ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення: М-06 Київ-Чоп, км 622+256-км 702+546; М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам'янка, км 0+000-км 44+230; Н-10 Стрий-Івано-Франківськ-Чернівці-Мамалига, км 2+575-км 18+330, Львівської області
GBN G.1-218-182:2011, SOU 42.1-37641918-105:2013 (45233142-6 Repair of roads) - Current minor repairs and operational maintenance public roads of national importance M-06 Kyiv - Chop km 622+256 - km 702+546, M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamyanka km 0+000 - km 44+230, N-10 Stryi - Ivano Frankivsk - Chernivtsi - Mamamlyha km 2+575 - km 18+330, Lviv region
Очікувана вартість
146 210 876,40 UAH
UA-2018-04-18-001127-c 0472e5030ab643bca9181aee503df98c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Вебсайт замовника: http://lv.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54
Контактна особа замовника: Манько Михайло Миколайович
380322632033
sadlo-tender@ukr.net
Official name: Motor Road Service in Lviv Oblast
National ID: 25253009
Contact point: Manko Mykhailo Mykolayovych
380322632033
sadlo-tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 квітня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2018 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2018 09:30
Початок аукціону: 11 червня 2018 15:19
Очікувана вартість: 146 210 876,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 731 054,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 18 квітня 2018 16:45
Enquiries until: 11 травня 2018 09:30
Complaints submission until: до 17 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 травня 2018 09:30

Information

Estimated total value: 146 210 876 UAH including VAT
Minimal lowering step: 731 054 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення: М-06 Київ-Чоп, км 622+256-км 702+546; М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам'янка, км 0+000-км 44+230; Н-10 Стрий-Івано-Франківськ-Чернівці-Мамалига, км 2+575-км 18+330, Львівської області
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення: М-06 Київ-Чоп, км 622+256-км 702+546; М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам'янка, км 0+000-км 44+230; Н-10 Стрий-Івано-Франківськ-Чернівці-Мамалига, км 2+575-км 18+330, Львівської області
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, Львів, Володимира Великого, 54, згідно тендерної документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182:2011, SOU 42.1-37641918-105:2013 (45233142-6 Repair of roads) - Current minor repairs and operational maintenance public roads of national importance M-06 Kyiv - Chop km 622+256 - km 702+546, M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamyanka km 0+000 - km 44+230, N-10 Stryi - Ivano Frankivsk - Chernivtsi - Mamamlyha km 2+575 - km 18+330, Lviv region
Розгорнути Згорнути
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 квітня 2018 16:49
Електронний цифровий підпис
18 квітня 2018 16:46
Проект договору.pdf
18 квітня 2018 16:46
ТД М-06, М-12, Н-10.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-25-000008 ● 2704b11ab11848ce812800d7bb531ec0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-25
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-25 10:40:35
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

24.07.2019 № 121

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 24.07.2019 № 121
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-04-18-001127-c 18.04.2018.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-06 16:17:17

Запит про надання пояснень

Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-18-001127-c, яка проводилася Службою автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Згідно із ч. 3 ст. 17 Закону № 922, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається Учасниками закупівлі в довільній формі.
Вищенаведене також підтверджується в роз’ясненні Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 24.04.2017 № 3304-06/13652-06.
Проведеним аналізом встановлено, що Замовник в Додатку 2 тендерної документації не вимагає в учасників подання інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8, 9, частини першої статті 17 Закону № 922.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чому в тендерній документації відсутні вимоги, щодо подання Учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8, 9, частини першої статті 17 Закону № 922?
Відповідно до пункту 3 розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю», Учасник, тендерна пропозиція якого за результатом оцінки (аукціону) визначена найбільш економічно вигідною, протягом двох робочих днів після проведення електронного аукціону/відхилення попередньої найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, надає Замовнику через електронну систему закупівель Договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими (у форматі pdf та у форматі imd), що відображатиме повну вартість послуг згідно предмету закупівлі, приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону та яка сформована згідно з умовами та вимогами Додатку № 8 до тендерної документації.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, у разі:
- ненадання учасником через електронну систему закупівель, у строки передбачені цією тендерною документацію, Договірної ціни з усіма розрахунками, які є її складовими, що відображатиме повну вартість послуг за предметом закупівлі;
- не приведенням учасником Договірної ціни, за предметом закупівлі, до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону;
- невідповідності Договірної ціни учасника, приведеної у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону, вимогам Додатку № 8 до тендерної документації.
Однак, нормами Закону № 922 не передбачено подання учасниками документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій (крім документів переможця по ст. 17).
Так, згідно із частиною 1 статті 25 Закону № 922, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Згідно із абз. 4 частини 5 статті 28 Закону № 922, Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Крім цього, нормами статті 30 Закону № 922, не передбачена підстава відхилення Замовником пропозиції учасника через не надання додаткових документів після проведення аукціону (крім документів переможця на підтвердження статті 17).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Чому Замовником в тендерній документації прописані вимоги, щодо подання учасниками документів після аукціону, що не передбачено (крім документів по ст. 17) Законом № 922?
Відповідно до статті 21 Закону № 922, в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов'язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Водночас, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Чи враховувались Замовником документи, які були подані учасником після закінчення строку подання тендерних пропозицій?
Проведеним аналізом також встановлено, що відповідно до умов пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації, Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, інформацією за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника згідно форми, що встановлена Таблицею № 1.
У відповідь на дану умову, переможцем торгів Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» завантажено довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази від 08.05.2018 № 01з-05/1093, в якій відсутній ряд механізмів, які Учасник планує залучити для виконання робіт згідно підсумкової відомості ресурсів, що є додатком до кошторисного розрахунку.
Зокрема, ДП «Львівський облавтодор» не вказав у довідці про наявність матеріально – технічної бази наступні машини і механізми, які Учасник планує залучити для виконання робіт згідно підсумкової відомості ресурсів, що є додатком до кошторисного розрахунку: агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400А, установка для зварювання ручного дугового (постійного струму), компресори пересувні KAESER Mobilair M31, продуктивність 3,15 м3/хв, розчинонасоси, продуктивність 3 м3/год, ресайклер Wirtgen WR 2500 (варіант 3), бітумозаправники, місткість 4 т, автобітумовоз на базі автомобіля MAN TGA 18.413, місткість 25000 л (варіант 3).
З огляду на вищенаведене, ДП «Львівський облавтодор» не підтверджено наявність обладнання та матеріально – технічної бази, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Відповідно до п. 1, п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Чому не відхилено тендерну пропозицію ДП «Львівський облавтодор», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію та умова тендерної документації, оскільки зазначеним учасником не підтверджено наявність обладнання та матеріально – технічної бази?

Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-09 11:59:06

ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ Західного офісу Держаудитслужби в межах здійснення моніторингу закупівлі за ID UA-2018-04-18-001127-c

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про причини не можливості усунення виявлених порушень: «Порушення зазначене у висновку не вбачається за можливе усунути, оскільки процедура закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення: М-06 Київ-Чоп, км 622+256-км 702+546; М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам'янка, км 0+000-км 44+230; Н-10 Стрий-Івано-Франківськ-Чернівці-Мамалига, км 2+575-км 18+330, Львівської області» проведена, договірні зобов’язання виконуються, а виставлені вимоги суб’єктом контролю не мають механізму для їх усунення»

2019-08-21 15:45:08

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 14 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 31 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Служба автомобільних доріг у Львівській області, 25253009, Україна, Львів, Володимира Великого 54
  2. Інформація про предмет закупівлі: ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення: М-06 Київ-Чоп, км 622+256-км 702+546; М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам'янка, км 0+000-км 44+230; Н-10 Стрий-Івано-Франківськ-Чернівці-Мамалига, км 2+575-км 18+330, Львівської області, 146210876.4UAH, 45233142-6, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 0472e5030ab643bca9181aee503df98c, 2018-04-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 25 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договорів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік з додатками до нього; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 18.04.2018 № 141, протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.06.2018 № 310, тендерна пропозиція Дочірнього підприємства «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України», протокол засідання тендерного комітету від 18.06.2018 № 366, повідомлення про намір укласти договір від 18.06.2018, договір підряду від 06.07.2018 № 60-07/18, додаткова угода від 29.12.2018 № 9, додаткова угода від 25.01.2019 № 10, пояснення Замовника в інформаційно – телекомунікаційній системі «ProZorro». Проведеним аналізом тендерної документації встановлено, що Замовник на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону не вимагає в учасників подання інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8, 9, частини першої статті 17 Закону. Відповідно до пункту 3 розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації, Учасник, тендерна пропозиція якого за результатом оцінки (аукціону) визначена найбільш економічно вигідною, протягом двох робочих днів після проведення електронного аукціону/відхилення попередньої найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, надає Замовнику через електронну систему закупівель Договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими (у форматі pdf та у форматі imd), що відображатиме повну вартість послуг згідно предмету закупівлі, приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону та яка сформована згідно з умовами та вимогами Додатку № 8 до тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, у разі: - ненадання учасником через електронну систему закупівель, у строки передбачені цією тендерною документацію, Договірної ціни з усіма розрахунками, які є її складовими, що відображатиме повну вартість послуг за предметом закупівлі; - не приведенням учасником Договірної ціни, за предметом закупівлі, до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону; - невідповідності Договірної ціни учасника, приведеної у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону, вимогам Додатку № 8 до тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 25 Закону, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Згідно із абзацом четвертим частини 5 статті 28 Закону, Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Крім цього, нормами статті 30 Закону, не передбачена підстава відхилення Замовником пропозиції учасника через не надання додаткових документів після проведення аукціону (крім документів переможця на підтвердження статті 17). Однак, Замовник в тендерній документації на порушення частини першої статті 25 та абзацу четвертого частини 5 статті 28 Закону вимагає від Учасника, тендерна пропозиція якого за результатом оцінки (аукціону) визначена найбільш економічно вигідною, подання через електронну систему закупівель Договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими (у форматі pdf та у форматі imd), що відображатиме повну вартість послуг згідно предмету закупівлі, приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону. Проведеним аналізом також встановлено, що відповідно до умов пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації, Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, інформацією за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника згідно форми, що встановлена Таблицею № 1. У відповідь на дану умову, переможцем торгів Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» завантажено довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази від 08.05.2018 № 01з-05/1093, в якій відсутній ряд механізмів, які Учасник планує залучити для виконання робіт згідно підсумкової відомості ресурсів, що є додатком до кошторисного розрахунку. Зокрема, ДП «Львівський облавтодор» не вказав у довідці про наявність матеріально – технічної бази наступні машини і механізми, які Учасник планує залучити для виконання робіт згідно підсумкової відомості ресурсів, що є додатком до кошторисного розрахунку: агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400А, установка для зварювання ручного дугового (постійного струму), компресори пересувні KAESER Mobilair M31, продуктивність 3,15 м3/хв, розчинонасоси, продуктивність 3 м3/год, ресайклер Wirtgen WR 2500 (варіант 3), бітумозаправники, місткість 4 т, автобітумовоз на базі автомобіля MAN TGA 18.413, місткість 25000 л (варіант 3). З огляду на вищенаведене, ДП «Львівський облавтодор» не підтверджено наявність обладнання та матеріально – технічної бази, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону, Замовником тендерну пропозицію ДП «Львівський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» не відхилено, а укладено договір підряду від 06.07.2018 № 60-07/18., 13 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій, встановлено порушення Замовником пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання порядку подання тендерних пропозицій, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, встановлено порушення норм частини першої статті 25 та абзацу четвертого частини 5 статті 28 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, укладення договору та додаткових угод – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник в тендерній документації на порушення частини першої статті 25 та абзацу четвертого частини 5 статті 28 Закону вимагає від Учасника, тендерна пропозиція якого за результатом оцінки (аукціону) визначена найбільш економічно вигідною, подання через електронну систему закупівель Договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими (у форматі pdf та у форматі imd), що відображатиме повну вартість послуг згідно предмету закупівлі, приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону.)

Електронний цифровий підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 04 червня 2018
UA-2018-04-18-001127-c0472e5030ab643bca9181aee503df98c
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження замовника: 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54
Учасник Документи Рішення
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 червня 2018 17:28
Протокол.PDF
04 червня 2018 17:30
sign.p7s

Публічні документи

13 червня 2018 20:31
sign.p7s
13 червня 2018 20:20
141_М06_КЧ_ОСТАТОЧНЕ.imd
12 червня 2018 22:50
sign.p7s
12 червня 2018 22:48
140_АВК3_2_2.imd
12 червня 2018 22:04
Договірна 1 mg20180612_19390084.pdf
12 червня 2018 22:04
Договірна 3 mg20180612_19504528.pdf
12 червня 2018 22:04
Договірна 2 mg20180612_19462807.pdf
18 травня 2018 11:16
sign.p7s
16 травня 2018 15:38
1 Техніка mg20180515_16323291.pdf
16 травня 2018 15:38
2 Дорсервіс .pdf
16 травня 2018 15:38
8 Накази mg20180324_12163959.pdf
16 травня 2018 15:38
6 Наказ mg20180329_17453591.pdf
16 травня 2018 15:38
10 Досвід mg20180515_16354545.pdf
16 травня 2018 15:38
9 Накази mg20180324_12195224.pdf
16 травня 2018 15:38
12 СТ 17 mg20180515_16372654.pdf
16 травня 2018 15:38
7 Накази mg20180324_12120944.pdf
16 травня 2018 15:38
13 Технічні mg20180515_16375555.pdf
16 травня 2018 15:38
15 Боровець.pdf
16 травня 2018 15:38
16 Інші mg20180515_16400157.pdf
16 травня 2018 15:38
18 ФП mg20180516_15063180.pdf

Документи

04 червня 2018 17:28
Протокол.PDF
04 червня 2018 17:31
sign.p7s

Публічні документи

19 травня 2018 15:54
sign.p7s
19 травня 2018 15:54
sign.p7s
19 травня 2018 15:42
гарантійні листи.pdf
19 травня 2018 15:42
відомості субпіждряд.pdf
19 травня 2018 15:42
Свідоцтво ПДВ.pdf
19 травня 2018 15:42
Ліцензія.PDF
19 травня 2018 15:42
повноваження.pdf
19 травня 2018 15:42
проект договору.pdf
19 травня 2018 15:42
техзавдання.pdf
19 травня 2018 15:42
Ст.17.pdf
19 травня 2018 15:42
зима.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2018 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" 146 168 396,40
UAH з ПДВ
145 437 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран" 146 210 000,00
UAH з ПДВ
145 478 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2018 20:31
sign.p7s
13 червня 2018 20:20
141_М06_КЧ_ОСТАТОЧНЕ.imd
12 червня 2018 22:50
sign.p7s
12 червня 2018 22:48
140_АВК3_2_2.imd
12 червня 2018 22:04
Договірна 1 mg20180612_19390084.pdf
12 червня 2018 22:04
Договірна 3 mg20180612_19504528.pdf
12 червня 2018 22:04
Договірна 2 mg20180612_19462807.pdf
18 травня 2018 11:16
sign.p7s
16 травня 2018 15:38
1 Техніка mg20180515_16323291.pdf
16 травня 2018 15:38
2 Дорсервіс .pdf
16 травня 2018 15:38
8 Накази mg20180324_12163959.pdf
16 травня 2018 15:38
6 Наказ mg20180329_17453591.pdf
16 травня 2018 15:38
10 Досвід mg20180515_16354545.pdf
16 травня 2018 15:38
9 Накази mg20180324_12195224.pdf
16 травня 2018 15:38
12 СТ 17 mg20180515_16372654.pdf
16 травня 2018 15:38
7 Накази mg20180324_12120944.pdf
16 травня 2018 15:38
13 Технічні mg20180515_16375555.pdf
16 травня 2018 15:38
15 Боровець.pdf
16 травня 2018 15:38
16 Інші mg20180515_16400157.pdf
16 травня 2018 15:38
18 ФП mg20180516_15063180.pdf

Публічні документи

19 травня 2018 15:54
sign.p7s
19 травня 2018 15:54
sign.p7s
19 травня 2018 15:42
гарантійні листи.pdf
19 травня 2018 15:42
відомості субпіждряд.pdf
19 травня 2018 15:42
Свідоцтво ПДВ.pdf
19 травня 2018 15:42
Ліцензія.PDF
19 травня 2018 15:42
повноваження.pdf
19 травня 2018 15:42
проект договору.pdf
19 травня 2018 15:42
техзавдання.pdf
19 травня 2018 15:42
Ст.17.pdf
19 травня 2018 15:42
зима.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"
#31978981
Переможець 145 437 340,00
UAH з ПДВ
18 червня 2018 18:51

Документи

18 червня 2018 18:51
sign.p7s
18 червня 2018 18:50
Протокол № 366.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2018 18:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"
#31978981
145 437 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2018 18:51
sign.p7s
18 червня 2018 18:50
Протокол № 366.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 липня 2018 15:04
ДОДАТОК ДО ДОГОВОРУ № 60-07-18 від 06.07.2018р.pdf укладений
06 липня 2018 15:02
ДОГОВІР № 60-07-18 від 06.07.2018р.pdf укладений
06 липня 2018 15:02
sign.p7s укладений
18 вересня 2019 10:52
Повідомлення про припинення договору.pdf укладений
18 вересня 2019 10:50
sign.p7s зміни до договору
25 січня 2019 18:02
ДУ № 10 від 25.01.2019р. до Договору № 60-07-18 від 06.07.2018р.pdf зміни до договору
25 січня 2019 18:01
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2018 15:13
Додаткова угода №9.PDF зміни до договору
29 грудня 2018 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони Договору погоджують продовжити дію даного Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 60-07/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 60-07/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною нормативних документів, що стосуються ціноутворення у поточному дрібному ремонті та експлуатаційному утриманні, привести даний Договір до чинних нормативних документів та актів шляхом перегляду Договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 60-07/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 60-07/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 16 вересня 2019
Сума оплати за договором: 16 492 623,94
UAH (в тому числі ПДВ 2 748 770,66 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку