засновників, тощо, разом з копіями паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства, а так само разом із установчим документом або витягом з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи; для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – оригінал довіреності, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства, разом з копіями паспорту або іншого документу, що посвідчує особу повіреного згідно чинного законодавства; для фізичних осіб-підприємців, що подають тендерну пропозицію від власного імені та особисто підписують документи тендерної пропозиції – копія паспорту або іншого документу, що посвідчує особу фізичної особи-підприємця згідно чинного законодавства. Особа, що визначена згідно даного пункту, складає згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України, та відповідно така згода надається у складі тендерної пропозиції.», але Вашим директором не було надано відповідної згоди та надано її у складі тендерної пропозиції. По четвертому пункту "4.Касательно гарантийного письма товар согласно требованиям тендерной документации"....згідно тендерної документації дод.3 «Документальне підтвердження відповідністі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі. Технічні та якісні вимоги» п. 7 «Надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист (оригінал) від виробника (офіційного дистриб'ютора), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі, у кількості та в терміни, визначені цією документацією. Гарантійний лист повинен включати: повну назву учасника, назву предмету закупівлі, вміст упаковки, одиницю виміру, кількість згідно з тендерною документацією», але Вами не надано гарантійного листа на повний перелік товару відповідно до вимог тендерної документації. Варто зауважити, що Ви не зверталися з питаннями, скаргами чи вимогами на умови тендерної документації, а тому шляхом подання своєї тендерної пропозиції Ви прийняв всі умови тендерної документації та погодився з ними.

Документи подані скаржником

21 травня 2018 14:23
Оскарження.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2018 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медипак" 770 810,13
UAH з ПДВ
499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гребенюк Ірина Тимофіївна 708 231,03
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Радчишина Іванна Петрівна 858 888,00
UAH з ПДВ
858 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Маковська Катерина Олексіївна 869 959,81
UAH з ПДВ
869 959,81
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2018 13:32
Електронний підпис
04 травня 2018 16:31
Електронний підпис
04 травня 2018 16:29
Гарантійний лист.pdf
04 травня 2018 16:29
Стандарт креп.pdf
04 травня 2018 16:29
Стрічка діаграмна.pdf
04 травня 2018 16:29
Стандарт креп.pdf
04 травня 2018 16:29
Смуги індикаторні.pdf
04 травня 2018 16:29
Сертифікат.pdf
04 травня 2018 16:29
Самоклеючі пакети.pdf
04 травня 2018 16:29
Паспорт якості.pdf
04 травня 2018 16:29
ВИСНОВОК.pdf
04 травня 2018 16:29
Статут.pdf
04 травня 2018 16:29
Статистика.pdf
04 травня 2018 16:29
Паспорт.pdf
04 травня 2018 16:29
Протокол.pdf
04 травня 2018 16:29
Наказ.pdf
04 травня 2018 16:29
Баланс.pdf
04 травня 2018 16:29
Виписка.pdf

Публічні документи

03 травня 2018 17:22
Електронний підпис
03 травня 2018 17:20
пропозиція 03.05.rar

Публічні документи

23 травня 2018 09:17
цінова оновлена.pdf
03 травня 2018 14:41
Електронний підпис
03 травня 2018 14:40
тд радчишина.rar

Публічні документи

03 травня 2018 15:09
Електронний підпис
03 травня 2018 15:08
Маковська60.pdf
03 травня 2018 15:08
Стері Дез ГП.jpg
03 травня 2018 15:08
ГП Медтест.pdf
03 травня 2018 15:08
ГП Медиком.pdf
03 травня 2018 15:08
СтеріДез.rar
03 травня 2018 15:08
Медтест.rar
03 травня 2018 15:08
Медиком.rar
03 травня 2018 15:08
Cолар.rar
03 травня 2018 15:08
документація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медипак"

ФОП Гребенюк Ірина Тимофіївна

ФОП Радчишина Іванна Петрівна

ФОП Маковська Катерина Олексіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медипак"
#41074440
Відхилено 499 000,00
UAH з ПДВ
15 травня 2018 13:50
ФОП Гребенюк Ірина Тимофіївна
#2049600642
Відхилено 500 000,00
UAH з ПДВ
22 травня 2018 09:40
ФОП Радчишина Іванна Петрівна
#3444903846
Відхилено 858 888,00
UAH з ПДВ
30 травня 2018 09:27
ФОП Маковська Катерина Олексіївна
#3153021161
Відхилено 869 959,81
UAH з ПДВ
31 травня 2018 16:12

Документи

15 травня 2018 13:50
Електронний підпис
15 травня 2018 13:49
протокол 42 ст.2.PDF
15 травня 2018 13:49
протокол 42 ст.1.PDF

Документи

22 травня 2018 09:40
Електронний підпис
22 травня 2018 09:38
Протокол 43 ст2.jpg
22 травня 2018 09:38
Протокол 43 ст1.jpg

Документи

30 травня 2018 09:27
Електронний підпис
30 травня 2018 09:26
протокол 44.jpg

Документи

31 травня 2018 16:12
Електронний підпис
31 травня 2018 16:11
протокол 45.PDF

Інформація про відміну

Дата відміни
31 травня 2018 16:12
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі