Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ фракція 13-100) або еквівалент
Очікувана вартість
346 500,00 UAH
UA-2018-04-18-000946-c 3ba4e3928ba24ee192543a248bf0219b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хмелевська Гульсіна Мухтасипівна

380971368402 vidkult@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відділ культури Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02231465
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Європейська, 1
Контактна особа: Хмелевська Гульсіна Мухтасипівна
380971368402
vidkult@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2018 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2018 00:00
Початок аукціону: 07 травня 2018 13:31
Очікувана вартість: 346 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 465,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
77 тони
ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ фракція 13-100) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Умань, Європейська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2018 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2018 14:28
Зміни до ТД.docx
26 квітня 2018 14:16
ТД від 26.04.2018 р..docx
18 квітня 2018 16:07
Проект договору.docx
18 квітня 2018 16:07
ТД культура- 2018 р..docx
26 квітня 2018 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2018 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2018 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2018 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2018 14:28
Зміни до ТД.docx
26 квітня 2018 14:16
ТД від 26.04.2018 р..docx
18 квітня 2018 16:07
Проект договору.docx
18 квітня 2018 16:07
ТД культура- 2018 р..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення щодо кваліфікаційних вимог до учасників
Дата подання: 24 квітня 2018 19:44
Дата відповіді: 26 квітня 2018 12:59
Доброго дня. В Додатку 2 ТД зазначена вимогаґ. що учасники закупівлі мають надатикопію діючого договору на перевезення вантажів з підприємством залічничного транспорту, що уповноважене на перевезення вантажів залізницею.На нашу думку, ця вимога є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників, які перевозять вантажі автомобільним або іншими видами транспорту. Просимо внести змінм до ТД.Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше зауваження задовольняється, в ТД будуть внесені зміни
Питання щодо дискримінаційних вимог тендеру
Дата подання: 25 квітня 2018 10:42
Дата відповіді: 26 квітня 2018 12:58
Доброго дня! Відповідно до вимог Вашої тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі: - Учасники зобов’язані також надати листи-дозволи (гарантійні листи) від суб’єкта господарювання, що є виробником товару, котрі засвідчують легальність використання таких сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі за даними торгами учасником закупівлі або постачальником учасника закупівлі від імені юридичної особи, якій такий сертифікат видано (з посиланням на ідентифікатор закупівлі та назву Замовника закупівлі); Прописуючи дані вимоги Замовник суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», і веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників: - Учасників, які закуповують вугілля не у безпосереднього виробника. - Учасників, які закуповують вугілля у покупця, який також його закуповує не у безпосереднього виробника. Так, як виробник не знає про їх існування і не може надати даний гарантійний лист суб’єктам, які не проводять з ним господарську діяльність. У процедурі закупівлі безпосередньо участь бере учасник і він несе повну відповідальність за якість вугілля, що пропонується, а не безпосередній виробник який участі у процедурі не бере і не має прямої зацікавленості перед замовником. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» прямо передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи викладене вважаємо, що вищенаведені вимоги Замовника порушують ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 та ч 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаємо у відповідність тендерну документацію та внести до неї відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше зауваження задовольняється, в ТД будуть внесені зміни

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-18-000946-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОВІРА", Код ЄДРПОУ:24414864
Вимога
Доброго дня! Відповідно до вимог Вашої тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі:

- Учасники зобов’язані також надати листи-дозволи (гарантійні листи) від суб’єкта господарювання, що є виробником товару, котрі засвідчують легальність використання таких сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі за даними торгами учасником закупівлі або постачальником учасника закупівлі від імені юридичної особи, якій такий сертифікат видано (з посиланням на ідентифікатор закупівлі та назву Замовника закупівлі);

Прописуючи дані вимоги Замовник суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», і веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників:

- Учасників, які закуповують вугілля не у безпосереднього виробника.

- Учасників, які закуповують вугілля у покупця, який також його закуповує не у безпосереднього виробника.

Так, як виробник не знає про їх існування і не може надати даний гарантійний лист суб’єктам, які не проводять з ним господарську діяльність.

У процедурі закупівлі безпосередньо участь бере учасник і він несе повну відповідальність за якість вугілля, що пропонується, а не безпосередній виробник який участі у процедурі не бере і не має прямої зацікавленості перед замовником.

Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» прямо передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи викладене вважаємо, що вищенаведені вимоги Замовника порушують ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 та ч 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаємо у відповідність тендерну документацію та внести до неї відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 25 квітня 2018 10:46
Причина: Питання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2018 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП сев-сервіс 2000 210 980,00
UAH з ПДВ
210 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Оніксістем" 264 418,00
UAH з ПДВ
250 173,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОВІРА" 292 600,00
UAH з ПДВ
250 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" 302 610,00
UAH з ПДВ
302 610,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ" 346 500,00
UAH з ПДВ
346 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2018 13:35
Електронний підпис
18 травня 2018 13:34
Тендерна пропозиція.pdf
15 травня 2018 12:50
Електронний підпис
15 травня 2018 12:47
Довідки Умань.pdf
06 травня 2018 14:05
Електронний підпис
06 травня 2018 14:01
ДГ-13-100-PDF.pdf
06 травня 2018 14:01
трудові книжки.pdf
06 травня 2018 14:01
тп.pdf
06 травня 2018 14:01
статут.pdf
06 травня 2018 14:01
Проект договору.pdf
06 травня 2018 14:01
посвідчення дг 13-100.pdf
06 травня 2018 14:01
паспорт іпн.pdf
06 травня 2018 14:01
мтб.pdf
06 травня 2018 14:01
Мтб довідка.pdf
06 травня 2018 14:01
єдрпоу.pdf
06 травня 2018 14:01
ДОГОВІР Корсунь 218.pdf
06 травня 2018 14:01
договір 105 фабрика.pdf
06 травня 2018 14:01
Договір 3-18.pdf
06 травня 2018 14:01
відгук 218.pdf
06 травня 2018 14:01
відгук 3-18.pdf
06 травня 2018 14:01
витяг пдв.pdf

Публічні документи

05 травня 2018 14:43
Електронний підпис
05 травня 2018 14:42
проект договору.pdf
05 травня 2018 14:42
паспорт Бабій В.А..pdf
05 травня 2018 14:42
наявність обладнання.pdf
05 травня 2018 14:42
копія сертифікату.pdf
05 травня 2018 14:42
калькуляція.pdf
05 травня 2018 14:41
відсутність ліцензії.pdf
05 травня 2018 14:41
відомості з ЄДРПОУ.pdf
05 травня 2018 14:41
вимоги п4 ч1 ст17.pdf
05 травня 2018 14:41
вимоги п10 ч1 ст17.pdf

Публічні документи

06 травня 2018 11:17
Електронний підпис
06 травня 2018 11:08
Працівники (документи).PDF
06 травня 2018 11:08
Стаття 17.PDF
06 травня 2018 11:08
Сертифікат ГТЯХ.PDF
06 травня 2018 11:08
Якість 2.PDF
06 травня 2018 11:08
Якість 1.PDF
06 травня 2018 11:08
Свідоцтва ТЗ.PDF
06 травня 2018 11:08
КопіяСтатуту.pdf
06 травня 2018 11:08
Договір із залізницею.PDF
06 травня 2018 11:08
Розрахунок вартості.PDF
06 травня 2018 11:08
Про санкції.PDF
06 травня 2018 11:08
Копія паспорту та коду.PDF
06 травня 2018 11:08
Про захист довкілля.PDF
06 травня 2018 11:08
Повірка ваг.PDF
06 травня 2018 11:08
Письмова згода.PDF
06 травня 2018 11:08
Лист погодження.PDF
06 травня 2018 11:08
копія Виписка з ЄДР.pdf
06 травня 2018 11:08
Інформація про товар.PDF
06 травня 2018 11:08
Інформація про особу.PDF
06 травня 2018 11:08
Інформація.PDF
06 травня 2018 11:08
Витяг з ЄДР.PDF
06 травня 2018 11:08
Довідка щодо ПДВ.PDF
06 травня 2018 11:08
Довідка.PDF
06 травня 2018 11:08
Гарантійний лист _04.PDF
06 травня 2018 11:08
Гарантійний лист _03.PDF
06 травня 2018 11:08
Гарант. лист.PDF
06 травня 2018 11:08
Гарантійний лист _02.PDF
06 травня 2018 11:08
Виписка.pdf
06 травня 2018 11:08
Гарантійний лист _01.PDF
06 травня 2018 11:08
Відгук Культура.PDF

Публічні документи

05 травня 2018 12:30
Електронний підпис
05 травня 2018 12:27
Видаткові_купянськ 2016.pdf
05 травня 2018 12:27
відгук_тес_близнюки_2017.pdf
05 травня 2018 12:27
устав_полн.pdf
05 травня 2018 12:27
технічна частина.pdf
05 травня 2018 12:27
повірка ваги_2018.pdf
05 травня 2018 12:27
паспорт.pdf
05 травня 2018 12:27
наказ №1 _оригінал.pdf
05 травня 2018 12:27
код (1).pdf
05 травня 2018 12:27
ДГ 13-100_завер.тес.pdf
05 травня 2018 12:27
відомості ТЕС.pdf
05 травня 2018 12:27
виписка ТЕС_завер.pdf
05 травня 2018 12:27
Витяг ПДВ_завір.копія.pdf
05 травня 2018 12:27
Scan протокол ТЭС.pdf
05 травня 2018 12:27
Витяг ПДВ ТЕС_07.06.2017.pdf
05 травня 2018 12:27
ВИТЯГ ЄДРПОУ_оригінал.pdf
05 травня 2018 12:27
Scan наказ №1 ТЭС.pdf

Публічні документи

06 травня 2018 10:55
Електронний підпис
06 травня 2018 10:27
форма 1дф за 4 квартал.pdf
06 травня 2018 10:27
тп.pdf
06 травня 2018 10:27
техогляд техпаспорт.pdf
06 травня 2018 10:27
Специфікація склад.pdf
06 травня 2018 10:27
Проект договору.pdf
06 травня 2018 10:27
посвідчення дг 13-100.pdf
06 травня 2018 10:27
Наказ Балинець.pdf
06 травня 2018 10:27
Договiр склад.pdf
06 травня 2018 10:27
договір музиченко.pdf
06 травня 2018 10:27
вiдомостi.jpg
06 травня 2018 10:27
Вiдгуки_1-1.pdf
06 травня 2018 10:27
41. Паспорт IПН.pdf
06 травня 2018 10:27
3. Копiя ПДВ копiя.pdf
06 травня 2018 10:27
15.4. Договiр зважування.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП сев-сервіс 2000

ТОВ "Оніксістем"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОВІРА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП сев-сервіс 2000
#31078365
Переможець 210 980,00
UAH з ПДВ
11 травня 2018 15:06

Документи

11 травня 2018 14:53
Електронний підпис
11 травня 2018 14:37
ПРОТОКОЛ 34.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2018 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП сев-сервіс 2000
#31078365
210 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2018 14:53
Електронний підпис
11 травня 2018 14:37
ПРОТОКОЛ 34.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 липня 2018 14:39
Лист № 507 від 30.07.2018р..pdf укладений
31 липня 2018 14:35
Додаткова угода №2 від 31.07.2018р..pdf укладений
31 липня 2018 14:13
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2018 15:39
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
09 липня 2018 15:36
Електронний підпис укладений
23 травня 2018 11:59
Договір 107.pdf укладений
23 травня 2018 09:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4 частини 4 статті 36 Закону України « Про публічні закупівлі» внести зміни до договору №107 від 23.05.2018 року, а саме: 1. Пункт 5.1 Розділу 5 «Поставка товару» викласти в наступній редакції: « 5.1 Строк поставки товарів - до 31.07.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 210 980,00
UAH
Причини розірвання договору: Підвищення закупівельних цін на вугілля, підвищення оплати за перевезення вантажів та плати за користування вагонами.