Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G.1-218-182:2011, SOU 42.1-37641918-105:2013 (45233142-6 Repair of roads) - Current minor repairs and operational maintenance public roads of national importance M-06 Kyiv - Chop km 622+256 - km 702+546, M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamyanka km 0+000 - km 44+230, N-10 Stryi - Ivano Frankivsk - Chernivtsi - Mamamlyha km 2+575 - km 18+330, Lviv region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Вебсайт: | http://lv.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54 |
Контактна особа: |
Манько Михайло Миколайович 380322632033 sadlo-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Lviv Oblast |
National ID: | 25253009 |
Contact point: |
Manko Mykhailo Mykolayovych 380322632033 sadlo-tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2018 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 травня 2018 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 травня 2018 09:30 |
Початок аукціону: | 11 червня 2018 15:19 |
Очікувана вартість: | 146 210 876,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 731 054,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 18 квітня 2018 16:45 |
Enquiries until: | 11 травня 2018 09:30 |
Complaints submission until: | до 17 травня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 травня 2018 09:30 |
Information
Estimated total value: | 146 210 876 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 731 054 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2018 16:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2018 16:46 |
Проект договору.pdf | |
18 квітня 2018 16:46 |
ТД М-06, М-12, Н-10.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-25-000008 ● 2704b11ab11848ce812800d7bb531ec0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2019 10:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.07.2019 № 121
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 24.07.2019 № 121
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-04-18-001127-c 18.04.2018.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-06 16:17:17
Запит про надання пояснень
Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-18-001127-c, яка проводилася Службою автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Згідно із ч. 3 ст. 17 Закону № 922, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається Учасниками закупівлі в довільній формі.
Вищенаведене також підтверджується в роз’ясненні Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 24.04.2017 № 3304-06/13652-06.
Проведеним аналізом встановлено, що Замовник в Додатку 2 тендерної документації не вимагає в учасників подання інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8, 9, частини першої статті 17 Закону № 922.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чому в тендерній документації відсутні вимоги, щодо подання Учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8, 9, частини першої статті 17 Закону № 922?
Відповідно до пункту 3 розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю», Учасник, тендерна пропозиція якого за результатом оцінки (аукціону) визначена найбільш економічно вигідною, протягом двох робочих днів після проведення електронного аукціону/відхилення попередньої найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, надає Замовнику через електронну систему закупівель Договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими (у форматі pdf та у форматі imd), що відображатиме повну вартість послуг згідно предмету закупівлі, приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону та яка сформована згідно з умовами та вимогами Додатку № 8 до тендерної документації.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, у разі:
- ненадання учасником через електронну систему закупівель, у строки передбачені цією тендерною документацію, Договірної ціни з усіма розрахунками, які є її складовими, що відображатиме повну вартість послуг за предметом закупівлі;
- не приведенням учасником Договірної ціни, за предметом закупівлі, до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону;
- невідповідності Договірної ціни учасника, приведеної у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону, вимогам Додатку № 8 до тендерної документації.
Однак, нормами Закону № 922 не передбачено подання учасниками документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій (крім документів переможця по ст. 17).
Так, згідно із частиною 1 статті 25 Закону № 922, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Згідно із абз. 4 частини 5 статті 28 Закону № 922, Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Крім цього, нормами статті 30 Закону № 922, не передбачена підстава відхилення Замовником пропозиції учасника через не надання додаткових документів після проведення аукціону (крім документів переможця на підтвердження статті 17).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Чому Замовником в тендерній документації прописані вимоги, щодо подання учасниками документів після аукціону, що не передбачено (крім документів по ст. 17) Законом № 922?
Відповідно до статті 21 Закону № 922, в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов'язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Водночас, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Чи враховувались Замовником документи, які були подані учасником після закінчення строку подання тендерних пропозицій?
Проведеним аналізом також встановлено, що відповідно до умов пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації, Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, інформацією за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника згідно форми, що встановлена Таблицею № 1.
У відповідь на дану умову, переможцем торгів Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» завантажено довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази від 08.05.2018 № 01з-05/1093, в якій відсутній ряд механізмів, які Учасник планує залучити для виконання робіт згідно підсумкової відомості ресурсів, що є додатком до кошторисного розрахунку.
Зокрема, ДП «Львівський облавтодор» не вказав у довідці про наявність матеріально – технічної бази наступні машини і механізми, які Учасник планує залучити для виконання робіт згідно підсумкової відомості ресурсів, що є додатком до кошторисного розрахунку: агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400А, установка для зварювання ручного дугового (постійного струму), компресори пересувні KAESER Mobilair M31, продуктивність 3,15 м3/хв, розчинонасоси, продуктивність 3 м3/год, ресайклер Wirtgen WR 2500 (варіант 3), бітумозаправники, місткість 4 т, автобітумовоз на базі автомобіля MAN TGA 18.413, місткість 25000 л (варіант 3).
З огляду на вищенаведене, ДП «Львівський облавтодор» не підтверджено наявність обладнання та матеріально – технічної бази, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Відповідно до п. 1, п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Чому не відхилено тендерну пропозицію ДП «Львівський облавтодор», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію та умова тендерної документації, оскільки зазначеним учасником не підтверджено наявність обладнання та матеріально – технічної бази?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-09 11:59:06
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ Західного офісу Держаудитслужби в межах здійснення моніторингу закупівлі за ID UA-2018-04-18-001127-c
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про причини не можливості усунення виявлених порушень: «Порушення зазначене у висновку не вбачається за можливе усунути, оскільки процедура закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення: М-06 Київ-Чоп, км 622+256-км 702+546; М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам'янка, км 0+000-км 44+230; Н-10 Стрий-Івано-Франківськ-Чернівці-Мамалига, км 2+575-км 18+330, Львівської області» проведена, договірні зобов’язання виконуються, а виставлені вимоги суб’єктом контролю не мають механізму для їх усунення»
2019-08-21 15:45:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник в тендерній документації на порушення частини першої статті 25 та абзацу четвертого частини 5 статті 28 Закону вимагає від Учасника, тендерна пропозиція якого за результатом оцінки (аукціону) визначена найбільш економічно вигідною, подання через електронну систему закупівель Договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими (у форматі pdf та у форматі imd), що відображатиме повну вартість послуг згідно предмету закупівлі, приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону.)
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-11-08-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.11.2019 Львів № 192
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до частини 11 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 08.11.2019 по 21.11.2019 перевірку закупівель UA-2018-04-11-001599-c, UA-2018-04-18-001127-c, UA-2018-04-23-001504-b, UA-2018-05-04-001616-b, UA-2018-09-06-001473-b, UA-2018-04-18-000728-c, UA-2018-04-23-001494-b, UA-2018-07-18-000314-a, UA-2018-10-06-000042-c, UA-2018-04-23-001496-b, UA-2018-04-23-001497-b, UA-2018-04-23-001498-b, UA-2018-04-23-001493-b, UA-2018-06-14-002982-a, UA-2018-09-28-001035-a та UA-2019-05-20-001076-b здійснених Службою автомобільних доріг у Львівській області.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ВИННИЦЬКОГО.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Роман КРОЛЯК
2019-11-08 13:42:50
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2018 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" |
146 168 396,40
UAH з ПДВ
|
145 437 340,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран" |
146 210 000,00
UAH з ПДВ
|
145 478 940,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" #31978981 |
Переможець |
145 437 340,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2018 18:51
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 18 червня 2018 18:51
Учасник | Пропозиція | Документи |
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" #31978981 |
145 437 340,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2019 10:52
|
Повідомлення про припинення договору.pdf | укладений |
18 вересня 2019 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2019 18:02
|
ДУ № 10 від 25.01.2019р. до Договору № 60-07-18 від 06.07.2018р.pdf | зміни до договору |
25 січня 2019 18:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 15:13
|
Додаткова угода №9.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2018 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2018 15:04
|
ДОДАТОК ДО ДОГОВОРУ № 60-07-18 від 06.07.2018р.pdf | укладений |
06 липня 2018 15:02
|
ДОГОВІР № 60-07-18 від 06.07.2018р.pdf | укладений |
06 липня 2018 15:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони Договору погоджують продовжити дію даного Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 60-07/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 60-07/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зміною нормативних документів, що стосуються ціноутворення у поточному дрібному ремонті та експлуатаційному утриманні, привести даний Договір до чинних нормативних документів та актів шляхом перегляду Договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | 60-07/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 60-07/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 16 вересня 2019 |
Сума оплати за договором: |
16 492 623,94
UAH (в тому числі ПДВ 2 748 770,66 UAH)
|