Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний (А-4)
Очікувана вартість
867 000,00 UAH
UA-2018-04-18-000638-b 77a5e33aeae14cb7bd7e2f2f862855a2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макарова Ірина Геннадіївна

+380612390520 irina.makarova@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 02891463
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, пр Соборний, 164
Контактна особа: Макарова Ірина Геннадіївна
+380612390520
irina.makarova@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2018 18:29
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2018 18:34
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2018 18:34
Початок аукціону: 04 травня 2018 13:33
Очікувана вартість: 867 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 пач
Папір офісний (А-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, пр.Соборний 164 (для підвідомчих установ Головного територіального управління юстиції у Запорізькій області)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 квітня 2018 18:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2018 18:29
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-18-000638-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 23 квітня 2018 17:44
Дискримінаційні вимоги
Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2018-04-18-000638-b на закупівлю «Папір офісний (А-4)» де Замовником виступає Головне територіальне управління юстиції у Запорізькій області.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2018-04-18-000638-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу офісного А-4 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники: маса паперу – 80 г/м2, білизна (СІЕ) – не менше 155,0 %. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
ТОВ «Український папір» просить Вас змінити параметри і викласти їх в наступній редакції: маса паперу, г/м2 - 80+/-2%; білизна, СІЕ – не менше 150+/-3 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 квітня 2018 18:47
У відповідь на Ваше звернення, Головне територіальне управління юстиції у Запорізькій області повідомляє наступне. При формуванні технічних вимог до паперу офісного (А-4), Управління застосувало мінімальний набір технічних характеристик для того, щоб якомога більше кількість виробників та постачальників паперу офісного змогли прийняти участь у закупівлі. Таким чином, під згадуванням «мінімальні» технічні вимоги, підходять такі марки паперу офісного як IQ allround, Zoom Extra, Kum Lux Business, R-Copy та ін. У зв’язку з цим, Управління не вважає зазначені технічні вимоги дискримінаційними та такими, що встановлені для конкретної марки паперу офісного.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2018 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Папір-Сервіс" 819 600,00
UAH з ПДВ
819 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 864 600,00
UAH з ПДВ
864 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “ІМПАП” 867 000,00
UAH з ПДВ
867 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2018 12:29
Устав.pdf
28 квітня 2018 12:29
Свідоцтво.pdf
28 квітня 2018 12:29
Протокол.pdf
28 квітня 2018 12:29
Наказ.pdf
28 квітня 2018 12:29
Довідка.pdf
28 квітня 2018 12:29
Витяг.pdf
28 квітня 2018 12:29
Виписка 2.pdf
28 квітня 2018 12:29
Виписка 1.pdf
28 квітня 2018 12:29
ТТХ 001.pdf
28 квітня 2018 12:29
Тендерна пропозиція 001.pdf
28 квітня 2018 12:29
Специфікація 001.pdf

Публічні документи

03 травня 2018 14:20
Електронний підпис
03 травня 2018 14:19
Документи частина 3.rar
03 травня 2018 14:19
Документи частина 2.pdf
03 травня 2018 14:19
Документи частина 1.pdf

Публічні документи

03 травня 2018 16:23
5.2СЕС JK Copy.pdf
03 травня 2018 16:23
8.3 Витяг ПДВ.pdf
03 травня 2018 16:23
8.2 Витяг.pdf
03 травня 2018 16:22
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Папір-Сервіс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Товариство з обмеженою відповідальністю “ІМПАП”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Папір-Сервіс"
#36415265
Переможець 819 600,00
UAH з ПДВ
05 травня 2018 13:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2018 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Папір-Сервіс"
#36415265
819 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 15:58
Звіт про виконання договору укладений
02 січня 2019 15:55
Електронний підпис укладений
16 травня 2018 11:15
Договір 71-Т укладений
16 травня 2018 11:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 819 600,00
UAH з ПДВ