Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя
Очікувана вартість
71 851,00 UAH
UA-2018-04-17-000457-c ● bd05b712acd340cf92eec25dfdb8dd10
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Кіровоградський міськрайонний центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 22218952 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна , Кіровоградська обл., місто Кіровоград, вул. Маланюка 15 |
Контактна особа: |
Костенко Наталія Борисівна +380522322046 1106@rcz.kocz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2018 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2018 09:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2018 09:30 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2018 15:44 |
Очікувана вартість: | 71 851,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 718,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Взаємодоповнюючі та взаємозамінні товари не пропонувати
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4610 шт
Офісне устаткування та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25015, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Євгена Маланюка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 квітня 2018 12:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2018 08:22 |
Інформація офісне устаткування та приладдя.doc |
20 квітня 2018 12:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 квітня 2018 08:22 |
Інформація офісне устаткування та приладдя.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-17-000457-c.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 28 квітня 2018 00:37
Невідповідність технічним вимогам
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2018-04-17-000457-c (Офісне устаткування та приладдя), який проходив 25.04.2018 р.
Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ТОВ "Папірторг" у складі своєї пропозиції надає товари, що не відповідають технічним вимогам Замовника, а саме:
1. Замовник вимагав Папір А4 ТМ «Berga Speed» – учасник надає Папір А4 ТМ «Cristal Pro80», що не відповідає вимогам;
2. Замовник вимагав Папір клейкий 75*75 100 арк. ТМ «Notes» – учасник надає Папір клейкий 75*75 100 арк. ТМ «AXENT», що не відповідає вимогам;
3. Замовник вимагав Скріпки 25 мм (100 шт.) трикутні ТМ «Format» – учасник надає Скріпки 25 мм (100 шт.) трикутні ТМ «Norma», що не відповідає вимогам;
4. Замовник вимагав Скоби №24/6 1000 шт. ТМ «Format» – учасник надає Скоби №24/6 1000 шт. ТМ «AXENT», що не відповідає вимогам;
5. Замовник вимагав Клей ПВА-M, 100 гр. ТМ «Economix» – учасник надає Клей ПВА-M, 100 гр. ТМ «КИП», що не відповідає вимогам;
6. Замовник вимагав Корегуючу рідину з пензликом 20 мл. на водній основі Е41312, що відповідає ТМ «Economix» – учасник надає Корегуючу рідину з пензликом 20 мл. на водній основі ТМ «Гамма», що не відповідає вимогам;
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Папірторг" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ТОВ "Папірторг" у складі своєї пропозиції надає товари, що не відповідають технічним вимогам Замовника, а саме:
1. Замовник вимагав Папір А4 ТМ «Berga Speed» – учасник надає Папір А4 ТМ «Cristal Pro80», що не відповідає вимогам;
2. Замовник вимагав Папір клейкий 75*75 100 арк. ТМ «Notes» – учасник надає Папір клейкий 75*75 100 арк. ТМ «AXENT», що не відповідає вимогам;
3. Замовник вимагав Скріпки 25 мм (100 шт.) трикутні ТМ «Format» – учасник надає Скріпки 25 мм (100 шт.) трикутні ТМ «Norma», що не відповідає вимогам;
4. Замовник вимагав Скоби №24/6 1000 шт. ТМ «Format» – учасник надає Скоби №24/6 1000 шт. ТМ «AXENT», що не відповідає вимогам;
5. Замовник вимагав Клей ПВА-M, 100 гр. ТМ «Economix» – учасник надає Клей ПВА-M, 100 гр. ТМ «КИП», що не відповідає вимогам;
6. Замовник вимагав Корегуючу рідину з пензликом 20 мл. на водній основі Е41312, що відповідає ТМ «Economix» – учасник надає Корегуючу рідину з пензликом 20 мл. на водній основі ТМ «Гамма», що не відповідає вимогам;
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Папірторг" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Переможець |
54 143,13
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2018 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2018 15:45
|
Протокол по виконанню договору закупівлі офісного устаткування та приладдя.pdf | укладений |
02 липня 2018 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2018 16:55
|
Договір про закупівлю офісного устаткування та приладдя.pdf | укладений |
17 травня 2018 16:51
|