Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря (Україна)
Очікувана вартість
324 677,00 UAH
UA-2018-04-18-000778-c c2d63f1845e646229208970e24a5577a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садах Жанна Юріївна

+380382660856 buh_db@ukrpost.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧИЙ БУДИНОК ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 23563160
Місцезнаходження: 29016, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, ЛЬВІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 43/2-А
Контактна особа: Садах Жанна Юріївна
+380382660856
buh_db@ukrpost.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2018 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2018 18:00
Початок аукціону: 04 травня 2018 12:52
Очікувана вартість: 324 677,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 324,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

51 послуга дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря (Україна) – 51 путівка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51 послуга
Послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря (Україна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 червня 2018  —  15 липня 2018
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 квітня 2018 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2018 10:56
Перелік змін - Додаток 1 до протоколу.docx
23 квітня 2018 10:56
ЗТД оздоровлення дитячий будинок.doc
23 квітня 2018 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2018 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2018 10:56
Перелік змін - Додаток 1 до протоколу.docx
23 квітня 2018 10:56
ЗТД оздоровлення дитячий будинок.doc
18 квітня 2018 15:27
ТД оздоровлення дитячий будинок.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація за територіальною ознакою
Дата подання: 23 квітня 2018 11:47
Дата відповіді: 23 квітня 2018 18:33
Доброго дня. У Додатку №1 до протоколу № 8 від 23.04.2018 –в Пункт 2 Додатку 2 до ТД –«Кліматичні умови» вказано: дитячий заклад оздоровлення повинен знаходитися на західному узбережжі Чорного моря (крім лиманів та заток) поза межами міста, в екологічно чистій позаміській зоні на відстані не менше як 30 км. від промислових підприємств. На території закладу повинні бути зелені насадження.. За географічними даними, лиман може розглядатися як частина річки так і частина моря, а затока виключно є частиною моря. Виключаючи затоки як невід'ємної частини моря з місць надання послуг Замовник суперечить сам собі. Звертаємося до вас з проханням, аби визначений Замовником предмет закупівлі розповсюджувався не вибірково по географічним визначенням, а відповідно до діючого законодавства. Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" у статті 5 пункт 3 зазначено:"Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників". Просимо внести зміни в Пункт 2 Додатку 2 до ТД, а саме в частині: Кліматичні умови - дитячий заклад оздоровлення повинен знаходитися на західному узбережжі Чорного моря (крім лиманів та заток) поза межами міста, в екологічно чистій позаміській зоні на відстані не менше як 30 км. від промислових підприємств. На території закладу повинні бути зелені насадження., на вимогу- крим лиманів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! За результатами розгляду Вашого запитання можемо повідомити наступне!
Тендерний комітет визначаючи вимогу щодо місця оздоровлення та відпочинку дітей на західному узбережжі Чорного моря (крім лиманів та заток) посилався на властивості Чорного моря, що, у порівнянні з водами лиманів та заток, характеризуються кориснішими властивостями.
При цьому, лиман - затоплена пригирлова частина річкової долини (або балки), що перетворилась у мілку й витягнуту затоку. Затока — частина моря, що заходить у суходіл, але має вільний водообмін з основною частиною водойми. Рівень води в лиманах та затоці нижчий за рівень моря, живлення відбувається переважно за рахунок малих річок або інфільтрації морської води чи під час прориву коси внаслідок шторму. Вода лиманів та заток є мало солоною і мало мінералізованою через те, що в них впадають води річок, тому вона має ряд відмінностей із морською. Води Чорного моря у своєму складі мають ряд мікроелементів і, серед них бром, йод, хлор, натрій, калій, кальцій, магній, сульфати, карбонати. На глибині, Чорне море має сіро-водневі сполуки, які роблять повітря і воду корисними для людини.
Щодо наявності в тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, повідомляємо наступне:
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників торгів, зокрема:
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Крім того, ч. 4 ст. 22 Закону визначає, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто, в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» дискримінацією визнається навмисне обмеження прав вітчизняних або іноземних учасників або обмеження учасників в доступі до інформації з питань закупівель.
Порушення цих норм Замовником торгів допущено не було, так як вся інформація стосовно процедури закупівлі (оголошення, річний план, тендерна документація) є загальнодоступною для кожної особи, яка зацікавлена в участі в торгах, а також в тендерній документації визначено, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Тому, Ваше твердження про недотримання принципу «недискримінація учасників» не відповідає дійсності.
Вимога щодо місця оздоровлення та відпочинку дітей на Західному узбережжі Чорного моря (крім лиманів та заток) є обґрунтованою, враховуючи попередній досвід надання послуг, кліматичні умови, ефективність оздоровлення та багато інших чинників. Вона не встановлена вибірково для певних учасників, а однакова для всіх учасників. Також, максимально враховано бажання батьків щодо місць оздоровлення дітей, адже саме відкрите море гарантує відсутність опріснення морської солоної води, яка має корисний вплив на організм дитини.
Крім того, Замовник визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з всіма чи окремими Учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на вибір замовником торгів предмета закупівлі чи його обґрунтування.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута відповідно до норм діючого законодавства.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-18-000778-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Скрипка Г.С., Код ЄДРПОУ:2318902344
Дата подання: 19 квітня 2018 11:09
Дискримінація за територіальною ознакою
Вимога про усунення дискримінаційних умов (у порядку ч.1 ст.23 Закону).
У Додатку 2 до ТД «Послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря (Україна)» зазначено «місце надання послуг: Західне узбережжя Чорного моря (Україна, Одеська область)», таким чином додати окрім Одеської області, також Херсонську, Миколаївські області.
Наразі ваші умови перешкоджають іншим учасникам брати участь у процедурах закупівлі, та суперечать суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права інших учасників та їх законні інтереси.
Тобто Замовник безпідставно звузив (визначив) місце надання послуг – виключно «Одеська область» та встановив пов’язані із звуженням місця надання послуг технічні вимоги до послуг, які закуповуються, що дискримінують інших потенційних учасників процедури закупівлі.
Таким чином, допущені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлені Замовником у ТД дискримінаційні вимоги, що перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та вимогам частини четвертої статті 22 Закону.
Замовник у Додатку 2 до ТД визначив місце надання послуг «Одеська область».
Вважаю, що звуження місця надання послуг для проведення відкритих торгів виключно до меж однієї адміністративно-територіальної одиниці (виключно Одеська область) є порушенням принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, містить ознаки корупційних проявів та зловживань. В порушення вимог частини четвертої статті 22 Закону. ТД містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, що полягають у наступному.
Оскільки Замовник є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади, а члени тендерного комітету Замовника є посадовими особами, вони зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Такий правовий порядок прийняття рішень посадовими особами органів державної влади закріплений у статті 19 Конституції України, що є нормою прямої дії.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 14 Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” позаміський заклад оздоровлення та відпочинку або дитячий заклад оздоровлення і відпочинку санаторного типу (саме послуги таких закладів є предметом цієї закупівлі) належить до закладів оздоровлення і повинен мати спеціально відведену територію, що знаходиться в курортній або заміській зоні. Жодних інших спеціальних вимог до місця надання послуг, а тим більше обмежень щодо місцезнаходження таких “курортних або заміських зон” в межах однієї чи кількох чітко визначених адміністративно-територіальних одиниць, які складають територію України, законодавством у сфері оздоровлення та відпочинку дітей не визначено. Наявність у закладу спеціально відведеної території та її знаходження (перебування) в курортній або іншій зоні разом із дотриманням інших вимог перевіряться під час здійснення державного контролю за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку органами державної влади відповідно до їх компетенції. Підтвердженням відповідності закладу цій та іншим вимогам для якісного оздоровлення та відпочинку дітей є факт проходження державної атестації закладу та присвоєння йому відповідної категорії атестації.
Відповідно до інформації, яка міститься у Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (реєстр перебуває у вільному доступі), позаміські заклади оздоровлення та відпочинку та дитячі заклади оздоровлення і відпочинку санаторного типу мають необхідні дозвільні документи та провадять свою господарську діяльність з надання послуг оздоровлення та відпочинку дітей на усій території України.
Відповідно до статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Всупереч цій вимозі Закону Замовник своїм рішенням у ТД встановив такі дискримінаційні вимоги, що перешкоджають і унеможливлюють участь у процедурі відкритих торгів усіх потенційних учасників, які надають послуги в інших областях України, включаючи, Херсонську та Миколаївські області.
Замовник своїм рішенням про затвердження ТД в існуючій редакції повністю обмежив (заборонив, встановивши дискримінаційну вимогу щодо звуження місця надання послуг) можливість участі у торгах ДЗОВ, які надають послуги на решті території України, окрім Одеської області. Окрім того, тендерний комітет Замовника неправомірним та необґрунтованим закладенням таких дискримінаційних вимог у ТД порушив свої обов’язки, прямо визначені абзацом п’ятим частини третьої статті 11 Закону, а саме: тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Вищевикладене доводить факт порушення зазначеної норми Закону.
Якщо Замовник мав на меті оздоровити дітей на морському узбережжі, то на яких правових підставах він своїм рішенням обмежив право взяти участь у закупівлі ДЗОВ, які знаходять та надають свої послуги на морському узбережжі Херсонської та Миколаївської областей. Жодних підстав, в тому числі визначених законом (посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України) для такого обмеження немає.
Вважаю, що виклавши ТД у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав дискримінаційні та пов’язані з ними умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками. Зважаючи на вищевикладене, вважаю, що ТД містить дискримінаційні умови, а рішення, прийняті Замовником під час проведення процедури закупівлі, суперечать законодавству, в тому числі законодавству у сфері публічних закупівель, і порушують права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників закупівлі. Аналогічне питання вже неодноразово розглядалося органом оскарження і умова щодо обмеження місця надання послуг була визнана дискримінаційною.
Зважаючи на вищевикладене, прошу замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 квітня 2018 10:57
Доброго дня! Повідомляємо, що за результатами розгляду вашої вимоги до умов тендерної документації внесено відповідні зміни!
Номер вимоги: UA-2018-04-18-000778-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Скрипка Г.С., Код ЄДРПОУ:2318902344
Дата подання: 23 квітня 2018 15:36
місце надання послуг
У Додатку 2 до ТД «Послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря (Україна)» зазначено «місце надання послуг: Західне узбережжя Чорного моря (Україна)».
До яких критеріїв Замовник визначив місце надання послух виключно «Західного узбережжя Чорного моря (Україна)»?
Якщо є правова підстава до даного визначення, вкажіть які саме адміністративні одиниці входять до Західного узбережжя Чорного моря України.
Наразі ваші умови перешкоджають іншим учасникам брати участь у процедурах закупівлі, та суперечать суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права інших учасників та їх законні інтереси.
Зважаючи на вищевикладене, прошу Замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону, а саме усунути «Західне узбережжя Чорного моря (Україна) та вказати «узбережжя Чорного моря (Україна)»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 квітня 2018 18:34
Доброго дня! За результатами розгляду Вашої вимоги можемо повідомити наступне!
Умовами тендерної документації не встановлено дискримінаційних вимог та не обмежується конкуренція. Під Західним узбережжям Чорного моря в тендерній документації слід розуміти узбережжя всього Чорного моря, що входить до території, яка підконтрольна Україні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2018 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Черниш Олександра Леонтіївна 299 880,00
UAH з ПДВ
296 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАДА-КАМІС" 319 158,00
UAH з ПДВ
297 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «АІФА» 324 513,00
UAH з ПДВ
324 513,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2018 17:39
Електронний підпис
03 травня 2018 17:37
тд хм дитдом частина 1.pdf

Публічні документи

15 травня 2018 10:50
Електронний підпис
15 травня 2018 10:48
довідка з міліції1.pdf
02 травня 2018 16:22
Електронний підпис
02 травня 2018 16:14
3.rar
02 травня 2018 16:14
2.rar
02 травня 2018 16:14
1.rar

Публічні документи

03 травня 2018 10:50
Фото.7z
03 травня 2018 10:50
Пропозиція частина 2.7z
03 травня 2018 10:50
Пропозиція частина 1.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Черниш Олександра Леонтіївна

ТОВ "ЛАДА-КАМІС"

ТОВ «АІФА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Черниш Олександра Леонтіївна
#1591108027
Відхилено 296 999,99
UAH з ПДВ
08 травня 2018 13:24
ТОВ "ЛАДА-КАМІС"
#21340504
Переможець 297 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2018 11:04

Документи

08 травня 2018 13:24
Електронний підпис
08 травня 2018 11:45
Протокол відхилення

Документи

14 травня 2018 11:04
Електронний підпис
14 травня 2018 10:42
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2018 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАДА-КАМІС"
#21340504
297 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 травня 2018 11:04
Електронний підпис
14 травня 2018 10:42
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 липня 2018 12:22
Електронний підпис укладений
01 червня 2018 14:49
ДУ 2 на портал.pdf зміни до договору
01 червня 2018 14:45
Електронний підпис укладений
31 травня 2018 15:58
ДУ по графіку.pdf зміни до договору
31 травня 2018 15:55
Електронний підпис укладений
31 травня 2018 15:40
Договір про закупівлю укладений
31 травня 2018 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 296 999,52
UAH з ПДВ