Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15510000-6 Молоко та вершки (молоко (жирність 3,2% - 3,3 %)).
Очікувана вартість
654 145,20 UAH
UA-2018-04-17-000828-a 00cd0dc464fd4b13bc5d7a9d350b87e9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Разгон

+380953029380 sbuttender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернігівський геріатричний пансіонат
Код ЄДРПОУ: 21395391
Місцезнаходження: 14010, Україна , Чернігівська обл., М.ЧЕРНІГІВ, вулиця Леоніда Пашина, 12
Контактна особа: Євген Разгон
+380953029380
sbuttender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі торги не відбулися (подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій), про що зазначено в звітах:
- Звіт про результати проведення процедурної закупівлі UA-2018-03-12-001889-c, дата формування звіту 28.03.2018 р (подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій).
- Звіт про результати проведення процедурної закупівлі UA-2018-03-28-001455-a, дата формування звіту: 12.04.2018 р (подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2018 11:22
Оскарження наміру укласти договір: 28 квітня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32740 кілограм
Молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14010, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Леоніда Пашина, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

17 квітня 2018 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО " КУЛИКІВСЬКЕ МОЛОКО "
#05388983
Переможець 654 145,20
UAH з ПДВ
17 квітня 2018 11:22

Документи

17 квітня 2018 11:22
Електронний підпис
17 квітня 2018 11:21
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2018 11:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО " КУЛИКІВСЬКЕ МОЛОКО "
#05388983
654 145,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2018 11:22
Електронний підпис
17 квітня 2018 11:21
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 09:50
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 11:29
№ 3 Куликівка МОЛОКО.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 11:29
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2018 10:05
Дод угода 2 - молоко.pdf зміни до договору
08 жовтня 2018 10:04
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2018 13:12
Молоко - Киликівське молоко.pdf зміни до договору
04 жовтня 2018 13:10
Електронний підпис укладений
02 травня 2018 08:18
договор 95.pdf укладений
02 травня 2018 08:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В розділі 12. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН відомості про Постачальника викласти в наступній редакції: «16300, Чернігівська обл., смт. Куликівка, вул. 8-го Березня, 18-А Код за ЄДРПОУ 05388983 р/р 26000300086969 Банк Філія Чернігівське ОУ AT «Ощадбанк» МФО 353553 Тел. (04643) 2-22-26, тел./факс (04643) 2-15-35» 2. Замовник і Постачальник у зв'язку з підняттям цін на енергоносії, підвищенням ціни на дизельне паливо, бензин і зріджений газ та зростанням середньої ринкової ціни на Товар в порівнянні з ціною, встановленого в тендерній пропозиції ПАТ «Куликівське молоко», що підтверджено експертним висновком Чернігівської регіональної торгово- промислової палати ЧК - 669 від 28 вересня 2018 року, відповідно до п.2 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3.3.2 Договору про закупівлю № 95 від «02» травня 201 8 р. (надалі по тексту - Договір) дійшли згоди про збільшення ціни за одиницю товару на 10 % за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в п.3.2 Договору.
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 95
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Постчальник відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3.3.1 Договору про закупівлю Договору про закупівлю № 95 від «02» травня 2018 р. (надалі по тексту - Договір) дійшли згоди про внесення змін до п. 3.2 Договору, а саме: 1.1 Зменшити суму Договору на 190000,00 гри. (Сто дев'яносто тисяч гривень 00 коп.). 1.2 Зменшити кількість товару, а саме: - молоко (жирність від 3,2 % до 3,3 %) - на 8648,1565 кг.
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 95
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Постачальник відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3.3.1 Договору про закупівлю № 95 від «02» травня 2018 р. (надалі по тексту - Договір) дійшли згоди про внесення змін до п. 3.2 Договору, а саме: 2.1. Зменшити суму Договору на 1082,40 грн. (Одна тисяча вісімдесят дві грн. 40 коп.). 2.2. Зменшити кількість товару, а саме: - молоко (жирність від 3,2 % до 3,3 %) - на 49,2671 кг.
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 95
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 463 062,80
UAH з ПДВ