ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-18 Нижанковичі - Самбір - Дрогобич - Стрий на ділянці км 86+247 - км 87+447 Львівської області
GBN G.1-218-182:2011, DK 021:2015 (45233142-6 Repair of roads) - Current average repair public roads of national importance T-14-18 Nyzhankovychi - Sambir - Drohobych - Stryi on the section km 86+247 - km 87+447 Lviv region
Очікувана вартість
14 171 138,00 UAH
UA-2018-04-18-000728-c 2f435a720eb44e29a5a4675af3de6149
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Вебсайт: http://lv.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54
Контактна особа: Манько Михайло Миколайович
380322632033
sadlo-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Lviv Oblast
National ID: 25253009
Contact point: Manko Mykhailo Mykolayovych
380322632033
sadlo-tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 квітня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2018 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2018 09:30
Початок аукціону: 11 червня 2018 13:48
Очікувана вартість: 14 171 138,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 283 422,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 855,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 18 квітня 2018 15:15
Enquiries until: 11 травня 2018 09:30
Complaints submission until: до 17 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 травня 2018 09:30

Information

Estimated total value: 14 171 138 UAH including VAT
Minimal lowering step: 70 856 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 283 422,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-18 Нижанковичі - Самбір - Дрогобич - Стрий на ділянці км 86+247 - км 87+447 Львівської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-18 Нижанковичі - Самбір - Дрогобич - Стрий на ділянці км 86+247 - км 87+447 Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, Львів, Володимира Великого, 54, згідно тендерної документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182:2011, DK 021:2015 (45233142-6 Repair of roads) - Current average repair public roads of national importance T-14-18 Nyzhankovychi - Sambir - Drohobych - Stryi on the section km 86+247 - km 87+447 Lviv region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-04-000004 ● 7c42608c277b41c5aef0159b508bc5a7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-03
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-04 17:01:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.09.2019 №143

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ



Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2019 № 143
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-04-18-000728-c 18.04.2018. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-09 16:09:00

Запит про надання інформації

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-18-000728-с, яка проводилася Службою автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
За результатами проведених торгів Замовником у строки, встановлені частиною 2 статті 32 Закону 922-VIII, укладено з ТОВ «Автомагістраль-Південь» договір підряду від 11.07.2018 № 61-07/18 про закупівлю послуг вартістю 13 550 000,00 грн (далі –
Договір № 61-07/18), що оприлюднений в електронній системі закупівель. Також, оприлюднена та підписана Додаткова угода №2 до даного Договору № 61-07/18.
Відповідно до пункту 11.1 Договору № 61-07/18 вказаний договір набирає чинності з дати підписання його сторонами і діє до 31.12.2018, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. З врахуванням наявності додаткових угод до Договору № 61-07/18 – пояснити причини та підстави не оприлюднення повідомлення про внесення змін до вказаного договору, а саме додаткової угоди №1 ?
2. Чому у повідомленні про намір укласти договір №04-3056/11-02 зазначено дату - 22.06.2017, коли відкриті торги з публікацією англійської мови оголошені 18.04.2018 ?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-11 16:43:12

ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ Західного офісу Держаудитслужби в межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-18-000728-с

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про причини не можливості усунення порушень

2019-09-24 15:15:05

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 20 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 05 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Служба автомобільних доріг у Львівській області, 25253009, Україна, Львів, Володимира Великого 54
  2. Інформація про предмет закупівлі: ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-18 Нижанковичі - Самбір - Дрогобич - Стрий на ділянці км 86+247 - км 87+447 Львівської області, 14171138UAH, 45233142-6, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 2f435a720eb44e29a5a4675af3de6149, 2018-04-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 04 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник) на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 18.04.2018 (протокол № 140); тендерні пропозиції ДП ЕКРАНБУД ТзОВ «Екран», ТОВ «Автомагістраль-Південь», протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.06.2018 № 309, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 18.06.2018 № 365 та від 22.06.2018 №396, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 11.07.2018 № 61-07/18 та додаткову угоду №2 від 29.12.2018 до нього, пояснення Замовника в інформаційно- телекомунікаційній системі «ProZorro» від 11.09.2019 року. Проведеним аналізом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовником в тендерній документації не визначено вимогу щодо надання учасником-переможцем документального підтвердження інформації (витяг або довідка з Єдиного державного реєстру) про не внесення відомостей щодо переможця як юридичної особи до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, за відсутності вказаної інформації у період проведення торгів у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також, на порушення пункту 2 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації Замовником не зазначено про необхідність подання учасниками інформації в довільній формі на підтвердження відсутності підстав, передбачених у пунктах 3, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону (у Додатку № 2 до тендерної документації) та не зазначено про спосіб подання учасниками такої інформації. Також встановлено, що Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження інформації на виконання вимог пункту 4 частини 1 статті 17 Закону, а саме «Гарантійний лист за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника-переможця, в якому переможець гарантує, що протягом останніх трьох років він не був притягнений до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)», чим порушено норми частини 3 статті 17 Закону та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу тендерної документації також установлено, що Замовник у пункті 3 розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації встановив вимогу про надання учасником, тендерна пропозиція якого за результатом оцінки (аукціону) визначена найбільш економічно вигідною, протягом двох робочих днів після проведення електронного аукціону/відхилення попередньої найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, надає Замовнику через електронну систему закупівель Договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими, що відображатиме повну вартість послуг згідно предмету закупівлі, приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону та яка сформована згідно з умовами та вимогами Додатку №8 до тендерної документації. При цьому, Замовником визначено, що він відхиляє тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, у разі: ненадання учасником через електронну систему закупівель, у строки передбачені цією тендерною документацію, Договірної ціни з усіма розрахунками, які є її складовими, що відображатиме повну вартість послуг за предметом закупівлі; не приведенням учасником Договірної ціни, за предметом закупівлі, до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону; невідповідності Договірної ціни учасника, вимогам Додатку № 8 до тендерної документації. Згідно із статтею 25 Закону учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до частини другої статті 21 та частини другої статті 22 Закону зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та тендерній документації. Абзацом 4 частини 5 статті 28 Закону визначено, що Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Законом не передбачено надання учасником документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій, окрім тих, які підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, у разі визнання його переможцем торгів. Підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця торгів визначені пунктом 2 частини 1 статті 30 Закону, а саме: відмова від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Отже, ненадання документів переможцем торгів після визначеного кінцевого строку подання тендерних пропозицій, розгляду та оцінки Замовником тендерної пропозиції, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця. За результатами проведених торгів Замовником укладено з ТОВ «Автомагістраль-Південь» договір підряду від 11.07.2018 № 61-07/18 (далі – Договір № 61-07/18) вартістю 13 550 000,00 грн, що оприлюднений в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 11.1 Договору № 61-07/18 вказаний Договір набирає чинності з дати підписання його сторонами і діє до 31.12.2018, але в будь якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Відповідно до пункту 12.2 Договору № 61-07/18 всі додатки та угоди до Договору вважаються його невід’ємною частиною. В інформаційно–телекомунікаційній системі закупівель «ProZorro» завантажено додаткову угоду №2 від 29.12.2018 до Договору № 61-07/18 про продовження виконання зобов’язань підрядника щодо надання послуг по даному Договору та продовження строку дії даного Договору до 31.12.019, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. На запит від 09.09.2019, наданий органом державного фінансового контролю відповідно до частини 5 статті 7¹ Закону через електронну систему закупівель про надання пояснень Замовником щодо причин та підстав не оприлюднення повідомлень про внесення змін до Договору № 61-07/18, а саме додаткової угоди №1 Замовником оприлюднено пояснення від 11.09.2019 (№04-4476/11-03), відповідно до якого додатковою угодою № 1 від 26.12.2018 сторонами досягнуто згоди в частині коригування суми зобов’язань Замовника за рахунок коштів обласного бюджету у відповідності до фактичного надання підрядником послуг по даному Договору, які не потребували оприлюднення у відповідності до статті 10 Закону. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, вказаною частиною статті 10 Закону встановлено імперативну норму, згідно з якою повідомлення про внесення змін до договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня внесення змін. З врахуванням на вищенаведеного, Замовником не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору, а саме додатковою угодою №1 від 26.12.2018, чим порушено норму абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини 3 статті 17 Закону та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. Крім цього установлено, що Замовник у тендерній документації визначив підстави на відхилення тендерної пропозиції учасника, які не передбачені Законом. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-11-08-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.11.2019 Львів № 192

Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до частини 11 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Провести з 08.11.2019 по 21.11.2019 перевірку закупівель UA-2018-04-11-001599-c, UA-2018-04-18-001127-c, UA-2018-04-23-001504-b, UA-2018-05-04-001616-b, UA-2018-09-06-001473-b, UA-2018-04-18-000728-c, UA-2018-04-23-001494-b, UA-2018-07-18-000314-a, UA-2018-10-06-000042-c, UA-2018-04-23-001496-b, UA-2018-04-23-001497-b, UA-2018-04-23-001498-b, UA-2018-04-23-001493-b, UA-2018-06-14-002982-a, UA-2018-09-28-001035-a та UA-2019-05-20-001076-b здійснених Службою автомобільних доріг у Львівській області.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ВИННИЦЬКОГО.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.


Начальник Роман КРОЛЯК

2019-11-08 13:42:50


Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 04 червня 2018
UA-2018-04-18-000728-c2f435a720eb44e29a5a4675af3de6149
Найменування: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54
Учасник Документи Рішення
ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 червня 2018 18:23
Протокол.PDF
04 червня 2018 18:24
Протокол.PDF
04 червня 2018 18:25
sign.p7s

Публічні документи

12 червня 2018 16:55
Договірна ціна
12 червня 2018 16:55
ІМД
21 травня 2018 09:08
sign.p7s
21 травня 2018 09:08
sign.p7s
21 травня 2018 09:05
ДУ Домажир.pdf
21 травня 2018 09:05
відгук.pdf
21 травня 2018 09:05
акт Домажир.pdf
19 травня 2018 15:56
Досвід Стрий-Журавно.pdf
19 травня 2018 15:56
техніка та АБЗ.pdf
19 травня 2018 15:56
техзавдання.pdf
19 травня 2018 15:56
працівники.pdf
19 травня 2018 15:56
досвід лабораторія.pdf
19 травня 2018 15:55
ст 17.pdf
19 травня 2018 15:55
Свідоцтво ПДВ.pdf
19 травня 2018 15:55
проект договору.pdf
19 травня 2018 15:55
Ліцензія.PDF
19 травня 2018 15:55
гарантійні листи.pdf

Документи

04 червня 2018 18:24
Протокол.PDF
04 червня 2018 18:25
sign.p7s

Публічні документи

25 червня 2018 17:19
sign.p7s
20 червня 2018 17:19
sign.p7s
20 червня 2018 17:18
РОЗРАХУНКИ ДО ДЦ.pdf
19 червня 2018 16:27
sign.p7s
19 червня 2018 16:25
Т-14-18. 86-87.pdf
19 червня 2018 16:25
154 Нижанковичі .imd
19 травня 2018 18:22
sign.p7s
19 травня 2018 18:20
6. Банківська гарантія.7z
19 травня 2018 18:20
3. Наявність досвіду.pdf
19 травня 2018 18:20
2.1. Трудові книжки ч5.pdf
19 травня 2018 18:20
2.1. Трудові книжки ч4.pdf
19 травня 2018 18:20
2.1. Трудові книжки ч3.pdf
19 травня 2018 18:20
2.1. Трудові книжки ч2.pdf
19 травня 2018 18:20
2.1. Трудові книжки ч1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2018 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран" 14 009 625,00
UAH з ПДВ
13 548 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 13 920 700,00
UAH з ПДВ
13 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2018 16:55
Договірна ціна
12 червня 2018 16:55
ІМД
21 травня 2018 09:08
sign.p7s
21 травня 2018 09:08
sign.p7s
21 травня 2018 09:05
ДУ Домажир.pdf
21 травня 2018 09:05
відгук.pdf
21 травня 2018 09:05
акт Домажир.pdf
19 травня 2018 15:56
Досвід Стрий-Журавно.pdf
19 травня 2018 15:56
техніка та АБЗ.pdf
19 травня 2018 15:56
техзавдання.pdf
19 травня 2018 15:56
працівники.pdf
19 травня 2018 15:56
досвід лабораторія.pdf
19 травня 2018 15:55
ст 17.pdf
19 травня 2018 15:55
Свідоцтво ПДВ.pdf
19 травня 2018 15:55
проект договору.pdf
19 травня 2018 15:55
Ліцензія.PDF
19 травня 2018 15:55
гарантійні листи.pdf

Публічні документи

25 червня 2018 17:19
sign.p7s
20 червня 2018 17:19
sign.p7s
20 червня 2018 17:18
РОЗРАХУНКИ ДО ДЦ.pdf
19 червня 2018 16:27
sign.p7s
19 червня 2018 16:25
Т-14-18. 86-87.pdf
19 червня 2018 16:25
154 Нижанковичі .imd
19 травня 2018 18:22
sign.p7s
19 травня 2018 18:20
6. Банківська гарантія.7z
19 травня 2018 18:20
3. Наявність досвіду.pdf
19 травня 2018 18:20
2.1. Трудові книжки ч5.pdf
19 травня 2018 18:20
2.1. Трудові книжки ч4.pdf
19 травня 2018 18:20
2.1. Трудові книжки ч3.pdf
19 травня 2018 18:20
2.1. Трудові книжки ч2.pdf
19 травня 2018 18:20
2.1. Трудові книжки ч1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран"
#32562004
Відхилено 13 548 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2018 18:45
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 13 550 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2018 17:43

Документи

18 червня 2018 18:44
sign.p7s
18 червня 2018 18:43
Протокол № 365.pdf

Документи

22 червня 2018 17:42
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2018 17:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
13 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 червня 2018 17:42
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 липня 2018 18:51
ДОГОВІР № 61-07-18 від 11.07.2018р.pdf укладений
11 липня 2018 18:50
sign.p7s зміни до договору
01 січня 2020 16:27
ДУ 3 від 30.12.19 до Договору № 61-07-18.pdf зміни до договору
01 січня 2020 16:26
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2018 13:49
Додаткова угода №2.PDF зміни до договору
29 грудня 2018 13:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю у 2018 році повного фінансування для надання послуг, Сторони Договору погоджують продовжити виконання зобов'язань Підрядника щодо надання послуг та продовжити строк дії даного Договору
Номер договору про закупівлю: 61-07/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 61-07/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю фінансування Сторони Договору погоджують продовжити строк дії даного Договору до 31.12.2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 61-07/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку