Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт сходового маршу навчального корпусу Запорізької школи-інтернат «Козацький ліцей» за адресою: м. Запоріжжя, вул. Щаслива, буд.2
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2018-04-17-000512-a 4f7383295dab425a99b191cb9d609945
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Третяк Юлія Юріївна

+380612526286 zp.inter4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20508841
Вебсайт: http://internat4.ucoz.net
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Контактна особа: Третяк Юлія Юріївна
+380612526286
zp.inter4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2018 10:25
Звернення за роз’ясненнями: до 21 квітня 2018 10:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2018 10:30
Початок аукціону: 26 квітня 2018 13:58
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт сходового маршу навчального корпусу Запорізької школи-інтернат «Козацький ліцей» за адресою: м. Запоріжжя, вул. Щаслива, буд.2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 квітня 2018 09:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2018 10:25
оголошення на поточний.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документы на собственность машин
Дата подання: 19 квітня 2018 13:17
Дата відповіді: 19 квітня 2018 13:25
Здравствуйте, интересует вопрос документы на собственность Установки для зварювання ручного дугового [постiйногоструму] и на машини свердлильнi електричнi тоже надо предоставлять?
Відповідь: На зазначені в довідці транспортні засоби та приміщення надаються оригінали або завірені належним чином копії документів, що підтверджують право власності/користування.
Необходимые строительные машины
Дата подання: 19 квітня 2018 13:45
Дата відповіді: 19 квітня 2018 14:13
Подскажите для чего нужны подтверждение наличия следующих машин: Автонавантажувачi, вантажопiдйомнiсть 5 т Навантажувачi одноковшеві, вантажопiдйомнiсть 1 т Пiдiймачi щогловi будiвельнi, вантажопiдйомнiсть 0,5 т Если по Вашей смете необходима установка плит небольшого веса, которые возможно грузить в ручную
Відповідь: Замовник вказував, що учасник подає підтведжуючі документи на зазначені в довідці транспортні засоби та приміщення.
Машини та механізми, кількість працівників
Дата подання: 19 квітня 2018 16:44
Дата відповіді: 20 квітня 2018 08:03
Доброго дня! При вивченні оголошення до закупівлі виникли питання: 1. В документації зазаначено, що для вказаних у довідці (про матеріально технічну базу) приміщень та транспортних засобів, Учасник повинен надати підтвердження права власності/користування або в разі орендованого майна надати договір оренди та право власності орендодавця на зазначене майно. Для виконання робіт вказаних у дефектному акті не потрібні ні приміщення ні транспортні засоби (за винятком вивозу сміття), потрібен перфоратор, зварювальний, свердлільна машина - поясніть, будь ласка, які документи повинен надати Учасник, щоб підтвердити право власності/користування на вищевказані прилади? 2. В документації зазначено, що Учасник повинен підтвердити наявність не менше 5 працівників робітничих професій - чому саме п'яти? Якщо нам для виконання робіт вказаних у дефектному акті достатньо трьох масимум чотирьох працівників. Все одно потрібно надавати п'ять?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Наказу № 35, який регулює допорогові закупівлі Замовник вказує інформацію, яка на його думку є необхідною для проведеня Закупівлі.
Учасник зазначає в довідці свою матеріально-технічну базу, тобто машини,механізми,інструмент та місцезнаходження (офісне приміщення) та надає документи власності.
Уточнення
Дата подання: 20 квітня 2018 09:11
Ми не в коєму разі не заперечуємо проти ваших вимог. Надайте, будь ласка, відповідь по суті питання, а саме які документи, на вашу думку, підтвердять право власності на перфоратор або зварювальний? (я як Учасник хотів би розуміти, щоб надати документи в повному обсязі). А також стосовно 5 працівників - у вас в дефектному акті вказано 932,78 люд.год. якщо розраховувати згідно з актом то кількість працівників 4 чоловіка, чому ви вимагаєте 5?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2018 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АНТАРЕС - 2008 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 178 823,00
UAH з ПДВ
148 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВО "КАСКАД" 148 011,34
UAH з ПДВ
148 011,34
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Комунсервіс-20007" 164 419,00
UAH з ПДВ
162 099,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2018 13:57
Ценовое предложение.pdf
23 квітня 2018 13:57
Інф.pdf
23 квітня 2018 13:57
Держ реєстрація000.pdf
23 квітня 2018 13:57
Довідка ПДВ115.pdf
23 квітня 2018 13:57
Довідка стат115.pdf
23 квітня 2018 13:57
Акты.pdf
23 квітня 2018 13:57
Работники.pdf
23 квітня 2018 13:57
Обладнання.pdf
23 квітня 2018 13:57
Ценовое предложение.pdf
23 квітня 2018 13:57
1.jpg.jpg
23 квітня 2018 13:57
довідка _2.pdf
23 квітня 2018 13:57
Лист згода.pdf
23 квітня 2018 13:57
Лист згода.pdf
23 квітня 2018 13:57
довыдка банк.pdf
23 квітня 2018 13:57
гарнтійний лист.pdf
23 квітня 2018 13:57
Статут друга ред119.pdf

Публічні документи

26 квітня 2018 17:44
Кошторис
25 квітня 2018 10:21
Електронний підпис
25 квітня 2018 10:18
Довідка з банку.pdf
25 квітня 2018 10:18
Кошторис.pdf
25 квітня 2018 10:18
Договір.pdf
25 квітня 2018 10:18
Статут Каскад.pdf
25 квітня 2018 10:18
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
25 квітня 2018 10:18
Витяг з ЄДР.pdf
25 квітня 2018 10:18
Довідки.pdf

Публічні документи

27 квітня 2018 11:32
Відкоригований кошторис
25 квітня 2018 09:04
АВК.imd
25 квітня 2018 09:04
Кошторисні документи.pdf
25 квітня 2018 09:04
Довідка банку.pdf
25 квітня 2018 09:04
Обладнання.pdf
25 квітня 2018 09:04
Працівники.pdf
25 квітня 2018 09:04
Уповноважена особа.pdf
25 квітня 2018 09:04
Довідки та листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АНТАРЕС - 2008 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "НВО "КАСКАД"

ПП "Комунсервіс-20007"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АНТАРЕС - 2008 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#36247005
Відхилено 148 000,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2018 16:28
ТОВ "НВО "КАСКАД"
#40967313
Відхилено 148 011,34
UAH з ПДВ
27 квітня 2018 09:46
ПП "Комунсервіс-20007"
#34395132
Переможець 162 099,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2018 13:48

Документи

26 квітня 2018 16:28
Електронний підпис
26 квітня 2018 16:27
пртокол

Документи

27 квітня 2018 09:46
Електронний підпис
27 квітня 2018 09:41
протокол

Документи

27 квітня 2018 13:48
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2018 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Комунсервіс-20007"
#34395132
162 099,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 квітня 2018 13:48
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2024 13:22
договір укладений
14 травня 2018 12:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 162 099,00
UAH