Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Основні органічні хімічні речовини (реактиви)
Очікувана вартість
245 525,00 UAH
UA-2018-04-18-002235-a 5da91fe733254d6da06e21e8d247954a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Добриця Неоліна Матвіївна

+380612222120 aleck.zp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Комунальна установа «Спеціалізоване територіальне медичне об’єднання « Дитинство» Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 26338955
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, м.Запоріжжя, пр.Леніна 70
Контактна особа: Добриця Неоліна Матвіївна
+380612222120
aleck.zp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2018 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2018 16:01
Оскарження умов закупівлі: до 07 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2018 16:01
Очікувана вартість: 245 525,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

рішенням тендерного комітету від 17.04.2018

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: реактиви
Опис предмету закупівлі:
поставка товару до 31.07 2018 р.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 180 201,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 902,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 14 травня 2018 11:24
Закінчення: 14 травня 2018 11:45
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

43 measures.name.symbol
реактиви
ДК 021:2015: 24320000-3 — Основні органічні хімічні речовини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Проспект Соборний, буд. 70
Дата доставки: 31 липня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2018 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бондаренко Олександр Валерійович 178 773,40
UAH з ПДВ
178 773,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Великий Віктор Павлович 179 984,37
UAH з ПДВ
179 984,37
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бондаренко Олександр Валерійович

ФОП Великий Віктор Павлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бондаренко Олександр Валерійович
#2904404956
Переможець 178 773,40
UAH з ПДВ
16 травня 2018 09:27

Документи

16 травня 2018 09:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2018 09:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бондаренко Олександр Валерійович
#2904404956
178 773,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 травня 2018 09:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 11:32
Електронний підпис укладений
30 травня 2018 12:39
протокол виправлення помилки.pdf зміни до договору
30 травня 2018 12:35
протокол виправлення помилки.pdf зміни до договору
30 травня 2018 12:25
Електронний підпис укладений
29 травня 2018 11:20
договір укладений
29 травня 2018 08:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У договорі № 33Т /18 ФОП Бондаренко Олександр Валерійович Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2018-04-18-002235-a реактиви Пункт 6 . Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг визначено : 69063, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Проспект Соборний, буд. 70 потрібно читати пункт 6 Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг 69063 , Україна , м. Запоріжжя, пр.Соборний/ вул.Дніпровська/ вул.Олександрівська,буд.70/21/47 2 У договорі № 34Т /18 Товариство з обмеженою відповідальністю « ЮВІС» Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2018-04-18-002235-a реактиви Пункт 6 . Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг визначено : 69063, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Проспект Соборний, буд. 70 потрібно читати пункт 6 Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг 69063 , Україна , м. Запоріжжя, пр.Соборний/ вул.Дніпровська/ вул.Олександрівська,буд.70/21/47
Номер договору про закупівлю: 33Т/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 33Т/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У договорі № 33Т /18 ФОП Бондаренко Олександр Валерійович Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2018-04-18-002235-a реактиви Пункт 6 . Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг визначено : 69063, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Проспект Соборний, буд. 70 потрібно читати пункт 6 Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг 69063 , Україна , м. Запоріжжя, пр.Соборний/ вул.Дніпровська/ вул.Олександрівська,буд.70/21/47
Номер договору про закупівлю: 33Т/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 33Т/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 178 773,40
UAH з ПДВ