Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Cистема відеоспостереження пасажирського вагону
The system of video surveillance of a passenger car.
Очікувана вартість
7 517 526,00 UAH
UA-2018-04-18-002583-a 4128f30fb34c43378fcbb82481f59ec4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: branch “Passenger company” of public joint stock company “Ukrainian railway”
National ID: 41022900
Contact point: Romanchuk Viktor provision
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 квітня 2018 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2018 20:00
Початок аукціону: 13 червня 2018 13:17
Очікувана вартість: 7 517 526,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 225000 UAH
Publication date: 18 квітня 2018 16:54
Enquiries until: 15 травня 2018 20:00
Complaints submission until: до 21 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 травня 2018 20:00

Information

Estimated total value: 7 517 526 UAH including VAT
Minimal lowering step: 75 150 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Система відеоспостереження в комплекті з 3 відеокамерами та монітором 100 комп. - відповідно Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31 грудня 2018).
Розгорнути Згорнути
Number of goods or scope of work or services.
Video surveillance system complete with 3 video cameras and a monitor 100 computers. - in accordance with Appendix No. 1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of work or provision of services.
Ukraine, according to Appendix No. 1 of the tender documentation.
Term of delivery of goods, performance of works or provision of services. During 2018 (until 31 December 2018).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 комплект
Система відеоспостереження в комплекті з 3 відеокамерами та монітором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Video surveillance system complete with 3 video cameras and a monitor
CPV: 32320000-2
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2018 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2018 16:03
ТД нова редакція.docx
18 травня 2018 16:03
Перелік змін.docx
18 травня 2018 16:03
3_ТД з закресленими данними.docx
18 квітня 2018 16:51
2_Оголошення_відеоспостереження.docx
18 квітня 2018 16:51
1_Оголошення англ.docx
18 квітня 2018 16:51
Додаток 9 корр з забезпеченням.docx
18 травня 2018 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2018 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2018 16:03
ТД нова редакція.docx
18 травня 2018 16:03
Перелік змін.docx
18 травня 2018 16:03
3_ТД з закресленими данними.docx
18 квітня 2018 16:51
3_ТД відеоспостереження.doc
18 квітня 2018 16:51
2_Оголошення_відеоспостереження.docx
18 квітня 2018 16:51
1_Оголошення англ.docx
18 квітня 2018 16:51
Додаток 9 корр з забезпеченням.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимоги
Дата подання: 20 квітня 2018 13:13
Дата відповіді: 24 квітня 2018 14:27
Для підтвердження кваліфікаційних вимог необхідно надати копію виконаного договору. Чи правильно ми розуміємо, що якщо предметом надано договору буде 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання, то такий досвід буде прийнятний?
Відповідь: Аналогічним договором вважається договір згідно предмету закупівлі
умови
Дата подання: 20 квітня 2018 15:23
Дата відповіді: 24 квітня 2018 14:28
Незрозуміло, якщо учасник нерезидент, у якій валюті він повинен зазначати ціну пропозиції, та у якій валюті цей учасник буде отримувати кошти за результатом виконання договору?
Відповідь: Відповідно умов тендерної документації, валюта пропозиції є гривня.
Уточнение по ТЗ
Дата подання: 04 травня 2018 16:35
Дата відповіді: 18 травня 2018 16:09
Добрый день, скажите пожалуйста рассматривается ли вариант системы на основе IP видеокамер?
Відповідь: Не використання IP камер обумовлено вимогами до розміщення та експлуатації. IP камери мають меншу світлочутливість і гіршу передачу кольору (спотворюють колір). Для розміщення IP камер необхідне додаткове обладнання.
уточнення по технічним параметрам
Дата подання: 08 травня 2018 17:01
Дата відповіді: 18 травня 2018 16:10
Доброго дня, маємо потребу задати уточнюючі питання по технічним параметрам, та на вказані номери (+38044-309-75-09; +38044-309-75-18) контактної особи по технічним питанням, за весь період дії уточнень, ніхто не відповідає. Також нема відповіді по вказаному е-mail . Надайте будь ласка актуальні номери телефонів особи, яка б змогла відповісти на технічні запитання даної закупівлі. Або, надайте роз’яснення в який термін робочого часу Ваш фахівець може надати відповіді на технічні запитання. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації зазначені актуальні номера телефонів. Всі запитання до документації конкурсних торгів учасник задає відповідно норм ЗУ «Про публічні закупівлі»
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-18-002583-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛДІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:37994085
Дата подання: 04 травня 2018 19:31
Вимоги по зміні технічних вимог на обладнання
Технічні вимоги до предмету закупівлі складені таким чином, що значно звужують коло потенційних учасників закупівлі, що є порушенням встановленого Законом Україні "Про Публічні Закупівлі" принципу недискримінації учасників та принципу максімальної економії та ефективності. А саме:
1) Вхід аналогових камер: 4-ch TVI або AHD камери. Чим обумовлені обмеження по формату сигналу? ВИМАГАЄМО змінити цей розділ на такий: "4-ch 1080p TVI, AHD, CVI, HD-SDI або IP камери". Або просто "4ch 1080p".
2) Аудіо вихід: Від 2-ch. Чим обумовлена необхідність 2-го аудіо виходу? ВИМАГАЄМО змінити цей розділ на такий: "Від 1-ch".
3) Вінчестер: Два 2.5диски, від 1 TB. Чим обумовлена необхідність встановлення саме 2-ох дисків? Ємність 2х1 ТВ = 2 ТВ може бути досягнута при встановленні одного диску 2 ТВ. Моделі з 2-ма HDD не поширені на ринку, що значно обмежує коло можливих учасників. ВИМАГАЄМО змінити цей розділ на такий: "2.5 диск, від 2 TB".
4) Вхідні датчики: "4 високих/низьких входівсигналіврівня. 1 Вхідімпульсногосигналу". Які саме імпульсні сигнали маються на увазі? Які параметри цих імпульсів мають бути підтримані? ВИМАГАЄМО змінити цей розділ на такий: "4 високих/низьких входів сигналів рівня".
5) Послідовні порти: 2 × RS232. 1 × RS422. Чим обумовлено необхідність 2-х RS232 портів? Чому промисловий порт має бути саме RS422, якщо RS485 є більш поширеним та має ті самі характеристики? ВИМАГАЄМО змінити цей розділ на такий: "1 × RS232. 1 × RS422/RS485".
6) USB порти: Від 1 × USB3.0;Від 1 × USB 2.0. Чим обумовлена необхідність мати два USB-порти? Вимога суттєво обмежує конкуренцію у рамках закупівлі. ВИМАГАЄМО змінити цей розділ на такий: "Від 1 × USB2.0/USB3.0".
7) Розміри: Від 220 × 190× 80 mm. Що мається на увазі? Пристрій має бути не більшим, або не меньшим за вказані розміри? Чим обумовлені обмеження по розмірах? ВИМАГАЄМО видалити цей розділ, або обгрунтувати обмеження.
8) Вага: приблизно 3кг (безHDDs/SSDs). Чим обумовлені вимоги по вазі? ВИМАГАЄМО видалити цей розділ, або обгрунтувати обмеження.

Додаткові питання:
- акумулятор 12В - 1шт.; Яка ємність акумулятора необхідна?
- бокс комутаційний - 1шт.; Які вимоги до бокса є у замовника?
- Чому вимоги до відеокамери зазначені "від 720р", хоча у вимогах до реєстратора та самого відеозапису зазначено "1080р"?
- Споживання: Від 10W до 20W. Чи враховано споживання підключенних відеокамер? Чи наведено споживання тільки відеореєстратора?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 травня 2018 16:04
1) Будуть змінити: 4-ch 1080p TVI, AHD, CVI, HD-SDI. Не використання IP камер обумовлено вимогами до розміщення та експлуатації. IP камери мають меншу світлочутливість і гіршу передачу кольору (спотворюють колір). Для розміщення IP камер необхідне додаткове обладнання.
2) В проекті реалізації існує необхідність використання 2-х аудіоканалів. Відмовити в змінах.
3) Друга кишеня використовується для швидкої заміни, також як резервний, у разі виходу з ладу першого, крім того, він дозволяє значно збільшити обсяг зберігання даних. Відмовити в змінах.
4) Обумовлено вимогами до експлуатації системи та обслуговування. Відмовити в змінах.
5) Обумовлено вимогами до експлуатації системи та обслуговування. Відмовити в змінах.
6) 2 порти USB потрібно для одночасного підключення флешки, мишки, живлення, для зовнішніх пристроїв або usb модем для wifi (опціонально). 3.0 стандарт - необхідний для прискореного копіювання даних. Відмовити в змінах.
7) Розміри обумовлені місцем монтажу. Відмовити в змінах.
8) буде внесено зміни: приблизно 3кг (безHDDs/SSDs) але не більше 5 кг.
Додаткові відповіді:
1) буде доповнено ТД: Ємність акумулятора не менше 5 Ач.
2) буде доповнено ТД: Розміри бокса: не більше 600х600х250 мм (для розміщення у машиніста).
3) Замінити на 1080р.
4) Це тільки споживання відеореєстратора з двома жорсткими дисками.
Номер вимоги: UA-2018-04-18-002583-a.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Українські новітні телекомунікації, Код ЄДРПОУ:33641151
Дата подання: 12 червня 2018 19:11
- Визнати результати проведеної кваліфікації учасників торгів недійсною
Дата оскарження : 12.06.2018

ГОЛОВІ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ
ФІЛІЇ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ»
ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ»
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження замовника: 01032, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 21-А

Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКІ НОВІТНІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЇ»
Код ЄДРПОУ: 33641151
Місцезнаходження
суб’єкта оскарження: 04128, м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 19
Контактний телефон: (044) 374-00-01
e-mail: info@untc.ua

Номер процедури закупівлі: UA-2018-04-18-002583-a

СКАРГА
щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Товариство з обмеженою відповідальністю «Українські новітні телекомунікації» (далі – Скаржник) взяло участь у процедурі публічної закупівлі за № UA-2018-04-18-002583-a «Система відеоспостереження пасажирського вагону» в електронній системі закупівель «PROZORRO», яку проводить Філія «Пасажирська компанія» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник).
В даній процедурі тендерної закупівлі взяли участь наступні компанії:
- Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство Телсис»
- Товариство з обмеженою відповідальністю «Українські новітні телекомунікації»
- Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
- Товариство з обмеженою відповідальністю «Смарт сіті технолоджі»
- Товариство з обмеженою відповідальністю «Секур Інтеграція»
- Товариство з обмеженою відповідальністю «Пєрун»
- Приватне підприємство «Кластер-Плюс»
- Товариство з обмеженою відповідальністю «Інформаційно-технологічна компанія «Хатіса»
07.06.2018 року було оприлюднено Протокол розгляду тендерних пропозицій № 34-18/06/18 (далі – Протокол), згідно якого допущено до аукціону Товариство з обмеженою відповідальністю «Смарт сіті технолоджі» та Товариство з обмеженою відповідальністю «Секур Інтеграція».

Ознайомившись з тендерною документацією ТОВ «Смарт сіті технолоджі» нами було виявлено ряд порушень згідно вимог, які виставлялись Заявником.
ТОВ «Смарт сіті технолоджі» надало розроблену Монтажну схему обладнання з однією камерою, що є суттєвим порушенням вимог таблиці абзацу першого Додатку 1 (найменуванням продукції є система відео спостереження в комплекті з 3 відеокамерами та монітором) та пункту третього абзацу другого Додатку А (комплект поставки…відеокамера – від 1080 р, з вбудованим мікрофоном, компактного розміру, з захистом від вібрації, виконання для транспорту – 3 шт.) згідно Тендерної документації Замовника.
Також, у ТОВ «Смарт сіті технолоджі» взагалі відсутня розроблена документація на виконання вимог пункту тринадцятого абзацу другого Додатку А Тендерної документації Замовника, а саме: бокс комунікаційний – 1 шт. Розміри бокса: не більше 600х600х250 мм (для розміщення у машиніста).
Керівництво з експлуатації (далі – Керівництво), надане ТОВ «Смарт сіті технолоджі», не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. В абзаці першому Керівництва написано, що «система відео спостереження складається з трьох відеокамер…». Приклад рекомендованого монтажу графічно зображено з чотирьма камерами.
Також, графічне зображення Прикладу рекомендованого монтажу містить пасажирський автобус, з розміщеними в ньому чотирма камерами. Дане Керівництво взагалі розроблене під інший проект і ніяк не може бути використане на виконання вимог, які заявлені в Тендерній документації Замовника!
Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик ТОВ «Смарт сіті технолоджі» не відповідає встановленим вимогам (зразку таблиці на сторінці 14) в Тендерній документації Замовника та містить три колонки замість двох:
В довідці про відсутність підстав відмови в участі ТОВ «Смарт сіті технолоджі» у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» пунктом 6 надано інформацію про відсутність затвердженої антикорупційної програми та про призначення уповноваженого з антикорупційної програми. Проте, конкретну особу та документ, яким її призначено не вказано та не додано до такої довідки, взагалі невідомо як можливо призначити відповідальну особу за заходи якого нема, тому що не визначено права, обов’язки та відповідальність такої особи.

Здійснивши аналіз поданої тендерної документації Товариства з обмеженою відповідальністю «Секур Інтеграція» нами було встановлено порушення ряду вимог визначених у Тендерній документації Замовника.
Монтажна схема ТОВ «Секур Інтеграція» розроблена з однією відеокамерою, що є суттєвим порушенням вимог таблиці абзацу першого Додатку 1 (найменуванням продукції є система відео спостереження в комплекті з 3 відеокамерами та монітором) та пункту третього абзацу другого Додатку А (комплект поставки…відеокамера – від 1080 р, з вбудованим мікрофоном, компактного розміру, з захистом від вібрації, виконання для транспорту – 3 шт.) згідно Тендерної документації Замовника.
Керівництво з експлуатації ТОВ «Секур Інтеграція» містить опис про те, що «система відео спостереження складається з 3-х відеокамер…». Проте, в керівництві з експлуатації відсутня будь-яка інформація, опис та графічне зображення місць розташування камер для здійснення відеоспостереження. Тобто, фактично відсутня інформація про те, який простір буде видно на моніторі спостереження та які зони буде охоплено в полі зору трьох встановлених камер (або однієї камери, яка зображена на монтажній схемі).
У ТОВ «Секур Інтеграція» також відсутня розроблена документація на виконання вимог пункту тринадцятого абзацу другого Додатку А Тендерної документації Замовника, а саме: бокс комунікаційний – 1 шт. Розміри бокса: не більше 600х600х250 мм (для розміщення у машиніста).

Як видно з вищеописаного, порушення є значними в обох компаніях.
Здійснивши візуальну звірку монтажних схем ТОВ «Секур Інтеграція» та ТОВ «Смарт сіті технолоджі» зрозуміло, що вони є ідентичними (з однаково допущеними помилками – зображена одна камера), що наводить на думку, що дані документи готувалися однією людиною. Тому можна зробити висновок, що дані компанії є пов’язаними між собою особами.

Зважаючи на вищевикладене, просимо:

- Визнати документацію надану ТОВ «Секур Інтеграція» та ТОВ «Смарт сіті технолоджі» такою, яка не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
- Призупинити процедуру даної публічної закупівлі на час проведення перевірки щодо питань, наведених у скарзі.
- Провести перевірку викладеної в даній скарзі інформації та надати правову оцінку щодо наявності порушень ТОВ «Секур Інтеграція» та ТОВ «Смарт сіті технолоджі» вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Тендерної документації Замовника.
- Визнати результати проведеної кваліфікації учасників торгів недійсною.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-18-002583-a.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНІРИНГ-АНАЛІТИКА", Код ЄДРПОУ:41522192
Дата подання: 20 травня 2018 22:29
Дискримінація учасників
Внесені зміни до закупівлі значно звужують коло та вводять в оману потенційних учасників закупівлі, що є порушенням встановленого Законом Україні "Про Публічні Закупівлі" принципу недискримінації учасників та принципу максімальної економії та ефективності. А саме: роздільна здатність камери була безпідставно змінена з 720p на 1080р, що значно обмежує кількість учасників, що можуть запропонувати дане обладнання. Також у змінах внесена інформація про розміщення боксу у кабіні машиніста, що технічно є неможливим та вводить в оману потенційних учасників, що спричинить помилки в розрахунках при подачі тендерних пропозицій. Так як зміни до тендерної документації були подані після закінчення банківського дня, оплата за розгляд скарги буде здійснена у понеділок 21/05/18.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 22.05.2018 № 4820.pdf
Дата публікації: 22 травня 2018 21:23

Документи подані скаржником

20 травня 2018 22:29
Doc1 (1).docx

Документи Органу Оскарження

22 травня 2018 21:23
Рішення від 22.05.2018 № 4820.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 червня 2018
UA-2018-04-18-002583-a4128f30fb34c43378fcbb82481f59ec4
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕЛСИС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Українські новітні телекомунікації Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНІРИНГ-АНАЛІТИКА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ СІТІ ТЕХНОЛОДЖІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПЄРУН Документи
Відхилено
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛАСТЕР-ПЛЮС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНА КОМПАНІЯ "ХАТІСА" Документи
Відхилено
Документи

Документи

25 травня 2018 20:04
Звіт з ЄДР (припинено)
07 червня 2018 19:39
92 відх. телсис.pdf
07 червня 2018 19:39
92 протокол.pdf
07 червня 2018 19:39
Електронний підпис

Публічні документи

24 травня 2018 16:27
Електронний підпис
18 травня 2018 15:59
Електронний підпис
18 травня 2018 15:57
Snp-pred-mi18041215351(1).pdf
18 травня 2018 15:57
G4239.18(1).pdf
18 травня 2018 12:09
Електронний підпис
18 травня 2018 12:06
G4239.18.7z
18 травня 2018 12:05
G4239.18.7z
18 травня 2018 11:13
Електронний підпис
18 травня 2018 10:59
Сертиф ISO .pdf
18 травня 2018 10:54
Сертиф ISO .pdf
18 травня 2018 10:43
письмо ШКОДА 20130826.pdf
18 травня 2018 10:40
Дані на товар .pdf
18 травня 2018 10:39
Лист ділера.pdf
18 травня 2018 10:39
ТУ лист 51.pdf
18 травня 2018 10:38
ТУ лист 12.pdf
18 травня 2018 10:34
ТУ лист 11.pdf
18 травня 2018 10:33
ТУ лист 10.pdf
18 травня 2018 10:32
2 лист ТУ 1227.pdf
18 травня 2018 10:32
1 лист ТУ 1227.pdf
18 травня 2018 10:31
ПАСПОРТ ИРП-2.pdf
18 травня 2018 10:31
Исх 0065 еколог норми.pdf
18 травня 2018 10:30
Исх 0066 гарант.pdf
18 травня 2018 10:30
Додаток 3 _41.pdf
18 травня 2018 10:29
Додаток 2 _41.pdf
18 травня 2018 10:29
Додаток 1 _41.pdf
18 травня 2018 10:29
Серт вдп _41.pdf
18 травня 2018 10:28
Додаток 4 _40.pdf
18 травня 2018 10:28
Додаток 3 _40.pdf
18 травня 2018 10:27
Додаток 2 _40.pdf
18 травня 2018 10:27
Додаток 1 _40.pdf
18 травня 2018 10:26
Серт вдп _40.pdf
18 травня 2018 10:25
070 вдс пдств для вдмови.pdf
18 травня 2018 10:25
Исх 0061 (лист згода).pdf
18 травня 2018 10:24
Свід плат податку.pdf
18 травня 2018 10:24
Відг відеоспостереж.pdf
18 травня 2018 10:23
Договор поставки 1л.pdf
18 травня 2018 10:23
Исх 0063 аналог дог.pdf
18 травня 2018 10:23
Исх 0062.pdf
18 травня 2018 10:22
Исх 0060(про юр особу)-1.pdf
18 травня 2018 10:22
Протокол.pdf
18 травня 2018 10:21
Приказ.pdf

Документи

07 червня 2018 19:41
92 відх. укр.нов.телеком.pdf
07 червня 2018 19:41
92 протокол.pdf
07 червня 2018 19:41
Електронний підпис

Публічні документи

25 травня 2018 11:29
Ліцензія МІБ (ЕЦП).pdf
25 травня 2018 11:29
Гарантия 13.18-GT.PDF
25 травня 2018 11:29
Технічна частина УНТК.pdf
18 травня 2018 13:17
Ліцензія МІБ (ЕЦП).pdf
18 травня 2018 13:17
Гарантия 13.18-GT.PDF
18 травня 2018 13:17
Технічна частина УНТК.pdf

Документи

07 червня 2018 19:42
92 відх. інженірінг.pdf
07 червня 2018 19:42
92 протокол.pdf
07 червня 2018 19:42
Електронний підпис

Публічні документи

25 травня 2018 19:47
Електронний підпис
25 травня 2018 19:46
Специфікація.pdf
25 травня 2018 19:25
Електронний підпис
25 травня 2018 19:04
Довідка про реквізити.pdf
25 травня 2018 19:04
Довідка про досвід.pdf
25 травня 2018 19:04
Дані на товар.pdf
25 травня 2018 19:04
Авторизаційний лист.pdf
25 травня 2018 19:04
Сертифікат дистриб.pdf
18 травня 2018 14:23
ПДВ.pdf
18 травня 2018 14:23
Выписка.PDF
18 травня 2018 14:22
Статистика.PDF

Документи

07 червня 2018 19:43
92 протокол.pdf
07 червня 2018 19:43
Електронний підпис

Публічні документи

24 травня 2018 19:30
Електронний підпис
24 травня 2018 19:26
Цінова пропозиція.pdf
24 травня 2018 16:47
Довідки.pdf
24 травня 2018 16:47
Специфікація.PDF
24 травня 2018 16:47
Дані про товар.pdf
24 травня 2018 16:47
Згода з ТХ замовника.pdf
24 травня 2018 16:47
Витяг ПДВ ССТ.pdf
24 травня 2018 16:47
Статут ССТ.pdf
24 травня 2018 16:47
Протокол повноваження.pdf
24 травня 2018 16:47
Витяг по Смарт Сіті.rtf
24 травня 2018 16:47
Наказ на директора ССТ.pdf
24 травня 2018 16:47
Протокол ССТ.pdf
24 травня 2018 16:47
Монтажна схема.PDF
24 травня 2018 16:47
Шафи бокси.pdf
24 травня 2018 16:47
ТУ на БК.PDF
24 травня 2018 16:47
СТР АБ.pdf
24 травня 2018 16:47
СТР ПС.pdf
24 травня 2018 16:47
ВД.pdf
24 травня 2018 16:47
МДВР 01.pdf
24 травня 2018 16:47
ПІН 4.pdf
24 травня 2018 16:47
МК-1.pdf

Документи

07 червня 2018 19:43
92 протокол.pdf
07 червня 2018 19:43
Електронний підпис

Публічні документи

15 червня 2018 18:16
Електронний підпис
15 червня 2018 18:14
Довідка МВС.pdf
25 травня 2018 16:51
Електронний підпис
25 травня 2018 16:50
ТХ Замовника.pdf
25 травня 2018 16:50
Ст 17.pdf
25 травня 2018 16:50
Протокол наказ.pdf
25 травня 2018 16:50
Цінова пропозиція.pdf
25 травня 2018 16:50
Детальний опис товару.pdf
25 травня 2018 16:50
Дані про товар.pdf
25 травня 2018 16:50
МС Секур інтеграція.pdf
25 травня 2018 16:50
ТУ Стиллнет.pdf
25 травня 2018 16:50
Документи бокс.pdf
25 травня 2018 16:50
Документи Акумулятор.pdf
25 травня 2018 16:50
Документи БП.pdf
25 травня 2018 16:50
Документи ЖД.pdf
25 травня 2018 16:50
Документи мишка.pdf
25 травня 2018 16:50
документи Кабель.pdf
25 травня 2018 16:50
Документи МК.pdf
25 травня 2018 16:50
Тексар.pdf

Документи

07 червня 2018 19:45
92 відх. перун.pdf
07 червня 2018 19:45
92 протокол.pdf
07 червня 2018 19:45
Електронний підпис

Публічні документи

25 травня 2018 19:19
технічна частина 2.rar
25 травня 2018 18:01
тенічна частина.rar
25 травня 2018 18:01
Кваліфікац.rar
25 травня 2018 18:01
гарантія.rar

Документи

07 червня 2018 19:46
92 відх. кластер.pdf
07 червня 2018 19:46
92 протокол.pdf
07 червня 2018 19:46
Електронний підпис

Публічні документи

25 травня 2018 18:32
Лист підтвердження.pdf
25 травня 2018 18:32
CV-6804H.pdf
25 травня 2018 18:32
CV-308-A.pdf
25 травня 2018 18:32
Цінова пропозиція.pdf
25 травня 2018 18:32
Статут7.jpg
25 травня 2018 18:32
Статут6.jpg
25 травня 2018 18:31
Статут5.jpg
25 травня 2018 18:31
Статут4.jpg
25 травня 2018 18:31
Статут3.jpg
25 травня 2018 18:31
Статут2.jpg
25 травня 2018 18:31
Статут1.jpg
25 травня 2018 18:31
Справка контрагента.pdf
25 травня 2018 18:31
Наказ.jpg
25 травня 2018 18:31
Додаток 4.pdf
25 травня 2018 18:31
Довідка досвід.pdf

Документи

07 червня 2018 19:47
92 відх. хатіса.pdf
07 червня 2018 19:47
92 протокол.pdf
07 червня 2018 19:47
Електронний підпис

Публічні документи

25 травня 2018 19:34
Електронний підпис
25 травня 2018 19:30
dogovir_evroprom.pdf
25 травня 2018 19:30
dogovir_bk_fun.pdf
25 травня 2018 19:30
poriv_xarakter.pdf
25 травня 2018 19:30
list_umovy_dog.pdf
25 травня 2018 19:30
list_garatia_sert.pdf
25 травня 2018 19:30
dovidka_pro_ur_osobu.pdf
25 травня 2018 19:30
Ліцензія СМАРТ.pdf.(1).P7S
25 травня 2018 19:30
Ліцензія СМАРТ.pdf
25 травня 2018 19:30
Виписка 2.pdf
25 травня 2018 19:30
Виписка 1.pdf
25 травня 2018 19:30
spravka_bank.pdf
25 травня 2018 19:30
S1499201 Квитанція №2.pdf
25 травня 2018 19:30
List_vid_ukrstandart.pdf
25 травня 2018 19:30
dogovir_resseler_en.pdf
25 травня 2018 19:30
2388_Дог_Хатіса.pdf.(2).P7S
25 травня 2018 19:30
2388_Дог_Хатіса.pdf.(1).P7S
25 травня 2018 19:30
2388_Дог_Хатіса.pdf
25 травня 2018 19:30
2388_Гар_Хатіса.pdf.(2).P7S
25 травня 2018 19:30
2388_Гар_Хатіса.pdf
25 травня 2018 19:30
cert2.pdf
25 травня 2018 19:30
cerf1.pdf
25 травня 2018 19:30
rekomen_but_fin.pdf
25 травня 2018 19:30
recomen_evro.pdf
25 травня 2018 19:30
list_zgod_pers_dani.pdf
25 травня 2018 19:30
dovidka_pro_vidsut_vidmovy.pdf
25 травня 2018 19:30
dovidka_ekol.pdf
25 травня 2018 19:30
dovidka_analog_dog.pdf
25 травня 2018 19:30
dogovir_resseler_ukr.pdf
25 травня 2018 19:30
dogovir_evro.pdf
25 травня 2018 19:30
dogovir_bk_fun.pdf
25 травня 2018 19:30
dogovir_alfa_straik.pdf
25 травня 2018 19:30
dogover_texpromservis.pdf
25 травня 2018 19:30
Протокол 1.pdf
25 травня 2018 19:30
Потокол 2.pdf
25 травня 2018 19:30
Наказ.pdf
25 травня 2018 19:30
Ліцензія СМАРТ.pdf.(2).P7S
25 травня 2018 19:30
dani_na_tovar.pdf
25 травня 2018 19:30
2388_Гар_Хатіса.pdf.(1).P7S

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕЛСИС"

ТОВ Українські новітні телекомунікації

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНІРИНГ-АНАЛІТИКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ СІТІ ТЕХНОЛОДЖІ"

ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"

ТОВ ПЄРУН

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛАСТЕР-ПЛЮС"

ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНА КОМПАНІЯ "ХАТІСА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 червня 2018 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" 7 474 800,00
UAH з ПДВ
7 399 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ СІТІ ТЕХНОЛОДЖІ" 7 512 174,00
UAH з ПДВ
7 437 024,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2018 18:16
Електронний підпис
15 червня 2018 18:14
Довідка МВС.pdf
25 травня 2018 16:51
Електронний підпис
25 травня 2018 16:50
ТХ Замовника.pdf
25 травня 2018 16:50
Ст 17.pdf
25 травня 2018 16:50
Протокол наказ.pdf
25 травня 2018 16:50
Цінова пропозиція.pdf
25 травня 2018 16:50
Детальний опис товару.pdf
25 травня 2018 16:50
Дані про товар.pdf
25 травня 2018 16:50
МС Секур інтеграція.pdf
25 травня 2018 16:50
ТУ Стиллнет.pdf
25 травня 2018 16:50
Документи бокс.pdf
25 травня 2018 16:50
Документи Акумулятор.pdf
25 травня 2018 16:50
Документи БП.pdf
25 травня 2018 16:50
Документи ЖД.pdf
25 травня 2018 16:50
Документи мишка.pdf
25 травня 2018 16:50
документи Кабель.pdf
25 травня 2018 16:50
Документи МК.pdf
25 травня 2018 16:50
Тексар.pdf

Публічні документи

24 травня 2018 19:30
Електронний підпис
24 травня 2018 19:26
Цінова пропозиція.pdf
24 травня 2018 16:47
Довідки.pdf
24 травня 2018 16:47
Специфікація.PDF
24 травня 2018 16:47
Дані про товар.pdf
24 травня 2018 16:47
Згода з ТХ замовника.pdf
24 травня 2018 16:47
Витяг ПДВ ССТ.pdf
24 травня 2018 16:47
Статут ССТ.pdf
24 травня 2018 16:47
Протокол повноваження.pdf
24 травня 2018 16:47
Витяг по Смарт Сіті.rtf
24 травня 2018 16:47
Наказ на директора ССТ.pdf
24 травня 2018 16:47
Протокол ССТ.pdf
24 травня 2018 16:47
Монтажна схема.PDF
24 травня 2018 16:47
Шафи бокси.pdf
24 травня 2018 16:47
ТУ на БК.PDF
24 травня 2018 16:47
СТР АБ.pdf
24 травня 2018 16:47
СТР ПС.pdf
24 травня 2018 16:47
ВД.pdf
24 травня 2018 16:47
МДВР 01.pdf
24 травня 2018 16:47
ПІН 4.pdf
24 травня 2018 16:47
МК-1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ СІТІ ТЕХНОЛОДЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"
#39328390
Переможець 7 399 650,00
UAH з ПДВ
14 червня 2018 16:56

Документи

14 червня 2018 16:56
Електронний підпис
14 червня 2018 16:56
92 Протокол.docx
14 червня 2018 16:56
92 Намір.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2018 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"
#39328390
7 399 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2018 16:56
Електронний підпис
14 червня 2018 16:56
92 Протокол.docx
14 червня 2018 16:56
92 Намір.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 11:57
ЗВІТ по відеоспостереженню.docx укладений
13 січня 2020 11:57
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 19:48
18301_ДУ (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 19:48
повідомлення Секур.docx зміни до договору
29 грудня 2018 19:48
Електронний підпис укладений
04 липня 2018 17:45
18301-ю.pdf укладений
04 липня 2018 17:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно п.8 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» . Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони прийшли до згоди доповнити Договір № УЗ/ЦЛ-18301/Ю від 03.07.2018р. (далі Договір) специфікацією №2 та змінити п.1.1., п.2.1., п.4.3., п.13.2., п.13.7., Договору, виклавши їх у наступній редакції: 1.1. „ПОСТАЧАЛЬНИК” зобов’язується поставити та передати у власність, а „ЗАМОВНИК” прийняти та оплатити Продукцію, найменування, марка й кількість якої вказується в специфікації №1, №2, що є невід’ємними частинами Договору, на умовах, що викладені у цьому Договорі. 2.1. Якість Продукції, яка поставляється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, повинна відповідати вимогам державних стандартів, які діють в Україні та нормативно - технічній документації виробника зазначеним в Специфікації №1, №2 до даного Договору. 4.3. Загальна сума даного Договору на момент його підписання складає – 7 412 175,00 грн. (сім мільйонів чотириста дванадцять тисяч сто сімдесят п’ять гривень 00 коп.), крім того ПДВ 20% - 1 482 435,00 грн. (один мільйон чотириста вісімдесят дві тисячі чотириста тридцять п’ять гривень 00 коп.), що разом становить 8 894 610,00 грн. (вісім мільйонів вісімсот дев’яносто чотири тисячі шістсот десять гривень 00 коп.). 13.2. Специфікації №1, №2 до даного Договору є його невід’ємними частинами. 13.7. Строк дії даного Договору встановлюється з моменту його підписання Сторонами до 31.03.2019р. Проте в частині оплати – до повного виконання сторонами зобов’язань та в разі наявності потреби ЗАМОВНИКА, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою, направленими на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА, – до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦЛ-18301/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-18301/Ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 8 879 580,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 479 930,00 UAH)