Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція покрівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 по вул. Гагаріна 84 в м. Пирятин Полтавської області
Очікувана вартість
2 077 379,80 UAH
UA-2018-04-18-000528-a a04dc550c31248f8a792b136fdec63be
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Базар

+380991710428 pir_mr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Пирятинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04057296
Вебсайт: http://pyriatyn.org.ua/
Місцезнаходження: 37000, Україна , Полтавська обл., Пирятин, Соборна, 21
Контактна особа: Олег Базар
+380991710428
pir_mr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2018 10:26
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2018 11:00
Очікувана вартість: 2 077 379,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,58%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція покрівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 по вул. Гагаріна 84 в м. Пирятин Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37000, Україна, Полтавська область, м. Пирятин, вул. Гагаріна, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2018  —  31 липня 2018
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 квітня 2018 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2018 10:27
Локал_ний_кошторис_на_будiвел_нi_роботи_(Форма_№1)_(6).xls
18 квітня 2018 10:27
1.pdf
18 квітня 2018 10:26
5.pdf
18 квітня 2018 10:26
2.pdf
18 квітня 2018 10:26
4.pdf
18 квітня 2018 10:26
6.pdf
18 квітня 2018 10:26
3.pdf
18 квітня 2018 10:26
Тендерна документація (Реконструкція).doc
18 квітня 2018 10:26
Відомість об`ємів (3) (1).xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення
Дата подання: 18 квітня 2018 19:21
Дата відповіді: 19 квітня 2018 09:47
Умовами тендерної документації встановлено що «для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми та терміни, наведені у тендерній документації. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції». Положенням ч. 1 розділу III тендерної документації Вами зазначено що документи, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для юридичних осіб та фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними в складі своєї тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та інформації. Просимо надати роз’яснення, чи потрібно нам, як учаснику (юридичній особі), надавати пояснення ненадання документів, які не передбачені чинним законодавством України для юридичних осіб, зокрема копії всіх сторінок паспорту або копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надавати пояснення необхідно з обгрунтуванням причини.
Відсутність підстав
Дата подання: 18 квітня 2018 19:30
Дата відповіді: 19 квітня 2018 09:48
За умовами п. 1 розділу III Додатку 2 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Інформацію про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону, надається Учасником у складі тендерної пропозиції згідно Додатку 7. У додатку 7 встановлена форма «Довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі», яка повинна надаватись на фірмовому бланку учасника. Натомість у даній формі наводиться форма листа-гарантії про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо надати роз’яснення як повинно бути оформлене документальне підтвердження відсутності обставин передбачених ст. 17 Закону, у вигляді довідки або у вигляді листа гарантії, або за повною відповідністю встановленій формі та назви форми згідно до додатку 7, так щоб даний документ відповідав вимозі встановленій умовами вашої тендерної документації відносно даного питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документальне підтвердження відсутності обставин передбачених ст. 17 Закону надається згідно додатку 7 з урахуванням специфіки Вашого підприємства.
уточнення відповіді по вимозі за ст.17 Закону
Дата подання: 19 квітня 2018 14:01
Дата відповіді: 19 квітня 2018 15:18
Дайте чітку відповідь, як вам необхідно надати підтвердження відсутності обставин за вимогою додатку 7, у вигляді ДОВІДКИ про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі ЧИ у вигляді ЛИСТА-ГАРАНТІЇ про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Або внесіть зміни до тендерної документації, щоб не вводити в оману учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Потрібно надати "Лист-гарантію про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»" згідно форми вказаній у додатку 7 на своєму фірмовому бланку з урахуванням специфіки Учасника (юридична особа чи приватний підприємець, є чи немає антикорупційної програми та інше)
графік виконання робіт
Дата подання: 19 квітня 2018 14:02
Дата відповіді: 19 квітня 2018 15:14
Чи зобов’язаний учасник у складі тендерної пропозиції надавати графік виконання робіт, який в подальшому буде невід’ємною частиною договору (розділ XII. Додатки до договору Проекту договору)?
Відповідь: Так, але потрібно брати до уваги, що "Строк виконання робіт: з дати підписання договору по 31.07.2018 року"
початковий строк підписання договору
Дата подання: 19 квітня 2018 17:32
Дата відповіді: 20 квітня 2018 08:13
Строки виконання робіт, які в подальшому будуть істотною умовою договору (у вигляді додатку до договору – Графік виконання робіт), не можуть змінюватись після його підписання, оскільки це є однією із істотних умов договору. У зв’язку з цим просимо надати роз’яснення щодо дати підписання договору, який планується на 01 червня 2018 року? Чи планується підписання договору більш ранньою датою відносно 01 червня, а фактичне виконання робіт почнеться з 01 червня до 31 липня 2018 року?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Роботи почнуться після закінчення навчального року, а підписання договору з переможцем відбудеться після закінчення терміну оскарження згідно положень Закону.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2018 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АТАЛІО" 1 783 316,00
UAH з ПДВ
1 783 316,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2018 10:08
Електронний підпис
03 травня 2018 09:11
якість матеріалів.pdf
03 травня 2018 09:11
тендерна пропозиція.pdf
03 травня 2018 09:11
статут.pdf
03 травня 2018 09:11
рішення.pdf
03 травня 2018 09:11
наявність працівн..pdf
03 травня 2018 09:11
наявність обладнання.pdf
03 травня 2018 09:11
наказ призн.директора.pdf
03 травня 2018 09:11
локальний кошторис.pdf
03 травня 2018 09:11
ліцензія.pdf
03 травня 2018 09:11
лист-згода.pdf
03 травня 2018 09:11
лист-гарантія.pdf
03 травня 2018 09:11
лист відгук.pdf
03 травня 2018 09:11
кошторис.pdf
03 травня 2018 09:11
інформ.довідка.pdf
03 травня 2018 09:11
загальн.вироб.витрати.pdf
03 травня 2018 09:11
договір Смотрики.pdf
03 травня 2018 09:11
Договір з виконкомом.pdf
03 травня 2018 09:11
довідка досвіду.pdf
03 травня 2018 09:11
дов.субп..pdf
03 травня 2018 09:11
дов.про інд.код.pdf
03 травня 2018 09:11
дов.коп.пасп..pdf
03 травня 2018 09:11
відомість ресурсів.pdf
03 травня 2018 09:11
відомість обємів.pdf
03 травня 2018 09:11
витяг.pdf
03 травня 2018 09:11
виписка.pdf
03 травня 2018 09:11
акт виконаних робіт.pdf
03 травня 2018 09:11
3 виписка 2 2015 рік.jpg
03 травня 2018 09:11
3 виписка 1 2015 рік.jpg
03 травня 2018 09:11
1 Лицензия_пожарка_2015.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АТАЛІО"

Інформація про відміну

Дата відміни
03 травня 2018 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій