Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги спостерігання за пожежною автоматикою та технічне обслуговування обладнання систем пожежної сигналізації за кодом ДК 021:2015: 50410000-2 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2018-04-19-001423-c 15a09ee6229249d7a6e7ee9239112ca6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Рубан Оксана Василівна

380442882213 tcso@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Голосіївського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 24721709
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. Л.Толстого, 25/2 (оф.108)
Контактна особа: Рубан Оксана Василівна
380442882213
tcso@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2018 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2018 16:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2018 16:20
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги спостерігання за пожежною автоматикою та технічне обслуговування обладнання систем пожежної сигналізації за кодом ДК 021:2015: 50410000-2 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги спостерігання за пожежною автоматикою та технічне обслуговування обладнання систем пожежної сигналізації за кодом ДК 021:2015: 50410000-2 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо досвіду виконання договорів лише у державних чи комунальних структурах
Дата подання: 20 квітня 2018 15:05
Дата відповіді: 20 квітня 2018 15:56
У пункті 2 Вимог до кваліфікації учасників Ви вимагаєте надати довідку про те, що підприємство учасника має досвід з надання визначених послуг в тому числі в державних або комунальних установах / організаціях міста Києва. Нам є незрозумілою дана Ваша вимога, тому питання - на підставі чого Ви обмежуєте коло суб’єктів за принципом права власності? Стаття 13 Конституції України передбачає, що «Усі суб'єкти права власності рівні перед законом». Законодавство України про публічні закупівлі також визначає, що «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Питання: на підставі чого ви хочете бачити відгуки та договори лише з державними та комунальними структурами? Куди поділися приватні? Чим між собою відрізняються способи надання послуг для приватних, держаних та комунальних структур? Невже є різниця між обслуговуванням пожежної сигналізації в адміністративних будівлях державної або комунальної форми власності, та обслуговуванням пожежної сигналізації офісу приватної компанії, або приватної установи? Вимагаємо внести зміни до документації та прибрати дану неправомірну вимогу!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Відповідно до інформативного листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.01.2014 р. зазначено, що: «замовники самостійно визначають з дотриманням вимог чинного законодавства перелік документів, які вони вважатимуть підтвердженням відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та вимоги до оформлення таких документів, як за формою, так і за змістом.»
Щодо вимоги досвіду у 5 років
Дата подання: 20 квітня 2018 15:06
Дата відповіді: 20 квітня 2018 15:56
У пункті 2 Вимог до кваліфікації учасників Ви вимагаєте надати довідку про те, що підприємство учасника має досвід з надання визначених послуг не менше 5 років. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання послуг з ремонту та технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Встановивши вимогу про досвід в Учасника 5 років, Ви СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме 5 років не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашому технічному завданню. Повторюємося, встановивши дані вимоги Ви ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. Вимагаємо вилучити вимогу про наявність досвіду на ринку не менше 5 років, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учансиків та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Відповідно до інформативного листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.01.2014 р. зазначено, що: «замовники самостійно визначають з дотриманням вимог чинного законодавства перелік документів, які вони вважатимуть підтвердженням відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та вимоги до оформлення таких документів, як за формою, так і за змістом.»
Про реєстрацію Пульту централізованого спостереження за пожежною сигналізацією та про його реєстрацію в єдиній базі даних Центру спостерігання ДСНС України
Дата подання: 20 квітня 2018 15:06
Дата відповіді: 20 квітня 2018 15:56
У пункті 4 Вимог до кваліфікації учасників Ви вимагаєте від Учасника мати в наявності власний пульт централізованого спостереження за пожежною сигналізацією та підтвердження про його реєстрацію в єдиній базі даних Центру спостерігання ДСНС України. Вимога, яку Ви висунули , це вимога на основі законодавства, яке вже не чинне. Пояснюємо: у розділі 3 Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351 було визначено порядок реєстрації Центру приймання тривожних сповіщень (Пульту пожежного нагляду) в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України, а також визначено порядок видачі посвідчення про реєстрацію ЦПТС пультової організації в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України. Але Наказ Міністерства надзвичайних ситуацій України від 07.04.2011 № 351 "Про затвердження Правил з пожежного спостерігання" втратив чинність з 03.04.2015 року. Зараз вже діє новий нормативно-правовий акт, а саме - Правила з пожежного спостерігання, що затверджені Наказом Міністерства з внутрішніх справ України від 30.03.2015 року №349, що не передбачає реєстрації ЦПТС в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України та отримання документів про реєстрацію Пульту пожежного нагляду в єдиній базі даних ЦН ДСНС України. Саме тому дана Ваша вимога є неправомірною та дискримінаційною для Учасників, які почали провадити свою діяльність після втрати чинності Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351, та не ЗОБОВ'ЯЗАНІ реєструвати ПЦС, тому ми вимагаємо виключити цю вимогу з Вашого оголошення!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Відповідно до інформативного листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.01.2014 р. зазначено, що: «замовники самостійно визначають з дотриманням вимог чинного законодавства перелік документів, які вони вважатимуть підтвердженням відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та вимоги до оформлення таких документів, як за формою, так і за змістом.»
Зауваження щодо форми цінової пропозиції
Дата подання: 20 квітня 2018 15:06
Дата відповіді: 20 квітня 2018 15:55
У формі Вашої цінової пропозиції зазначено, що «разом з цією пропозицією ми надаємо документи, передбачені пунктом 5 цього Запиту (скановані та завірені копії, згідно з оригіналом в форматі pdf) на підтвердження заявлених вимог». Нам є незрозумілим згідно п.5 ЯКОГО ЗАПИТУ??? У викладеній Вами документації лише ОДИН РАЗ зустрічається слово «ЗАПИТ» і саме в контексті процитованого уривку з Вашої цінової пропозиції. Тому просимо надати пояснення про який ЗАПИТ йдеться? І про що говорить пункт 5? Які документи там містяться? Просимо надати пояснення з приводу даного питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Відповідно до інформативного листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.01.2014 р. зазначено, що: «замовники самостійно визначають з дотриманням вимог чинного законодавства перелік документів, які вони вважатимуть підтвердженням відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та вимоги до оформлення таких документів, як за формою, так і за змістом.»
Про кількість виконаних аналогічних робіт
Дата подання: 20 квітня 2018 15:07
Дата відповіді: 20 квітня 2018 15:55
Згідно пункту 8 Вимог до кваліфікації учасників Учасник надає завірені копії відгуків-рекомендацій, про виконання аналогічних робіт від бюджетних установ за 2016-2017 роки (не менше трьох). Маємо до Вас питання по цьому пункту: 1) на якій підставі Ви вимагаєте відгуки лише від БЮДЖЕТНИХ установ??? Стаття 13 Конституції України передбачає, що «Усі суб'єкти права власності рівні перед законом». Законодавство України про публічні закупівлі також визначає, що «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Питання: на підставі чого ви хочете бачити відгуки та договори лише з бюджетними установами? Куди поділися не бюджетні? Чим між собою відрізняються способи надання послуг для бюджетних та не бюджетних установ? Невже є різниця між обслуговуванням пожежної сигналізації в бюджетній будівлі, та не бюджетній? Вимагаємо внести зміни до документації та прибрати дану неправомірну вимогу! 2) на якій підставі договорів має бути три штуки??? Згідно чинного законодавства у сфері здійснення закупівель, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, такий як, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічнОГО договорУ (вказано в однині, тобто один). Чим обумовлена Ваша вимога надати 3 договори? Маємо підстави вважати, що таким чином Ви обмежуєте коло учасників закупівлі та створюєте переваги для заздалегідь відомого учасника-переможця. Вимагаємо змінити дане положення та внести зміни до тендерної документації!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Відповідно до інформативного листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.01.2014 р. зазначено, що: «замовники самостійно визначають з дотриманням вимог чинного законодавства перелік документів, які вони вважатимуть підтвердженням відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та вимоги до оформлення таких документів, як за формою, так і за змістом.»
Щодо свідоцтва про повірку
Дата подання: 20 квітня 2018 15:08
Дата відповіді: 20 квітня 2018 15:55
Згідно пункту 9 Документів, що надає учасник для підтвердження технічних та кваліфікаційних вимог: Учасник надає завірені копії свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки. Згідно п.6. ч.1 .ст.1. Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» - засоби вимірювальної техніки - засоби вимірювань, вимірювальні системи, матеріальні міри, стандартні зразки та будь-які частини засобів вимірювань або вимірювальних систем, якщо ці частини можуть бути об’єктом спеціальних вимог та окремого оцінювання відповідності. Згідно Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 08.02.2016 № 193, - дія цього Порядку поширюється на: суб’єктів господарювання, які експлуатують, випускають з ремонту та видають напрокат ЗВТ; суб’єктів господарювання, які надають послуги з електро-, тепло-, газо-, водопостачання (далі - заявники); центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері метрологічного нагляду, та інші державні органи; наукові метрологічні центри, державні підприємства, які належать до сфери управління Мінекономрозвитку та провадять метрологічну діяльність, і повірочні лабораторії. Суб’єкт, який надає послуги з спостерігання за пожежною автоматикою та технічного обслуговування обладнання систем пожежної сигналізації, не потрапляє під дію даного Положення. Тому просимо відповісти, в якому нормативно-правовому акті (вкажіть КОНКРЕТНЕ посилання) зазначено ОБОВ’ЯЗОК суб’єкта, який надає послуги з спостерігання за пожежною автоматикою та технічного обслуговування обладнання систем пожежної сигналізації отримати свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Відповідно до інформативного листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.01.2014 р. зазначено, що: «замовники самостійно визначають з дотриманням вимог чинного законодавства перелік документів, які вони вважатимуть підтвердженням відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та вимоги до оформлення таких документів, як за формою, так і за змістом.»
Щодо невідповідності кількості працівників та їх досвіду у різних пунктах однієї документації
Дата подання: 20 квітня 2018 15:08
Дата відповіді: 20 квітня 2018 15:55
У пункті 7 Вимог до кваліфікації учасників зазначено, що для надання послуг з технічного обслуговування Учасник повинен мати штатний персонал чисельністю не менше трьох спеціалістів з кваліфікацією електромонтера, налагоджувальника КВПіА не нижче 5-го розряду, групою допуску до робіт з підвищеною небезпекою до 1000 В, досвідом виконання відповідних робіт не менше 5 років. У окремих пунктах Документів, що надає учасник для підтвердження технічних та кваліфікаційних вимог, Ви зазначаєте наступне, а саме: пункт 7 Учасник надає належно завірені копії свідоцтва керівників робіт ( не менше двох) та виконавців робіт (не менше чотирьох) про проходження спеціального навчання за відповідною програмою з виконання робіт та надання послуг діяльності протипожежного призначення, які будуть задіяні в технічному обслуговуванні систем протипожежного захисту; пункт 12 Копії документів про підтвердження кваліфікації електромонтерів та налагоджувальників КВП і А не нижче 5-го розряду (не менше 4 працівників), які пройшли спеціалізоване навчання та мають досвід з технічного обслуговування пожежної сигналізації не менше 3 років; пункт 13 Копії посвідчень про допуск спеціалістів, що будуть задіяні в технічному обслуговуванні систем пожежної сигналізації, до робіт з підвищеною небезпекою до 1000 В (не менше 6 працівників). Вищевикладена інформація є для нас незрозумілою та, на нашу думку, не узгодженою між собою, тому просимо відповісти на наступні запитання: ПИТАННЯ ОДИН: Навіщо надавати свідоцтва керівників робіт (не менше 2х штук) та виконавців робіт (не менше чотирьох), якщо у пункті 3.3. Вашого Оголошення зазначено ЛИШЕ ОДНЕ місце виконання робіт чи надання послуг: м. Київ, вул. Теремківська, 9. Для чого Вам така кількість осіб??? ПИТАННЯ ДВА: на якій підставі Ви вимагаєте наявність у електромонтерів кваліфікації АЖ П’ЯТОГО розряду? Класифікатор професій чітко визначає роботи якої складності може здійснювати електромонтер п’ятого розряду, будь ласка, обґрунтуйте або надайте КОНКРЕТНИЙ перелік робіт у Ваших технічних вимогах, для яких потрібні знання, якими володіє саме електромонтер п’ятого розряду! Також обґрунтуйте чому їх має бути 4? Та ще й з досвідом роботи у 3 роки??? Просимо надати аргументовану відповідь з посиланням на нормативно-правові акти, в яких зазначено, що Учасники мають відповідати цим вимогам. ПИТАННЯ ТРИ: чим зумовлена ваша вимога про кількість спеціалістів, які будуть залучатися до робіт з підвищеною небезпекою, а саме - не менше 6 працівників?! ПИТАННЯ ЧОТИРИ: у пункті 7 Вимог Ви ставите вимогу про досвід 5 років, а у пункті 12 Документів, що надає учасник для підтвердження технічних та кваліфікаційних вимог – 3 роки, при чому у цих вимогах ОДНАКОВІ суб’єкти, до яких Ви ці вимоги ставите. Визначитеся, який досвід роботи Вам необхідний, та аргументуйте – ЧОМУ саме стільки? ПИТАННЯ П’ЯТЬ: на якій підставі Вам необхідно надати довідку про штатних працівників відповідної кваліфікації керівників та виконавців робіт протипожежного призначення? (згідно пункту 11 Документів, що надає учасник для підтвердження технічних та кваліфікаційних вимог). Про яку кількість йдеться? Про шість, чотири осіб? Про всіх працівників підприємства? Про одного, який буде виконувати роботи згідно предмета закупівлі? Враховуючи, що у Вас лише один об’єкт надання послуг, ми НЕ РОЗУМІЄМО чим зумовлені такі Ваші вимоги! ВИМАГАЄМО відповісти на всі вищезазначені питання з конкретними посиланнями та аргументацією згідно чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Відповідно до інформативного листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.01.2014 р. зазначено, що: «замовники самостійно визначають з дотриманням вимог чинного законодавства перелік документів, які вони вважатимуть підтвердженням відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та вимоги до оформлення таких документів, як за формою, так і за змістом.»
Щодо наданих Замовником відповідей
Дата подання: 20 квітня 2018 16:14
Дата відповіді: 20 квітня 2018 16:19
Дякую за те, що Ви відповіли на зовсім різні за змістом питання однією відповіддю! Та, не варто було дублювати сім разів, ми й з першого могли прочитати! Надайте конкретні реквізити даного Інформативного листа, бо в цей день Міністерство економічного розвитку і торгівлі України могло видати десяток таких листів! Також прошу звернути Вашу увагу, що Ви посилаєтесь на Інформативний лист, а є конкретні закони у сфері публічних закупівель (які мають вищу юридичну силу), та говорять про те, що «документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником». Щиро дякуємо за Вашу відповідь!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Законом “Про Публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.2015 року допорогові закупівлі не регулюються.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2018 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СБ "Статус" 5 000,00
UAH з ПДВ
5 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2018 14:58
Пропозиція.pdf
24 квітня 2018 14:34
Довідка мед дов.docx.pdf
24 квітня 2018 14:02
Довідка обс пж.docx.pdf
24 квітня 2018 13:54
Сертифікати.pdf
24 квітня 2018 13:49
Сертифікати.pdf
24 квітня 2018 13:18
Гарант лист субпідряд.pdf
24 квітня 2018 13:18
Довідка ПЦО.pdf
24 квітня 2018 13:18
Регистрация_пульта.jpg
24 квітня 2018 13:00
Довідкаматериал база.pdf
23 квітня 2018 11:08
Сертифікат 9001.pdf
23 квітня 2018 11:08
Сертификат Орлан нов.pdf
23 квітня 2018 11:08
Регистрация_пульта.jpg
23 квітня 2018 11:08
Інформаційна довідка.pdf
23 квітня 2018 11:08
Довідкаматериал база.pdf
23 квітня 2018 11:08
ДовідкаДоговора.pdf
23 квітня 2018 11:08
Гарантійні зобовяз..pdf
23 квітня 2018 11:08
Посвідчення 1000В нові .pdf
23 квітня 2018 11:08
Штатний (1).pdf
23 квітня 2018 11:08
фінансовий_звіт_.pdf
23 квітня 2018 11:08
Трудові.pdf
23 квітня 2018 11:08
Обучение2.pdf
23 квітня 2018 11:08
Обучение1.pdf
23 квітня 2018 11:08
Наказ2.pdf
23 квітня 2018 11:08
Наказ1.pdf
23 квітня 2018 11:08
Медицина катастроф.jpg
23 квітня 2018 11:08
Дозвола.pdf
23 квітня 2018 11:08
Договор_110_УДЦР.pdf
23 квітня 2018 11:08
Договір Жукова, 10.pdf
23 квітня 2018 11:08
Лист згода.pdf
23 квітня 2018 11:08
2.Витяг_ПДВ_СБ_СТАТУС.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СБ "Статус"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СБ "Статус"
#38975608
Переможець 5 000,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2018 16:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2018 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СБ "Статус"
#38975608
5 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір СБС 7866.PDF укладений
02 травня 2018 15:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 5 000,00
UAH з ПДВ