Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт Центральної площі по вулиці Грушевського Михайла в смт Кринички, Криничанського району, Дніпропетровської області
Очікувана вартість
29 300 654,00 UAH
UA-2018-04-19-000546-a d37a4246dc134e4dad815eeed7b201d5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Грива

+380567428217 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Владислав Грива
+380567428217
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2018 10:45
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2018 18:00
Початок аукціону: 07 травня 2018 12:18
Очікувана вартість: 29 300 654,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 117 202,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,40%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт Центральної площі по вулиці Грушевського Михайла в смт Кринички, Криничанського району, Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52300, Україна, Дніпропетровська область, Криничанський район, смт Кринички, вул. Грушевського Михайла
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2018 10:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2018 10:45
ТД Площа Кринички 19.04.18.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2018 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" 29 296 959,60
UAH з ПДВ
29 296 959,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІКНО СЕРВІС" 29 298 589,20
UAH з ПДВ
29 298 589,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2018 17:03
Електронний підпис
04 травня 2018 17:00
Garantiya.zip
04 травня 2018 17:00
D1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"

ТОВ "ВІКНО СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"
#39068134
Переможець 29 296 959,60
UAH з ПДВ
08 травня 2018 16:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" #39068134

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

08 травня 2018 16:07
Електронний підпис
08 травня 2018 16:05
задовол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2018 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"
#39068134
29 296 959,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 травня 2018 16:07
Електронний підпис
08 травня 2018 16:05
задовол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 березня 2019 14:16
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2019 12:25
д.у.4 длг.147.PDF зміни до договору
25 лютого 2019 12:24
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2019 12:21
д.у.3 дог.147.PDF зміни до договору
25 лютого 2019 12:20
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2018 15:04
доп угода 2.PDF зміни до договору
04 жовтня 2018 15:03
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2018 11:58
доп угода 1.PDF зміни до договору
04 жовтня 2018 11:57
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2018 19:57
додаток догов_рна ц_на площа Грушевського смт Кринички.pdf зміни до договору
24 травня 2018 19:57
додаток догов_рна ц_на площа Грушевського смт Кринички 2.pdf зміни до договору
24 травня 2018 19:57
Електронний підпис укладений
24 травня 2018 10:21
Догов_р на виконання роб_т по об_кту КР Центрально_ площ_ по вул. Грушевського Михайла в смт Кринички, Криничанського р-н (2.pdf укладений
24 травня 2018 10:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договірна ціна
Номер договору про закупівлю: 147
Договір:
Номер додаткової угоди: договірна ціна
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.3.1, п.6.1., п.11.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 147
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод. угода 1 до договору 147 від 23.05.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в п.4.2 договору
Номер договору про закупівлю: 147
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод. угода 2 до договору 147 від 23.05.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.11.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 147
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод. угода 3 до договору 147 від 23.05.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.17 Договору
Номер договору про закупівлю: 147
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод. угода 4 до договору 147 від 23.05.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 травня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 29 296 959,60
UAH з ПДВ