Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво міні футбольного поля та двох баскетбольних майданчиків з тенісними кортами на території СКЦ "Плоскирів" по вул. Курчатова, 90 в м. Хмельницькому. І черга– Будівництво двох баскетбольних майданчиків з тенісними кортами
Очікувана вартість
2 390 000,00 UAH
UA-2018-04-18-000849-c 7045f2ff711f4f64acfa3efd33c1aa3c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Головатюк Василь Сергійович

380382552347 ploskirov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спортивно-культурний центр "Плоскирів"
Код ЄДРПОУ: 21349089
Місцезнаходження: 29025, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Курчатова, 90
Контактна особа: Головатюк Василь Сергійович
380382552347
ploskirov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2018 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2018 11:00
Початок аукціону: 10 травня 2018 13:38
Очікувана вартість: 2 390 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,84%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво міні футбольного поля та двох баскетбольних майданчиків з тенісними кортами на території СКЦ "Плоскирів" по вул. Курчатова, 90 в м. Хмельницькому. І черга– Будівництво двох баскетбольних майданчиків з тенісними кортами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Курчатова, 90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 квітня 2018 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2018 15:45
1.3 Додаток 3 .doc
18 квітня 2018 15:45
1.2 Додаток 2 .doc
18 квітня 2018 15:45
1.4 Додаток 4 .doc
18 квітня 2018 15:45
1.5 Додаток 5 .doc
18 квітня 2018 15:45
1.1 Додаток 1 .doc
18 квітня 2018 15:45
ТД.doc
18 квітня 2018 15:44
re2re212.zip
18 квітня 2018 15:44
ТД_Титул.jpg
18 квітня 2018 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2018 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2018 15:45
1.3 Додаток 3 .doc
18 квітня 2018 15:45
1.2 Додаток 2 .doc
18 квітня 2018 15:45
1.4 Додаток 4 .doc
18 квітня 2018 15:45
1.5 Додаток 5 .doc
18 квітня 2018 15:45
1.1 Додаток 1 .doc
18 квітня 2018 15:45
ТД.doc
18 квітня 2018 15:44
re2re212.zip
18 квітня 2018 15:44
ТД_Титул.jpg

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-18-000849-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЮКС", Код ЄДРПОУ:38970600
Дата подання: 14 травня 2018 15:42
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ЩОДО РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2018-04-18-000849-c Спортивно-культурним центром «Плоскирів» (далі – Замовник) проводиться закупівля робіт «Будівництво міні футбольного поля та двох баскетбольних майданчиків з тенісними кортами на території СКЦ «Плоскирів» по вул. Курчатова, 90 у м. Хмельницькому. І черга – Будівництво двох баскетбольних майданчиків з тенісними кортами» (код ДК 021:2015-45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»).
Згідно з реєстром тендерних пропозицій, участь в даних торгах беруть Приватне підприємство «Поділюкс» та Приватне підприємство «Спорт – Прогрес».
Замовником, відповідно до вимог ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», проведено розгляд тендерної пропозиції ПП «Поділюкс» та ПП «Спорт-Прогрес» на відповідність вимогам тендерної документації.
За результатами розгляду пропозицій, Замовником прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ПП «Поділюкс» та визначити переможцем процедури відкритих торгів ПП «Спорт-Прогрес» та оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю із ПП «Спорт-Прогрес» (підтверджується протоколом № 3 розгляду тендерних пропозицій від 11.05.2018р.).
Приватне підприємство «Поділюкс» не погоджується із прийнятим рішенням та вважає його незаконним та таким, що порушує наші права та законні інтереси, з наступних підстав:
Рішення Замовника не відповідає чинному законодавству України, що призводить до порушення наших прав та законних інтересів.
Зокрема, тендерна пропозиція Приватного підприємства «Спорт – Прогрес» не відповідає вимогам тендерної документації, але всупереч вимогам ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не відхилив її.
Так, відповідно до п. 3.1.1 розділу ІІІ тендерної документації, у складі тендерної пропозиції, подається довідка у довільній формі щодо строку дії тендерної пропозиції.
Приватним підприємством «Спорт-Прогрес» не подано довідку у довільні формі щодо строку дії тендерної пропозиції. Замість неї подано «Гарантійний лист» без дати видачі, вихідного номеру, без зазначення назви тендеру (торгів) для яких він видається, не зазначено у ньому також і строк з якого необхідно вести відлік дії тендерної пропозиції, не зазначено, якому тендерному комітету цей лист адресований.

Відповідно до вимог п. 3.5.2 розділу ІІІ тендерної документації, учасники мають надати інформаційну довідку про наявність обладнання, машин і механізмів для виконання робіт.
ПП «Спорт-Прогрес» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не містить дату видачі, реєстраційного номеру, в довідці не зазначено кому вона адресована та до яких закупівель (відкритих торгів) відноситься. Крім того з довідки не можливо встановити на яку дату наявне, вказане в ній обладнання, машини і механізми. Чи є вона дійсною станом на момент її розгляду.
Отже, вказана довідка не відповідає вимогам, які ставляться до документів та вимогам тендерної документації.
Аналогічно, подана ПП «Спорт-прогрес» довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації не містить дату видачі, реєстраційного номеру, не зазначено якому тендерному комітету вона адресована та до яких закупівель відноситься. З неї не можливо встановити, на яку дату наявні вказані працівники у штаті підприємства та чи наявні вони станом на момент розгляду тендерної пропозиції.
Крім того, Довідка про наявність аналогічних договорів подана без дати видачі, вихідного номеру, без зазначення назви тендеру (торгів) для яких він видається, а замість листа – відгука Замовника, надана «Характеристика ПП «Спорт –Прогрес», що також не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до п.п. 3.5.7. розділу ІІІ Тендерної документації, для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику необхідно надати наступні документи: Гарантійний лист, про відсутність підстав для відмови передбачених у ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Наданий Приватним Підприємством «Спорт-Прогрес» гарантійний лист, не містить дату видачі, реєстраційного номеру, в ньому не зазначено якому тендерному комітету (Замовнику) він адресований та до яких закупівель відноситься. З листа не можливо встановити, на яку дату відсутні підстави для відмови передбачені у ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», отже вказаний гарантійний лист не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам, які ставляться до документів.

Відповідно до п.п. 3.5.7 тендерної документації, у разі закупівлі робіт або послуг учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника.
Такої довідки про субпідрядні організації, яких Учасник планує залучити для виконання робіт, за формою додатка № 4 ПП «Спорт-Прогрес» не подало. Замість довідки подано гарантійний лист, з якого не вбачається: дата його видачі, якому тендерному комітету він адресований, по якому тендеру він виданий та чи відносить він до даних закупівель.

Гарантійний лист ПП «Спорт-Прогрес» про те, що роботи будуть виконуватися із матеріалів, що передбачені в технічному завданні без дати видачі, вихідного номеру, без зазначення назви тендеру (торгів) для яких він видається, не зазначено, якому тендерному комітету цей лист адресований.
Лист згода ПП «Спорт-Прогрес» щодо дозволу на обробку персональних даних не містить дату видачі, реєстраційного номеру, не зазначено якому тендерному комітету він адресований та до яких закупівель відноситься. З нього не вбачається, кому надано згоду на обробку персональних даних.
Відповідно до Національного Стандарту України: Державна уніфікована система документації. Уніфікована Система Організаційно-Розпорядчої Документації. Вимоги до оформлювання документів. ДСТУ 4163-2003, документ має містити певні обов’язкові реквізити, в тому числі й дату (реквізит № 11).
Відповідно до п. 4.4 стандарту, документи, що їх складають в організації, повинні мати такі обов'язкові реквізити:
… дата документа.
Відсутність дати документа, робить неможливим з’ясування його чинності, строку дії тощо на момент розгляду, отже робить його недійсним.
Крім того, в складі тендерної пропозиції відсутня копія Статуту ПП «Спорт-Прогрес», як того вимагає п.п. 3.5.7. Тендерної документації. Також, відсутній висновок СЕС щодо крихти гумової EPDM, поліуретанового клею.
ПП «Спорт-Прогрес» повідомляє, що дозвіл на виконання небезпечних робіт оформлюється, але жодних підтверджуючих документів не надав.
Кошторис, наданий ПП «Спорт-Прогрес» не відповідає технічному завданню, зокрема в кошторисі вказана «Сітка ПВХ», а у технічному завданні вказана «Сiтка-рябиця оцинкована ПВХ 50х50х3,5»..
Відсутній ЕЦП (електронний цифровий підпис) тендерної пропозиції ПП «Спорт-прогрес».
В технічному завданні вказано «Баскетбольна стійка з щитом, кільцем і сіткою LIFETIME MAMMOTH IN-GROUND BASKETBALL HOOP (72-INCH TEMPERED GLASS) або еквівалент», яке не сертифіковане в Україні на дату проведення конкурсних торгів, та не має сертифікованих в Україні аналогів (еквівалентів) за технічними вимогами замовника.
В пропозиції яку надало ПП «Спорт-Прогрес», вказано «Баскетбольна стійка з щитом,
кільцем і сіткою LIFETIME MAMMOTH IN-GROUND BASKETBALL HOOP (72-INCH TEMPERED GLASS), виробник «LIFETIME», США, яке не є сертифікованим в Україні.
Також в кошторисі, наданим ПП «Спорт-Прогрес» ціна на «Баскетбольна стійка з щитом, кільцем і сіткою» в кількості 4 шт. не відповідає рівню ринкових цін, зокрема в
кошторисі вказана ціна 13500,00 грн.(без ПДВ)/шт., а у офіційних дилерів в Україні фірми-виробника «LIFETIME», США - ціна 94993,00 грн./шт.
Відповідно до п.п. 3.6.5 Тендерної документації, учасник тендерна пропозиція якого за результатами електронного аукціону є наступною за найбільш економічно вигідною та переходить в статус «На розгляді», повинен упродовж двох робочих днів надати документи вказані у п. 3.6.4.
Тендерний комітет, не дочекавшись вказаних документів, визнав ПП «Спорт-Прогрес» переможцем.
Це свідчить про порушення Замовником принципів здійснення закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема порушено принципи: добросовісної конкуренції серед учасників та принцип об'єктивної й неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «Спорт-Прогрес» не відповідає умовам тендерної документації, а тому Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію ПП «Спорт-Прогрес» на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».

На підставі наведеного, керуючись ст. 1, 3, ч. 3 ст. 8, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти Заперечення до розгляду.
2. Скасувати протокольне рішення № 3 від 11травня 2018 року про визначення переможця процедури відкритих торгів «Будівництво міні футбольного поля та двох баскетбольних майданчиків з тенісними кортами на території СКЦ «Плоскирів» по вул. Курчатова, 90 у м. Хмельницькому. І черга – Будівництво двох баскетбольних майданчиків з тенісними кортами» (код ДК 021:2015-45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»).
3. Завершити процедуру закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».

В іншому випадку ми будемо змушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України з приводу незаконого визнання переможця торгів.




Директор
ПП «Поділюкс» П.Р. Щербіюк.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2018 14:20
Згідно оголошення UA-2018-04-18-000849-c про проведення процедури відритих торгів на закупівлю робіт «Будівництво міні футбольного поля та двох баскетбольних майданчиків з тенісними кортами на території СКЦ «Плоскирів» по вул. Курчатова, 90 у м. Хмельницькому. І черга – Будівництво двох баскетбольних майданчиків з тенісними кортами» (код ДК 021:2015-45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва») до участі у процедурі, відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозиції, було подано 2 (дві) тендерних пропозицій, а саме: Приватне підприємство «Поділюкс» та Приватне підприємство «Спорт – Прогрес».
За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією була пропозиція ПП «Поділюкс».
Рішенням тендерного комітету №3 від 11.05.2018 року було відхилено пропозицію Приватне підприємство «Поділюкс» на підставі п.4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та визначено переможцем процедури закупівлі ПП «Спорт – Прогрес».
Згідно із ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником здійснено розгляд пропозицій учасників з дотриманням таких принципів закупівель, як об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників.
Окрім того, по суті Заперечення також можемо повідомити наступне.
На виконання умов п. 3.1.1 розділу ІІІ тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ПП «Спорт – Прогрес» надано гарантій лист, який не змінює суті вимог встановлених тендерною документацією. На виконання вимог пп. 3 п. 3.5.2 розділу ІІІ тендерної документації ПП «Спорт – Прогрес» надано лист-характеристика від замовника щодо якості і своєчасності виконаних робіт відповідно до наданих копій аналогічних договорів, що також не змінює суті вимог встановлених тендерною документацією. Згідно п. 5.3.3. розділу ІІІ тендерної документації формальними несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Зокрема, зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї ТД, наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення.
Щодо відсутності в довідках дати видачі та вихідного номера повідомляємо, що згідно з вимогами пп. 3.1.4 п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації усі завантажені документи, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або копій (якщо надання копій вимагається ТД) документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі *.pdf, .jpg, bmp. У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки). В жодному з пунктів/розділів тендерної документації не зазначено вимоги, що усі документи мають адресуватися Замовнику і мають бути оформлені відповідно до Національного стандарту України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів» (ДСТУ 4163- 2003),затвердженого Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 року №55 та Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених Наказом міністерства юстиції України 18.06.2015 №1000/5.
Отже, відсутність у документах адресата, дати та реєстраційного індексу не впливають на зміст документів та є формальними (несуттєвими) помилками.
А тому, ПП «Спорт–Прогрес» у складі своєї пропозиції надано документи відповідно до вимог тендерної документації.
В складі пропозиції ПП «Спорт – Прогрес» надані оригінали дозволів на виконання небезпечних робіт («архів ч 2», файл «Дозвола»).
Згідно умов додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання», у разі посилання в тексті технічних характеристик на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження, вважати можливим застосувати еквівалент. ПП «Спорт – Прогрес» запропоновано еквівалентний товар. Окрім того зазначаємо що, при виконанні робіт, за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю виконаних робіт та їх обсягами під час будівництва буде здійснюватися авторський та технічний нагляд.
Щодо відсутності електронного цифрового підпису (ЕЦП) повідомляємо, що тендерною документацією не встановлено вимоги щодо необхідності підпису тендерної пропозиції учасниками ЕЦП.
Наказом № 680 від 13.04.2016 року Мінекономрозвитку України «Про затвердження примірної тендерної документації» не міститься вимог щодо обов’язкового накладання електронного цифрового підпису під час подання тендерної пропозиції Учасником.
Також, ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено - Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис, тобто це є правом автора, а не обов’язком.
Також зазначаємо що у складі тендерної пропозиції ПП «Спорт – Прогрес» надано оригінал висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на гумову крихту для штучного покриття («архів ч 1», файл «СЭС крихта»). Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на поліуретановий клей тендерною документацією не вимагався.
Зазначаємо, що Замовником не вимагалися сертифікати на баскетбольну стійку з щитом, кільцем і сіткою LIFETIME MAMMOTH IN-GROUND BASKETBALL HOOP (72-INCH TEMPERED GLASS). Тендерною документацією встановлена умова щодо заповнення інформації про відповідність запропонованої учасником баскетбольної стійки з щитом, кільцем і сіткою вимогам додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання».
Згідно вимоги щодо вартості баскетбольної стійки з щитом, кільцем і сіткою зазначаємо, що кожен учасник самостійно встановлює ціни на матеріали та самостійно на власний розсуд та ризик, з урахуванням вимог технічного завдання, встановлює загальну вартість пропозиції, яка не має перевищувати очікувану вартість предмету закупівлі. Оскільки тендерною документацією не встановлено вимог що відповідності вартості матеріалів ринковим цінам, у Замовника відсутні підстави щодо відхилення пропозиції учасника із зазначеної підстави.
Щодо вимог п. 3.6.5. розділу ІІІ тендерної документації повідомляємо що згідно із рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №3692-р/пк-пз від 19.04.2018 року, відсутність чи не відповідність документу, який вимагався Замовником після кінцевого строку подання пропозицій, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. А тому тендерним комітетом Спортивно-культурного центру "Плоскирів" прийнято рішення про визначення переможця процедури закупівлі 11.05.2018 року. Окрім того, повідомляємо що ПП «Спорт – Прогрес» виконано вимоги п. 3.6.5. розділу ІІІ тендерної документації та завантажено відповідні документи.
У Замовника відсутні підстави щодо задоволення вашої вимоги.

Документи подані скаржником

14 травня 2018 15:42
Вимога Замовнику.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-18-000849-c.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЮКС", Код ЄДРПОУ:38970600
Дата подання: 17 травня 2018 18:55
Скарга на не правомірні рішення Замовника щодо визначення переможця
Скарга на не правомірні рішення Замовника щодо визначення переможця
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 22 травня 2018 20:49
Скарга відкликана скаржником
Причина: Уважно вивчивши вимоги тендерної документації відкликаємо Скаргу до АМКУ
Дата: 25 травня 2018 14:41
Рішення від 21.05.2018 № 4772 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 травня 2018 20:48
Рішення від 07.06.2018 № 5456.pdf
Дата публікації: 07 червня 2018 20:32

Документи подані скаржником

17 травня 2018 18:54
Платіжне доручення.pdf
17 травня 2018 18:55
Скарга до АМКУ.pdf
17 травня 2018 18:55
Тендерна документація.zip
17 травня 2018 18:55
ч 1.rar
17 травня 2018 18:55
ч 2.rar
17 травня 2018 18:55
ч 3.zip

Документи Органу Оскарження

07 червня 2018 20:32
Рішення від 07.06.2018 № 5456.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2018 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЮКС" 2 389 906,14
UAH з ПДВ
2 231 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП СПОРТ- ПРОГРЕС 2 251 718,40
UAH з ПДВ
2 231 718,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 травня 2018 11:52
73.imd
05 травня 2018 18:58
Електронний підпис
05 травня 2018 18:56
Alsatan SC від виробника.pdf
05 травня 2018 18:56
Тендерна пропозиція.pdf
05 травня 2018 18:56
Сертифікати.pdf
05 травня 2018 18:56
Проект договору.pdf
05 травня 2018 18:56
Підписаний_G0518-6719-GL_tender.pdf
05 травня 2018 18:56
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
05 травня 2018 18:56
Локальний кошторис.pdf
05 травня 2018 18:56
Лист-відгук.PDF
05 травня 2018 18:56
Копія Статуту.pdf
05 травня 2018 18:56
Копія паспорту та ІПН.pdf
05 травня 2018 18:56
Договірна ціна.pdf
05 травня 2018 18:56
Довідка строку дії ТП.pdf
05 травня 2018 18:56
Довідка про ліцензії.pdf
05 травня 2018 18:56
Гарантійний лист ст17.pdf

Публічні документи

14 травня 2018 16:58
довідка податкова
14 травня 2018 16:58
Довідка МВС
12 травня 2018 11:20
тех частина
07 травня 2018 10:42
ч 2.rar
07 травня 2018 10:42
ч 3.zip
07 травня 2018 10:42
ч 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЮКС"

ПП СПОРТ- ПРОГРЕС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЮКС"
#38970600
Відхилено 2 231 000,00
UAH з ПДВ
11 травня 2018 12:03
ПП СПОРТ- ПРОГРЕС
#40759107
Переможець 2 231 718,00
UAH з ПДВ
11 травня 2018 12:15

Документи

11 травня 2018 12:02
Електронний підпис
11 травня 2018 12:01
Електронний підпис
11 травня 2018 11:52
протокол.PDF

Документи

11 травня 2018 12:14
Електронний підпис
11 травня 2018 12:13
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2018 12:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП СПОРТ- ПРОГРЕС
#40759107
2 231 718,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2018 12:14
Електронний підпис
11 травня 2018 12:13
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 11:02
Електронний підпис укладений
13 червня 2018 14:43
Договір_1.pdf укладений
13 червня 2018 14:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 231 718,00
UAH з ПДВ