Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30200000-1 Комп’ютерне обладнання та приладдя (Комп’ютерне обладнання та приладдя для навчальних закладів Вінницького району)
Очікувана вартість
1 279 324,00 UAH
UA-2018-04-19-000703-b d359e128a62d44f4adaafa5b57da3f54
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимчук Олег Валентинович

+380678411649 osvita.vrda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02141302
Вебсайт: http://vinrvo.at.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7
Контактна особа: Тимчук Олег Валентинович
+380678411649
osvita.vrda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2018 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2018 17:24
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2018 17:24
Початок аукціону: 07 травня 2018 14:30
Очікувана вартість: 1 279 324,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 793,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
84 шт
Персональний комп'ютер учня (ПК учня)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, Навчальні заклади Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
14 шт
Портативний комп'ютер вчителя (ноутбук вчителя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, Навчальні заклади Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2018 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2018 17:20
Проект договору.doc
19 квітня 2018 17:20
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 25 квітня 2018 17:31
Дата відповіді: 26 квітня 2018 12:14
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо. Ваша пропозиція розглянута та врахована.
Уточнення щодо вимог до операційної системи Windows 10 (далі ПЗ)
Дата подання: 25 квітня 2018 17:58
Дата відповіді: 26 квітня 2018 12:22
Шановний Замовник, відповідно до офіційного сайту виробника ПЗ (https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/hardware.aspx), легальність попередньо встановленої (ОЕМ) версії ПЗ підтверджує: 1. Сертифікат автентичності (Certificate of Authenticity) Microsoft - спеціальна наклейка, яка кріпиться на поверхню системного блоку комп’ютера, має приховане зображення та знак несанкціонованого видалення (зміна кольору при видаленні), містить позначку “OEM”, а також 25-ти значний ключ продукту. Або Етикетка справжнього програмного забезпечення Microsoft (Genuine Microsoft Label (GML)) – наклейка, розміщена на нових комп’ютерах міжнародних виробників та локальних прямих ОЕМ партнерів, така етикетка замість Сертифікату автентичності Microsoft розміщується на поверхні системного блоку комп’ютера, вона не містить ключ продукту, але захищена фарбою, що змінює колір залежно від куту зору. 2. оригінальний носій – лазерний диск з голографічним захистом та чотиризначним СІД-кодом (призначений виключно для відновлення операційної системи). Оригінальний носій є обов’язковим компонентом ліцензійного програмного забезпечення ОЕМ версій, що постачається локальними виробниками комп’ютерної техніки (існує виключення для локальних прямих ОЕМ партнерів Microsoft, що можуть постачати інші засоби відновлення системи, відповідно до умов договору). 3. ліцензійна угода (така угода з’являється на екрані комп’ютера при першому запуску). Звертаємо уваго, що жоден постачальник не має право самостійно записувати звичайний диск з ПЗ. Є жорсткі вимоги до самого диску та його пакування, які вказанні на офіційному сайті виробника за посиланням вище. Просимо привести вимоги до ПЗ в тендерній документації до вимог заявлених виробником, це допоможе придбати дійсно легальне ліцензійне програмне забезпечення. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення .Відповідно до пункту 2 " Інша інформація" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації передбачено, що всі питання які не врегульовані цією тендерною документацією вирішються відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та чинного законодавства.
Проект Договору
Дата подання: 26 квітня 2018 10:18
Дата відповіді: 26 квітня 2018 12:28
Код ДК даної закупівлі 021:2015 – 30200000-1 Комп’ютерне обладнання та приладдя (Комп’ютерне обладнання та приладдя для навчальних закладів Вінницького району) - Товар. Проте, в п. 3.2. проекту Договору зазначено: Послуги, які обов’язково надає Постачальник та вартість яких входить в ціну предмета закупівлі Договору: * доставка Товару до кожного навчального закладу Вінницького району Вінницької області. * завантажувально - розвантажувальні роботи повністю забезпечуються Постачальником до визначених Покупцем навчальних закладів Вінницького району Вінницької області. Збирання, установка та підключення здійснюються силами Продавця; * зберігання, при необхідності, оплаченого Товару на складі Постачальника; * проведення лабораторних випробувань та експертних досліджень у випадку поставки неякісного Товару; * всі податки, збори, обов'язкові платежі, ліцензування, митне оформлення (у випадку такої необхідності) та інші дозвільні документи здійснюються за рахунок Постачальника. По-перше, Сторони за договором мають різні найменування. По-друге, в Додатку 1 до тендерної документації, як і за Кодом ДК надання послуг - не передбачено. Вимагаємо внести відповідні зміни до умов Договору, а саме до п. 3.2., 5.8. .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо. Відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Враховуючи вказане підстав для внесення змін до умов договору та тендерної документації не має.
П. 2.2. Проекту Договору
Дата подання: 26 квітня 2018 10:20
Дата відповіді: 26 квітня 2018 12:34
п. 2.2. проекту Договору зазначено, що Товар повинен постачатись із супровідними документами, які свідчать про його походження та якість (накладні, сертифікати відповідності, якісні посвідчення тощо). Прохання надати роз’ясненя щодо якісних посвідчень? якщо Ви мали на увазі - сертифікати якості, то прохання внести відповідні зміни до проекту Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо. Відповідно до пункту 4 "Істотні умови, що обовязково включаються до договору про закупівлю розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації при укладанні договору замовник має право конкретизувати його умови відповідно до чинного законодавства.
п. 2.3. проекту Договору
Дата подання: 26 квітня 2018 10:25
Дата відповіді: 26 квітня 2018 12:38
П. 2.3. проекту Договору встановлено, що в разі Поставки не якісного товару, Постачальник повинен за власний рахунок в 2-денний термін замінити неякісний Товар. Пропонуємо 2-денний термін замінити на 3 робочі дня, оскільки вимога щодо заміни товару від Вас може надійти наприклад в пятницю, а 2-денний строк сплине в неділю.
Відповідь: Дякуємо. З вказаних підстав зміни в проект договору вноситись не будуть.
п. 6.2.2. проекту Договору
Дата подання: 26 квітня 2018 10:33
Дата відповіді: 26 квітня 2018 12:42
Умовами п. 6.2.2. проекту Договору передбачений термін 2 дня щодо порушення Постачальником своїх зобов’язань за Договором. Пропонуємо надати чітке визначення, що це саме 2 робочих дня.
Відповідь: Дякуємо. Це саме два дні.
п. 6.2.2. проекту Договору
Дата подання: 26 квітня 2018 10:35
Дата відповіді: 26 квітня 2018 12:50
- поставив Товар, який не відповідає та є не придатним для мети, з якою здійснюється придбання такого Товару Покупцем та яка є зрозумілою з умов цього Договору. Прохання надати пояснення щодо цього абзацу. Що означає "та яка є зрозумілою з умов цього Договору"? Зрозумілою для кого??
Відповідь: Дякуємо. Зрозумілою мета договору є для всіх, а саме для учасників, сторін договору, замовника та інших осіб. Метою договору, слідучи зі змісту договору, зокрема, його предмету є придбання предмету закупівлі ДК 021:2015 - 3020000-1 Крмпютерне обладнання та приладдя (Компютерне обладнання та приладдя для навчальних закладів Вінницького району), котрий буде використовуватися під час здійснення освітнього процесу у відповідних навчальних закладах.
Уточнення щодо пункту 5.6. проекту Договору
Дата подання: 26 квітня 2018 11:54
Дата відповіді: 26 квітня 2018 12:53
У пункті 5.6. проекту Договору вказано наступне: Місце поставки Товару визначається Покупцем згідно рознарядки, яка формується під час підписання договору з Постачальником. Як учаснику торгів розрахувати варті постачання обладнання не знаючи кількість місць поставки та адреси місць поставки? Просимо вказати необхідну інформацію.
Відповідь: Дякуємо. Постачання предмету закупівлі як слідує зі змісту тендерної документації буде здійснюватися в навчальні заклади Вінницького району. На підставі вказаного учасником може бути розраховано орієнтовну вартість постачання.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-19-000703-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Поділля Фінанс, Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 20 травня 2018 12:11
Вимагаємо скасувати Протокол відхилення тендерної пропозиції від 15.05.2018 року № 33
Шановний Замовник, керуючись ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам Тендерної документації Замовника.
ТОВ «Поділля Фінанс» не згодне з Протоколом відхилення тендерної пропозиції від 15.05.2018 року № 33 з наступних підстав:
1) В своїй тендерній пропозиції ТОВ «Поділля Фінанс» надало Довідку про наявність власного Сервісного центру в якому в разі необхідності буде здійснюватися гарантійне безкоштовне сервісне обслуговування запропонованого товару, та Лист-гарантію на безкоштовне сервісне обслуговування (сертифікат на безкоштовне сервісне обслуговування) запропонованого товару на умовах, що передбачені тендерною документації Замовника. Лист-гарантія наданий ТОВ «Поділля Фінанс» - цє Гарантійний лист від виконавця у місті Вінниці, котрий має можливості здійснювати гарантійне обслуговування та ремонт предмета закупівлі. Постановою КМУ від 11 квітня 2002 року № 506 затверджено Порядок гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів (додається). ч. 3 Порядку передбачено, що Гарантійне обслуговування полягає у тому, що виробник (продавець, виконавець) протягом гарантійного терміну зобов'язується організувати, якщо це передбачено експлуатаційним документом, роботи із спеціальної установки (підключення) товару чи його складання (далі - введення в експлуатацію) та технічного обслуговування. Роботи з гарантійного ремонту (обслуговування) виконуються для споживача безоплатно. Виробник (продавець, виконавець) забезпечує нормальну роботу (застосування, використання) товару, у тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного терміну.
Отже причина ненадання Гарантійного листа від виконавця у місті Вінниці, котрий має можливості здійснювати гарантійне обслуговування та ремонт предмета закупівлі із зобов’язанням такого виконавця здійснювати гарантійне обслуговування та ремонт предмета закупівлі на підставі якого було дискваліфіковано ТОВ «Поділля Фінанс» є безпідставною, необґрунтованою та такою що порушує ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2) В своїй тендерній пропозиції ТОВ «Поділля Фінанс» надало повністю заповнений та підписаний уповноваженою особою на підписання договорів, проект Договору, за формою згідно Додатку № 3 до Тендерної документації Замовника, окрім дати Договору. Дата Договору не була заповнена на підставі того, що Додаток № 3 (Проект Договору) взагалі не передбачав поле для заповнення дати Договору.
Отже причина незаповнення Проекту Договору на підставі якого було дискваліфіковано ТОВ «Поділля Фінанс» є безпідставною, необґрунтованою та такою що порушує ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищенаведеного та керуючись ст. 3, ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо скасувати Протокол відхилення тендерної пропозиції від 15.05.2018 року № 33, в іншому випадку ми будемо змушені звернутись до органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 травня 2018 14:28
Товариство з обмеженою відповідальністю
«Поділля Фінанс»

Добрий день!

Шановний учасник, повідомляємо Вам наступне.
Відповідно до умов тендерної документації на закупівлю предмету: ДК 021:2015 – 30200000-1 Комп’ютерне обладнання та приладдя (Комп’ютерне обладнання та приладдя для навчальних закладів Вінницького району) тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, у тому числі, з:
– гарантійним листом від виконавця у місті Вінниці, котрий має можливості здійснювати гарантійне обслуговування та ремонт предмета закупівлі із зобов’язанням такого виконавця здійснювати гарантійне обслуговування та ремонт предмета закупівлі;
– заповненим та підписаним уповноваженою особою на підписання договорів учасника проектом договору, зміст якого відображено в додатку 3 тендерної документації.

Відповідно до пункту 26 постанови Кабінету Міністрів України від 11.04.2002 року № 506 «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів» гарантійний ремонт полягає у виконанні робіт, пов’язаних з усуненням недоліків товару для забезпечення використання його за призначенням протягом гарантійного терміну експлуатації. Усунення недоліків здійснюється шляхом заміни чи ремонту комплектуючого виробу або його окремої складової частини, а також виконання регульованих робіт відповідно до нормативних документів.
Розглядаючи тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Поділля Фінанс» встановлено, що у наданих Вами документах відсутнє підтвердження Вашої можливості здійснювати гарантійне обслуговування та ремонт предмета закупівлі із зобов’язанням здійснювати гарантійне обслуговування та ремонт предмета закупівлі, а в наявності лише підтвердження можливості здійснювати гарантійне обслуговування предмета закупівлі із зобов’язанням здійснювати гарантійне обслуговування предмета закупівлі.
Отже, як слідує з вищевикладеного, Вами, в тендерній пропозиції не зазначено підтвердження можливості здійснювати ремонт предмета закупівлі та не зазначено зобов’язання здійснювати ремонт предмета закупівлі.
Крім того, товариством з обмеженою відповідальністю «Поділля Фінанс» надано проект договору в якому не зазначено дату, тобто, проект договору є не заповненим.
Вищевикладені обставини свідчать про те, що тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Поділля Фінанс» не відповідає умовам тендерної документації, а тому, на підставі частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» підлягає відхиленню.
Одночасно, звертаємо увагу, що відповідно до частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються до органу оскарження протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються до органу оскарження протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи вказане, у випадку, якщо Ви вбачаєте з обставин, що склались, у зв’язку з відхиленням тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Поділля Фінанс», відповідність обставинам викладеним у вищевказаних нормах, на наш погляд, Ви можете звернутись до органу оскарження з вимогою розглянути відповідні правовідносини.

З повагою, замовник.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2018 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 879 360,72
UAH з ПДВ
879 360,72
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шаблій Яна Степанівна 1 201 900,00
UAH з ПДВ
979 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СК ІТ" 1 270 000,00
UAH з ПДВ
980 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Поділля Фінанс 1 274 840,00
UAH з ПДВ
1 262 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 травня 2018 18:32
Електронний підпис
05 травня 2018 18:31
Оригінали.pdf

Публічні документи

06 травня 2018 10:13
Тендерна пропозиція.pdf
06 травня 2018 10:13
Пояснення.pdf
06 травня 2018 10:13
7344_ФОП_Шаблій_Я_С_04_05_18.rar
06 травня 2018 10:13
Рекомендаційний лист.pdf
06 травня 2018 10:13
Проект договору.pdf
06 травня 2018 10:13
Лист-гарантія.pdf
06 травня 2018 10:13
Лист відгук.pdf
06 травня 2018 10:13
Копія паспорта.pdf
06 травня 2018 10:13
Витяг з ЄДР.pdf
06 травня 2018 10:13
Виписка.pdf

Публічні документи

06 травня 2018 14:55
Характеристики.pdf
06 травня 2018 14:55
Таблиця.pdf
06 травня 2018 14:55
Статут (Нова редакція).pdf
06 травня 2018 14:55
Сертифікати.pdf
06 травня 2018 14:55
Протокол 4.pdf
06 травня 2018 14:55
Протокол 3.pdf
06 травня 2018 14:55
Наказ.pdf
06 травня 2018 14:55
Лист Поясненя.pdf
06 травня 2018 14:55
Лист Погодження.pdf
06 травня 2018 14:55
Лист Відгук.pdf
06 травня 2018 14:55
Договір.pdf
06 травня 2018 14:55
Довідка ст. 16.pdf
06 травня 2018 14:55
Довідка ліцензування.pdf
06 травня 2018 14:55
Довідка дотримання.pdf
06 травня 2018 14:55
Витяг.pdf
06 травня 2018 14:55
Висновок МОЗ.pdf
06 травня 2018 14:55
Виписка.pdf

Публічні документи

06 травня 2018 16:32
Електронний підпис
06 травня 2018 16:09
ЛІЦЕНЗІЯ НБУ
06 травня 2018 16:09
ГАРАНТІЯ
06 травня 2018 16:09
ВИТЯГ ЗІ СТАТУТУ БАНК
06 травня 2018 16:02
Висновок СЕС Apacer.pdf
06 травня 2018 16:02
Декларація intel.pdf
06 травня 2018 16:02
Висновок СЕC intel 2.pdf
06 травня 2018 16:02
Декларація МП ASUS.pdf
06 травня 2018 16:02
Декларація Монітор ASUS.pdf
06 травня 2018 16:02
Висновок СЕС МП ASUS.pdf
06 травня 2018 16:02
Висновок СЕС Afox.pdf
06 травня 2018 16:02
Тендерна пропозиція.pdf
06 травня 2018 16:02
Статут.pdf
06 травня 2018 16:02
Протокол.pdf
06 травня 2018 16:02
Наказ.pdf
06 травня 2018 16:02
Лист Погодження.pdf
06 травня 2018 16:02
Лист Освіта.pdf
06 травня 2018 16:02
Лист Гарантія.pdf
06 травня 2018 16:02
Лист відгук ПМСД.pdf
06 травня 2018 16:02
Договір ПМСД.pdf
06 травня 2018 16:02
Договір Освіта.pdf
06 травня 2018 16:02
Договір Оренди.pdf
06 травня 2018 16:02
Договір.pdf
06 травня 2018 16:02
Довідка ч1 та 2 ст17.pdf
06 травня 2018 16:02
Довідка ст 7.pdf
06 травня 2018 16:02
Довідка Сервіс.pdf
06 травня 2018 16:02
Довідка Працівників.pdf
06 травня 2018 16:02
Довідка підтвердження.pdf
06 травня 2018 16:02
Довідка МТБ.pdf
06 травня 2018 16:02
Довідка з банку.pdf
06 травня 2018 16:02
Довідка виробника.pdf
06 травня 2018 16:02
Витяг платник ПДВ.pdf
06 травня 2018 16:01
Витяг з ЄДР.pdf
06 травня 2018 16:01
Витяг (ПДВ).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

ФОП Шаблій Яна Степанівна

ТОВ "СК ІТ"

ТОВ Поділля Фінанс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Відхилено 879 360,72
UAH з ПДВ
15 травня 2018 20:54
ФОП Шаблій Яна Степанівна
#3055719365
Відхилено 979 999,00
UAH з ПДВ
15 травня 2018 20:56
ТОВ "СК ІТ"
#41510213
Відхилено 980 000,00
UAH з ПДВ
15 травня 2018 20:59
ТОВ Поділля Фінанс
#40098570
Відхилено 1 262 000,00
UAH з ПДВ
15 травня 2018 21:05

Документи

15 травня 2018 20:54
Електронний підпис
15 травня 2018 20:50
протокол відхилення

Документи

15 травня 2018 20:56
Електронний підпис
15 травня 2018 20:55
протокол відхилення

Документи

15 травня 2018 20:59
Електронний підпис
15 травня 2018 20:58
протокол відхилення

Документи

15 травня 2018 21:05
Електронний підпис
15 травня 2018 21:02
протокол відміни
15 травня 2018 21:02
протокол відхилення

Інформація про відміну

Дата відміни
15 травня 2018 21:05
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі