Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція нежитлової будівлі по вул. Шевченка, 2/2 під будинок культури в м. Лубни. Коригування
Очікувана вартість
88 663 590,00 UAH
UA-2018-04-17-000654-b 39c8c096dedc4bfe90992ec61cd89b33
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Расько Юлія Олександрівна

+380532606468 yrustuukb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Зигіна, 1
Контактна особа: Расько Юлія Олександрівна
+380532606468
yrustuukb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2018 18:43
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2018 18:00
Початок аукціону: 04 травня 2018 14:21
Очікувана вартість: 88 663 590,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 866,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 440000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція нежитлової будівлі по вул. Шевченка, 2/2 під будинок культури в м. Лубни. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. Шевченка, 2/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Гарантійне обслуговування: 15%
10: 15%
6-9: 10%
2-5: 5%
1: 0%
Строк виконання: 15%
214-210: 15%
219-215: 10%
225-220: 5%
226: 0%
17 квітня 2018 18:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2018 18:44
ТД.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-17-000654-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ-ІРБІС", Код ЄДРПОУ:40730232
Дата подання: 17 травня 2018 19:23
Скарга
Про порушення ЗУ "Про публічні Закупівлі". Детальніше - див. вкладення.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 травня 2018 20:56
Рішення від 21.05.2018 № 4756.pdf
Дата публікації: 22 травня 2018 20:55
Рішення від 07.06.2018 № 5472.pdf
Дата публікації: 12 червня 2018 19:13

Документи подані скаржником

17 травня 2018 19:23
СКАРГА_Буд_культури.pdf
17 травня 2018 19:23
ирбис2222.pdf

Документи подані замовником

04 червня 2018 11:15
Заперечення

Документи Органу Оскарження

22 травня 2018 20:55
Рішення від 21.05.2018 № 4756.pdf
12 червня 2018 19:13
Рішення від 07.06.2018 № 5472.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-05-000047 ● 8ad8854178cc44c19d865830eb347726
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 лютого 2019 18:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
05.02.2019 № 6
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління І. САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 05.02.2019 № 6

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2018-04-17-000654-b 17.04.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник Управління І. САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом Департаменту будівництва містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації (далі – Департамент) розглянуто Ваш запит щодо процедури ID: UA-2018-04-17-000654-b. За результатом розгляду повідомляємо наступне. Замовником (Департаментом) було оголошено закупівлю в системі Prozorro за номером в ЦБД № UA-2018-04-17-000654-b на закупівлю робіт по об'єкту: «Реконструкція нежитлової будівлі по вул. Шевченка, 2/2 під будинок культури в м. Лубни. Коригування» (ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) з очікуваною вартістю 88 663 590,00 UAH з ПДВ. За результатами проведеного аукціону визначено переможцем учасника № 1 (№ 1 – у даному вищевказаному переліку) Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Інекобуд» (далі - Переможець). За результатами оцінки пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Інекобуд» визначено найбільш економічно вигідною пропозицією та протоколом тендерного комітету від 08.05.2018 № 77 даному Товариству присвоєно статус переможця, і, як наслідок, Замовник вчиняє подальші дії відповідно до вимог ст. 32 Закону. Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 32 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Усім іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично надсилається повідомлення із зазначенням найменування та місцезнаходження переможця торгів. Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Відтак, у даному випадку кінцевим строком укладення договору про закупівлю є 28 травня 2018 року з урахуванням строку на оскарження рішень Замовника. Згідно з ч. 7 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. У будь-якому разі укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється. Відповідно до ч. 8 ст. 18 Закону розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною другою статті 32, абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону. Однак на рішення Замовника до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг 17.05.2018 була подана скарга Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія-Ірбіс» (далі – Скаржник, ТОВ «Компанія-Ірбіс») щодо порушення Департаментом порядку проведення процедури закупівлі – Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція нежитлової будівлі по вул. Шевченка, 2/2 під будинок культури в м. Лубни. Коригування» (ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2018-04-17-000654-b. Згідно з ч. 6 ст. 18 Закону датою початку розгляду скарги є дата оприлюднення реєстраційної картки скарги в електронній системі закупівель, тобто, 17.05.2018 (що вбачається з інформації ЕСЗ та вступної частини рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг від 07.06.2018). Відтак, починаючи з 17.05.2018 зупиняється перебіг строків, встановлених ст. 32 Закону, який розпочався з 09 червня 2018 року, оскільки Замовником 08.06.2018 було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю, тобто, перебіг строку зупинився на 8 дні. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг від 07.06.2018 відмовлено у задоволенні скарги ТОВ «Компанія-Ірбіс», резолютивна частина якого була оприлюднена 08.06.2018 на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до ч. 11 ст. 18 Закону протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. Тобто, перебіг строку продовжився 09.06.2018 на 12 днів на виконання вимоги статті 32 Закону, відповідно договір про закупівлю було укладено 20.06.2018 у строк та порядку, визначеному чинним законодавством про публічні закупівлі. Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення. Відтак, на вищевказану вимогу Закону Замовником 22.06.2018 оприлюднено договір про закупівлю від 20.06.2018. Таким чином, Департаментом дотримано усі передбачені чинним законодавством України у сфері публічних закупівель вимоги. Також необхідно зазначити, що з боку Підрядника не виконуються договірні зобов’язання належним чином тривалий час. Статтею 526 Цивільного кодексу України передбачено, що зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Відповідно до ч. 2 ст. 849 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) якщо підрядник своєчасно не розпочав роботу або виконує її настільки повільно, що закінчення її у строк стає явно неможливим, замовник має право відмовитися від договору підряду та вимагати відшкодування збитків. Згідно з ч. 2 ст. 883 ЦК України за невиконання або неналежне виконання обов'язків за договором будівельного підряду підрядник сплачує неустойку, встановлену договором або законом, та відшкодовує збитки в повному обсязі. Згідно з ч. 1 ст. 230 Господарського кодексу України штрафними санкціями визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання. Відтак, з урахуванням вищевказаних норм матеріального права, а також у зв’язку з невиконанням договірних зобов’язань з боку Підрядника, Замовником ведеться претензійно-позовна робота на предмет розірвання вищезазначеного договору шляхом направлення листа-претензії ТОВ «БК «ІНЕКОБУД» з додатковою угодою про розірвання договору в якості додатку (дод.). За результатами вжитих заходів Департаментом буде опубліковано вказану додаткову угоду відповідно до вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.

2019-02-12 17:09:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2018 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ АЛЕКСБУД 88 643 000,00
UAH з ПДВ
88 564 285,71
UAH з ПДВ
1.4285714286 61 995 000 Документи
ТОВ БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ "IНЕКОБУД" 88 589 330,00
UAH з ПДВ
88 555 125,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 61 988 587.50 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ-ІРБІС" 88 662 790,00
UAH з ПДВ
88 662 790,00
UAH з ПДВ
1 88 662 790 Документи

Публічні документи

03 травня 2018 15:31
File 2.PDF
03 травня 2018 15:31
File 1.PDF

Публічні документи

11 травня 2018 22:44
Електронний підпис
04 травня 2018 15:58
Електронний підпис
04 травня 2018 15:49
Тендерна пропозицiя
03 травня 2018 16:30
Електронний підпис
03 травня 2018 16:26
Гарантiя банк.pdf
03 травня 2018 15:55
Електронний підпис

Публічні документи

02 травня 2018 18:17
реєстр і техніка.rar
02 травня 2018 18:17
Кошторис.rar
02 травня 2018 18:17
BG 2254-18G TOV KOMPANIYA IRBIS.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЛЕКСБУД

ТОВ БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ "IНЕКОБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ-ІРБІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ "IНЕКОБУД"
#38085190
Переможець 88 555 125,00
UAH з ПДВ
08 травня 2018 14:25

Документи

08 травня 2018 14:25
Електронний підпис
08 травня 2018 14:23
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2018 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ "IНЕКОБУД"
#38085190
88 555 125,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 травня 2018 14:25
Електронний підпис
08 травня 2018 14:23
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 10:43
1.PDF зміни до договору
29 грудня 2018 10:38
Електронний підпис укладений
22 червня 2018 17:20
Договір укладений
22 червня 2018 17:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження термінів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 03-18/88
Договір:
Номер додаткової угоди: 03-18/88
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML