Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ фракція 13-100) або еквівалент
Очікувана вартість
346 500,00 UAH
UA-2018-04-18-000946-c ● 3ba4e3928ba24ee192543a248bf0219b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | відділ культури Уманської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02231465 |
Місцезнаходження: | 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Європейська, 1 |
Контактна особа: |
Хмелевська Гульсіна Мухтасипівна 380971368402 vidkult@mail.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2018 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 07 травня 2018 13:31 |
Очікувана вартість: | 346 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 465,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
77 тони
ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ фракція 13-100) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20300, Україна, Черкаська область, Умань, Європейська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2018 14:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2018 14:28 |
Зміни до ТД.docx | |
26 квітня 2018 14:16 |
ТД від 26.04.2018 р..docx | |
18 квітня 2018 16:07 |
Проект договору.docx | |
18 квітня 2018 16:07 |
ТД культура- 2018 р..docx |
26 квітня 2018 14:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
26 квітня 2018 14:28 |
Зміни до ТД.docx
|
|||||||||
26 квітня 2018 14:16 |
ТД від 26.04.2018 р..docx
|
|||||||||
18 квітня 2018 16:07 |
Проект договору.docx
|
|||||||||
18 квітня 2018 16:07 |
ТД культура- 2018 р..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення щодо кваліфікаційних вимог до учасників
Дата подання: 24 квітня 2018 19:44
Дата відповіді: 26 квітня 2018 12:59
Доброго дня. В Додатку 2 ТД зазначена вимогаґ. що учасники закупівлі мають надатикопію діючого договору на перевезення вантажів з підприємством залічничного транспорту, що уповноважене на перевезення вантажів залізницею.На нашу думку, ця вимога є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників, які перевозять вантажі автомобільним або іншими видами транспорту. Просимо внести змінм до ТД.Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше зауваження задовольняється, в ТД будуть внесені зміни
Питання щодо дискримінаційних вимог тендеру
Дата подання: 25 квітня 2018 10:42
Дата відповіді: 26 квітня 2018 12:58
Доброго дня! Відповідно до вимог Вашої тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі: - Учасники зобов’язані також надати листи-дозволи (гарантійні листи) від суб’єкта господарювання, що є виробником товару, котрі засвідчують легальність використання таких сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі за даними торгами учасником закупівлі або постачальником учасника закупівлі від імені юридичної особи, якій такий сертифікат видано (з посиланням на ідентифікатор закупівлі та назву Замовника закупівлі); Прописуючи дані вимоги Замовник суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», і веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників: - Учасників, які закуповують вугілля не у безпосереднього виробника. - Учасників, які закуповують вугілля у покупця, який також його закуповує не у безпосереднього виробника. Так, як виробник не знає про їх існування і не може надати даний гарантійний лист суб’єктам, які не проводять з ним господарську діяльність. У процедурі закупівлі безпосередньо участь бере учасник і він несе повну відповідальність за якість вугілля, що пропонується, а не безпосередній виробник який участі у процедурі не бере і не має прямої зацікавленості перед замовником. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» прямо передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи викладене вважаємо, що вищенаведені вимоги Замовника порушують ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 та ч 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаємо у відповідність тендерну документацію та внести до неї відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше зауваження задовольняється, в ТД будуть внесені зміни
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-18-000946-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОВІРА", Код ЄДРПОУ:24414864
Вимога
Доброго дня! Відповідно до вимог Вашої тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі:
- Учасники зобов’язані також надати листи-дозволи (гарантійні листи) від суб’єкта господарювання, що є виробником товару, котрі засвідчують легальність використання таких сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі за даними торгами учасником закупівлі або постачальником учасника закупівлі від імені юридичної особи, якій такий сертифікат видано (з посиланням на ідентифікатор закупівлі та назву Замовника закупівлі);
Прописуючи дані вимоги Замовник суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», і веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників:
- Учасників, які закуповують вугілля не у безпосереднього виробника.
- Учасників, які закуповують вугілля у покупця, який також його закуповує не у безпосереднього виробника.
Так, як виробник не знає про їх існування і не може надати даний гарантійний лист суб’єктам, які не проводять з ним господарську діяльність.
У процедурі закупівлі безпосередньо участь бере учасник і він несе повну відповідальність за якість вугілля, що пропонується, а не безпосередній виробник який участі у процедурі не бере і не має прямої зацікавленості перед замовником.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» прямо передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи викладене вважаємо, що вищенаведені вимоги Замовника порушують ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 та ч 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаємо у відповідність тендерну документацію та внести до неї відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
- Учасники зобов’язані також надати листи-дозволи (гарантійні листи) від суб’єкта господарювання, що є виробником товару, котрі засвідчують легальність використання таких сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі за даними торгами учасником закупівлі або постачальником учасника закупівлі від імені юридичної особи, якій такий сертифікат видано (з посиланням на ідентифікатор закупівлі та назву Замовника закупівлі);
Прописуючи дані вимоги Замовник суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», і веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників:
- Учасників, які закуповують вугілля не у безпосереднього виробника.
- Учасників, які закуповують вугілля у покупця, який також його закуповує не у безпосереднього виробника.
Так, як виробник не знає про їх існування і не може надати даний гарантійний лист суб’єктам, які не проводять з ним господарську діяльність.
У процедурі закупівлі безпосередньо участь бере учасник і він несе повну відповідальність за якість вугілля, що пропонується, а не безпосередній виробник який участі у процедурі не бере і не має прямої зацікавленості перед замовником.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» прямо передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи викладене вважаємо, що вищенаведені вимоги Замовника порушують ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 та ч 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаємо у відповідність тендерну документацію та внести до неї відповідні зміни.
Скасована
Дата: 25 квітня 2018 10:46
Причина: Питання
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2018 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП сев-сервіс 2000 |
210 980,00
UAH з ПДВ
|
210 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Оніксістем" |
264 418,00
UAH з ПДВ
|
250 173,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОВІРА" |
292 600,00
UAH з ПДВ
|
250 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" |
302 610,00
UAH з ПДВ
|
302 610,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ" |
346 500,00
UAH з ПДВ
|
346 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП сев-сервіс 2000 #31078365 |
Переможець |
210 980,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2018 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2018 14:39
|
Лист № 507 від 30.07.2018р..pdf | укладений |
31 липня 2018 14:35
|
Додаткова угода №2 від 31.07.2018р..pdf | укладений |
31 липня 2018 14:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2018 15:39
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
09 липня 2018 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2018 11:59
|
Договір 107.pdf | укладений |
23 травня 2018 09:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 4 частини 4 статті 36 Закону України « Про публічні закупівлі» внести зміни до договору №107 від 23.05.2018 року, а саме: 1. Пункт 5.1 Розділу 5 «Поставка товару» викласти в наступній редакції: « 5.1 Строк поставки товарів - до 31.07.2018 року. |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 травня 2018 — 31 грудня 2018 |
Сума оплати за договором: |
210 980,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Підвищення закупівельних цін на вугілля, підвищення оплати за перевезення вантажів та плати за користування вагонами. |