Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
гумово-технічні вироби
Очікувана вартість
3 684 599,04 UAH
UA-2018-04-18-001308-c ● 7f8361cb7c34447499b30fa70d4687f5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2018 18:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 травня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 травня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 14 травня 2018 11:22 |
Очікувана вартість: | 3 684 599,04 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 423,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 110500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
гумово-технічні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
112886 шт
Втулка підвісу гальмівного башмака
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2018 15:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2018 15:47 |
1722 ТД ГТВ_нова редакція_03.05.2018.docx | |
03 травня 2018 15:47 |
Зміни до тендеру_1722_03.05.2018.doc | |
18 квітня 2018 18:35 |
Додаток №9.docx |
03 травня 2018 15:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 травня 2018 15:47 |
1722 ТД ГТВ_нова редакція_03.05.2018.docx
|
|||
03 травня 2018 15:47 |
Зміни до тендеру_1722_03.05.2018.doc
|
|||
18 квітня 2018 18:35 |
Додаток №9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-18-001308-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-МАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:38088448
Дата подання: 06 червня 2018 12:00
щодо дискваліфікації ТОВ "Інтер-Магістраль", як учасника в тендері «Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Укрзалізниця» №2367886 «Гумово-технічні вироби».
На нашу адресу 1.06.2018 р. прийшло повідомлення щодо дискваліфікації нашого підприємства, як учасника в тендері «Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Укрзалізниця» №2367886 «Гумово-технічні вироби».
У відповідь на зауваження Тендерного комітету повідомляємо наступне:
1. Щодо п.1.2 Додатку №2 до ТД була надана сканована копія оригіналу Виписки із протоколу №1 загальних зборів учасників від 16.02.2012 р., яка містить вичерпне документальне підтвердження щодо призначення на посаду директора Товариства Кузьменко Лілії Кимівни та її повноважень щодо підпису тендерної пропозиції та укладання договору на закупівлю. Наказ про призначення на посаду директора Кузьменко Л.К. №1 від 16.02.2012 р. додається.
2. Щодо п.1.2.1 Додатку №1до ТД – термін дії Декларації згідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 не передбачено та не є обов’язковим. Наданий приклад форми декларації про відповідність у ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 додається.
3. Щодо п.2.5 Додатку 1 до ТД – надана Довідка у довільній формі за №15 від 30.04.2018 р., яка містить гарантії, що предмет закупівлі не завдаватиме шкоди навколишньому середовищу та передбачатиме заходи щодо захисту довкілля. Додаткових вимог щодо цього питання ТД не містить. Зауваження вважаємо неправомірним. Паспорт безпеки матеріала №01 від 30.04.2013р. додається.
4. Щодо п.3.2.2 Додатку №1 надано Лист виробника №85-12-21/1248 від 24.04.2018 р., в якому зазначено кінцеву дату закінчення робіт – травень 2018 р. Атестат акредитації органу з оцінки відповідності №000001 не є чинним. Просимо вважати дійсним атестат акредитації №00002 – срок дії до 16.01.2020 р. (додається).
У зв’язку з суттєвою різницею нашої цінової пропозиції та пропозиції учасника, визнаного переможцем, а саме – 344618,38 грн., просимо вважати помилки незначними та нашу пропозицію економічно доцільною.
Розгорнути
Згорнути
У відповідь на зауваження Тендерного комітету повідомляємо наступне:
1. Щодо п.1.2 Додатку №2 до ТД була надана сканована копія оригіналу Виписки із протоколу №1 загальних зборів учасників від 16.02.2012 р., яка містить вичерпне документальне підтвердження щодо призначення на посаду директора Товариства Кузьменко Лілії Кимівни та її повноважень щодо підпису тендерної пропозиції та укладання договору на закупівлю. Наказ про призначення на посаду директора Кузьменко Л.К. №1 від 16.02.2012 р. додається.
2. Щодо п.1.2.1 Додатку №1до ТД – термін дії Декларації згідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 не передбачено та не є обов’язковим. Наданий приклад форми декларації про відповідність у ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 додається.
3. Щодо п.2.5 Додатку 1 до ТД – надана Довідка у довільній формі за №15 від 30.04.2018 р., яка містить гарантії, що предмет закупівлі не завдаватиме шкоди навколишньому середовищу та передбачатиме заходи щодо захисту довкілля. Додаткових вимог щодо цього питання ТД не містить. Зауваження вважаємо неправомірним. Паспорт безпеки матеріала №01 від 30.04.2013р. додається.
4. Щодо п.3.2.2 Додатку №1 надано Лист виробника №85-12-21/1248 від 24.04.2018 р., в якому зазначено кінцеву дату закінчення робіт – травень 2018 р. Атестат акредитації органу з оцінки відповідності №000001 не є чинним. Просимо вважати дійсним атестат акредитації №00002 – срок дії до 16.01.2020 р. (додається).
У зв’язку з суттєвою різницею нашої цінової пропозиції та пропозиції учасника, визнаного переможцем, а саме – 344618,38 грн., просимо вважати помилки незначними та нашу пропозицію економічно доцільною.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 червня 2018 17:06
Вважаємо, що ваша пропозиція була відхилена правомірно, відповідно до вимог чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 травня 2018 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-МАГІСТРАЛЬ" |
3 359 487,30
UAH з ПДВ
|
3 318 848,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТК"АЛЬЯНС ГРУП" |
3 681 889,78
UAH з ПДВ
|
3 663 466,78
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦМАШСЕРВІС" |
3 683 244,41
UAH з ПДВ
|
3 664 821,41
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-МАГІСТРАЛЬ" #38088448 |
Відхилено |
3 318 848,40
UAH з ПДВ
|
01 червня 2018 15:17
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТК"АЛЬЯНС ГРУП" #41412418 |
Переможець |
3 663 466,78
UAH з ПДВ
|
01 червня 2018 15:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2019 14:47
|
ЗПВД ЦЗВ-01-01518-01.pdf | укладений |
06 травня 2019 14:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2018 17:37
|
ПЗД №ЦЗВ-01-01518-01 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2018 17:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2018 16:33
|
ПЗД ЦЗВ-01-01518-01 (1).pdf | зміни до договору |
25 червня 2018 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2018 17:09
|
ЦЗВ-01-01518-01.pdf | укладений |
12 червня 2018 17:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5 ч.4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-01-01518-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ЦЗВ-01-01518-01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.п. 5, 8 част.4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-01-01518-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ЦЗВ-01-01518-01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |