Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 - 31710000-6 - Електронне обладнання
Очікувана вартість
4 230 000,00 UAH
UA-2018-04-17-000533-b 3188197782b4473ea16540cb9e0a5e38
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорофєєв Сергій Володимирович

+380632530399 9218@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32616520
Вебсайт: http://www.det.dp.ua
Місцезнаходження: 49038, Україна , Дніпропетровська обл., Dnipro, m. Dnipro, st. D.Yavornytsky ,119a
Контактна особа: Дорофєєв Сергій Володимирович
+380632530399
9218@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2018 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2018 16:23
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2018 16:23
Очікувана вартість: 4 230 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

17 квітня 2018 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2018 16:19
ТД.doc
17 квітня 2018 16:19
Істотні умови договору поставки товару.doc
17 квітня 2018 16:19
Додаток 4.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-17-000533-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧИЙ РЕСУРС, Код ЄДРПОУ:40170908
Дата подання: 11 травня 2018 00:22
Оскарження дискваліфікації
Вважаємо дискваліфікацію нашого підприємства безпідставною. Просимо розглянути лист щодо оскарження дискваліфікації та переглянути рішення про відхилення нашої пропозиції.
Скасована
Дата: 11 травня 2018 00:26
Причина: Помилково двічі продубльоване одне й те ж саме оскарження.
Номер вимоги: UA-2018-04-17-000533-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧИЙ РЕСУРС, Код ЄДРПОУ:40170908
Дата подання: 11 травня 2018 00:25
Оскарження дискваліфікації
Вважаємо дискваліфікацію нашого підприємства безпідставною. Просимо розглянути лист щодо оскарження дискваліфікації та переглянути рішення про відхилення нашої пропозиції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 травня 2018 11:00
Гарантійний лист наданий, не у відповідності до тендерної документації, а саме ТД вимагався лист про надання зразків у 5-ти денний термін, у складі пропозоції наявний гарантійний лист надання у 10-ти денний термін, що не відповідає вимогам тендерної документації. До не суттєвих помилок відноситься не завіряння окремої сторінки (сторінок), подані учасником документи є копія з копії, що не відповідають вимогам тендерної документації ІІІ розділу "Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді у форматі PDF (Portable Document Format) та містити розбірливі зображення.
- Якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання оригіналу документа, то учасник надає лише сканований оригінал документа.
- Якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання копії документа, то учасник надає лише скановану копію зазначеного документа, завіряє його наступним написом: «Згідно з оригіналом» дата, підпис, посада, ПІБ уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції та печаткою (у разі наявності)"
Номер вимоги: UA-2018-04-17-000533-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧИЙ РЕСУРС, Код ЄДРПОУ:40170908
Дата подання: 17 травня 2018 10:40
Оскарження переможця.
Ми, ТОВ "Украінський виробничий ресурс", заперечуємо проти визнання переможцем іншого Учасника доти, доки не розглянутий наш лист по дискваліфікації нашого підприємства.
З повагою, директор Калішенко М.А.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 травня 2018 10:59
Гарантійний лист наданий, не у відповідності до тендерної документації, а саме ТД вимагався лист про надання зразків у 5-ти денний термін, у складі пропозоції наявний гарантійний лист надання у 10-ти денний термін, що не відповідає вимогам тендерної документації. До не суттєвих помилок відноситься не завіряння окремої сторінки (сторінок), подані учасником документи є копія з копії, що не відповідають вимогам тендерної документації ІІІ розділу "Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді у форматі PDF (Portable Document Format) та містити розбірливі зображення.
- Якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання оригіналу документа, то учасник надає лише сканований оригінал документа.
- Якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання копії документа, то учасник надає лише скановану копію зазначеного документа, завіряє його наступним написом: «Згідно з оригіналом» дата, підпис, посада, ПІБ уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції та печаткою (у разі наявності)"

Документи подані скаржником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Електронне обладнання ходової частини
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 140 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 18 840,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 04 травня 2018 13:53
Закінчення: 04 травня 2018 14:14
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

148 measures.name.symbol
Електронне обладнання ходової частини
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49009, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр.С.Нігояна,49
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2018 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЙНЯК ЄВГЕНІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ 3 118 955,00
UAH з ПДВ
3 118 955,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІАЛ ГРУП" 3 140 000,00
UAH з ПДВ
3 140 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2018 20:02
Електронний підпис
02 травня 2018 11:29
Електронний підпис
26 квітня 2018 13:02
Тендерна пропозиція.pdf
26 квітня 2018 13:02
Технічні вимоги.pdf
26 квітня 2018 13:02
Тендерна пропозиція.pdf
26 квітня 2018 13:02
Ст. 16 4 Файла.pdf
26 квітня 2018 13:02
Справки Сбербанк.pdf
26 квітня 2018 13:02
Проект Договора.pdf
26 квітня 2018 13:02
Паспорт Код.pdf
26 квітня 2018 13:02
Опис.pdf
26 квітня 2018 13:02
Лист - згода.pdf
26 квітня 2018 13:02
ЕДР.pdf
26 квітня 2018 13:02
Договір поставки № 38.pdf
26 квітня 2018 13:02
Довыдка ДФС.pdf
26 квітня 2018 13:02
Довідка.pdf
26 квітня 2018 13:02
Довідка 9.pdf
26 квітня 2018 13:02
Довідка 8.pdf
26 квітня 2018 13:02
Довідка 7.pdf
26 квітня 2018 13:02
Довідка 6.pdf
26 квітня 2018 13:02
Довідка 5.pdf
26 квітня 2018 13:02
Довідка 4.pdf
26 квітня 2018 13:02
Довідка 3.pdf
26 квітня 2018 13:02
Довідка 2.pdf
26 квітня 2018 13:02
Довідка 12.pdf
26 квітня 2018 13:02
Довідка 11.pdf
26 квітня 2018 13:02
Довідка 10.pdf
26 квітня 2018 13:02
Гарантійний лист.pdf
26 квітня 2018 13:02
Витяг.pdf

Публічні документи

02 травня 2018 20:06
Електронний підпис
02 травня 2018 19:56
Технічні вимоги.pdf
02 травня 2018 19:56
Тендерна пропозиція 2.pdf
02 травня 2018 19:56
Статут.pdf
02 травня 2018 19:56
Проект Договору.pdf
02 травня 2018 19:56
Наказ Протокол.pdf
02 травня 2018 19:56
Довідка 5.pdf
02 травня 2018 19:56
Довідка 4.pdf
02 травня 2018 19:56
Довідка 3.pdf
02 травня 2018 19:56
Довідка 2.pdf
02 травня 2018 19:56
Довідка 1.pdf
02 травня 2018 19:56
Гарантійний лист.pdf
02 травня 2018 19:56
Виписка.pdf
02 травня 2018 19:56
5 Довідок в 1 файлі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЙНЯК ЄВГЕНІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ

ТОВ "ВІАЛ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЙНЯК ЄВГЕНІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ
#2661017579
Переможець 3 118 955,00
UAH з ПДВ
10 травня 2018 15:04

Документи

10 травня 2018 15:04
Електронний підпис
10 травня 2018 15:03
намір укласти договір
04 травня 2018 14:59
Звіт з ЄДР (припинено)
04 травня 2018 14:59
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2018 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЙНЯК ЄВГЕНІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ
#2661017579
3 118 955,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 травня 2018 15:04
Електронний підпис
10 травня 2018 15:03
намір укласти договір
04 травня 2018 14:59
Звіт з ЄДР (припинено)
04 травня 2018 14:59
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 16:53
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 10:36
Сканировать10023.PDF зміни до договору
29 грудня 2018 10:34
Електронний підпис укладений
30 травня 2018 09:09
договір укладений
30 травня 2018 09:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 60
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 травня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 2 056 230,00
UAH з ПДВ