Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Зигіна, 1 |
Контактна особа: |
Расько Юлія Олександрівна +380532606468 yrustuukb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2018 18:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 04 травня 2018 14:21 |
Очікувана вартість: | 88 663 590,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 866,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 440000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Гарантійне обслуговування: | 15% |
10: | 15% |
6-9: | 10% |
2-5: | 5% |
1: | 0% |
Строк виконання: | 15% |
214-210: | 15% |
219-215: | 10% |
225-220: | 5% |
226: | 0% |
17 квітня 2018 18:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2018 18:44 |
ТД.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 17 травня 2018 19:23
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-05-000047 ● 8ad8854178cc44c19d865830eb347726
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 лютого 2019 18:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.02.2019 № 6
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління І. САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 05.02.2019 № 6
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2018-04-17-000654-b 17.04.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Управління І. САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом Департаменту будівництва містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації (далі – Департамент) розглянуто Ваш запит щодо процедури ID: UA-2018-04-17-000654-b. За результатом розгляду повідомляємо наступне. Замовником (Департаментом) було оголошено закупівлю в системі Prozorro за номером в ЦБД № UA-2018-04-17-000654-b на закупівлю робіт по об'єкту: «Реконструкція нежитлової будівлі по вул. Шевченка, 2/2 під будинок культури в м. Лубни. Коригування» (ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) з очікуваною вартістю 88 663 590,00 UAH з ПДВ. За результатами проведеного аукціону визначено переможцем учасника № 1 (№ 1 – у даному вищевказаному переліку) Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Інекобуд» (далі - Переможець). За результатами оцінки пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Інекобуд» визначено найбільш економічно вигідною пропозицією та протоколом тендерного комітету від 08.05.2018 № 77 даному Товариству присвоєно статус переможця, і, як наслідок, Замовник вчиняє подальші дії відповідно до вимог ст. 32 Закону. Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 32 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Усім іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично надсилається повідомлення із зазначенням найменування та місцезнаходження переможця торгів. Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Відтак, у даному випадку кінцевим строком укладення договору про закупівлю є 28 травня 2018 року з урахуванням строку на оскарження рішень Замовника. Згідно з ч. 7 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. У будь-якому разі укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється. Відповідно до ч. 8 ст. 18 Закону розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною другою статті 32, абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону. Однак на рішення Замовника до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг 17.05.2018 була подана скарга Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія-Ірбіс» (далі – Скаржник, ТОВ «Компанія-Ірбіс») щодо порушення Департаментом порядку проведення процедури закупівлі – Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція нежитлової будівлі по вул. Шевченка, 2/2 під будинок культури в м. Лубни. Коригування» (ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2018-04-17-000654-b. Згідно з ч. 6 ст. 18 Закону датою початку розгляду скарги є дата оприлюднення реєстраційної картки скарги в електронній системі закупівель, тобто, 17.05.2018 (що вбачається з інформації ЕСЗ та вступної частини рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг від 07.06.2018). Відтак, починаючи з 17.05.2018 зупиняється перебіг строків, встановлених ст. 32 Закону, який розпочався з 09 червня 2018 року, оскільки Замовником 08.06.2018 було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю, тобто, перебіг строку зупинився на 8 дні. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг від 07.06.2018 відмовлено у задоволенні скарги ТОВ «Компанія-Ірбіс», резолютивна частина якого була оприлюднена 08.06.2018 на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до ч. 11 ст. 18 Закону протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. Тобто, перебіг строку продовжився 09.06.2018 на 12 днів на виконання вимоги статті 32 Закону, відповідно договір про закупівлю було укладено 20.06.2018 у строк та порядку, визначеному чинним законодавством про публічні закупівлі. Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення. Відтак, на вищевказану вимогу Закону Замовником 22.06.2018 оприлюднено договір про закупівлю від 20.06.2018. Таким чином, Департаментом дотримано усі передбачені чинним законодавством України у сфері публічних закупівель вимоги. Також необхідно зазначити, що з боку Підрядника не виконуються договірні зобов’язання належним чином тривалий час. Статтею 526 Цивільного кодексу України передбачено, що зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Відповідно до ч. 2 ст. 849 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) якщо підрядник своєчасно не розпочав роботу або виконує її настільки повільно, що закінчення її у строк стає явно неможливим, замовник має право відмовитися від договору підряду та вимагати відшкодування збитків. Згідно з ч. 2 ст. 883 ЦК України за невиконання або неналежне виконання обов'язків за договором будівельного підряду підрядник сплачує неустойку, встановлену договором або законом, та відшкодовує збитки в повному обсязі. Згідно з ч. 1 ст. 230 Господарського кодексу України штрафними санкціями визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання. Відтак, з урахуванням вищевказаних норм матеріального права, а також у зв’язку з невиконанням договірних зобов’язань з боку Підрядника, Замовником ведеться претензійно-позовна робота на предмет розірвання вищезазначеного договору шляхом направлення листа-претензії ТОВ «БК «ІНЕКОБУД» з додатковою угодою про розірвання договору в якості додатку (дод.). За результатами вжитих заходів Департаментом буде опубліковано вказану додаткову угоду відповідно до вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
2019-02-12 17:09:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 травня 2018 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ АЛЕКСБУД |
88 643 000,00
UAH з ПДВ
|
88 564 285,71
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 61 995 000 | Документи |
ТОВ БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ "IНЕКОБУД" |
88 589 330,00
UAH з ПДВ
|
88 555 125,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 61 988 587.50 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ-ІРБІС" |
88 662 790,00
UAH з ПДВ
|
88 662 790,00
UAH з ПДВ
|
1 | 88 662 790 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ "IНЕКОБУД" #38085190 |
Переможець |
88 555 125,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2018 14:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 10:43
|
1.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2018 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2018 17:20
|
Договір | укладений |
22 червня 2018 17:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження термінів виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 03-18/88 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03-18/88 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |