Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
картриджи для принтерів, картриджи для ксероксів
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2018-04-19-000558-b ● c0c1f580db654957ba577452a53abb11
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Малиновське об'єднане управління Пенсійного фонду України в м. Одесі |
Код ЄДРПОУ: | 41249156 |
Місцезнаходження: | 65007, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Прохоровська, 3 |
Контактна особа: |
Юзифович Наталія Миколаївна +380487601747 maln_f@od.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2018 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2018 15:56 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2018 15:56 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2018 14:44 |
Очікувана вартість: | 60 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
61 шт
картриджи для принтерів, наведених у Додатку №1 до оголошення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Прохоровська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
9 шт
картриджи для ксероксів, наведених у Додатку №1 до оголошення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Прохоровська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2018 15:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2018 15:52 |
оголошення з додатками.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-19-000558-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1974306055
Дата подання: 04 травня 2018 07:19
Оскарження дискваліфікації
Вами наведена недостовірна інформація про підстави до дискваліфікації. По пунктам:
1. В Додатку 2 ніде не сказано про необхідність подачі документу який містить цінову пропозицію. Відповідно яка може бути подача на протязі 1 доби документа про необхідність подачі якого нічого не сказано.
2. Якщо подивитися уважно подані мною документи, то важко не помітити файл Інформаційна довідк про наявність досвіду виконання аналогічного договору.odt.zip який містить копії вісьми договорів.
3. В документі Додаток №1 містяться дві вимоги щодо заміни картріджів. Одна це заміна протягом 3 днів, друга протягом 10. Мною запропонований середній срок 5 днів. Недоліки у тендерній документації не можуть бути підставою для дискваліфікації. Тим паче це в подальшому регулюється договором. Мною ніде не вказану про незгоду з вимогами проекту договору.
4. Вважаю свою дискваліфікацію безпідставною, і вимагаю повернути тенлер на стадію моєї кваліфікації, або відмінити його у звязку з допущеними недоліками у підготовці тендерної документації.
Основні помилки помічені в документації:
1. Весь товар, який Учасник пропонує до постачання повинен бути оригінальним, від виробника відповідних друкуючих/копіювальних апаратів для яких він призначений або еквівалент. Тут потрібно уточнити, що таке єквівалент. Мабуть все таки виходячи з суми тендеру не еквівадент, а сумісний.
2. Допускається до поставки товар, використання якого не порушує дію сертифікатів відповідності, виданими на техніку, для якої проводиться закупівля та перелік якої наведено в переліку витратних матеріалів які закуповуються. - набір слів. Потрібно уточнити, що мається на увазі.
3. У разі виявлення недоліків стосовно якості товару Учасник повинен усунути їх за власний рахунок протягом 3 (трьох) робочих днів після подачі усної або письмової заявки Замовником. Явне порушення закконодавства про гарантійне обслуговування. Для заміни товару потрібна єкспертиза, яка повинна довести, що даний випадок стався з вини виготовника, а не з вини Замовника, який неправильно експлуатував техніку.
Цей список може бути розширений.
Прошу обєктивно розглянути мою вимогу, і не діяти на користь інших учасників.
Розгорнути
Згорнути
1. В Додатку 2 ніде не сказано про необхідність подачі документу який містить цінову пропозицію. Відповідно яка може бути подача на протязі 1 доби документа про необхідність подачі якого нічого не сказано.
2. Якщо подивитися уважно подані мною документи, то важко не помітити файл Інформаційна довідк про наявність досвіду виконання аналогічного договору.odt.zip який містить копії вісьми договорів.
3. В документі Додаток №1 містяться дві вимоги щодо заміни картріджів. Одна це заміна протягом 3 днів, друга протягом 10. Мною запропонований середній срок 5 днів. Недоліки у тендерній документації не можуть бути підставою для дискваліфікації. Тим паче це в подальшому регулюється договором. Мною ніде не вказану про незгоду з вимогами проекту договору.
4. Вважаю свою дискваліфікацію безпідставною, і вимагаю повернути тенлер на стадію моєї кваліфікації, або відмінити його у звязку з допущеними недоліками у підготовці тендерної документації.
Основні помилки помічені в документації:
1. Весь товар, який Учасник пропонує до постачання повинен бути оригінальним, від виробника відповідних друкуючих/копіювальних апаратів для яких він призначений або еквівалент. Тут потрібно уточнити, що таке єквівалент. Мабуть все таки виходячи з суми тендеру не еквівадент, а сумісний.
2. Допускається до поставки товар, використання якого не порушує дію сертифікатів відповідності, виданими на техніку, для якої проводиться закупівля та перелік якої наведено в переліку витратних матеріалів які закуповуються. - набір слів. Потрібно уточнити, що мається на увазі.
3. У разі виявлення недоліків стосовно якості товару Учасник повинен усунути їх за власний рахунок протягом 3 (трьох) робочих днів після подачі усної або письмової заявки Замовником. Явне порушення закконодавства про гарантійне обслуговування. Для заміни товару потрібна єкспертиза, яка повинна довести, що даний випадок стався з вини виготовника, а не з вини Замовника, який неправильно експлуатував техніку.
Цей список може бути розширений.
Прошу обєктивно розглянути мою вимогу, і не діяти на користь інших учасників.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 травня 2018 17:38
За результатами розгляду оскарження дискваліфікації ФОП Білозерським Олегом Миколайовичем встановлене наступне.
1. Згідно з частиною першою статті 28 Закону “ Про публічні закупівлі” оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
При цьому відповідно до частини четвертої статті 36 Закону “Про публічні закупівлі” умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Таким чином, договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону.
Розглянувши цінову пропозицію ФОП Білозерського Олега Миколайовича встановлено, що учасником не завантажено остаточну пропозицію після закінчення аукціону в систему, що унеможливлює змогу дізнатися ціну за одиницю товара.
2. Що стосується, копії аналогічних договорів у сканованому форматі pdf, то ми погоджуємося, що Ви їх надали, оскільки у зв'язку з технічними причинами, не було змоги їх відкрити.
3. В тендерній документації, а саме в Додатку № 1 до оголошення зазначається два строки усунення та заміни товару: при постачанні товару (3 робочих дня) та при дії гарантійного строку (10 днів). Вами в ціновій пропозиції вказано тільки строк заміни дефектного (неякісного) товару з моменту одержання поставщиком (тобто при постачанні) та складає 5 робочих днів, що суперечить вимогам Замовника.
Відповідно до п. 9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35 виключними підставами дискваліфікації є: 1) пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, що не відповідає умовам закупівлі; 2) учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Зауваження щодо помилок у документації залишаємо без розгляду, оскільки усі зміни до документації можливо зробити до початку прийому пропозицій (п. 7.1 вищезазначеного Порядку). Звертаємо Вашу увагу, що жодним Учасником закупівлі не було висунуто вимогу, щодо внесення змін до умов закупівлі. Отже, всі умови вважаються узгодженими.
1. Згідно з частиною першою статті 28 Закону “ Про публічні закупівлі” оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
При цьому відповідно до частини четвертої статті 36 Закону “Про публічні закупівлі” умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Таким чином, договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону.
Розглянувши цінову пропозицію ФОП Білозерського Олега Миколайовича встановлено, що учасником не завантажено остаточну пропозицію після закінчення аукціону в систему, що унеможливлює змогу дізнатися ціну за одиницю товара.
2. Що стосується, копії аналогічних договорів у сканованому форматі pdf, то ми погоджуємося, що Ви їх надали, оскільки у зв'язку з технічними причинами, не було змоги їх відкрити.
3. В тендерній документації, а саме в Додатку № 1 до оголошення зазначається два строки усунення та заміни товару: при постачанні товару (3 робочих дня) та при дії гарантійного строку (10 днів). Вами в ціновій пропозиції вказано тільки строк заміни дефектного (неякісного) товару з моменту одержання поставщиком (тобто при постачанні) та складає 5 робочих днів, що суперечить вимогам Замовника.
Відповідно до п. 9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35 виключними підставами дискваліфікації є: 1) пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, що не відповідає умовам закупівлі; 2) учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Зауваження щодо помилок у документації залишаємо без розгляду, оскільки усі зміни до документації можливо зробити до початку прийому пропозицій (п. 7.1 вищезазначеного Порядку). Звертаємо Вашу увагу, що жодним Учасником закупівлі не було висунуто вимогу, щодо внесення змін до умов закупівлі. Отже, всі умови вважаються узгодженими.
Номер вимоги: UA-2018-04-19-000558-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1974306055
Дата подання: 06 травня 2018 18:21
Дискваліфікація ФОП Білозерський О.М,
У звязку з підтверженням Вами помилок при проведенні моєї кваліфікації, і підтверженням упередженості при розгляді моєї пропозиції вимагаю перевести тендер в стадію моєї кваліфікації. Повторно кваліфікувати з вилученням у підставах для кваліфікації раніше допущені помилок. І, у випадку наявності підстав для дискваліфікації, винести рішення з чітким вказанням на порушення, які саме закони при цьому мною порушені. А не просто словеса, що Ви не знаєте ціну одиниці товару.
1. Рекомендую анулювати тендер у звязку з численними помилками у тендерній документації, і допущеними помилками при моїй кваліфікації.
2. Для розгляду ходу тендеру Вам бажано підключити юриста.
2, У випадку не визнання своїх помилок, інформація про тендер буде направленв громадським організаціям, які контролюють тендери. Крім того залишаю за собою право на подальше оскарження згідно законодавства.
Розгорнути
Згорнути
1. Рекомендую анулювати тендер у звязку з численними помилками у тендерній документації, і допущеними помилками при моїй кваліфікації.
2. Для розгляду ходу тендеру Вам бажано підключити юриста.
2, У випадку не визнання своїх помилок, інформація про тендер буде направленв громадським організаціям, які контролюють тендери. Крім того залишаю за собою право на подальше оскарження згідно законодавства.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 травня 2018 11:27
Відповідно до п. 9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35 однією із виключних підстав дискваліфікації є: 1) пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, що не відповідає умовам закупівлі.
За результатами розгляду повторного оскарження дискваліфікації ФОП Білозерським Олегом Миколайовичем, зазначаємо, що в тендерній документації, а саме в Додатку № 1 до оголошення зазначається два строки усунення та заміни товару: при постачанні товару (3 робочих дня) та при дії гарантійного строку (10 днів). Вами в ціновій пропозиції вказано тільки строк заміни дефектного (неякісного) товару з моменту одержання поставщиком (тобто при постачанні) та складає 5 робочих днів, що суперечить вимогам Замовника.
Щодо Ваших рекомендацій звернемо увагу та приймемо відповідне рішення.
Таким чином, пропозиція ФОП Білозерського Олега Миколайовича не відповідає вимогам встановленим замовником, і тому відхилена.
За результатами розгляду повторного оскарження дискваліфікації ФОП Білозерським Олегом Миколайовичем, зазначаємо, що в тендерній документації, а саме в Додатку № 1 до оголошення зазначається два строки усунення та заміни товару: при постачанні товару (3 робочих дня) та при дії гарантійного строку (10 днів). Вами в ціновій пропозиції вказано тільки строк заміни дефектного (неякісного) товару з моменту одержання поставщиком (тобто при постачанні) та складає 5 робочих днів, що суперечить вимогам Замовника.
Щодо Ваших рекомендацій звернемо увагу та приймемо відповідне рішення.
Таким чином, пропозиція ФОП Білозерського Олега Миколайовича не відповідає вимогам встановленим замовником, і тому відхилена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2018 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ |
41 430,54
UAH з ПДВ
|
40 830,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
43 812,00
UAH з ПДВ
|
40 860,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НТ СЕРВІС" |
46 124,73
UAH з ПДВ
|
41 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАМТЕКС" |
52 812,60
UAH з ПДВ
|
52 812,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." #20028213 |
Очікує рішення |
40 860,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2018 11:38
|
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ #1974306055 |
Відхилено |
40 830,54
UAH з ПДВ
|
03 травня 2018 11:38
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 07 травня 2018 11:30 |
Коментар щодо відміни: | в зв'язку з приведенням технічних, якісних та кількісних характеристик на закупівлю картриджів для принтерів, картриджи для ксероксів до відповідності. |
Документи:
07 травня 2018 11:30
|
Рішення Замовника |