Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автомобілі спеціалізовані для забезпечення медико-санітарної допомоги
Очікувана вартість
760 000,00 UAH
UA-2018-04-17-002080-a e62916664baf48d38ae61ecb171cb7bc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Смірнова

+380977580006
+380564926793
econ.cpmsd5kmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37861807
Місцезнаходження: 50051, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Криворіжсталі, 2
Контактна особа: Світлана Смірнова
+380977580006,+380564926793
econ.cpmsd5kmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2018 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2018 10:00
Початок аукціону: 04 травня 2018 14:27
Очікувана вартість: 760 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Автомобілі спеціалізовані для забезпечення медико-санітарної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50051, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Криворіжсталі, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2018
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 квітня 2018 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2018 15:36
Перелік змін до Тендерної документації.docx
20 квітня 2018 15:36
Додаток 3 (зі змінами).docx
17 квітня 2018 15:06
Додаток 4.docx
17 квітня 2018 15:06
Додаток 1.docx
17 квітня 2018 15:06
Додаток 5.docx
17 квітня 2018 15:06
Додаток 2.docx
17 квітня 2018 15:06
Тендерна документація автомобілі.docx
20 квітня 2018 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2018 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2018 15:36
Перелік змін до Тендерної документації.docx
20 квітня 2018 15:36
Додаток 3 (зі змінами).docx
17 квітня 2018 15:06
Додаток 3.docx
17 квітня 2018 15:06
Додаток 4.docx
17 квітня 2018 15:06
Додаток 1.docx
17 квітня 2018 15:06
Додаток 5.docx
17 квітня 2018 15:06
Додаток 2.docx
17 квітня 2018 15:06
Тендерна документація автомобілі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шановний замовник! Ваша конкурсна документація знову має дискримінаційні ознаки, прочитайте уважно закон «Про публічні закупівлі»
Дата подання: 17 квітня 2018 19:40
Дата відповіді: 20 квітня 2018 13:03
Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути ОБГРУНТОВАНИМ, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є виключно характеристиками конкретної марки автомобіля лише однієї моделі конкретного виробника а саме VW Polo Sedan Life 1,6 MPI, і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які б призвели до економії та ефективного використання бюджетних коштів. Ваше обгрунтування не переконливо, аналогічні характеристики мають багато виробникив, але зазначені Вами мають тільки виключно VW Polo Sedan Life 1,6 MPI. Наприклад обґрунтуйте вимогу потужності двигуна виключно 90 к.с. (66 кВт) при 4250 об/хв таку потужність має двигун лише одного виробника який запропонований на ринку України, і так само інші чисельні характеристики. Потенційний Учасник торгів, може запропонувати Вам автомобіль іншої марки, який буде дешевший, більш технологічний, економічний, з кращими показниками, але з іншими характеристиками. Формально це є приводом для дискваліфікації Участника торгів, як такого, чия пропозиція більш вигідна, але характеристики якого не суттєво відрізняються від тих, що вказав Замовник. Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб, з максимальною економією та ефективністю, повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників а документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і в разі задоволення скарги буде поданий позов до суду з вимогою компенсації плати за подання скарги та судовий сбір з відповідальних осіб тендерного комітету.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Тендерний комітет КУ «Центр первинної медико-санітарної допомоги №5» КМР повідомляє наступне. Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та на власний розсуд визначає технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, та необхідні вимоги щодо надання документів для підтвердження якості товару, безпечності використання та досвіду. Одночасно звертаємо Вашу увагу на той факт, що в Додатку №3 до тендерної документації конкретно зазначено, що до технічних вимог специфікації предмета закупівлі застосовується вираз «або еквівалент». Таким чином, учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником. Технічні характеристики, вказані замовником у тендерній документації ніяким чином не порушують принципів закупівель, передбачених ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22 Закону). Враховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Тендерний комітет визначив технічні характеристики, які відповідають зазначеній моделі автомобіля, тобто принципи створення конкурентного середовища та добросовісної конкуренції дотримані, технічні характеристики на автомобіль не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників. ЗУ «Про публічні закупівлі» дозволено посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Специфікація містить вираз "або еквівалент". Нормами вищезазначеного Закону не зазначено, де конкретно повинно бути обґрунтування на посилання на конкретну торговельну марку чи фірму.
Тендерний комітет готуючись до проведення закупівлі транспортного засобу, провів певну роботу по обґрунтованому вибору моделі автомобіля для закладу, який відповідає особливостям місцевості розташування амбулаторій (віддаленість районів, враховуючи географічну специфіку нашого міста, стан дорожнього покриття, помірні експлуатаційні витрати, що досить важливо при наявному фінансуванні галузі охорони здоров’я, а також надійність, технологічність, високий рівень безпеки).
Всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України "Про публічні закупівлі".
Також повідомляємо, що до Тендерної документації будуть внесені зміни.

Щодо предмету закупівлі
Дата подання: 18 квітня 2018 09:58
Дата відповіді: 20 квітня 2018 12:37
Доброго дня! Шановний Замовнику, Ви в Додатку 3 до тендерної документації (ТД) описали технічні вимоги (технічна специфікація та кількісні вимоги до предмету закупівлі) до предмету закупівлі, в том числі надали пояснення чому саме Ви плануєте закупити Автомобілі спеціалізовані для забезпечення медико-санітарної допомоги на базі VW Polo Sedan Life 1,6 MPI. Однак у Вашій ТД в пункті5 розділу1.Загальні положення "Недискримінація учасників" Вами ж зазначено наступне: "5.2. Відповідно до частини першої статті 5 Закону України “Про санкції”, доручення Прем’єр-міністра України від 24.09.2015 №39207/1/1-15 та наказу Міністерства оборони України від 29.09.2015 №518 “Питання виконання Указу Президента України від 16.09.2016 №549/2015” закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у юридичних осіб – резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походження з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України." А саме звертаємо увагу на ".. закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походження з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.". Повідомляємо Вам - що закуповуємий Вами базовий автомобіль - це товар повністю Російського походження. В сертифікаті на такий автомобіль вказано - що його країною виробником, та місце складального заводу є Російська Федерація. А як ми бачимо з вище вказаного - закупівля таких товарів - суперечить діючим на тепер нормам, постановам, рішенням та Законам України, що підписані Президентом України, РНБО, МОУ стосовно встановлений санкцій до певних країн. Про те, що Ви закуповуєте Автомобілі спеціалізовані для забезпечення медико-санітарної допомоги, і відповідно вимагаєте надання відповідних документів на дані авто ("Якість продукції повинна відповідати умовам відповідного державного стандарту України (ДСТУ), ГОСТу та/або ТУ та іншим нормативно-технічним документам, зазвичай що висуваються до даного виду товару, а також сертифікату якості виробника, що повинно бути підтверджено відповідними документами (копії сертифікату відповідності та інших документів)") , в яких буде вказано країна-виробник "Автомобілів спеціалізованих для забезпечення медико-санітарної допомоги на базі VW Polo Sedan Life 1,6 MPI" - Україна - не змінює походження Товару на Українське, адже це буде лише дообладнання (доукомплектування) готового товару, а не повністю нове виробництво автомобілів спеціалізованих для забезпечення медико-санітарної допомоги на базі VW Polo Sedan Life 1,6 MPI. В той же час повідомляємо Вам, що на ринку України є автомобілі, які можуть замінити базове шасі для автомобілів спеціалізованих для забезпечення медико-санітарної допомоги. Якщо Ви іншої думки - надайте підтвердження від Міністерства економічного розвитку і торгівлі України про неможливість заміщення даного предметів закупівлі іншими автомобілями. Просимо надати роз'яснення стосовно Вашого бачення даної ситуації та усунути протиріччя в документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше питання тендерний комітет КУ «Центр первинної медико-санітарної допомоги №5» КМР відповідає наступне: під час обрання базової моделі автомобіля, який відповідає особливостям місцевості розташування амбулаторій (віддаленість районів, враховуючи географічну специфіку нашого міста, стан дорожнього покриття, помірні експлуатаційні витрати, що досить важливо при наявному фінансуванні галузі охорони здоров’я, а також надійність, технологічність, високий рівень безпеки) спеціалістами нашої установи було враховано, що даний виробник не знаходиться в санкційних списках юридичних осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції), а товар не входить до Переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації. Зазначимо, що в Сертифікаті типу колісного транспортного засобу (КТЗ), зазначено, що найменування і місцезнаходження виробника ЗАВЕРШЕНОГО КТЗ є Volkswagen Group DE-38440 Wolksburg, Німеччина. Таким чином, закупівля даної марки автомобіля не підпадає під заборону.
Щодо предмету закупівлі
Дата подання: 20 квітня 2018 15:53
Дата відповіді: 23 квітня 2018 09:50
Найменування і місцезнаходження складальних підприємств: Volkswagen Grup Rus ООО, RU-248926 Kaluga, вул. Автомобільна, 1, Калуга, РФ.
Відповідь: Відповідно до ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно до ст. 4 ЗУ «Про санкції» заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом.
Разом з тим, відповідно до ст. 5 ЗУ «Про санкції» Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1-21, 23-25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання.
Таким чином, у разі якщо учасник з найменшою ціновою пропозицією запропонує товар, походження якого є Російська Федерація, буде обов’язково перевірено наявність цього учасника та товару, що пропонується, в санкційних списках, введених в дію рішенням РНБО.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2018 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕР АВТО ЦЕНТР" 657 296,76
UAH з ПДВ
630 776,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФОЛЬКСВАГЕН ЦЕНТР КРИВИЙ РІГ 667 120,00
UAH з ПДВ
630 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2018 14:54
Електронний підпис
02 травня 2018 14:52
20. Статут.PDF
02 травня 2018 14:52
14. Лист-згода.PDF
02 травня 2018 14:52
13. Довідка ст. 50.PDF
02 травня 2018 14:52
8. Гарантійний лист 1.PDF
02 травня 2018 14:52
6. Сертифікати.PDF
02 травня 2018 14:52
4. Кваліф. працівники.PDF
02 травня 2018 14:52
1. Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕР АВТО ЦЕНТР"

ТОВ ФОЛЬКСВАГЕН ЦЕНТР КРИВИЙ РІГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕР АВТО ЦЕНТР"
#38481937
Відхилено 630 776,00
UAH з ПДВ
07 травня 2018 12:12
ТОВ ФОЛЬКСВАГЕН ЦЕНТР КРИВИЙ РІГ
#32633918
Переможець 630 777,00
UAH з ПДВ
10 травня 2018 11:54

Документи

07 травня 2018 12:12
Електронний підпис

Документи

10 травня 2018 11:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2018 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФОЛЬКСВАГЕН ЦЕНТР КРИВИЙ РІГ
#32633918
630 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 травня 2018 11:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 серпня 2018 14:02
Додаткова угода №4.pdf укладений
15 серпня 2018 13:59
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2018 15:00
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
04 липня 2018 14:57
Електронний підпис укладений
30 травня 2018 12:20
Договір автомобілі.pdf укладений
30 травня 2018 12:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк поставки Товару - до 31.10.2018 року
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 113
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Оскільки чинне законодавство у сфері публічних закупівель не передбачає зміну замовника у процесі проведення процедури закупівлі, у тому числі й заміну на правонаступника, прийняте рішення про розірвання договору про закупівлю за державні кошти № 113 від 29.05.2018 р.