Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання обладнання для збирання побутових, промислових та інших відходів – придбання контейнерів для збору ТПВ
Purchase of equipment for collecting domestic, industrial and other wastes – purchasing containers for solid waste collection
Очікувана вартість
27 900 000,00 UAH
UA-2018-04-17-003080-a 9787c7e19c994f3c8cdadadcbaffa5fb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Васильович Гончаренко

+380504284800 1mantikor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 38707906
Вебсайт: http://ecology.donoda.gov.ua
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька область обл., м. Краматорськ, вул. Богдана Хмельницького, буд. 6
Контактна особа: Сергій Васильович Гончаренко
+380504284800
1mantikor@gmail.com
Додаткові контактні особи: Lozinskyi Sergey Valeriyovich
+380997667116
lozinskyisergey@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: DEPARTAMENT OF ECOLOGY AND NATURAL RESOURCES OF THE DONETSK REGIONAL STATE ADMINISTRATION
National ID: 38707906
Contact point: Goncharenko SV
+380504284800
1mantikor@gmail.com
Additional contacts: Lozinskyi Sergey Valeriyovich
+380997667116
lozinskyisergey@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 квітня 2018 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2018 17:12
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2018 17:12
Початок аукціону: 13 липня 2018 13:18
Очікувана вартість: 27 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 139 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150000 UAH
Publication date: 17 квітня 2018 17:30
Enquiries until: 24 травня 2018 17:12
Complaints submission until: до 30 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 червня 2018 17:12

Information

Estimated total value: 27 900 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 139 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
3000 контейнерів - товар має тривалий цикл виробництва, вимоги, зазначені в технійчній специфікації, мають спеціальні вимоги до технічних характеристик, які відрізняються від міжнародних та національних стандартів норм та правил.
3000 containers - the product has a long production cycle, the requirements specified in the technical specification have special requirements for technical characteristics that are different from international and national standards of norms and rules.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 одиниця
Придбання обладнання для збирання побутових, промислових та інших відходів – придбання контейнерів для збору ТПВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Богдана Хмельницького, будинок 6
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Purchase of equipment for collecting domestic, industrial and other wastes – purchasing containers for solid waste collection
CPV: 34920000-2
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2018 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2018 17:12
+1 Оголошення про закупівлю.doc
18 травня 2018 17:12
+Перелік змін.docx
18 травня 2018 17:12
+2 ТД Контейнери.doc
11 травня 2018 15:12
+Ескіз - приблизне бачення предмету закупівлі.pdf
18 травня 2018 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2018 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2018 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2018 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2018 17:12
+1 Оголошення про закупівлю.doc
24 квітня 2018 15:30
+1 Оголошення про закупівлю.doc
17 квітня 2018 17:30
+1 Оголошення про закупівлю.doc
18 травня 2018 17:12
+Перелік змін.docx
11 травня 2018 15:12
+Перелік змін.docx
24 квітня 2018 15:30
+Перелік змін.docx
18 травня 2018 17:12
+2 ТД Контейнери.doc
11 травня 2018 15:12
+2 ТД Контейнери.doc
24 квітня 2018 15:30
+2 ТД Контейнери.doc
17 квітня 2018 17:30
+2 ТД Контейнери.doc
11 травня 2018 15:12
+Ескіз - приблизне бачення предмету закупівлі.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні вимоги Замовника
Дата подання: 25 квітня 2018 16:19
Дата відповіді: 27 квітня 2018 15:32
1. Для яких відходів передбачено 3000 шт контейнерів ?
Відповідь: Доброго дня.
По 1500 контейнерів для скла та пластику.
Дякуємо за запитання.
технічні вимоги Замовника
Дата подання: 25 квітня 2018 16:20
Дата відповіді: 27 квітня 2018 15:32
2. Які спецмашини ( сміттєвози) будуть перекидати ці контейнери ?
Відповідь: Доброго дня.
п.п. 5. п. 6 розд. 3 ТД: В конструкції контейнера повинні бути передбачені місця для утримання його спеціалізованим маніпулятором з можливістю автоматичного відкидання кришки при випорожнені контейнера. Сміттєвоз з заднім завантаженням євростандарту.
Дякуємо за запитання.
технічні вимоги Замовника
Дата подання: 25 квітня 2018 16:23
Дата відповіді: 27 квітня 2018 15:32
3. Технічні вимоги не реальні ? Вага 100 кг для одного сітчастого контейнера нереальні ?
Відповідь: Доброго дня.
п.п. 20. п. 6 розд. 3 ТД: Вага контейнера не повинна бути менше 100 кг та більше 120 кг.
Дякуємо за запитання.
технічні вимоги Замовника
Дата подання: 25 квітня 2018 16:31
Дата відповіді: 27 квітня 2018 15:33
4. Які нехороші люди формували технічні вимоги Замовника і які нехороші люди завіряли ? Дзвонять мені з Білорусії і сміються з Вас тендерного комітету.
Відповідь: Доброго дня.
Подібні контейнери для сміття відповідних параметрів виготовляється в Європі та відповідає всім європейським стандартам.
Дякуємо за запитання.
Предмет закупівлі
Дата подання: 21 травня 2018 10:38
Дата відповіді: 23 травня 2018 15:34
Доброго дня. Уточніть будь ласка конкретну кількість контейнерів з кришкою і без кришки.
Відповідь: Доброго дня!
Без кришки 1300 одиниць: по 650 одиниць для кожного з виконань.
Дякуємо за запитання.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-17-003080-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ", Код ЄДРПОУ:37941143
Дата подання: 10 травня 2018 17:04
Зміни до ТД
Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) передбачено право учасників у разі виявлення порушень під час проведення процедури закупівлі звернутись через електронну систему закупівель до замовника з відповідною вимогою.
Ознайомившись з тендерною документацією Замовника вважаємо, що тендерна документація не містить повного складу необхідних умов та документів, що визначаються замовником та є обов’язковими при укладанні договору між замовником та переможцем закупівлі. Крім того, деякі вимоги замовника можуть обмежувати конкуренцію та коло учасників, а саме:
1. Частиною 3 розділу 6 тендерної документації Замовник пропонує для ознайомлення потенційним учасникам проект договору про закупівлю. Ознайомившись з його умовами вважаємо, що текст проекту договору про закупівлю не містить повного складу необхідних умов та документів, а саме:
1.1. В преамбулі проекту договору про закупівлю містяться слова, що не пов’язані зі змістом цього розділу проекту договору та закупівлі в цілому, що при залишенні в пропонованому вигляді можуть призвести до зловживань з боку замовника. Саме такими словами є: «….«Про обласний бюджет на 2017 рік»…». Тобто посилання на не діюче в 2018 році розпорядження може призвести до зловживань з боку замовника при здійсненні розрахунків за укладеним договором.
Вважаємо наявність в преамбулі договору посилань на розпорядження голови облдержадміністрації «Про обласний бюджет на 2017 рік» є не актуальним та повинно бути виключено з тексту проекту договору.
1.2. Звертаємо увагу на розділ 4 проекту договору «IV. Порядок здійснення оплати»: у цьому розділі відсутні посилання на конкретно визначені умови оплати поставленого товару.
Прописані замовником умови платежу в пункті 4.1. не містять зрозумілих умов оплати товару.
Вимагаємо внести в проект договору конкретні умови оплати – чи то передоплати/ часткової передоплати/ умови про кількість днів відстрочення платежу. Крім того, звертаємо увагу, на те, що передоплата за бюджетні кошти можлива лише у конкретно визначених умовах передбачених відповідною постановою КМУ.
1.3. В пункті 4.3. проекту договору міститься невизначеність джерел фінансування. Просимо визначити конкретне джерело фінансування чи виключити відповідне посилання.
1.4. Розділ ХІІ «Додатки до договору» містить перелік додатків, які є невід’ємними частинами договору, проте проект договору не містить відповідних додатків. Відповідне не дозволяє учасниками визначитись з усіма істотними умовами договору. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині та доповнити проект договору додатками згідно існуючих посилань.
1.5. У тексті тендерної документації замовника не міститься таких важливих умов як «Перелік місць поставки товару (Додаток №4)». Відсутність цієї умови не дозволяє потенційним учасниками визначитись з логістикою поставки та витратами які можуть бути додатково понесені переможцем про поставці. Вимагаємо внести до тендерної документації виключний перелік місць поставки товару.
2. Пункт 4 частини 3 розділу 3 тендерної документації містить умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції, серед яких є наступна: «4. Ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір». Але тендерною документацією не вимагається внесення забезпечення виконання договору.
Вимагаємо привести у відповідність до вимог чинного законодавства умови повернення/неповернення забезпечення тендерних пропозицій потенційних учасників.

3. В додатку 2 до тендерної документації містяться слова, які суперечать змісту закупівлі, а саме:
3.1. Серед іншого ч. 1 додатку № 2 до тендерної документації містить вимоги про надання «…акти виконаних/прийнятих робіт», проте предметом цієї закупівлі є товар, а звідси не є зрозумілим, що саме просить замовник надати/зазначити потенційних учасників вимагаючи в підтвердження виконання аналогічного договору – акти виконаних робіт. Вимагаємо виключити ці абсурдні умови.
3.2. Серед іншого ч. 2 додатку № 2 до тендерної документації містить вимоги про надання «…сертифікати та дозвільні документи». Звідси є незрозумілим, що саме замовник розуміє під сертифікатами, а що під дозвільними документами. Внести зміни в тендерну документацію, якими виключити вищевказані положення або надати вичерпні роз’яснення, що саме вимагається замовником з зазначенням прикладів документів, які вимагаються.

4. У тексті тендерної документації замовника відсутні графічні зображення чи зовнішній вигляд товару, що є предметом закупівлі. Вимагаємо для повного визначення технічних та якісних характеристик товару – предмету закупівлі включити в текст тендерної документації графічні зображення зовнішнього вигляду предмета закупівлі з зазначенням його основних технічних параметрів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 травня 2018 15:09
1: п. 1.1, п. 1.2, п. 1.3 - задовольнити;
п. 1.4 - Додатки до договору не вимагаються замовником у складі тендерних пропозицій учасників та узгоджуються між сторонами на стадії підписання договору;
п. 1.5 - Розділ 12 проекту договору: 12.1. - оформлюється відповідно до діючого законодавства; 12.2. - п. 6 розд. 3 тендерної документації; 12.3. - змінюється в залежності від дати підписання договору та узгоджується сторонами; 12.4. - Перелік місць поставки товару в межах Донецької області узгоджується з замовником.
2, 3, 4 - задовольнити та внести зміни.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-17-003080-a.c2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ", Код ЄДРПОУ:37941143
Дата подання: 20 червня 2018 21:22
Скарга згідно статті 18 Закону "Про публічні закупівлі".
про наявність порушення під час проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 червня 2018 15:17
Рішення від 22.06.2018 № 6095 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 23 червня 2018 15:17
Рішення від 11.07.2018 № 6883.pdf
Дата публікації: 16 липня 2018 19:04

Документи подані скаржником

20 червня 2018 21:22
платіжне доручення 1201.pdf

Документи подані замовником

17 липня 2018 14:00
Протокол №149.PDF

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2018-04-17-003080-a9787c7e19c994f3c8cdadadcbaffa5fb
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 38707906
Місцезнаходження: 84313, Україна, Донецька область обл., м. Краматорськ, вул. Богдана Хмельницького, буд. 6
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АЛЬЯНС СТАЛЬ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АС ПРОМІНВЕСТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

07 червня 2018 17:05
Протокол №117.PDF
07 червня 2018 17:06
Електронний підпис

Публічні документи

17 травня 2018 15:28
уставные.compressed.pdf
17 травня 2018 15:28
устав.compressed.pdf
17 травня 2018 15:28
ст 50.pdf
17 травня 2018 15:28
Підписаний_G0518-6684-GL_tender.pdf
17 травня 2018 15:28
гарант лист виробника.pdf
17 травня 2018 15:28
вытяг-min.pdf
17 травня 2018 15:28
выписка.pdf

Документи

12 червня 2018 13:34
Протокол №122.PDF
12 червня 2018 13:35
Електронний підпис

Документи

15 червня 2018 17:52
Протокол №133.PDF
15 червня 2018 17:53
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬЯНС СТАЛЬ"

ТОВ "АС ПРОМІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2018 17:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬЯНС СТАЛЬ" Документи
ТОВ "АС ПРОМІНВЕСТ" Документи

Публічні документи

17 травня 2018 15:28
уставные.compressed.pdf
17 травня 2018 15:28
устав.compressed.pdf
17 травня 2018 15:28
ст 50.pdf
17 травня 2018 15:28
Підписаний_G0518-6684-GL_tender.pdf
17 травня 2018 15:28
гарант лист виробника.pdf
17 травня 2018 15:28
вытяг-min.pdf
17 травня 2018 15:28
выписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬЯНС СТАЛЬ"

ТОВ "АС ПРОМІНВЕСТ"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 липня 2018 14:02
Коментар щодо відміни: п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи:
17 липня 2018 14:01
Електронний підпис
17 липня 2018 14:01
Протокол №149.PDF