Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень (операційного відділення 3-го поверху та технічного поверху лікувально-діагностичного корпусу) для перетворення у лікарню інтенсивного лікування Київської міської клінічної лікарні №1 за адресою: м. Київ, вул. Харківське шосе, 121
Очікувана вартість
23 000 000,00 UAH
UA-2018-04-17-002074-a 516f157d530a4793a6f06464e6beee14
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мічуда Андрій Володимирович

560-80-12 tender_kmkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1
Код ЄДРПОУ: 01981738
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Контактна особа: Мічуда Андрій Володимирович
560-80-12
tender_kmkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2018 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2018 10:00
Початок аукціону: 04 травня 2018 14:33
Початок аукціону: 04 травня 2018 14:33
Очікувана вартість: 23 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 115 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 115000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень (операційного відділення 3-го поверху та технічного поверху лікувально-діагностичного корпусу) для перетворення у лікарню інтенсивного лікування Київської міської клінічної лікарні №1 за адресою: м. Київ, вул. Харківське шосе, 121
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська, м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2018 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2018 12:02
Перелік змін до тендерної документації.pdf
24 квітня 2018 12:02
додаток8.docx
24 квітня 2018 12:02
додаток7.docx
24 квітня 2018 12:02
додаток6.docx
24 квітня 2018 12:02
додаток3(нова редакція).rtf
24 квітня 2018 12:02
додаток2(нова редакція).docx
24 квітня 2018 12:02
додаток1(нова редакція).docx
24 квітня 2018 12:02
Тендерна документація(нова редакція).docx
17 квітня 2018 15:05
додаток5.docx
17 квітня 2018 15:05
додаток4.docx
24 квітня 2018 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2018 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2018 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2018 12:02
Перелік змін до тендерної документації.pdf
24 квітня 2018 12:02
додаток8.docx
24 квітня 2018 12:02
додаток7.docx
24 квітня 2018 12:02
додаток6.docx
24 квітня 2018 12:02
додаток3(нова редакція).rtf
17 квітня 2018 15:05
додаток3.rtf
24 квітня 2018 12:02
додаток2(нова редакція).docx
17 квітня 2018 15:05
додаток2.docx
24 квітня 2018 12:02
додаток1(нова редакція).docx
17 квітня 2018 15:05
додаток1.docx
24 квітня 2018 12:02
Тендерна документація(нова редакція).docx
17 квітня 2018 15:05
Тендерна документація.docx
17 квітня 2018 15:05
додаток5.docx
17 квітня 2018 15:05
додаток4.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-17-002074-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД", Код ЄДРПОУ:33316751
Дата подання: 16 травня 2018 14:43
вимога щодо неправомірного визначення переможцем ТОВ Олфомед
Вимога
щодо усунення порушень чинного законодавства при розгляді тендерних пропозицій
Рішенням тендерного комітету згідно протоколу №58 від 11.05.2018 переможцем торгів визнано ТОВ «Олфомед».
Більш ніж прискіпливий розгляд тендерних пропозицій ТОВ «Будівельна компанія Прогрестехбуд» та ТОВ «Уквентпромпостач» та їх відхилення разом з поверхневою оцінкою пропозиції ТОВ «Олфомед» свідчать про порушення тендерним комітетом Замовника таких принципів здійснення закупівель, як недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Детальне ознайомлення з тендерною пропозицією ТОВ «Олфомед» доводить її невідповідність вимогам тендерної документації.
1. В пп. 3.1 Додатку 1 тендерної документації визначено, що під аналогічним договором слід розуміти договір підряду або інший договір про виконання робіт в операційному (-их) блоку (-ах) та/або палатах інтенсивної терапії з улаштування приміщення, в якому контролюється чистота повітря та специфічний мікроклімат («чисте» приміщення) та/або улаштування систем/конструкцій вентиляції (кондиціонування) повітря або договір про виконання робіт з підготовки приміщень для встановлення ангіографічної (рентгенівської) систем).
ТОВ «Олфомед» в складі тендерної пропозиції надано договір № 818-16 від 29.11.2016 на виконання будівельно-монтажних робіт по виготовленню та монтажу системи «чисті приміщення» на об’єкті: «Реконструкція приймального та спеціалізованих відділень Київської міської клінічної лікарні № 12 на вул. Підвисоцького, 4-А». При цьому в договорі не вказано, в яких саме «спеціалізованих» приміщеннях виконувались роботи.
Такий договір не може слугувати належним підтвердженням досвіду в розумінні тендерної документації.
2. Ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України № 15-Л на проведення господарської діяльності з будівництва, видано ТОВ «Олфомед» 21.03.2018 р. З відкритих джерел, а саме за посиланням http://dabi.gov.ua/license/list.php?sort=num&order=ASC (реєстр виданих ліцензій), наявна інформація, що ТОВ «Олфомед» отримувало лише одну ліцензію, що унеможливлює виконання учасником вищезазначеного договору № 818-16 від 29.11.2016 у 2016 році.
3. Тендерну пропозицію ТОВ «Укрвентпромпостач», згідно протоколу № 55 від 10.05.2018 р., було відхилено на підставі порушення вимог п. 7 розділу 1 тендерної документації. Наданий ТОВ «Укрвентпромпостач», відповідно до вимог пп. 3.1 п. 3 Додатку 1 тендерної документації, «Акт №1 приемки выполненных строительных работ» за травень 2016 року містить окремі положення, викладені російською мовою. Також відсутній переклад цього акту.
В протоколі зазначено, що цей недолік не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок в розумінні положень п. 1 розділу 3 тендерної документації.
Разом з тим, в порушення принципу об’єктивності та неупередженості розгляду тендерних пропозицій, аналогічна невідповідність пропозиції ТОВ «Олфомед» не призводить до її відхилення тендерним комітетом.
«Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт» за грудень 2016 року, що надано ТОВ «Олфомед» так само містить окремі положення, викладені російською мовою. Перекладу акту учасником не надано.


Також, потрібно зазначити, що в наданому акті відсутні сторінки 7, 8 та 9.
4. Тендерною документацією в пп. 1.2 Додатку 1 встановлена вимога надання копії договору та копії свідоцтва про реєстрацію на орендовані транспортні засоби.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Олфомед» відсутні зазначені документи. Довідка про МТБ
також не містить інформації щодо наявності в учасника транспортних засобів.
Разом з тим, в обґрунтуванні договірної ціни ТОВ «Олфомед» наявні перевезення матеріалів на відстані 24 та 30 км.
Беручи до уваги все вищевикладене, повідомляємо, що рішенням тендерного комітету про визнання переможною менш економічно вигідної за нашу, тендерної пропозиції ТОВ «Олфомед», за наявності її невідповідності ряду умов тендерної документації, порушені наші права на недискримінацію, об’єктивну та неупереджену оцінку. За умови неусунення вказаних порушень, будемо вимушені звернутись за захистом наших прав до АМКУ та, в подальшому, до суду, за компенсацією понесених за подання скарги витрат.
З метою усунення допущених порушень, ПРОСИМО:
1. скасувати рішення про визначення ТОВ «Олфомед» переможцем даної закупівлі;
2. відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Олфомед».














Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 травня 2018 16:03
На вимогу ТОВ «Будівельна компанія «Прогрестехбуд» від 16.05.2018 року повідомляємо наступне.
За результатами розгляду вимоги тендерний комітет прийшов до наступних висновків:
1. Щодо обставин зазначених в пункті 1 вимоги.
Згідно вимог пункту 3 додатка 1 тендерної документації в новій редакції, затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол № 48 від 24.04.2018 р.), (далі – тендерна документація), учасники для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів надають:
- копію аналогічного договору про виконання робіт (під аналогічним договором розуміється договір підряду або інший договір на виконання робіт в операційному (-их) блоку (-ах) та/або палатах інтенсивної терапії з улаштування приміщення в якому контролюється чистота повітря та специфічний мікроклімат («чисте» приміщення) та/або улаштування систем/конструкцій вентиляції (кондиціонування) повітря), укладеного та виконаного учасником у 2016 та/або 2017 та/або 2018 роках та документ, що підтверджує його виконання: копію акту(-ів) виконаних робіт;
- оригінал відгуку, виданий (підписаний уповноваженою особою, датований) стороною, з якою було укладено договір, копія якого надається учасником відповідно до вимог підпункту 3.1 пункту 3 додатка 1 тендерної документації, із зазначенням у відгуку: дати і номеру договору, суми договору, інформації про належне виконання договору стосовно якості та строків виконаних робіт. У відгуку обов’язково має бути додатково зазначено, що відповідно до договору були виконані роботи в операційному (-их) блоку (-ах) та/або палатах інтенсивної терапії з улаштування приміщення в якому контролюється чистота повітря та специфічний мікроклімат («чисте» приміщення) та/або улаштування систем/конструкцій вентиляції (кондиціонування) повітря. Відгук має бути виданий не раніше дати публікації в електронній системі закупівель оголошення про проведення замовником відкритих торгів;
- фото (кольорові) виконаних робіт на об’єкті згідно укладеного договору, копія якого надається учасником відповідно до вимог підпункту 3.1 пункту 3 цього додатку.
На виконання вищезазначеної вимоги Учасником – ТОВ «Олфомед» надано в складі документів тендерної пропозиції:
- копію договору № 818-16 від 29.11.2016 р. на виконання будівельно-монтажних робіт по виготовленню та монтажу системи «чисті приміщення» на об’єкті: «Реконструкція приймального та спеціалізованих відділень Київської міської клінічної лікарні № 12 на вул. Підвисоцького, 4-А, укладеного між ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ» (Генпідрядник) та ТОВ «Олфомед»;
- копії актів №1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2016 року та № 1-1 вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт;
- оригінал відгуку ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ» від 27.04.2018 року, складеного та оформленого відповідно до вимог замовника;
- фото (кольорові) виконаних робіт на об’єкті.
При цьому, пунктом 1.1 наданого аналогічного договору визначено, що: «…Підрядник … приймає на себе зобов’язання … виконати будівельно-монтажні роботи по виготовленню та монтажу (інсталяції) системи «чисті приміщення»…». Також, у наданому відгуку вказано, що предметом договору є «Будівельно-монтажні роботи по виготовленню та монтажу (інсталяції) системи «чисті приміщення»…».
Слід також зазначити, що характер та види виконуваних робіт відповідно до предмета договору, акту приймання виконаних будівельних робіт, представлених фото, разом зі змістом вказаних вище документів в сукупності свідчать про наявність в Учасника - ТОВ «Олфомед» досвіду виконання робіт в операційному блоку з улаштування приміщення в якому контролюється чистота повітря та специфічний мікроклімат («чисте» приміщення), а відтак, ТОВ «Олфомед» документально підтверджено досвід виконання аналогічного договору згідно пункту 3 додатка 1 тендерної документації.
Отже, обставини зазначені ТОВ «Будівельна компанія «Прогрестехбуд» у пункті 1 вимоги є необґрунтованими.
2. Щодо обставин зазначених в пункті 2 вимоги.
Згідно вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, учасники повинні були надати діючу на весь період виконання робіт ліцензію, необхідну для виконання робіт. Якщо учасник не має ліцензії у паперовій формі – надати довідку в довільній формі, яка повинна містити дату прийняття рішення про видачу відповідної ліцензії, а також посилання на це рішення, опубліковане на офіційному веб-порталі органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії;
На виконання вищезазначеної вимоги Учасником – ТОВ «Олфомед» надано в складі документів тендерної пропозиції ліцензію з додатком на право здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (за переліком видів робіт згідно з додатком), видану згідно наказу Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 21 березня 2018 р. № 15-Л.
Отже, учасником - ТОВ «Олфомед» виконано вимоги тендерної документації в цій частині.
При цьому, умовами тендерної документації не передбачено обов’язку учасника підтвердити наявність ліцензії, чинної на період виконання наданого аналогічного договору.
Інші обставини, на які посилається ТОВ «Будівельна компанія «Прогрестехбуд» у пункті 2 вимоги, не спростовують факту наявності в ТОВ «Олфомед» діючої ліцензії на весь період виконання робіт на об’єкті замовника, та наявності в нього досвіду виконання аналогічного договору.
3. Щодо обставин зазначених в пункті 3 вимоги.
Згідно вимог пункту 7 розділу І тендерної документації тендерні пропозиції учасників та всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою, якщо інше не зазначено в цій тендерній документації та додатках до неї. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено цим пунктом мові, учасник надає переклад цього документу. Переклад повинен бути посвідчений підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі її використання) учасника торгів.
ТОВ «Будівельна компанія «Прогрестехбуд» у пункті 3 вимоги зазначає, що в «Акті №1 приймання виконаних будівельних робіт» за грудень 2016 року, наданого ТОВ «Олфомед», містяться окремі положення, викладені російської мовою. Які саме положення зазначеного акту викладені російської мовою ТОВ «Будівельна компанія «Прогрестехбуд» не деталізує.
За результатами повторного перегляду «Акту №1 приймання виконаних будівельних робіт» за грудень 2016 року членами тендерного комітету не виявлено положень, викладених російською мовою та інших недоліків.
Отже, обставини зазначені ТОВ «Будівельна компанія «Прогрестехбуд» у пункті 3 вимоги є необґрунтованими.
4. Щодо обставин зазначених в пункті 4 вимоги.
Згідно вимог пункту 1 додатка 1 тендерної документації, учасники для підтвердження того, що вони мають необхідне обладнання та матеріально-технічну базу надають:
- довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази для забезпечення виконання робіт на об’єкті Замовника, за формою запропонованою замовником;
- копію договору та копію свідоцтва про реєстрацію на орендовані транспортні засоби.
Слід зазначити, вказані умови тендерної документації сформульовані таким чином, що копія договору оренди та копія свідоцтва про реєстрацію надаються учасниками у разі, якщо вони орендують транспортні засоби, які збираються використовувати при виконанні робіт на об’єкті замовника. Необхідність зазначення в довідці МТБ інформації про наявність в учасника транспортних засобів умовами тендерної документації не передбачена.
На виконання вищезазначеної вимоги Учасником – ТОВ «Олфомед» надано в складі документів тендерної пропозиції довідку про наявність обладнання та необхідної матеріально-технічної бази, відповідно до запропонованої замовником форми. В довідці відсутнє посилання на наявність в учасника транспортних засобів, що не суперечить вимогам тендерної документації.
ТОВ «Будівельна компанія «Прогрестехбуд» у пункті 4 вимоги не наводить жодних обставин на підтвердження того, що учасник планує використовувати орендовані транспортні засоби для перевезення будівельних матеріалів.
Отже, обставини зазначені ТОВ «Будівельна компанія «Прогрестехбуд» у пункті 4 вимоги є необґрунтованими.
Таким чином, інформація викладена ТОВ «Будівельна компанія «Прогрестехбуд» у своїй вимозі є необґрунтованою, а рішення замовника, в частині визнання учасника - ТОВ «Олфомед» переможцем відкритих торгів на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт приміщень (операційного відділення 3-го поверху та технічного поверху лікувально-діагностичного корпусу) для перетворення у лікарню інтенсивного лікування Київської міської клінічної лікарні №1 за адресою: м. Київ, вул. Харківське шосе, 121 (ДК 021:2015 код 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)» та прийняття рішення про намір укласти з ним договір відповідають законодавству у сфері публічних закупівель.

Документи подані скаржником

16 травня 2018 14:43
КМКЛ23млн.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-17-002074-a.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД", Код ЄДРПОУ:33316751
Дата подання: 21 травня 2018 18:41
скарга
міститься у вкладенні
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 24 травня 2018 16:26
Скарга відкликана скаржником
Причина: відпала потреба у подальшому оскарженні
Дата: 01 червня 2018 16:31
Рішення від 23.05.2018 № 4906.pdf
Дата публікації: 24 травня 2018 16:25
Рішення від 11.06.2018 № 5551.pdf
Дата публікації: 11 червня 2018 19:21

Документи подані скаржником

21 травня 2018 18:41
Скарга 2.pdf
21 травня 2018 18:41
ПД 296.pdf

Документи Органу Оскарження

24 травня 2018 16:25
Рішення від 23.05.2018 № 4906.pdf
11 червня 2018 19:21
Рішення від 11.06.2018 № 5551.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2018 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД" 20 901 143,10
UAH з ПДВ
20 671 143,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укрвентпромпостач 22 993 843,14
UAH з ПДВ
20 786 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Олфомед 22 998 600,90
UAH з ПДВ
22 998 600,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2018 09:45
витяг ПДВ завірений.pdf
03 травня 2018 09:15
опис.pdf
03 травня 2018 09:15
лист-пояснення.pdf
03 травня 2018 09:15
свідоцтво Pneumatik.pdf
03 травня 2018 09:15
медпромсервіс (Віола).pdf
03 травня 2018 09:15
інструкція EMALED 300M.pdf
03 травня 2018 09:15
декларація консолі.pdf
03 травня 2018 09:15
гарантійний лист.pdf
03 травня 2018 09:14
випромінювачі.pdf
03 травня 2018 09:14
випромінювач Віола.pdf
03 травня 2018 09:14
UZUMCU 2016.pdf
03 травня 2018 09:14
UZUM CU Ортоімпекс.pdf
03 травня 2018 09:14
Pneuma tik-Медікалгрупп.pdf
03 травня 2018 09:14
Emal ed Ортоімпекс.pdf
02 травня 2018 21:20
ДЦ 6.pdf
02 травня 2018 21:20
ДЦ 5.pdf
02 травня 2018 21:20
ДЦ 4.pdf
02 травня 2018 21:20
ДЦ 3.pdf
02 травня 2018 21:20
ДЦ 2.pdf
02 травня 2018 21:20
ДЦ 1.pdf
02 травня 2018 21:20
КБ-3 листопад.pdf
02 травня 2018 21:20
КБ-3 зжовтень 1.pdf
02 травня 2018 21:20
КБ-3 жовтень 3.pdf
02 травня 2018 21:20
КБ-3 жовтень 2.pdf
02 травня 2018 21:20
КБ-3 грудень 2.pdf
02 травня 2018 21:20
КБ-3 грудень 1.pdf
02 травня 2018 21:20
КБ-3 вересень.pdf
02 травня 2018 21:20
основний договір.pdf
02 травня 2018 21:20
дод угода 5.pdf
02 травня 2018 21:20
дод угода 4.pdf
02 травня 2018 21:20
дод угода 3.pdf
02 травня 2018 21:20
дод угода 2.pdf
02 травня 2018 21:20
дод угода 1.pdf
02 травня 2018 21:20
цінова пропозиція.pdf
02 травня 2018 21:20
фото zip.7z
02 травня 2018 21:20
статут.pdf
02 травня 2018 21:20
протокол (Славське).pdf
02 травня 2018 21:20
проект договору.pdf
02 травня 2018 21:20
працівники.pdf
02 травня 2018 21:20
перелік істотних умов.pdf
02 травня 2018 21:20
опис.pdf
02 травня 2018 21:20
обладнання.pdf
02 травня 2018 21:20
Наказ Яремчук.pdf
02 травня 2018 21:20
ліцензія.pdf
02 травня 2018 21:20
КБ-2 zip.7z
02 травня 2018 21:20
дозвіл.pdf
02 травня 2018 21:20
договірна ціна.pdf
02 травня 2018 21:20
договір оренди складу.pdf
02 травня 2018 21:20
довідка ст.50 ЗУ.pdf
02 травня 2018 21:20
довідка ст. 9 ЗУ.pdf
02 травня 2018 21:20
довідка про судимість.pdf
02 травня 2018 21:20
довідка єдиний реєстр.pdf
02 травня 2018 21:20
гарантійний лист п 8.pdf
02 травня 2018 21:20
гарантійний лист п 7.pdf
02 травня 2018 21:20
гарантійний лист п 6.pdf
02 травня 2018 21:20
гарантійний лист п 2.pdf
02 травня 2018 21:20
відгук.pdf
02 травня 2018 21:20
Витяг ПДВ.pdf
02 травня 2018 21:20
витяг ЄДРПОУ.pdf
02 травня 2018 21:20
Licenziya UniversalBank.rar
02 травня 2018 21:20
Dovirennist Ostapca.rar
02 травня 2018 21:20
bank_guarantee_17144.rar

Публічні документи

03 травня 2018 09:25
Досвід.pdf
03 травня 2018 09:25
розрахунок_податків.pdf
03 травня 2018 09:25
Ціонова_пропозиція.pdf
03 травня 2018 09:25
ЗВР.pdf
03 травня 2018 09:25
Розр_вартістьмашин.pdf
03 травня 2018 09:25
Відомість_ресурсів.pdf
03 травня 2018 09:25
Звед_кошторис.pdf
03 травня 2018 09:25
Об_кошторис.pdf
03 травня 2018 09:25
ЛС_2.pdf
03 травня 2018 09:25
ЛКошториси_1.pdf
03 травня 2018 09:25
ДЦ.pdf
03 травня 2018 09:25
інші_документи.pdf
03 травня 2018 09:25
відвовідність_таблиця.pdf
03 травня 2018 09:25
випробув_прото.pdf
03 травня 2018 09:25
серти_3.pdf
03 травня 2018 09:25
сертиф_2.pdf
03 травня 2018 09:25
сертифікат.pdf
03 травня 2018 09:25
Декларація.pdf
03 травня 2018 09:25
проспекти.pdf
03 травня 2018 09:25
тех_вимоги_довідки.pdf
03 травня 2018 09:25
графік.pdf
03 травня 2018 09:25
Ліцензія_дозвіл.pdf
03 травня 2018 09:25
копія_витяги_подача.pdf
03 травня 2018 09:25
Довідка_проект.pdf
03 травня 2018 09:25
Довідка_субпідряд.pdf
03 травня 2018 09:25
ст_17.pdf
03 травня 2018 09:25
Витяг_протокол.pdf
03 травня 2018 09:25
Повноваження_оригінал.pdf
03 травня 2018 09:25
Статут_подача.pdf
03 травня 2018 09:25
ФОТО.ZIP
03 травня 2018 09:25
Відгук_ЧП_подача.pdf
03 травня 2018 09:25
Кошторисник.pdf
03 травня 2018 09:25
Договірорендитехніки.pdf
03 травня 2018 09:25
Кваліфікація.pdf

Публічні документи

16 травня 2018 18:10
Двідка про не судимість
16 травня 2018 18:04
Довідка про не корупцію
03 травня 2018 09:43
Гарантія 2443-18.7z
03 травня 2018 09:43
60. Лист-підтвердження.pdf
03 травня 2018 09:43
58. Проспекти.pdf
03 травня 2018 09:43
49. Довідка Статистика.pdf
03 травня 2018 09:43
43. Cтатут.pdf
03 травня 2018 09:43
37. Наказ Фролова.7z
03 травня 2018 09:43
37. Банківська ліцензія.7z
03 травня 2018 09:43
28. Кален графік.pdf
03 травня 2018 09:43
27. Ліцензія.pdf
03 травня 2018 09:43
24. Гар лист WMG Олфомед.pdf
03 травня 2018 09:43
11-22 ДЦ 23-4.pdf
03 травня 2018 09:43
11-22 ДЦ 23-3.pdf
03 травня 2018 09:43
11-22 ДЦ 23-2.pdf
03 травня 2018 09:43
11-22 ДЦ 23-1.pdf
03 травня 2018 09:43
10. Цінова пропозиція.pdf
03 травня 2018 09:43
7.4. фото.jpg
03 травня 2018 09:43
7.3. фото.jpg
03 травня 2018 09:43
7.2. фото.jpg
03 травня 2018 09:43
7.1. фото.jpg
03 травня 2018 09:43
6. Відгук.pdf
03 травня 2018 09:43
5. Аналог договір.pdf
03 травня 2018 09:43
1. Довідка про МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД"

ТОВ Укрвентпромпостач

ТОВ Олфомед

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД"
#33316751
Відхилено 20 671 143,10
UAH з ПДВ
08 травня 2018 15:38
ТОВ Укрвентпромпостач
#39101642
Відхилено 20 786 100,00
UAH з ПДВ
10 травня 2018 12:27
ТОВ Олфомед
#40608891
Переможець 22 998 600,90
UAH з ПДВ
11 травня 2018 11:38

Документи

08 травня 2018 15:38
Електронний підпис
08 травня 2018 15:38
Протокол 54.pdf

Документи

10 травня 2018 12:27
Електронний підпис
10 травня 2018 12:27
Протокол 56.pdf

Документи

11 травня 2018 11:38
Електронний підпис
11 травня 2018 11:38
Протокол 58.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2018 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Олфомед
#40608891
22 998 600,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2018 11:38
Електронний підпис
11 травня 2018 11:38
Протокол 58.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 12:37
Електронний підпис укладений
31 серпня 2018 13:08
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
31 серпня 2018 13:08
Електронний підпис укладений
15 червня 2018 15:14
Договір 15К.pdf укладений
15 червня 2018 15:07
Договір 15К.pdf укладений
15 червня 2018 14:53
Договір 15К.pdf укладений
15 червня 2018 13:06
Договір 15К.pdf укладений
15 червня 2018 11:38
Договір 15К.pdf укладений
15 червня 2018 11:29
Договір 15К.pdf укладений
15 червня 2018 10:48
Договір 15К.pdf укладений
15 червня 2018 10:48
Договір 15К.pdf укладений
15 червня 2018 10:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі; Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...);
Номер договору про закупівлю: 15 К
Договір:
Номер додаткової угоди: 15 К
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 22 991 221,15
UAH з ПДВ