Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
717 500,00 UAH
UA-2018-04-19-000720-c 673d0170173a499285f94a34e67e2ac4
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 26278626
Місцезнаходження замовника: 10014, Україна, Житомирська обл., місто, Майдан Соборний, 1
Контактна особа замовника: Барабащук Тетяна Григорівна
+380412225261
barabachshuk@zt.court.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2018 12:51
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2018 12:51
Початок аукціону: 07 травня 2018 14:38
Очікувана вартість: 717 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 587,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 шт
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 квітня 2018 12:53
Електронний цифровий підпис
19 квітня 2018 12:46
Документація ПК.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 24 квітня 2018 17:56
Дата відповіді: 25 квітня 2018 10:53
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Висловлюємо вдячність за Вашу увагу та надану інформацію. У випадку необхідності у наданні юридичних послуг Вашої організації, представники ТУ ДСА України у Житомирській області зв'яжуться з Вами.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2018 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР І К" 714 000,00
UAH з ПДВ
714 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІЛЬЄНКО ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА 717 500,00
UAH з ПДВ
717 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2018 14:53
Довідка щодо ліцензії.pdf
10 травня 2018 14:53
Довідка МВС.pdf
10 травня 2018 14:53
Довідка ЕДР.pdf
10 травня 2018 14:53
Довідка ДФС.pdf
07 травня 2018 15:16
Оновлена ЦП.pdf
05 травня 2018 11:37
sign.p7s
05 травня 2018 11:35
Цінова пропозиція.pdf
05 травня 2018 11:35
Технична частина3.pdf
05 травня 2018 11:35
Проект договору.pdf
05 травня 2018 11:35
Кваліф частина.pdf

Публічні документи

03 травня 2018 16:54
ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
Переможець 714 000,00
UAH з ПДВ
10 травня 2018 11:18

Документи

10 травня 2018 11:18
sign.p7s
10 травня 2018 11:16
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2018 11:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
714 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 травня 2018 11:18
sign.p7s
10 травня 2018 11:16
Протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 травня 2018 15:09
договір укладений
22 травня 2018 15:05
sign.p7s зміни до договору
14 вересня 2018 13:10
sign.p7s зміни до договору
23 липня 2018 16:01
дод.угода 1 Альтаір і К.pdf зміни до договору
23 липня 2018 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток 3 до Договору від 21.05.2018 р. №19/05/18 «Розподіл постачання» викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 19/05/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/05/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 714 000,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку