Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аксесуари для одягу (спорядження поясне) (2 лоти)
Сlothing Accessories (belt equipment) (2 lots)
Очікувана вартість
14 127 801,30 UAH
UA-2018-04-17-001801-a 6fbd1097c198409a91fd420adf7e6766
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Жук

+380442547937
+380442547963
zhuk@police.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Національна поліція України
Код ЄДРПОУ: 40108578
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ БОГОМОЛЬЦЯ, будинок 10
Контактна особа: Вячеслав Жук
+380442547937,+380442547963
zhuk@police.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
National ID: 40108578
Contact point: +380442547937,+380442547963
zhuk@police.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 квітня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2018 19:00
Очікувана вартість: 14 127 801,30 UAH з ПДВ
Publication date: 17 квітня 2018 14:31
Enquiries until: 23 квітня 2018 19:00
Complaints submission until: до 24 квітня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 квітня 2018 19:00

Information

Estimated total value: 14 127 801 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

перенесення строків подання
Дата подання: 20 квітня 2018 11:38
Дата відповіді: 20 квітня 2018 15:09
Добрий день! Для вчасного подання одиниці товару та отримання протоколів випробувань, виданих акредитованими лабораторіями , що засвідчують відповідність основних матеріалів технічним та якісним вимогам Документації звертаємося до Вас з проханням перенести строк подання пропозицій на 10 днів.
Відповідь: Доброго дня! Строк подачі цінової пропозиції визначено ч.11 ст. 3 Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» та не може бути меншим ніж шість робочих днів і починається з дня оприлюднення оголошення про проведення відбору. При цьому Замовником визначено строком для подання пропозицій - вісім робочих днів (з 17 по 26 квітня цього року). Ураховуючи потреби Замовника в товарі, що закуповується за цією процедурою, строк подання пропозицій залишається без змін.
Щодо довідки про рахунки
Дата подання: 23 квітня 2018 14:22
Дата відповіді: 23 квітня 2018 18:21
В документації вимагається: Довідка про відкриття рахунку у національній валюті в установі банку України – мається на увазі довідка з банку чи у довільній формі? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за ваше запитання!Довідки, передбачені пунктом 4.3 розділу 4 Документації , зокрема довідка про відкриття рахунку у національній валюті в установі банку України, подаються у форматі сканованого документа в окремому файлі, датовані (з датою не раніше дати публікації оголошення про проведення процедури закупівлі), підписані Учасником (його уповноваженою особою) із зазначенням посади, прізвища, ініціалів уповноваженої особи Учасника.
Щодо технічної довідки
Дата подання: 23 квітня 2018 14:23
Дата відповіді: 23 квітня 2018 18:33
В документації вимагається: Самостійно складену довідку про те, що запропонований ним Товар відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, указаним в Додатку 2 Документації, з детальним описом запропонованого Товару у відповідності до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (указаних в Додатку 2 Документації) - мається на увазі потрібно включити в довідку повністю ТО, яке надано у оголошенні чи тільки скорочений опис зовнішнього вигляду? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Відповідно до підпункту 1 пункту 4.2 Документації для підтвердження відповідності Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі (чи окремого лота у разі наявності) Учасник подає самостійно складену довідку про те, що запропонований ним Товар відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, указаним в Додатку 2 Документації, з детальним описом запропонованого Товару у відповідності до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (указаних в Додатку 2 Документації), із зазначенням в ній найменуванням запропонованого Товару та суб’єкта господарювання, який є виробником запропонованого Товару, та його ідентифікаційного коду. Включення в довідку нормативно-технічної документації (ТО) не вимагається.

Щодо довідки, виданої Національним агентством з питань запобігання корупції
Дата подання: 23 квітня 2018 14:23
Дата відповіді: 23 квітня 2018 16:46
В документації вимагається: документ, виданий уповноваженим органом про те, що юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (після початку ведення Національним агентством з питань запобігання корупції Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, та надання відомостей з нього про юридичну особу) – якщо Національне агентство з питань запобігання корупції не розпочало свою діяльність , чи можливо надати довідку у довільній формі із зазначенням цієї підстави ненадання документу? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше запитання. Згідно з підпунктом 4.4. пункту 4 Документації Учасник відбору подає інформацію згідно встановлених вимог ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме самостійно складену довідку (датовану, скріплену підписом уповноваженої особи) з відомостями про те, що Учасника (юридичну особу) не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Також зазначаємо, що наразі повноваження щодо надання відомостей з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, здійснюються Міністерством юстиції України (пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 171).
Щодо документів на переговори
Дата подання: 23 квітня 2018 14:24
Дата відповіді: 23 квітня 2018 16:44
Не визначений перелік документів, який потрібно надати на переговори. Просимо надати, якщо такі документи потрібно надавати.
Відповідь: Доброго дня! проведення переговорів з учасником - переможцем відбору чітко окреслені у додатку до оголошення даної закупівлі ( Документації) та ст. 6 Закону України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони"
Щодо довідки з банку
Дата подання: 23 квітня 2018 14:24
Дата відповіді: 23 квітня 2018 18:21
Довідка про відкриття рахунку у національній валюті в установі банку України. - Ця довідка подається від кожного банку, в якому відкритий рахунок, чи достатньо довідки з банку на рахунок якого буде здійснюватися оплата товару Замовником за договором, а також чи потрібна така довідка від банку, в якому береться гарантія?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за ваше запитання! Зазначаємо, що перелік докуметів, які повинен подати учасник закупівлі згідно встановлених кваліфікаційних критеріїв статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та інших умов Замовника визначено у розділі 4.3 Документації. При цьому довідка про відкриття рахунку у національній валюті в установі банку України подається у форматі сканованого документа в окремому файлі, датована (з датою не раніше дати публікації оголошення про проведення процедури закупівлі), підписана Учасником (його уповноваженою особою) із зазначенням посади, прізвища, ініціалів уповноваженої особи Учасника. Вказана довідка подається Учасником для підтвердження наявності рахунку у національній валюті в установі банку України, на рахунок якого буде здійснюватися оплата товару Замовником за договором.
Щодо витягу чи виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
Дата подання: 23 квітня 2018 17:04
Дата відповіді: 23 квітня 2018 18:22
В документації вимагається надати: копію витягу чи виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що містить відомості про Учасника, в тому числі дані про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, передбачені п.9 ч.2 ст.9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». Чи має значення дата видачі витягу чи виписки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Довідки, передбачені пунктом 4.3 розділом 4 Документації, зокрема копія витягу чи виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що містить відомості про Учасника, в тому числі дані про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, передбачені п.9 ч.2 ст.9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», подаються у форматі сканованого документа в окремому файлі, датовані (з датою не раніше дати публікації оголошення про проведення процедури закупівлі), підписані Учасником (його уповноваженою особою) із зазначенням посади, прізвища, ініціалів уповноваженої особи Учасника.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1 - спорядження поясне
Опис предмету закупівлі:
Строк поставки: лот 1 – до 15 листопада 2018 року включно
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 7 026 102,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 70 265,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70265 UAH


Title: Lot 1 - belt equipment
Description: Delivery of goods: lot 1 - until November 15, 2018 inclusive
Current status: Complete
Estimated total value: 7 026 102,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 70 265,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 27 квітня 2018 12:54
Auction planned date: 27 квітня 2018 12:54
Закінчення: 27 квітня 2018 13:39
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

7900 комп.
Лот 1 - спорядження поясне
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Святошинська,27, м. Київ, Київ, 03115, Україна
Дата доставки: 15 листопада 2018

Lot 1 - belt equipment
CPV: 18420000-9

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2018 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВО Таллегпром" 7 026 102,00
UAH з ПДВ
7 026 102,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" 7 026 102,00
UAH з ПДВ
7 026 102,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІТАЛТЕКС МЕРІНО 7 024 680,00
UAH з ПДВ
7 024 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХАРКIВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБIВ IНДИВIДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖ.ВIДПОВ" 7 022 310,00
UAH з ПДВ
7 022 310,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" 7 019 940,00
UAH з ПДВ
7 019 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРНАДО" 7 020 888,00
UAH з ПДВ
6 950 623,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2018 18:41
Поясне спорядження.pdf
26 квітня 2018 18:09
Накладна.jpg
26 квітня 2018 17:01
Накладна ДНДІ.jpg
26 квітня 2018 12:32
Цінова пропозиція.pdf
26 квітня 2018 12:32
Протокол_випробувань.pdf
26 квітня 2018 12:32
Проект договору.pdf
26 квітня 2018 12:32
Банк.pdf
26 квітня 2018 12:32
4.4.pdf
26 квітня 2018 12:32
4.3.pdf

Публічні документи

26 квітня 2018 18:37
Електронний підпис
26 квітня 2018 18:01
6724_2.rar
26 квітня 2018 18:01
6724_1.rar
26 квітня 2018 17:41
Цінова пропозиція.pdf
26 квітня 2018 17:41
Проект договору.pdf
26 квітня 2018 17:41
6. ВИТЯГ ПДВ 2018.pdf
26 квітня 2018 17:41
5. Витяг з ЄДР.pdf
26 квітня 2018 17:41
3. Відгук до аналог дог..pdf
26 квітня 2018 17:41
23. Тех. характеристика.pdf
26 квітня 2018 17:41
20. Про надання зразка.PDF
26 квітня 2018 17:41
2. Аналог дог АВ-19М 2017.pdf
26 квітня 2018 17:41
19. Лист-згода Шустова.PDF
26 квітня 2018 17:41
18. Лист-згода Рябов.PDF
26 квітня 2018 17:40
1. 4 ОПП.jpg

Публічні документи

26 квітня 2018 18:23
Електронний підпис
26 квітня 2018 18:21
Цінова пропозиція.PDF
26 квітня 2018 18:21
Проект договору.pdf
26 квітня 2018 18:21
Інші документи.pdf

Публічні документи

25 квітня 2018 16:50
Електронний підпис
25 квітня 2018 16:49
2_4.3_2_Витяг.pdf
25 квітня 2018 16:49
2_4.3_1_Статут.pdf
25 квітня 2018 16:49
2_4.3_7_Довідка УБІБ.PDF
25 квітня 2018 16:49
5_Проект договору.pdf
25 квітня 2018 16:49
1_Цінова пропозиція.pdf
25 квітня 2018 16:49
2_4.3_6_Досвід.pdf
25 квітня 2018 16:49
2_4.3_6_Довідка досвід.pdf
25 квітня 2018 16:49
2_4.3_3_ПДВ.pdf
25 квітня 2018 16:49
1_Цінова пропозиція.pdf
25 квітня 2018 16:49
1_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 травня 2018 15:52
Довідка МВС копія.PDF
22 травня 2018 15:52
Довідка ДПІ.PDF
11 травня 2018 15:48
Проект договору НОВИЙ.PDF
11 травня 2018 15:48
Накладна 8813.PDF
11 травня 2018 15:48
Накладна 7841.PDF
11 травня 2018 15:48
Накладна 7534.PDF
11 травня 2018 15:48
11_12736_70 265_dod 1.pdf.p7s.p7s
26 квітня 2018 18:55
ЦіноваПропПоясне2лот.PDF
26 квітня 2018 17:55
Електронний підпис
26 квітня 2018 17:54
11_12736_70 265.pdf.p7s.p7s
26 квітня 2018 17:54
Licenziya NBU No.91 PIRAEUS BANK.pdf
26 квітня 2018 17:54
ТорнадоДок.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВО Таллегпром"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК"

ТОВ ІТАЛТЕКС МЕРІНО

ТОВ "ХАРКIВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБIВ IНДИВIДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖ.ВIДПОВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРНАДО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРНАДО"
#21582561
Переможець 6 950 623,00
UAH з ПДВ
16 травня 2018 18:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРНАДО" #21582561

№ рішення у справі

63/81- р/к

Дата рішення у справі

18.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2018 18:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРНАДО"
#21582561
6 950 623,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 травня 2018 16:41
Договір №141НП від 29.05.2018.pdf укладений
30 травня 2018 16:40
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2019 17:21
Звіт про виконання договору_Спорядження поясне_лот 1.docx укладений
03 червня 2019 17:12
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2019 11:26
Додаткова угода № 3_30 НП від 31.01.2019.pdf зміни до договору
01 лютого 2019 11:24
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 14:16
Додаткова угода № 2_373 НП_від _27.12.2018.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 14:15
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2018 17:26
Додаткова угода №1_142НП від 29.05.2018.pdf зміни до договору
30 травня 2018 17:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 141НП
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1/142НП до Договору №141НП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору відповідно до пункту 8 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку з застосуванням положень частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 141НП
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2/373 НП до Договору № 141 НП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 141НП
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3/30 НП до Договору №141 НП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 6 950 623,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 158 437,17 UAH)