Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ПІДІЙМАЛЬНО-ТРАНСПОРТУВАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ. ВИЛОЧНИЙ ЕЛЕКТРОНАВАНТАЖУВАЧ
Очікувана вартість
1 270 000,00 UAH
UA-2018-04-17-001795-a ● 5b2d2a4aef53471d80f00c6222940776
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Публічне акціонерне товариство "Енергопостачальна компанія Одесаобленерго" |
Код ЄДРПОУ: | 00131713 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Миколи Боровського, 28Б |
Контактна особа: |
Оксана Іванова +380504995251 o.ivanova@oblenergo.odessa.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2018 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 11 травня 2018 12:38 |
Очікувана вартість: | 1 270 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,24% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
ПІДІЙМАЛЬНО-ТРАНСПОРТУВАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ. ВИЛОЧНИЙ ЕЛЕКТРОНАВАНТАЖУВАЧ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65031, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Миколи Боровського 28Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 травня 2018
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 квітня 2018 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 квітня 2018 16:58 |
Лист-супровід від 27.04.2018.pdf | |
27 квітня 2018 16:58 |
ТД Електронавантажувач від 27.04.18р.docx | |
25 квітня 2018 16:27 |
ТД Електронавантажувач від 25.04.18р.docx | |
25 квітня 2018 16:27 |
Лист-супровід від 25.04.2018р..pdf | |
17 квітня 2018 14:30 |
ТД Електронавантажувач від 17.04.18р.docx |
27 квітня 2018 16:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 квітня 2018 16:58 |
Лист-супровід від 27.04.2018.pdf
|
||||||
27 квітня 2018 16:58 |
ТД Електронавантажувач від 27.04.18р.docx
|
||||||
25 квітня 2018 16:27 |
ТД Електронавантажувач від 25.04.18р.docx
|
||||||
25 квітня 2018 16:27 |
Лист-супровід від 25.04.2018р..pdf
|
||||||
17 квітня 2018 14:30 |
ТД Електронавантажувач від 17.04.18р.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Телефон вказаний не вірний
Дата подання: 18 квітня 2018 09:53
Дата відповіді: 18 квітня 2018 10:55
Доброго дня. Вказаний телефон в тендерній документацій тел.:(048)705-25-15 - не працює. Вкажіть вірний контактний телефон.
Відповідь: Доброго дня. В оголошені закупівлі зазначено контактний телефон.
Умови договору
Дата подання: 18 квітня 2018 09:58
Дата відповіді: 20 квітня 2018 15:51
п.4. Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю - - "Термін поставки кожної партії товару становить 90 днів з моменту отримання замовлення від Покупця, що надсилається на електронну адресу відповідальної особи Постачальника", але в примірнику договору звучить інакше: 4.ТЕРМІН І ПОРЯДОК ПОСТАВКИ ТОВАРУ
4.1. Термін поставки кожної партії товару – 30 днів з моменту отримання замовлення Постачальником. - які сроки вірні?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-17-001795-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Зевс", Код ЄДРПОУ:25483198
Дата подання: 20 квітня 2018 10:22
Щодо строків поставки та умов оплати
Наша компанія планує взяти участь у закупівлі: (ДК 021:2015)- КОД 42410000-3 ПІДІЙМАЛЬНО-ТРАНСПОРТУВАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ (ІДЕНТИФІКАТОР UA-2018-04-17-001795-a), але деякі умови закупівлі обмежують можливість подання пропозиції.
Відповідно до Істотних умов, що обов’язково включаються до договору про закупівлю термін поставки кожної партії товару становить 90 днів з моменту отримання замовлення від Покупця, що надсилається на електронну адресу відповідальної особи Постачальника. Предмет закупівлі – імпортна продукція, строк її виробництва і доставки в Україну складає 100-200 календарних днів, у зв’язку з цим просимо внести зміни в терміни поставки товару з урахуванням реальних строків виробництва навантажувачів, а саме 110 календарних днів з моменту отримання замовлення від Покупця, що надсилається на електронну адресу відповідальної особи Постачальника, які є обґрунтованими.
Також в Істотних умах, що обов’язково включаються до договору про закупівлю зазначено, що Покупець перераховує Постачальнику грошові кошти на підставі виставленого рахунку не пізніше 180 банківських днів з моменту надходження від постачальника Товару. Просимо скоротити строк оплати до 30 банківських днів з моменту надходження від постачальника Товару.
Запропоновані нами зміни відповідають вимогам законодавства України у сфері публічних закупівель та дозволять більшій кількості постачальників надати свої пропозиції, що забезпечить високий рівень конкуренції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Істотних умов, що обов’язково включаються до договору про закупівлю термін поставки кожної партії товару становить 90 днів з моменту отримання замовлення від Покупця, що надсилається на електронну адресу відповідальної особи Постачальника. Предмет закупівлі – імпортна продукція, строк її виробництва і доставки в Україну складає 100-200 календарних днів, у зв’язку з цим просимо внести зміни в терміни поставки товару з урахуванням реальних строків виробництва навантажувачів, а саме 110 календарних днів з моменту отримання замовлення від Покупця, що надсилається на електронну адресу відповідальної особи Постачальника, які є обґрунтованими.
Також в Істотних умах, що обов’язково включаються до договору про закупівлю зазначено, що Покупець перераховує Постачальнику грошові кошти на підставі виставленого рахунку не пізніше 180 банківських днів з моменту надходження від постачальника Товару. Просимо скоротити строк оплати до 30 банківських днів з моменту надходження від постачальника Товару.
Запропоновані нами зміни відповідають вимогам законодавства України у сфері публічних закупівель та дозволять більшій кількості постачальників надати свої пропозиції, що забезпечить високий рівень конкуренції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 квітня 2018 16:52
Доброго дня.
Повідомляємо, що відповідно до інформації, що знаходиться у вільному доступі, термін поставки одного Вилочниого електронавантажувача CHL складає від 55 до 90 діб. Окремо наголошуємо, що тендерна документація складена відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
Що стосується другої частини вимоги, зазначаємо, що вказаний строк оплати затверджений внутрішніми положеннями ПАТ «Одесаобленерго» і відповідає платіжній політиці компанії, тому можливість його зміни відсутня.
Повідомляємо, що відповідно до інформації, що знаходиться у вільному доступі, термін поставки одного Вилочниого електронавантажувача CHL складає від 55 до 90 діб. Окремо наголошуємо, що тендерна документація складена відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
Що стосується другої частини вимоги, зазначаємо, що вказаний строк оплати затверджений внутрішніми положеннями ПАТ «Одесаобленерго» і відповідає платіжній політиці компанії, тому можливість його зміни відсутня.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2018 13:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРІЕЛ" |
1 156 000,00
UAH з ПДВ
|
887 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Общество с ограниченной ответственностью "Эксим-Прибор" |
1 179 600,00
UAH з ПДВ
|
888 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОНДОР-ВІП" |
1 209 500,00
UAH з ПДВ
|
949 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРІЕЛ" #34232730 |
Переможець |
887 990,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2018 11:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2018 14:58
|
Договір ПП Тріел.pdf | укладений |
29 травня 2018 14:56
|