Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу «В» з устаткуванням
Emergency (emergency) medical care type "B" with equipment
Emergency (emergency) medical care type "B" with equipment
Очікувана вартість
16 100 000,00 UAH
UA-2018-04-17-003071-a ● 2006fe9783fb4ee8bbf02c7b2ba212a7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 34167494 |
Вебсайт: | http://telemed.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79059, Україна , Львівська область обл., Львів, Миколайчука, буд. 9 |
Контактна особа: |
Фогт Дмитро Олегович 380932360327 lvivemdmk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Institution Lviv regional council "LVIV MEDICAL regional center of emergency and disaster medicine" |
National ID: | 34167494 |
Contact point: |
Fogt Dmytro Olegovych 380932360327 lvivemdmk@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2018 17:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 травня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 16 липня 2018 14:38 |
Очікувана вартість: | 16 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 80 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 17 квітня 2018 17:27 |
Enquiries until: | 14 травня 2018 18:00 |
Complaints submission until: | до 20 травня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 травня 2018 18:00 |
Information
Estimated total value: | 16 100 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 80 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу «В» з устаткуванням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу «В» з устаткуванням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Миколайчука, 9
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Emergency (emergency) medical care type "B" with equipment
CPV: 34110000-1
Період постачання:
по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2018 16:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 травня 2018 16:45 |
Рішення про внесення змін до тендерної документації_зміни.docx | |
16 травня 2018 16:45 |
Проект договору.docx | |
16 травня 2018 16:44 |
Тендерна документація.doc | |
15 травня 2018 14:50 |
Рішення про внесення змін до тендерної документації.docx | |
17 квітня 2018 17:29 |
Технічні вимоги.docx |
16 травня 2018 16:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 травня 2018 16:45 |
Рішення про внесення змін до тендерної документації_зміни.docx
|
||||||
16 травня 2018 16:45 |
Проект договору.docx
|
||||||
16 травня 2018 16:44 |
Тендерна документація.doc
|
||||||
15 травня 2018 14:50 |
Рішення про внесення змін до тендерної документації.docx
|
||||||
17 квітня 2018 17:29 |
Технічні вимоги.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-04-17-003071-a.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "БРІОРСОН", Код ЄДРПОУ:40615118
Дата подання: 12 травня 2018 20:26
Дата подання: 12 травня 2018 20:26
СКАРГА щодо порушення замовником вимог законодавства та встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Комунальним закладом Львівської обласної ради "Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"оголошено відкриті торги із закупівлі «34110000-1 Легкові автомобілі за ДК 021:2015 (Автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу «В» з устаткуванням)», ідентифікатор закупівлі UA-2018-04-17-003071-a.
Вважаємо, що Тендерна документація Замовника щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю UA-2018-04-17-003071-a порушує вимоги законодавства про публічні закупівлі та містить дискримінаційні вимоги, що порушує принципи здійснення закупівель, виходячи з наступного:
1. В абз. 6 п. 2 розділу 5 Тендерної документації зазначено, що замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг, що надаються, становить 15 000.00 грн. (п’ятнадцять тисяч гривень, 00 коп.). Зазначена сума сплачується після підписання актів виконаних робіт в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України протягом 15 робочих днів на рахунок Виконавця торгів, відповідно до умов укладеної між Замовником та Виконавцем угоди.
Вважаємо таку умову Тендерної документації такою, що порушує принципи здійснення публічних закупівель, а також інші норми Закону «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного.
Згідно із п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Згідно із п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Предметом закупівлі у процедурі UA-2018-04-17-003071-a є товар, а саме - автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу «В» з устаткуванням.
Таким чином, юридично-консультаційні послуги не відносяться до предмету закупівлі. А отже положення про сплату учасником-переможцем зазначених послуг не можуть бути включені до умов тендерної документації, навіть за умови добровільності їх сплати.
Розглядаючи аналогічну умову тендерної документації за скаргою учасника, Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ у своєму Рішенні № 2047-р/пк-ск від 25.12.2013 р. прийшла до висновку, що такі положення тендерної документації порушують вимоги ст. 22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель – принцип максимальної економії та ефективності.
На нашу думку, це також є порушенням принципу запобігання корупційним діям та зловживанням, оскільки включення до умов тендерної документації умови про оплату послуг, які надаються замовнику третьою особою та не мають відношення до предмету закупівлі, - є очевидним зловживанням з боку замовника.
2. Також замовником допущене порушення вимог, встановлених п. 16 частини 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно із яким тендерна документація повинна містити прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Ця вимога Закону Замовником не виконана, жодної посадової особи Замовником не зазначено. На нашу думку, це є порушенням принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям та зловживанням.
3. Відповідно до п. 1 розділу 3 Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів у форматі “PDF” або “JPEG” з:
- тендерною пропозицією, яка подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель та заповнененою формою “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ” (форма заповнюється згідно з Додатком 1 до даної тендерної документації) ;
- інформації та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до п. 1 Додатку 2 даної документації;
- інформації щодо відсутності підстав для відмови учаснику в участі у закупівлі, відповідно до п. 2, Додатку 2 даної документації;
- інші документи відповідно до п. 3, Додатку 2 даної документації;
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі таблицю відповідності згідно вимог Додатку 3, та інші відомості що передбачено тендерною документацією.
- проект договору про закупівлю відповідно до Додатку 4
- Лист - згода на обробку персональних даних (згідно Додатку 5).
Отже, у складі своєї тендерної пропозиції учасник подає, в тому числі, проект договору. Крім того умовами Тендерної документації вимагається, щоб усі сторінки Тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі а також відбитки печатки (у разі наявності).
Таким чином, надаючи в складі своєї тендерної пропозиції завірений учасником проект договору, фактично, учасник надає свою згоду з умовами, викладеними в цьому проекті договору.
В свою чергу, проект договору є складовою частиною тендерної документації (п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі»).
У абзаці 2 пункт 3 розділу 6 Тендерної документації замовником зазначено, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Вважаємо таке положення Тендерної документації таким, що грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель та інші положення Закону.
Так, відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Також згідно із ч. 4 ст. 36 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Отже, після визначення переможця договір має бути укладений відповідно до тендерної документації (як зазначалося вище, проект договору – складова частина тендерної документації) та відповідно до тендерної пропозиції учасника-переможця (в складі якої учасник подає і завірений проект договору) та його умови не можуть бути змінені.
Така сама позиція викладена у Листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.12.2016 р. N 3302-06/42560-06, у якому зазначено, що у разі визначення замовником переможця за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції, яка визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, між ними укладається договір про закупівлю саме відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
У разі внесення змін у проект договору після визначення переможця фактично відбудеться внесення змін до умов тендерної документації, що має відбуватися тільки у порядку, визначеному законом, та є неприпустимим на стадії укладання договору.
Таким чином, вважаємо, що викладення замовником в Тендерній документації умов щодо можливості внесення змін у проект договору після визначення учасника-переможця є грубим порушенням вище зазначених норм Закону «Про публічні закупівлі» та основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме – принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принципу недискримінація учасників, принципу запобігання корупційним діям і зловживанням.
Зазначені умови Тендерної документації порушують права скаржника на чесний та неупереджений відбір переможця та право участі у закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками. Адже, можливість зміни умов договору після визначення переможця створює «непрозорість» у процедурі закупівлі та можливість для зловживань з боку Замовника.
4. Відповідно до пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації, документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки замовник акцептує наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 3 ст. 32 Закону.
На підтвердження відсутності підстав, передбачених частино 2 ст. 17 переможець має надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа. (п/п 8 п. 2 Додатку 2).
Вважаємо таку вимогу такою, суперечить положенням Закону «Про публічні закупівлі» та є дискримінаційною.
Згідно з абзацом другим частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Отже, законодавчо встановленим обов'язком переможця закупівлі є надання документів, визначених у с
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 16 травня 2018 23:55
Рішення від 16.05.2018 № 4601.pdf
Дата публікації: 16 травня 2018 23:55
Інформація про резолютивну частину рішення від 31.05.2018 № 5187.pdf
Дата публікації: 01 червня 2018 16:58
Рішення від 31.05.2018 № 5187.pdf
Дата публікації: 05 червня 2018 20:28
Номер скарги: UA-2018-04-17-003071-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОДЕРЖПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:41354189
Дата подання: 19 червня 2018 17:14
Дата подання: 19 червня 2018 17:14
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 червня 2018 12:23
Рішення від 21.06.2018 № 6035 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 22 червня 2018 12:23
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.07.2018 № 6842.pdf
Дата публікації: 11 липня 2018 16:16
Рішення від 10.07.2018 № 6842.pdf
Дата публікації: 13 липня 2018 19:22
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 червня 2018
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 34167494 |
Місцезнаходження: | 79059, Україна, Львівська область обл., Львів, Миколайчука, буд. 9 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСПЕЦПРОМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ МАШАГРОПРОМ ЛТД | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОДЕРЖПОСТАЧ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2018 14:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС |
16 044 000,00
UAH з ПДВ
|
16 044 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСПЕЦПРОМ" |
16 100 000,00
UAH з ПДВ
|
16 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС #31778059 |
Переможець |
16 044 000,00
UAH з ПДВ
|
20 липня 2018 16:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 18:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 серпня 2018 15:47
|
Додаткова угода№1(1).pdf | зміни до договору |
07 серпня 2018 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2018 16:00
|
СП.pdf | укладений |
03 серпня 2018 15:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 07 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.4.2 замовник перераховує попередню оплату |
Номер договору про закупівлю: | №01/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |