Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам'яне марок АО (25-70), АМ (13-25), ДГ (25-200), ДГ (25-80), ДГ (13-50)
Coal stone marks AO (25-70), AM (13-25), DH (25-200), DH (25-80), DH (13-50)
Очікувана вартість
7 600 000,00 UAH
UA-2018-04-17-000423-c ded8138e751541f982a2ee15c372641e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Царук Олена Вікторівна

+380485331750 komunosvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КУСВТГРР "Роздільнянський районний центр забезпечення та обслуговування закладів та установ освіти"
Код ЄДРПОУ: 38302654
Місцезнаходження: 67400, Україна , Одеська область обл., місто Роздільна, вул.Ярослава Мудрого,1 а
Контактна особа: Царук Олена Вікторівна
+380485331750
komunosvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: COMMON INSTALLATION OF THE COMMON PROPERTY OF THE TERRITORIAL COMMUNITIES OF THE ROZDILNYANSK REGION "SOCIAL DISTRICT CENTER FOR SUPPORT AND SERVICE OF BODIES AND EDUCATIONAL INSTITUTIONS"
National ID: 38302654
Contact point: Tsaruk Elena Viktorovna
+380485331750
komunosvita@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 квітня 2018 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2018 18:00
Початок аукціону: 31 травня 2018 15:30
Очікувана вартість: 7 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,04%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 17 квітня 2018 14:40
Enquiries until: 08 травня 2018 18:00
Complaints submission until: до 14 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 травня 2018 18:00

Information

Estimated total value: 7 600 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,04 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
917 т
вугілля кам'яне марки АО (25-70)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Одеська область, заклади та установи освіти Роздільнянського району, .
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

coal stone of the mark of AO (25-70)
CPV: 09110000-3
Період постачання: по 31 грудня 2018
68 т
вугілля кам'яне марки АМ (13-25)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Одеська область, заклади та установи освіти Роздільнянського району, .
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

coal stone of the mark of AM (13-25)
CPV: 09110000-3
Період постачання: по 31 грудня 2018
10 т
вугілля кам'яне марки ДГ (25-200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Одеська область, заклади та установи освіти Роздільнянського району, .
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

coal stone of the mark of DH (25-200)
CPV: 09110000-3
Період постачання: по 31 грудня 2018
10 т
вугілля кам'яне марки ДГ (25-80)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Одеська область, заклади та установи освіти Роздільнянського району, .
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

coal stone of the mark of DH (25-80)
CPV: 09110000-3
Період постачання: по 31 грудня 2018
10 т
вугілля кам'яне марки ДГ (13-50)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Одеська область, заклади та установи освіти Роздільнянського району, .
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

coal stone of the mark of DH (13-50)
CPV: 09110000-3
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2018 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2018 15:12
ТД (вугілля).doc
17 квітня 2018 15:12
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

п. 5.1.2 Документації конкурсних торгів.
Дата подання: 07 травня 2018 15:43
Дата відповіді: 11 травня 2018 13:40
Пунктом 5.1.2 Тендерної документації передбачено надання учасником у складі пропозиції документів, що підтверджують наявність складських приміщень та вагової на теріторії Роздільнянського району Одеської області. Наше підприємство має складські приміщення та вагову за межами даного району. Чи буде порушенням надання документів, щодо вагової та складських приміщень у разі знаходження їх у іншому місті ніж Роздільнянський район. Чи можна обмежитися гарантійним листом щодо укладання відповідних договорів оренди, послуг складських приміщень та ваговою у Роздільнянському районі у разі визначення нашого підприємства переможцем.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне:
надання документів, щодо вагової та складських приміщень у разі знаходження їх у іншому місті ніж Роздільнянський район буде розцінено замовником як невідповідність вимогам тендерної документації. Учасник повинен надати документи, підтверджуючі наявність складських приміщень та вагової на території Роздільнянського району Одеської області. Гарантійний лист не може бути документом, що підтверджує НАЯВНІСТЬ в Учасника складських приміщень та вагової у Роздільнянському районі.
п.7.6. Технічна спеціфікація
Дата подання: 07 травня 2018 19:55
Дата відповіді: 11 травня 2018 13:42
Шановне Панство! Відповідно до п. 7.6.Технічна спеціфікація що подається учасником повинна містити інформацію щодо показників якості, що характерізують безпечність вугілля, але жодним Стандартом України такі показники не встановлені. На підставі вищенаведеного просимо повідомити про те чи обов'язково вказувати такі показники, як що так то яким Стандартом України вони встановлені.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якісні, технологічні та фізико-механічні показники вугілля, що є предметом закупівлі, в тому числі показники виходу летких речовин, повинні відповідати вимогам, передбаченим згідно ДСТУ 7146:2010.
п. 3.4. Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 08 травня 2018 06:16
Дата відповіді: 11 травня 2018 13:42
Відповідно до п.3.4. Тендерної документації у складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен додатково надати сканований оригінал платіжного доручення з відміткою банку про сплату сумми коштів, що підтверджує внесення учасником суми забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення складає 100 000 грн. Чи необхідно внесення саме 100 000 грн на рахунок банку так як для отримання банківської гарантії на дану суму (100 000 грн.) внесення такої суми не потрібно,що обумовлено порукою банку за учасника даною сумою у разі настання відповідного випадку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне:
Внесення суми 100 000 грн. на рахунок банку обов’язкове. Підтверджуватись має сканованим оригіналом платіжного доручення з відміткою банку про сплату суми коштів, що підтверджує внесення учасником суми забезпечення тендерної пропозиції.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-17-000423-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТРАНСКОІЛ", Код ЄДРПОУ:41571779
Дата подання: 25 квітня 2018 15:54
Дискримінація учасників
На офіційному веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель 17.04.2018 року КОМУНАЛЬНОЮ УСТАНОВОЮ СПІЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД РОЗДІЛЬНЯНСЬКОГО РАЙОНУ “РОЗДІЛЬНЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ І УСТАНОВ ОСВІТИ” було розміщено оголошення (Ідентифікатор закупівлі - UA-2018-04-17-000423-c) про проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою, щодо закупівлі Вугілля кам'яне марок АО (25-70), АМ (13-25), ДГ (25-200), ДГ (25-80), ДГ (13-50), а саме:
вугілля кам'яне марки АО (25-70) – 917 т, вугілля кам'яне марки АМ (13-25) – 68 т, вугілля кам'яне марки ДГ (25-200) – 10 т, вугілля кам'яне марки ДГ (25-80) – 10 т, вугілля кам'яне марки ДГ (13-50) – 10 т.

Тендерна документація містить порушення вимог статті 3, частини третьої статті 5, частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки містить дискримінаційні вимоги, що призводять до зменшення кола потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного:

1) Відповідно до частини 1 Розділу III тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Частиною 5 Розділу ІІІ тендерної документації, встановленні кваліфікаційні критерії до учасників, а саме:
«…Відповідно до ст. 16 Закону у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати такі документи:
5.1. Документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника:
5.1.1. Довідку, складену в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в учасника, що дозволить останньому, у разі визначення його переможцем торгів і укладання з ним договору, виконати договірні умови щодо постачання вугілля кам’яного.
5.1.2. Документи, підтверджуючі наявність складських приміщень та вагової на території Роздільнянського району Одеської області. Якщо споруди для зберігання вугілля належать Учаснику на праві власності, він повинен надати копії документів, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання вугілля, а також копії документів, які підтверджують можливість учасника зважувати вугілля (паспорт на ваги, тощо), в іншому випадку – копії договорів оренди об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та вагової, або договорів про надання послуг зберігання та зважування вугілля, тощо. Разом з договорами учасник повинен надати копії документів, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання вугілля, а також копію технічного паспорту та/або копію документу з відповідною відміткою про повірку відповідного вагового обладнання, які належать орендодавцю або надавачу послуг…».
Згідно таких вимог, прийняти участь у процедурі закупівлі та пропозиції яких не будуть відхилені, можуть лише ті учасники, які вже мають у власності або які вже орендують складські приміщення та вагову на території Роздільнянського району Одеської області.
Встановлені Замовником вимоги є дискримінаційними та не відповідають вимогам діючого законодавства України, оскільки обмежують коло учасників, що можуть взяти участь у процедурі закупівлі, лише тими учасниками, які вже мають у власності або які вже орендують відповідні складські приміщення та вагову на території Роздільнянського району Одеської області. Також позбавленні права взяти участь ті учасники, які мають в наявності складські приміщення та вагову на підставі інших договорів, наприклад: договору найму, договору зберігання, тощо.
Оскільки пунктом 7.2 Додатку № 1 до тендерної документації встановлено, що доставка вугілля кам’яного здійснюється за адресами підпорядкованих замовнику закладів, а саме:
№ з/п Назва закладу освіти Адреса
1 Болгарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Одеська обл., Роздільнянський р-н.,
с. Болгрка, вул., Софіївська, б/н
2 Буцинівський НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ» Одеська обл., Роздільнянський р-н.,
с. Буцинівка, вул. Наливаного, 61
3 Виноградарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів9 Одеська обл., Роздільнянський р-н.,
с. Виноградар, вул. Центральна 207-А
4 Кам'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Одеська обл., Роздільнянський р-н.,
с. Кам’янка, вул. Шкільна, б/н
5 Калантаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Одеська обл., Роздільнянський р-н.,
с. Калантаївка, вул. Шкільна, 1
6 Кошарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Одеська обл., Роздільнянський р-н.,
с. Кошари, вул. Центральна, 44
7 Новоукраїнський НВК
«ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ» Одеська обл., Роздільнянський р-н.,
с.Новоукраїнка, вул. Куртівська, 58
8 Слобідський НВК
«ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ» Одеська обл., Роздільнянський р-н.,
с. Слобідка, вул. Центральна, 1
9 Степанівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Одеська обл., Роздільнянський р-н.,
с. Степанівка, вул. Середня, 1
10 Бецилівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Одеська обл., Роздільнянський р-н.,
с. Бецилово
Вимога, щодо наявності складу на території даного району є необґрунтованою та недоречною.
Встановлена вимога позбавляє значну кількість потенційних учасників, що мають можливість постачання товару безпосередньо в заклади освіти по мірі необхідності та за заявками Замовника з інших районів та регіонів, прийняти участь у тендері, що призведе до спотворення закупівлі шляхом обмеження конкуренції та дискримінації учасників.
Наявність складських приміщень на території району жодним чином не є заходом, щодо гарантії своєчасної поставки товару.
Даною вимогою Замовник змушує учасника до моменту участі в тендері мати в наявності складські приміщення та вагову на території Роздільнянського району Одеської області та понести відповідні витрати на придбання складських приміщень або укладання відповідних договорів. Оскільки жодних гарантій, що наше товариство буде переможцем процедури закупівлі не має, вважаємо доцільним доповнити дану умову наступним: «у разі якщо в учасника відсутні складські приміщення та вагова на території Роздільнянського району Одеської області, надається гарантійний лист про те, що у разі визнання учасника переможцем процедури закупівлі будуть орендовані відповідні складські приміщення та вагова на території Роздільнянського району Одеської області. Сам договір оренди (надання послуг, найму, зберігання, тощо) учасник повинен надати до моменту укладання договору про закупівлю».
На нашу думку, Замовник (в частині встановлення зазначеної вище умови тендерної документації), порушує вимоги частини четвертої статті 22 Закону та основний принцип здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників.

2) Відповідно до частини 1 Розділу III тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Відповідно до пункту 7.7. Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження відповідності вугілля зазначеним вимогам учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції:
«…копії дійсних сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на марки вугілля, що є предметом закупівлі даних торгів, дійсних на весь період дії договору поставки вугілля, які завірені власником сертифікату. Сертифікати мають бути видані не раніше 2017 року…».
Замовником вимагається надання копій дійсних сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на марки вугілля, які видані не раніше 2017 року. Пунктом 7.10 ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови», встановлено, що термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик – чотири роки.
Зазначивши срок видачі сертифікатів Замовник зменшив коло потенційних учасників, які мають дані сертифікати видані в іншому році, але дійсні на дату подання та весь термін виконання договору про закупівлю.
Згідно з зазначеним, Замовник (в частині встановлення зазначеної вище умови тендерної документації), порушує вимоги частини четвертої статті 22 Закону та основні принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників.

3) Пунктом 9 частини 2 Розділу V тендерної документації встановлено:
«…Учасник-переможець процедури закупівлі та замовник даних торгів укладають за взаємною домовленістю договір згідно ст. 636 Цивільного кодексу України щодо покладення на учасника-переможця повноважень на оплату послуг консультанта даних торгів (далі – договір на користь третьої особи), що надає відповідні консультативні послуги замовнику щодо проведення цих торгів на підставі укладеного між замовником цих торгів та консультантом договору про надання консультативних послуг. Такий договір укладається не раніше ніж з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Сума оплати послуг консультанта торгів становить 0,15% від вартості укладеного між Замовником торгів та Учасником-переможцем договору про закупівлю. Учасники процедури закупівлі не включають у вартість пропозиції суму коштів, що можуть бути сплачені на рахунок консультанта торгів згідно вказаних вище умов…».
Згідно з пунктом 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Предметом закупівлі за даною процедурою закупівлі є товар - Вугілля кам'яне марок АО (25-70), АМ (13-25), ДГ (25-200), ДГ (25-80), ДГ (13-50), Класифікація за ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо.
Таким чином, витрати, пов’язані з юридично – консультаційними послугами, не відносяться до предмету закупівлі, а отже положення щодо відшкодування зазначених витрат не можуть бути включені до тендерної документації.
Враховуючи викладене, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови тендерної документації), порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – максимально економія та ефективність.

На нашу думку, відповідно до вищезазначеного, встановлення Замовником даних умов порушує вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасника, а також порушують принципи здійснення закупівель, що визначені статтею 3 Закону а саме – максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
ПРОСИМО:
1) Внести зміни до тендерної документації, а саме: привести у відповідність з чинним законодавством підпункт 5.1.2 пункту 5.1 частини 5 Розділу ІІІ, пункт 7.7 Додатку № 1 до тендерної документації та вилучити з тендерної документації вимогу встановлену пунктом 9 частини 2 Розділу V.
2) Привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України та усунути дискримінаційні вимоги, які передбаченні документацію.

У разі, якщо Замовником не будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та не будуть усуненні дискримінаційні вимоги, будемо вимушені звернутись до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 травня 2018 13:20
Замовником вимоги скарги від Учасника не задоволено

Документи

02 травня 2018 13:20
Відповідь на скаргу

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-17-000423-c.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ТРАНСКОІЛ", Код ЄДРПОУ:41571779
Дата подання: 08 травня 2018 14:06
Зразки сертифікатів генетичних_технологічних та якісних характеристик
Щодо умов тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 11.05.2018 № 4419.pdf
Дата публікації: 14 травня 2018 20:10

Документи подані скаржником

08 травня 2018 14:06
Скарга

Документи Органу Оскарження

14 травня 2018 20:10
Рішення від 11.05.2018 № 4419.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 травня 2018
UA-2018-04-17-000423-cded8138e751541f982a2ee15c372641e
Найменування: КУСВТГРР "Роздільнянський районний центр забезпечення та обслуговування закладів та установ освіти"
Код ЄДРПОУ: 38302654
Місцезнаходження: 67400, Україна, Одеська область обл., місто Роздільна, вул.Ярослава Мудрого,1 а
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

25 травня 2018 12:56
Протокол розгляду
25 травня 2018 13:44
Електронний підпис

Публічні документи

18 травня 2018 10:50
Електронний підпис
18 травня 2018 10:50
Електронний підпис
18 травня 2018 10:46
Інші документи.rar
18 травня 2018 10:46
Повноваження.rar
18 травня 2018 10:46
Технічна частина.rar
18 травня 2018 10:46
ст.17.rar
18 травня 2018 10:46
Платіжне доручення.PDF

Документи

25 травня 2018 13:47
Протокол розгляду
25 травня 2018 13:47
Електронний підпис

Публічні документи

04 червня 2018 10:41
Електронний підпис
01 червня 2018 15:50
ст.17 загальна
01 червня 2018 15:50
пояснення по п.5 ч.1 ст.17
01 червня 2018 15:50
довідка п.2 ч.1 ст.17
01 червня 2018 15:50
Довідка МВС
01 червня 2018 15:50
Довідка ДФС
18 травня 2018 16:16
Електронний підпис
18 травня 2018 16:16
Електронний підпис
18 травня 2018 13:52
Підписаний_G0418-6505-GL_tender.pdf
18 травня 2018 13:52
44. Пояснення п.5 ч.1 ст.17.pdf
18 травня 2018 13:52
21.5 Трудова Дровальова.pdf
18 травня 2018 13:52
39.4 сертифікат ДГ 13-50.pdf
18 травня 2018 13:52
39.3 сертифікат ДГ 25-80.pdf
18 травня 2018 13:52
39.2 сертифікат ДГ 25-200.pdf
18 травня 2018 13:52
39.1 сертифікат АМ 13-25.pdf
18 травня 2018 13:52
21.4 трудова лукянов.pdf
18 травня 2018 13:52
39. сертифікат АО 25-70.pdf
18 травня 2018 13:52
38.4 протокол ДГ 13-50.pdf
18 травня 2018 13:52
38.3 протокол ДГ 25-80.pdf
18 травня 2018 13:52
38.2 протокол ДГ 25-200.pdf
18 травня 2018 13:52
38.1 протокол АМ 13-25.pdf
18 травня 2018 13:52
38. протокол АО 25-70.pdf
18 травня 2018 13:52
33. лист-згода ст.36.pdf
18 травня 2018 13:52
32. Проект договору.pdf
18 травня 2018 13:52
31.відомості з ЄДРПОУ.pdf
18 травня 2018 13:52
30. витяг з ЄДР новий.pdf
18 травня 2018 13:52
29.Копія Статуту(cжатий).pdf
18 травня 2018 13:52
12. Довідка мат-база.pdf
18 травня 2018 13:52
11. Платежное поручение.pdf
18 травня 2018 13:52
25. Захист довкілля.pdf
18 травня 2018 13:52
24.3ТТН зоопарк 2017.pdf
18 травня 2018 13:52
24.2Копія ТТН 88школа.pdf
18 травня 2018 13:52
9.1. Витяг із Статуту.pdf
18 травня 2018 13:52
7. Тендерна пропозиція.pdf
18 травня 2018 13:51
23.1 Відгук 88 школа 2017.pdf
18 травня 2018 13:51
4. Ст.17(загальна).pdf
18 травня 2018 13:51
23. Відгук зоопарк 2017.pdf
18 травня 2018 13:51
21.Копія трудової Юров.pdf
18 травня 2018 13:51
1.1. протокол зборів 11.pdf
18 травня 2018 13:51
1. вип з протоколу 11.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"

ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 травня 2018 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" 7 562 720,00
UAH з ПДВ
7 556 630,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 7 599 960,00
UAH з ПДВ
7 556 675,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2018 10:41
Електронний підпис
01 червня 2018 15:50
ст.17 загальна
01 червня 2018 15:50
пояснення по п.5 ч.1 ст.17
01 червня 2018 15:50
довідка п.2 ч.1 ст.17
01 червня 2018 15:50
Довідка МВС
01 червня 2018 15:50
Довідка ДФС
18 травня 2018 16:16
Електронний підпис
18 травня 2018 16:16
Електронний підпис
18 травня 2018 13:52
Підписаний_G0418-6505-GL_tender.pdf
18 травня 2018 13:52
44. Пояснення п.5 ч.1 ст.17.pdf
18 травня 2018 13:52
21.5 Трудова Дровальова.pdf
18 травня 2018 13:52
39.4 сертифікат ДГ 13-50.pdf
18 травня 2018 13:52
39.3 сертифікат ДГ 25-80.pdf
18 травня 2018 13:52
39.2 сертифікат ДГ 25-200.pdf
18 травня 2018 13:52
39.1 сертифікат АМ 13-25.pdf
18 травня 2018 13:52
21.4 трудова лукянов.pdf
18 травня 2018 13:52
39. сертифікат АО 25-70.pdf
18 травня 2018 13:52
38.4 протокол ДГ 13-50.pdf
18 травня 2018 13:52
38.3 протокол ДГ 25-80.pdf
18 травня 2018 13:52
38.2 протокол ДГ 25-200.pdf
18 травня 2018 13:52
38.1 протокол АМ 13-25.pdf
18 травня 2018 13:52
38. протокол АО 25-70.pdf
18 травня 2018 13:52
33. лист-згода ст.36.pdf
18 травня 2018 13:52
32. Проект договору.pdf
18 травня 2018 13:52
31.відомості з ЄДРПОУ.pdf
18 травня 2018 13:52
30. витяг з ЄДР новий.pdf
18 травня 2018 13:52
29.Копія Статуту(cжатий).pdf
18 травня 2018 13:52
12. Довідка мат-база.pdf
18 травня 2018 13:52
11. Платежное поручение.pdf
18 травня 2018 13:52
25. Захист довкілля.pdf
18 травня 2018 13:52
24.3ТТН зоопарк 2017.pdf
18 травня 2018 13:52
24.2Копія ТТН 88школа.pdf
18 травня 2018 13:52
9.1. Витяг із Статуту.pdf
18 травня 2018 13:52
7. Тендерна пропозиція.pdf
18 травня 2018 13:51
23.1 Відгук 88 школа 2017.pdf
18 травня 2018 13:51
4. Ст.17(загальна).pdf
18 травня 2018 13:51
23. Відгук зоопарк 2017.pdf
18 травня 2018 13:51
21.Копія трудової Юров.pdf
18 травня 2018 13:51
1.1. протокол зборів 11.pdf
18 травня 2018 13:51
1. вип з протоколу 11.pdf

Публічні документи

18 травня 2018 10:50
Електронний підпис
18 травня 2018 10:50
Електронний підпис
18 травня 2018 10:46
Інші документи.rar
18 травня 2018 10:46
Повноваження.rar
18 травня 2018 10:46
Технічна частина.rar
18 травня 2018 10:46
ст.17.rar
18 травня 2018 10:46
Платіжне доручення.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"

ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"
#30514975
Переможець 7 556 630,00
UAH з ПДВ
01 червня 2018 15:11

Документи

01 червня 2018 15:11
Електронний підпис
01 червня 2018 15:08
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2018 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"
#30514975
7 556 630,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 червня 2018 15:11
Електронний підпис
01 червня 2018 15:08
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 травня 2019 13:03
Електронний підпис укладений
28 березня 2019 15:39
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
28 березня 2019 15:32
Електронний підпис укладений
16 січня 2019 15:55
додаткова угода 2 до дог 2018 р 20 відсотків.pdf зміни до договору
16 січня 2019 15:51
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 15:51
Додаткова угода 1 вугілля 20 відс.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 15:45
Електронний підпис укладений
12 червня 2018 13:33
договір укладений
12 червня 2018 13:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 86
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922 – VIІII, на підставі п. 7.3. Договору дія договору про закупівлю може продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2019 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку сторони вирішили: 1. Сума договору збільшується на 1 511 326,00 (один мільйон п’ятсот одинадцять тисяч триста двадцять шість гривень 00 коп.) грн. без ПДВ, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, заключному у попередньому році, та становить 9 067 956,00 (дев’ять мільйонів шістдесят сім тисяч дев’ятсот п’ятдесят шість гривень 00 коп.) грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 86
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору подовжується у зв'язку з затримкою у фінансуванні коштів та на підставі п. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922 – VIІII, на підставі п. 7.3. Договору дія договору про закупівлю може продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2019 року
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 86
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2018 — 30 квітня 2019
Сума оплати за договором: 9 067 956,00
UAH з ПДВ