Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція існуючої будівлі Маяківської ЗОШ I-III ступенів із будівництвом двоповерхового корпусу, що знаходиться за адресою: вул. Преображенська, 69-А, с. Маяки, Біляївського району, Одеської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
97 036 756,00 UAH
UA-2018-04-18-000437-b ● c32d010391994f22847cc9d71cf9826a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент фінансів Одеської ОДА |
Код ЄДРПОУ: | 33720875 |
Вебсайт: | http://gfu.odessa.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65032, Україна , Одесская обл., Одеса, Одеська обл., м. Одеса, Приморський район, проспект Шевченка, буд. 4 |
Контактна особа: |
Коровкін Олег +380487189281 ogfu@odessa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2018 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 11 травня 2018 12:05 |
Очікувана вартість: | 97 036 756,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 970 367,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 485183.78 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Реконструкція існуючої будівлі Маяківської ЗОШ I-III ступенів із будівництвом двоповерхового корпусу, що знаходиться за адресою: вул. Преображенська, 69-А, с. Маяки, Біляївського району, Одеської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Реконструкція існуючої будівлі Маяківської ЗОШ I-III ступенів із будівництвом двоповерхового корпусу, що знаходиться за адресою: вул. Преображенська, 69-А, с. Маяки, Біляївського району, Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67654, Україна, Одесская обл., с. Маяки, Преображенська, 69-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2018
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2018 12:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2018 12:03 |
Тендерна документація (нова редакція).pdf | |
18 квітня 2018 15:20 |
Тендерна документація.pdf |
03 травня 2018 12:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 травня 2018 12:03 |
Тендерна документація (нова редакція).pdf
|
|||
18 квітня 2018 15:20 |
Тендерна документація.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо тендерної документації
Дата подання: 23 квітня 2018 15:49
Дата відповіді: 25 квітня 2018 10:38
1. Предмет закупівлі визначено всупереч вимог встановлених у Порядку визначення предмету закупівлі затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454.
2. У пункті 1 Розділу ІІІ Тендерної документації процедури закупівлі – відкриті торги назва за кодом ДК 021:2015- 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва «Реконструкція існуючої будівлі Маяківської ЗОШ I-III ступенів із будівництвом двоповерхового корпусу, що знаходиться за адресою: вул. Преображенська, 69-А, с. Маяки, Біляївського району, Одеської області» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) замовником зазначено:
«Учасник, зобов’язаний протягом одного робочого дня після допущення його пропозиції до розгляду, розмістити на майданчику окремим файлом остаточну форму «Тендерної пропозиції» разом із кошторисною документацією у форматі .pdf та .imd за результатами пониження ціни на електронному аукціоні, у разі якщо таке мало місце.
«Тендерна пропозиція» та остаточна «Тендерна пропозиція» не може містити арифметичних помилок, зокрема не допускається розходжень між ціною одиниці та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість або інших арифметичних дій.
Остаточна «Тендерна пропозиція» має відповідати ціні пропозиції за результатами пониження ціни на електронному аукціоні, у разі якщо таке мало місце.».
Водночас, у відповідності до абзацу першого частини першої статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (із змінами) (далі - Закон) «1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.», про що замовником зазначено у підпункті 1.1. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Поряд з тим, пунктом 1 розділу IV тендерної документації встановлено: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною система закупівель.
Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.
Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.».
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій, визначений в оголошенні про проведення відкритих торгів (UA-2018-04-18-000437-b), – 03 травня 2018 16:00.
Поясніть будь-ласка, яким чином учасник має завантажити «остаточну пропозицію» після завершення терміну її подання? Законом визначено поняття – «тендерна пропозиція», що таке «остаточна пропозиція» і чим визначено її поняття? Враховуючи специфіку роботи веб-порталу Уповноваженого органу є технічна можливість завантажити після закінчення строку подання тендерних пропозиції лише ті документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5 або 6 і 8 частини першої статті 17 Закону та частиною другою цієї статті. Виходячи з сказаного вище, усе інше, що буде завантажено після кінцевого терміну подання тендерних пропозицій не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
3. Замовником встановлено вимогу у підпункті 21 пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції наступні документи, а саме:
«21. Кошторисна документація повинна бути пропечатана та підписана учасником з підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації і містити у складі :
- Договірну ціну;
- Пояснювальну записку до договірної ціни;
- Локальні кошториси;
- Підсумкову відомість ресурсів;
- Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати;
- План та графік виконання робіт.»
Данна вимога не є доречною та в подальшому призведе до порушення Закону, оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України.
4. Формулювання вимоги Замовника щодо надання аналогічних договорів «*Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт за кодом ДК 021:2015- 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (будівництво загальноосвітних закладів )шкіл) протягом 2015-2017 років.», є не коректною, а сама вимога - дискримінаційною. Аналогічними договорами будуть роботи з реконструкції, без встановлення коду ДК 021:2015, зазначення об’єктів будівництва -будівництво загальноосвітних закладів )шкіл та періодів їх укладання.
5. Поясніть значення пункту 4 Додатку № 8 до тендерної документації: «4. Електронна банківська гарантія залишається у Замовника на весь термін її дії у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (окрім випадків повернення забезпечення тендерної пропозиції)». Яким чином та у якому вигляді Електронна банківська гарантія повинна залишатися у Замовника? «що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір» – ця вимога до чого має відношення?
6. Вимога Замовника, зазначена у абзаці третьому пункту 5 Додатку № 8 до тендерної документації. а саме: «Обов’язковим є надання до Банківської гарантії, завіреної копії Договору між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії. Договір (копія договору) між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії повинен відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та бути завірений ЕЦП уповноваження особи, яка підписує банківську гарантію» є необґрунтованою та не правомірною. Договір між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії є комерційною таємницею і не може бути оприлюднений без згоди гаранта. Договір про надання банківської гарантії укладається у письмовій формі, тому він не може бути завірений ЕЦП уповноваження особи.
Прошу усунути викладені вище порушення та не допускати їх у майбутньому.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до Вашого питання щодо визначення всупереч вимог встановлених у Порядку визначення предмету закупівлі затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 повідомляю, що дані роботи проводяться, як реконструкція існуючої будівлі Маяківської ЗОШ I-III, що в свою чергу є роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва. Також, звертаю Вашу увагу, що визначення предмета закупівлі є повноваженнями Замовника та в даному випадку не було порушено основних принципів визначення предмету закупівлі.
2. Відповідно до Вашого питання щодо розміщення кошторисною документацією у форматі .pdf та .imd за результатами пониження ціни на електронному аукціоні (якщо таке мале місце, повідомляю, що дана вимога встановлена для порівняння основних техніко-економічні вимоги із закупівлі за кодом ДК 021:2015- 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва «Реконструкція існуючої будівлі Маяківської ЗОШ I-III ступенів із будівництвом двоповерхового корпусу, що знаходиться за адресою: вул. Преображенська, 69-А, с. Маяки, Біляївського району, Одеської області» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) із кошторисною документацією учасника закупівлі, цінова пропозиція якого визначена електронною системою закупівель, як найвигідніша. У разі не відповідності кошторисної документації основним техніко-економічні вимогам зазначеним у тендерній документації, дана пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає кваліфікаційним вимогам (критеріям) визначених Департаментом фінансів Одеської обласної державної адміністрації в тендерній документації.
3. Відповідно до Вашого питання щодо надання у складі тендерної пропозиції наступних документи, а саме: «Кошторисна документація повинна бути пропечатана та підписана учасником з підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації і містити у складі : - Договірну ціну; - Пояснювальну записку до договірної ціни; - Локальні кошториси; - Підсумкову відомість ресурсів; - Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати; - План та графік виконання робіт» повідомляю, що у разі відсутності даних документів Департаментом фінансів Одеської обласної державної адміністрації не зможе провести оцінку тендерної пропозиції учасника на відповідність кваліфікаційним вимогам (критеріям) визначених Департаментом в тендерній документації.
4. Відповідно до Вашого питання щодо надання аналогічних договорів «*Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт за кодом ДК 021:2015- 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (будівництво загальноосвітніх закладів, шкіл протягом 2015-2017 років» повідомляю, що учасник який не має досвіду у реконструкції або будівництві загальноосвітніх закладів, шкіл мало вірогідно буде в змозі виконати дані роботи, що в свою чергу призведе до їх не виконання або порушення будівельних норм при їх проведенні та зірве виконання освітньої програми.
5. Відповідно до Вашого питання щодо обов’язкового надання до Банківської гарантії, завіреної копії Договору між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії. Договір (копія договору) між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії повідомляю, що даний договір буде містити всі виключення та обов’язки банку за умови яких здійснюється виплата банківської гарантію. Даний договір не можу бути комерційною таємницею по відношенню до Замовника так, як він маю безпосереднє відношення до нього. У разі, якщо Ви не бажаєте, щоб була відома інформація про сплату відсотків за даним договором пропоную її закреслити чорним маркером. Всі інші умови повинні бути відомі Замовнику.
2. Відповідно до Вашого питання щодо розміщення кошторисною документацією у форматі .pdf та .imd за результатами пониження ціни на електронному аукціоні (якщо таке мале місце, повідомляю, що дана вимога встановлена для порівняння основних техніко-економічні вимоги із закупівлі за кодом ДК 021:2015- 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва «Реконструкція існуючої будівлі Маяківської ЗОШ I-III ступенів із будівництвом двоповерхового корпусу, що знаходиться за адресою: вул. Преображенська, 69-А, с. Маяки, Біляївського району, Одеської області» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) із кошторисною документацією учасника закупівлі, цінова пропозиція якого визначена електронною системою закупівель, як найвигідніша. У разі не відповідності кошторисної документації основним техніко-економічні вимогам зазначеним у тендерній документації, дана пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає кваліфікаційним вимогам (критеріям) визначених Департаментом фінансів Одеської обласної державної адміністрації в тендерній документації.
3. Відповідно до Вашого питання щодо надання у складі тендерної пропозиції наступних документи, а саме: «Кошторисна документація повинна бути пропечатана та підписана учасником з підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації і містити у складі : - Договірну ціну; - Пояснювальну записку до договірної ціни; - Локальні кошториси; - Підсумкову відомість ресурсів; - Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати; - План та графік виконання робіт» повідомляю, що у разі відсутності даних документів Департаментом фінансів Одеської обласної державної адміністрації не зможе провести оцінку тендерної пропозиції учасника на відповідність кваліфікаційним вимогам (критеріям) визначених Департаментом в тендерній документації.
4. Відповідно до Вашого питання щодо надання аналогічних договорів «*Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт за кодом ДК 021:2015- 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (будівництво загальноосвітніх закладів, шкіл протягом 2015-2017 років» повідомляю, що учасник який не має досвіду у реконструкції або будівництві загальноосвітніх закладів, шкіл мало вірогідно буде в змозі виконати дані роботи, що в свою чергу призведе до їх не виконання або порушення будівельних норм при їх проведенні та зірве виконання освітньої програми.
5. Відповідно до Вашого питання щодо обов’язкового надання до Банківської гарантії, завіреної копії Договору між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії. Договір (копія договору) між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії повідомляю, що даний договір буде містити всі виключення та обов’язки банку за умови яких здійснюється виплата банківської гарантію. Даний договір не можу бути комерційною таємницею по відношенню до Замовника так, як він маю безпосереднє відношення до нього. У разі, якщо Ви не бажаєте, щоб була відома інформація про сплату відсотків за даним договором пропоную її закреслити чорним маркером. Всі інші умови повинні бути відомі Замовнику.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2018 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕГ МРІЙ" |
95 874 983,09
UAH з ПДВ
|
95 874 983,09
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИСЛОВО-ФІНАНСОВА ГРУПА "ДОБРОБУТ - СЕРВІС" |
96 519 932,08
UAH з ПДВ
|
96 519 932,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕГ МРІЙ" #34904926 |
Переможець |
95 874 983,09
UAH з ПДВ
|
15 травня 2018 11:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 10:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 10:42
|
додаткова угода 11 до 2605 (1).tiff | зміни до договору |
26 грудня 2019 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2019 15:20
|
доп угода 10 до 2605 (1).tiff | зміни до договору |
17 грудня 2019 15:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 серпня 2019 15:14
|
дод угода 9 до 2605 (1).tiff | зміни до договору |
22 серпня 2019 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2018 13:21
|
img01116 (1).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2018 13:21
|
1_img01116.pdf | укладений |
21 грудня 2018 13:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2018 13:48
|
img01113 (1).pdf | зміни до договору |
20 грудня 2018 13:48
|
1_img01113.pdf | укладений |
20 грудня 2018 13:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2018 18:56
|
img01094 (1).pdf | зміни до договору |
18 грудня 2018 18:56
|
1_img01094.pdf | укладений |
18 грудня 2018 18:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 серпня 2018 14:36
|
scan_-WorkCentre 5020_DN(3315166453)-0389-180822111245 (1).tif | зміни до договору |
22 серпня 2018 14:36
|
1_scan_-WorkCentre 5020_DN(3315166453)-0389-180822111245.tif | укладений |
22 серпня 2018 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2018 17:56
|
scan_-WorkCentre 5020_DN(3315166453)-0282-180801115650 (1).tif | зміни до договору |
01 серпня 2018 17:56
|
1_scan_-WorkCentre 5020_DN(3315166453)-0282-180801115650.tif | укладений |
01 серпня 2018 17:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2018 13:31
|
Додаткова угода №3 (1).pdf | зміни до договору |
17 липня 2018 13:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2018 13:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2018 19:05
|
img00200 (1).pdf | зміни до договору |
16 липня 2018 19:05
|
1_img00200.pdf | укладений |
16 липня 2018 19:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2018 15:31
|
Додаткова угода №2 (1) (1).pdf | зміни до договору |
10 липня 2018 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2018 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2018 14:59
|
Додаткова угода №1 (1).pdf | зміни до договору |
26 травня 2018 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2018 14:40
|
Кошторисна документація ч.2.pdf | укладений |
26 травня 2018 14:39
|
Кошторисна документація ч.1.pdf | укладений |
26 травня 2018 14:39
|
Кошторисна документація ч.4.pdf | укладений |
26 травня 2018 14:39
|
Кошторисна документація ч.3.pdf | укладений |
26 травня 2018 14:39
|
Кошторисна документація ч.5.pdf | укладений |
26 травня 2018 14:39
|
Кошторисна документація ч.6.pdf | укладений |
26 травня 2018 14:39
|
Кошторисна документація ч.7.pdf | укладений |
26 травня 2018 14:39
|
Договір №2605 від 26.05.2018р..pdf | укладений |
26 травня 2018 14:39
|
Договірна ціна.PDF | укладений |
26 травня 2018 14:39
|
Кошторисна документація ч.8.pdf | укладений |
26 травня 2018 14:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.1. Договору підряду №2605 від «26» травня 2018 року (надалі - Договір) деталізувати та викласти у наступній редакції: «Договірна ціна робіт визначається на основі відомості об’ємів робіт, що є невід'ємною частиною Договору, є динамічною і складає 81 712 600,39 грн. (вісімдесят один мільйон сімсот дванадцять тисяч шістсот гривень 39 копійок), крім того ПДВ 20% - 14 162 382,70 грн. (чотирнадцять мільйонів сто шістдесят дві тисячі триста вісімдесят дві гривні 70 копійок), всього 95 874 983,09 грн. (дев'яносто п'ять мільйонів вісімсот сімдесят чотири тисячі дев'ятсот вісімдесят три гривні 09 копійок). Згідно з рішенням Одеської обласної ради від 21 грудня 2017 року №649 - VII «Про обласний бюджет Одеської області на 2018 рік» ( зі змінами та доповненнями), кошторисні призначення по обласному бюджету на 2018 рік затверджені у сумі - 10 000 000,00 грн. (Десять мільйонів грн. 00 коп.). 2. Внести зміни до абзацу другого пункту 12.1. Договору підряду №2605 від «26» травня 2018 року (надалі - Договір), а саме: слова «але не пізніше 31.08.2018 року» замінити на слова «але не пізніше 21.12.2018 року». 3. Інші умови Договору залишаються без змін, і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. 4. Дану Додаткову угоду до Договору укладено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Дана Додаткова угода до Договору є невід’ємною частиною Договору і вступає в силу з моменту її підписання Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 2605 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2605 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни у п. «Адреси, реквізити, підписи Сторін»» Договору підряду №_____ від ___________2018 року та викласти реквізити «Замовника», у наступній редакції: ЗАМОВНИК ДЕПАРТАМЕНТ ФІНАНСІВ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Адреса: 65032, м. Одеса, просп. Шевченка, 4 код за ЄДРПОУ: 33720875 р/р № 35425180000041 в ГУДКСУ в Одеській області код за ЄДРПОУ: 33720875 МФО:828011 р/р № 35214013000041 р/р № 35222113000041 в Державна казначейська служба України м. Київ МФО: 820172 Тел. +380(048)718-94-06 Директор Департаменту фінансів ____________________ Зінченко М.А. М.П. 2. Пункт 3.1. Договору підряду № від « » травня 2018 року (надалі - Договір) деталізувати та викласти у наступній редакції: «Договірна ціна робіт визначається на основі відомості об’ємів робіт, що є невід'ємною частиною Договору, є динамічною і складає 81 712 600,39 грн. (вісімдесят один мільйон сімсот дванадцять тисяч шістсот гривень 39 копійок), крім того ПДВ 20% – 14 162 382,70 грн. (чотирнадцять мільйонів сто шістдесят дві тисячі триста вісімдесят дві гривні 70 копійок), всього 95 874 983,09 грн. (дев'яносто п'ять мільйонів вісімсот сімдесят чотири тисячі дев'ятсот вісімдесят три гривні 09 копійок). Згідно з рішенням Одеської обласної ради від 21 грудня 2017 року №649 - VII «Про обласний бюджет Одеської області на 2018 рік» ( зі змінами та доповненнями), розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації від 19.06.2018 року №628/А-2018 «Про визначення розпорядників коштів нижчого рівня за інвестиційними програмами і проектами Одеської області, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку», кошторисні призначення на 2018 рік затверджені у сумі - 81 712 600,39 грн. (вісімдесят один мільйон сімсот дванадцять тисяч шістсот гривень 39 копійок). 3. Внести зміни до абзацу першого пункту 12.1 Договору та викласти його у наступній редакції: «Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів спеціального фонду обласного бюджету Одеської області, загального та спеціального фонду державного бюджету України. Забов’язання Сторін щодо фінансування визначаються положеннями Загальних умов та узгодженим Сторонами календарним графіком виконання робіт та фінансування будівництва» |
Номер договору про закупівлю: | 2605 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2605 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни у п. «Адреси, реквізити, підписи Сторін»» Договору підряду №_____ від ___________2018 року та викласти реквізити «Замовника», у наступній редакції: ЗАМОВНИК ДЕПАРТАМЕНТ ФІНАНСІВ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Адреса: 65032, м. Одеса, просп. Шевченка, 4 код за ЄДРПОУ: 33720875 р/р № 35425180000041 в ГУДКСУ в Одеській області код за ЄДРПОУ: 33720875 МФО:828011 р/р № 35214013000041 р/р № 35222113000041 в Державна казначейська служба України м. Київ МФО: 820172 Тел. +380(048)718-94-06 Директор Департаменту фінансів ____________________ Зінченко М.А. М.П. 2. Пункт 3.1. Договору підряду № від « » травня 2018 року (надалі - Договір) деталізувати та викласти у наступній редакції: «Договірна ціна робіт визначається на основі відомості об’ємів робіт, що є невід'ємною частиною Договору, є динамічною і складає 81 712 600,39 грн. (вісімдесят один мільйон сімсот дванадцять тисяч шістсот гривень 39 копійок), крім того ПДВ 20% – 14 162 382,70 грн. (чотирнадцять мільйонів сто шістдесят дві тисячі триста вісімдесят дві гривні 70 копійок), всього 95 874 983,09 грн. (дев'яносто п'ять мільйонів вісімсот сімдесят чотири тисячі дев'ятсот вісімдесят три гривні 09 копійок). Згідно з рішенням Одеської обласної ради від 21 грудня 2017 року №649 - VII «Про обласний бюджет Одеської області на 2018 рік» ( зі змінами та доповненнями), розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації від 19.06.2018 року №628/А-2018 «Про визначення розпорядників коштів нижчого рівня за інвестиційними програмами і проектами Одеської області, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку», кошторисні призначення на 2018 рік затверджені у сумі - 81 712 600,39 грн. (вісімдесят один мільйон сімсот дванадцять тисяч шістсот гривень 39 копійок). 3. Внести зміни до абзацу першого пункту 12.1 Договору та викласти його у наступній редакції: «Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів спеціального фонду обласного бюджету Одеської області, загального та спеціального фонду державного бюджету України. Забов’язання Сторін щодо фінансування визначаються положеннями Загальних умов та узгодженим Сторонами календарним графіком виконання робіт та фінансування будівництва» |
Номер договору про закупівлю: | 2605 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2605 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення кошторисних призначень на 2018 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 2605 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2605 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.1. Договору підряду №2605 від «26» травня 2018 року (надалі - Договір) деталізувати та викласти у наступній редакції: «Договірна ціна робіт визначається на основі відомості об’ємів робіт, що є невід'ємною частиною Договору, є динамічною і складає 81 712 600,39 грн. (вісімдесят один мільйон сімсот дванадцять тисяч шістсот гривень 39 копійок), крім того ПДВ 20% – 14 162 382,70 грн. (чотирнадцять мільйонів сто шістдесят дві тисячі триста вісімдесят дві гривні 70 копійок), всього 95 874 983,09 грн. (дев'яносто п'ять мільйонів вісімсот сімдесят чотири тисячі дев'ятсот вісімдесят три гривні 09 копійок). Згідно з рішенням Одеської обласної ради від 21 грудня 2017 року №649 - VII «Про обласний бюджет Одеської області на 2018 рік» ( зі змінами та доповненнями), розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації від 19.06.2018 року №628/А-2018 «Про визначення розпорядників коштів нижчого рівня за інвестиційними програмами і проектами Одеської області, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку», кошторисні призначення на 2018 рік затверджені у сумі - 95 874 983,09 грн. (дев'яносто п'ять мільйонів вісімсот сімдесят чотири тисячі дев'ятсот вісімдесят три гривні 09 копійок). 2.Інші умови Договору залишаються без змін, і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову угоду до Договору укладено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 4. Дана Додаткова угода до Договору є невід’ємною частиною Договору і вступає в силу з моменту її підписання Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 2605 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2605 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.1. Договору підряду №2605 від «26» травня 2018 року (надалі - Договір) деталізувати та викласти у наступній редакції: «Договірна ціна робіт визначається на основі відомості об’ємів робіт, що є невід'ємною частиною Договору, є динамічною і складає 81 712 600,39 грн. (вісімдесят один мільйон сімсот дванадцять тисяч шістсот гривень 39 копійок), крім того ПДВ 20% – 14 162 382,70 грн. (чотирнадцять мільйонів сто шістдесят дві тисячі триста вісімдесят дві гривні 70 копійок), всього 95 874 983,09 грн. (дев'яносто п'ять мільйонів вісімсот сімдесят чотири тисячі дев'ятсот вісімдесят три гривні 09 копійок). Згідно з рішенням Одеської обласної ради від 21 грудня 2017 року №649 - VII «Про обласний бюджет Одеської області на 2018 рік» ( зі змінами та доповненнями), розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації від 19.06.2018 року №628/А-2018 «Про визначення розпорядників коштів нижчого рівня за інвестиційними програмами і проектами Одеської області, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку», кошторисні призначення на 2018 рік затверджені у сумі - 95 874 983,09 грн. (дев'яносто п'ять мільйонів вісімсот сімдесят чотири тисячі дев'ятсот вісімдесят три гривні 09 копійок). 2.Інші умови Договору залишаються без змін, і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову угоду до Договору укладено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 4. Дана Додаткова угода до Договору є невід’ємною частиною Договору і вступає в силу з моменту її підписання Сторонами. Невід'ємною частиною цієї Додаткової угоди є Додаток № 1 «Графік фінансування робіт». |
Номер договору про закупівлю: | 2605 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2605 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення обсягів попередньої оплати робіт з урахуваннгям положень постанови КМУ "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" від 23.04.2014 № 117. |
Номер договору про закупівлю: | 2605 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2605 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення графіку фінансування робіт у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 2605 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2605 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення обсягів попередньої оплати робіт з урахуваннгям положень постанови КМУ "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" від 23.04.2014 № 117. Викладення графіку фінансування робіт у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 2605 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2605 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення обсягів попередньої оплати робіт з урахуваннгям положень постанови КМУ "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" від 23.04.2014 № 117. Викладення графіку фінансування робіт у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 2605 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2605 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії Договору на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | 2605 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2605 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до розділу "Адреси, реквізити, підписи Сторін". Внесення змін до пункту 3.1 Договору підряду. Викладення календарного плану виконання робіт та графіку фінансування робіт у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 2605 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до розділу "Адреси, реквізити , підписи сторін" |
Номер договору про закупівлю: | 2605 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договір продовжено до 31 грудня 2020 року |
Номер договору про закупівлю: | 2605 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |