Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-18 Нижанковичі - Самбір - Дрогобич - Стрий на ділянці км 86+247 - км 87+447 Львівської області
GBN G.1-218-182:2011, DK 021:2015 (45233142-6 Repair of roads) - Current average repair public roads of national importance T-14-18 Nyzhankovychi - Sambir - Drohobych - Stryi on the section km 86+247 - km 87+447 Lviv region
Очікувана вартість
14 171 138,00 UAH
UA-2018-04-18-000728-c 2f435a720eb44e29a5a4675af3de6149
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Манько Михайло Миколайович

380322632033 sadlo-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Вебсайт: http://lv.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54
Контактна особа: Манько Михайло Миколайович
380322632033
sadlo-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Lviv Oblast
National ID: 25253009
Contact point: Manko Mykhailo Mykolayovych
380322632033
sadlo-tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 квітня 2018 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2018 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2018 09:30
Початок аукціону: 11 червня 2018 13:48
Очікувана вартість: 14 171 138,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 855,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 283422 UAH
Publication date: 18 квітня 2018 15:15
Enquiries until: 11 травня 2018 09:30
Complaints submission until: до 17 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 травня 2018 09:30

Information

Estimated total value: 14 171 138 UAH including VAT
Minimal lowering step: 70 856 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-18 Нижанковичі - Самбір - Дрогобич - Стрий на ділянці км 86+247 - км 87+447 Львівської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-18 Нижанковичі - Самбір - Дрогобич - Стрий на ділянці км 86+247 - км 87+447 Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, Львів, Володимира Великого, 54, згідно тендерної документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182:2011, DK 021:2015 (45233142-6 Repair of roads) - Current average repair public roads of national importance T-14-18 Nyzhankovychi - Sambir - Drohobych - Stryi on the section km 86+247 - km 87+447 Lviv region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 квітня 2018 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2018 15:30
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Нижанковичі - Самбір.pdf
18 квітня 2018 15:27
Проект договору.pdf
18 квітня 2018 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2018 15:30
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Нижанковичі - Самбір.pdf
18 квітня 2018 15:27
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Нижанковичі - Самбір.pdf
18 квітня 2018 15:27
Проект договору.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-04-000004 ● 7c42608c277b41c5aef0159b508bc5a7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2019 17:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.09.2019 №143

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ



Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2019 № 143
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-04-18-000728-c 18.04.2018. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-09 16:09:00

Запит про надання інформації

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-18-000728-с, яка проводилася Службою автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
За результатами проведених торгів Замовником у строки, встановлені частиною 2 статті 32 Закону 922-VIII, укладено з ТОВ «Автомагістраль-Південь» договір підряду від 11.07.2018 № 61-07/18 про закупівлю послуг вартістю 13 550 000,00 грн (далі –
Договір № 61-07/18), що оприлюднений в електронній системі закупівель. Також, оприлюднена та підписана Додаткова угода №2 до даного Договору № 61-07/18.
Відповідно до пункту 11.1 Договору № 61-07/18 вказаний договір набирає чинності з дати підписання його сторонами і діє до 31.12.2018, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. З врахуванням наявності додаткових угод до Договору № 61-07/18 – пояснити причини та підстави не оприлюднення повідомлення про внесення змін до вказаного договору, а саме додаткової угоди №1 ?
2. Чому у повідомленні про намір укласти договір №04-3056/11-02 зазначено дату - 22.06.2017, коли відкриті торги з публікацією англійської мови оголошені 18.04.2018 ?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-11 16:43:12

ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ Західного офісу Держаудитслужби в межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-18-000728-с

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про причини не можливості усунення порушень

2019-09-24 15:15:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-11-08-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.11.2019 Львів № 192

Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до частини 11 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Провести з 08.11.2019 по 21.11.2019 перевірку закупівель UA-2018-04-11-001599-c, UA-2018-04-18-001127-c, UA-2018-04-23-001504-b, UA-2018-05-04-001616-b, UA-2018-09-06-001473-b, UA-2018-04-18-000728-c, UA-2018-04-23-001494-b, UA-2018-07-18-000314-a, UA-2018-10-06-000042-c, UA-2018-04-23-001496-b, UA-2018-04-23-001497-b, UA-2018-04-23-001498-b, UA-2018-04-23-001493-b, UA-2018-06-14-002982-a, UA-2018-09-28-001035-a та UA-2019-05-20-001076-b здійснених Службою автомобільних доріг у Львівській області.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ВИННИЦЬКОГО.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.


Начальник Роман КРОЛЯК

2019-11-08 13:42:50


Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 червня 2018
UA-2018-04-18-000728-c2f435a720eb44e29a5a4675af3de6149
Найменування: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54
Учасник Документи Рішення
ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 червня 2018 18:23
Протокол.PDF
04 червня 2018 18:24
Протокол.PDF
04 червня 2018 18:25
Електронний підпис

Публічні документи

12 червня 2018 16:55
Договірна ціна
12 червня 2018 16:55
ІМД
21 травня 2018 09:08
Електронний підпис
21 травня 2018 09:08
Електронний підпис
21 травня 2018 09:05
ДУ Домажир.pdf
21 травня 2018 09:05
відгук.pdf
21 травня 2018 09:05
акт Домажир.pdf
19 травня 2018 15:56
Досвід Стрий-Журавно.pdf
19 травня 2018 15:56
техніка та АБЗ.pdf
19 травня 2018 15:56
техзавдання.pdf
19 травня 2018 15:56
працівники.pdf
19 травня 2018 15:56
досвід лабораторія.pdf
19 травня 2018 15:55
ст 17.pdf
19 травня 2018 15:55
Свідоцтво ПДВ.pdf
19 травня 2018 15:55
проект договору.pdf
19 травня 2018 15:55
Ліцензія.PDF
19 травня 2018 15:55
гарантійні листи.pdf

Документи

04 червня 2018 18:24
Протокол.PDF
04 червня 2018 18:25
Електронний підпис

Публічні документи

25 червня 2018 17:19
Електронний підпис
20 червня 2018 17:19
Електронний підпис
20 червня 2018 17:18
РОЗРАХУНКИ ДО ДЦ.pdf
19 червня 2018 16:27
Електронний підпис
19 червня 2018 16:25
Т-14-18. 86-87.pdf
19 червня 2018 16:25
154 Нижанковичі .imd
19 травня 2018 18:22
Електронний підпис
19 травня 2018 18:20
6. Банківська гарантія.7z
19 травня 2018 18:20
3. Наявність досвіду.pdf
19 травня 2018 18:20
2.1. Трудові книжки ч5.pdf
19 травня 2018 18:20
2.1. Трудові книжки ч4.pdf
19 травня 2018 18:20
2.1. Трудові книжки ч3.pdf
19 травня 2018 18:20
2.1. Трудові книжки ч2.pdf
19 травня 2018 18:20
2.1. Трудові книжки ч1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2018 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран" 14 009 625,00
UAH з ПДВ
13 548 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 13 920 700,00
UAH з ПДВ
13 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2018 16:55
Договірна ціна
12 червня 2018 16:55
ІМД
21 травня 2018 09:08
Електронний підпис
21 травня 2018 09:08
Електронний підпис
21 травня 2018 09:05
ДУ Домажир.pdf
21 травня 2018 09:05
відгук.pdf
21 травня 2018 09:05
акт Домажир.pdf
19 травня 2018 15:56
Досвід Стрий-Журавно.pdf
19 травня 2018 15:56
техніка та АБЗ.pdf
19 травня 2018 15:56
техзавдання.pdf
19 травня 2018 15:56
працівники.pdf
19 травня 2018 15:56
досвід лабораторія.pdf
19 травня 2018 15:55
ст 17.pdf
19 травня 2018 15:55
Свідоцтво ПДВ.pdf
19 травня 2018 15:55
проект договору.pdf
19 травня 2018 15:55
Ліцензія.PDF
19 травня 2018 15:55
гарантійні листи.pdf

Публічні документи

25 червня 2018 17:19
Електронний підпис
20 червня 2018 17:19
Електронний підпис
20 червня 2018 17:18
РОЗРАХУНКИ ДО ДЦ.pdf
19 червня 2018 16:27
Електронний підпис
19 червня 2018 16:25
Т-14-18. 86-87.pdf
19 червня 2018 16:25
154 Нижанковичі .imd
19 травня 2018 18:22
Електронний підпис
19 травня 2018 18:20
6. Банківська гарантія.7z
19 травня 2018 18:20
3. Наявність досвіду.pdf
19 травня 2018 18:20
2.1. Трудові книжки ч5.pdf
19 травня 2018 18:20
2.1. Трудові книжки ч4.pdf
19 травня 2018 18:20
2.1. Трудові книжки ч3.pdf
19 травня 2018 18:20
2.1. Трудові книжки ч2.pdf
19 травня 2018 18:20
2.1. Трудові книжки ч1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран"
#32562004
Відхилено 13 548 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2018 18:45
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 13 550 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2018 17:43

Документи

18 червня 2018 18:44
Електронний підпис
18 червня 2018 18:43
Протокол № 365.pdf

Документи

22 червня 2018 17:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2018 17:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
13 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 червня 2018 17:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 19:23
ДУ 4 від 30.12.2020 до Договору 61-07-18 закриття+локальні кошториси.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 19:21
Електронний підпис зміни до договору
01 січня 2020 16:27
ДУ 3 від 30.12.19 до Договору № 61-07-18.pdf зміни до договору
01 січня 2020 16:26
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 13:49
Додаткова угода №2.PDF зміни до договору
29 грудня 2018 13:49
Електронний підпис укладений
11 липня 2018 18:51
ДОГОВІР № 61-07-18 від 11.07.2018р.pdf укладений
11 липня 2018 18:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю у 2018 році повного фінансування для надання послуг, Сторони Договору погоджують продовжити виконання зобов'язань Підрядника щодо надання послуг та продовжити строк дії даного Договору
Номер договору про закупівлю: 61-07/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 61-07/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю фінансування Сторони Договору погоджують продовжити строк дії даного Договору до 31.12.2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 61-07/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 61-07/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 липня 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 114 469,00
UAH (в тому числі ПДВ 352 411,50 UAH)