Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Інтерактивно-мультимедійні комплекти для закладів загальної середньої освіти Жовківського району
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2018-04-16-002184-a dee1db18d7354cd385e02f065bd8c7d2
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Бакум

+380325222542 p_tar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЖОВКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 39013038
Вебсайт: https://sites.google.com/site/zhovkvarayvo/
Місцезнаходження: 80300, Україна , Львівська обл., м. Жовква, вул. Коновальця, буд. 4
Контактна особа: Ольга Бакум
+380325222542
p_tar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2018 16:02
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2018 16:02
Початок аукціону: 04 травня 2018 15:36
Очікувана вартість: 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штука
Інтерактивно-мультимедійні комплекти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, поставка в заклади загальної середньої освіти, Жовківського району (більш детально в додатку №5 до документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Еквівалент
Дата подання: 19 квітня 2018 11:15
Дата відповіді: 19 квітня 2018 11:47
Доброго дня! Чи повинна дошка відповідати вимогам Наказу МОН №704 від 22.06.2018 р.? Чи будете розглядати аналоги інтерактивної дошки з інфрачервоною проекцією та керамічним покриттям, яка по технічним характеристикам не гірша, а навіть краща ніж заявлена у вимогах та повністю відповідає вимогам чинного законодавства? 2. Чи буде важливою умовою для замовника наявність сервісного центру в м. Львів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дошка повинна відповідати вимогам МОН №704 від 22.06.2016 р. або бути кращою. Шановний Учасник Замовник вказав мінімальні характеристика товару. Звичайно Ви можете подавати кращі ніж нами заявлені і це не буде підставою для відхилення Вашої пропозиції, якщо Ваша ціна за результатами аукціону буде найбільш економічно вигідною для Замовника.
Місце знаходження сервісного центру в межах території України. Зверніть увагу, що витрати пов'язані з обслуговуванням техніки до закінчення терміну гарантії здійснюються за кошти Постачальника.(в т.ч. доставка, перевезення).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-16-002184-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 10 травня 2018 09:37
Необґрунтована дискваліфікація учасника
Статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), встановлено тільки дві підстави для відхилення тендерної пропозиції УЧАСНИКА, а саме:
1. якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону
2. учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Учасник ФОП Нестереня А.Є повністю відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а забезпечення тендерної пропозиції замовником не вимагалось. Тому, законних підстав для відхилення пропозиції учасника немає.
Ненадання реєстру, на яке посилається замовник, відноситься до формальних (несуттєвих) помилок та ніяк не впливає на зміст та умови тендерної пропозиції. Відхилення пропозиції, яка є найбільш економічно вигідною, з такої “причини”, свідчить про упереджену та необ’єктивну оцінку тендерної пропозиції замовником, що суперечить статті 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЮ:
1. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ФОП Нестереня А.Є зазначене у Протоколі засідання тендерного комітету замовника № 3 від 08.05.2018 р.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені Законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 травня 2018 10:37
Шановний Учасник Вашу пропозицію відхилено відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Стаття 30. Відхилення тендерних пропозицій
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:

1) учасник:

не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;

не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;

2) переможець:

відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;

не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;

3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;

4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Детальніше: http://kodeksy.com.ua/pro_publichni_zakupivli/30.htm

Номер вимоги: UA-2018-04-16-002184-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 16 травня 2018 07:19
Невідповідність пропозиції Переможця вимогам Замовника
Згідно Протоколу № 6 від 10.05.2018 р. засідання тендерного комітету, Замовник помилково визнав переможцем тендеру Товариством з обмеженою відповідальністю “КРЕО СІНЕРЖІ”(ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ»).
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаю, що вона НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам наведеним Замовником в Тендерній документації для учасників допорогової електронної закупівлі, зокрема таким:
- Відповідно до Тендерної документації п. 4.2 та Додатку Технічний опис предмету закупівлі Специфікація п. 5 учасники повинні були надати Інформацію, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у документації, а саме: Сертифікат відповідності або паспорт якості на товар чи інший документ, який підтверджує, якість та відповідність продукції, чинний на момент подання пропозиції (копія, завірена підписом уповноваженої особи учасника та печаткою) (якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, чи для даного виду товару не потрібно сертифікату тощо – в такому випадку учасником подається пояснення, з посиланням на нормативні акти). Документи, які підтверджують якість Блоку безперебійного живлення в пропозиції ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» ВІДСУТНЯ.

У складі своєї пропозиції ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» надало Довідку про те, що блок безперебійного живлення -не належить до контрольованих товарів та не потребує Декларації про відповідність, посилаючись на Рішення № DR0015 від 11.01.2012 р. Інституту проблем математичних машин і систем НАН України УКРСЕРТКОМП’ЮТЕР та на Закон України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення ” та наказ державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1.02. 2005 №28.
Але, ця Довідка НЕ Є ДІЙСНОЮ, тому що ці нормативно-правові акти втратили свою чинність. Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1077 (набрала чинності з 30.06.2016) затверджений Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання, який встановлює вимоги до обладнання з метою забезпечення надання на ринку України обладнання, яке відповідає належному рівню електромагнітної сумісності.

Стабілізатори змінної напруги та джерела безперебійного живлення є об’єктом цього Технічного регламенту та ПОТРЕБУЮТЬ ОБОВ’ЯЗКОВОЇ декларації на відповідність, повинні відповідати технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання та мати протоколи випробувань.

ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» не надало жодного документу, який підтверджував би якість та безпеку пропонованого ним до поставки в учбові заклади блоку безперебійного живлення.

Згідно статті 9 Порядку здійснення допорогових закупівель Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника.

Відповідно до статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник під час здійснення допорогових закупівель, повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 3 Закону. Дії Замовника щодо визнання переможцем тендеру учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника, прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.

Крім того, обрання переможцем тендеру Учасника, цінова пропозиція якого на 40 480,00 грн. дорожча за пропозицію іншого учасника може свідчити про вчинення корупційного правопорушення у сфері державних закупівель.

Виходячи з вищевикладеного, ВИМАГАЮ:
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ», зазначене у Протоколі № 6 від 10.03.2018 р. засідання тендерного комітету та у подальшому діяти виключно у рамках діючого законодавства.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у строки, встановлені Порядком про здійснення допорогових закупівель.

У випадку подальшого ігнорування Замовником чинного законодавства України, я змушений буду звернутись до відповідних контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 травня 2018 14:45
У відповідь на Вашу скаргу від 16.05.2018р. № UA-2018-04-16-002184-a.a2 про «невідповідність пропозиції Переможця вимогам Замовника : «а саме, те, що пропозиція Переможця ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" «НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам наведеним Замовником в тендерній документації для учасників допорогової електронної закупівлі, зокрема таким: - Відповідно до Тендерної документації п. 4.2 та Додатку Технічний опис предмету закупівлі Специфікація п. 5 учасники повинні були надати Інформацію, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у документації, а саме: Сертифікат відповідності або паспорт якості на товар чи інший документ, який підтверджує, якість та відповідність продукції, чинний на момент подання пропозиції (копія, завірена підписом уповноваженої особи учасника та печаткою) (якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, чи для даного виду товару не потрібно сертифікату тощо – в такому випадку учасником подається пояснення, з посиланням на нормативні акти)».
Перш за все слід наголосити, що предметом закупівлі є інтерактивно-мультимедійний комплект, в склад якого входить: інтерактивна дошка, проектор, ноутбук, а тому Замовник взяв до уваги чинні висновки та сертифікати на основний товар закупівлі, а блок безперебійного живлення, кріплення та кабелі-продовжувачі є як додаткові пристрої та матеріали до яких Замовник не вказував особливі вимоги про, що додатково зазначено у п.4 додатку №4 специфікації в документації Замовника.
На виконання даного пункту Документації, в пропозиції ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» є довідка-пояснення про необов’язкову сертифікацію блоку безперебійного живлення. В довідці є посилання на наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 від 01.02.2005 «Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації на території України. Зазначений наказ втратив чинність 16.03.2018р. Переможець ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» надало довідку, що запропоновані блоки безперебійного живлення ввезені на територію України до 16.03.2018р., а отже на них поширюється дія Наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 від 01.02.2005р.
Враховуючи, вищевикладене, оскільки на основний товар, який входить у інтерактивно-мультимедійний комплект є підтверджуючі документи про якість, а на додаткові матеріали є довідка-пояснення, то твердження які містяться у скарзі є такі, що не відповідають дійсності.

Номер вимоги: UA-2018-04-16-002184-a.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 20 травня 2018 19:43
Невідповідність тендерної пропозиції
Відповідь замовника від 18.05.2018 р. прямо свідчить про необ'єктивну та упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників, що суперечить ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
1. Згідно Додатку 4 до тендерної документації замовника, товар не поділяється на “основний” та “неосновний”. Більше того, у п. 5 цього Додатку чітко вказано: “Якість Товару повинна повністю відповідати діючим в Україні державним стандартам та технічним умовам, встановленим для КОЖНОГО виду Товару, підтверджуватись документами, передбаченими діючим законодавством (в тому числі сертифікатами, виданими органами Держстандарту України – на товари, що підлягають обов’язковій сертифікації)”.
Діючим законодавством передбачена ОБОВ’ЯЗКОВА сертифікація блоків безперебійного живлення, щодо відповідності вимогам технічних регламентів з електормагнітної сумісності та безпечності обладнання. На доказ цієї відповідності інші учасники тендеру надали Декларації про відповідність на запропонований блок безперебійного живлення.
2. ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" у складі своєї пропозиції надало сертифікат відповідності на ноутбук Lenovo датований 23.02.2017 р. Оскільки строк чинності такого сертифікату становить 1 (один) рік від дати видачі (про що вказано у самому сертифікаті), даний сертифікат є НЕДІЙСНИМ.
3. Відповідно до п 3.1. Додатку 1 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повинен надати довідку про виконання аналогічних договорів, де зазначено перелік виконаних аналогічних договорів із зазначенням, повного найменування замовників згідно таких договорів, їх адреса та контактні телефони, ПІБ посадових осіб замовників, що були уповноважені за супровід та виконання таких договорів, дати виконання договорів та предметів закупівлі. У довідці ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" інформація щодо дати виконання договорів ВІДСУТНЯ.
Таким чином, визнавши переможцем тендеру учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, замовник порушив п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЮ:
1. Скасувати своє рішення про обрання переможцем ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", зазначене у Протоколі розгляду тендерної пропозиції № 6 від 10.05.2018 р.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені Законом строки.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2018 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Нестереня Андрій Євгенович 589 500,00
UAH з ПДВ
589 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕСКО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 645 300,00
UAH з ПДВ
625 605,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" 720 000,00
UAH з ПДВ
626 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 684 660,00
UAH з ПДВ
629 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ПАНАСЮК СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ 720 495,00
UAH з ПДВ
679 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗУРЧАК ІГОР СТЕПАНОВИЧ 738 000,00
UAH з ПДВ
712 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2018 13:36
29_Довідка ст.17.pdf
03 травня 2018 13:36
27_Довідка 6 ч. 1 ст. 17.pdf
03 травня 2018 13:36
26_Довідка п.5 ч. 1 ст.17.pdf
03 травня 2018 13:36
22_Щодо сертификації.pdf
03 травня 2018 13:36
21_Проект Договору.pdf
03 травня 2018 13:36
11_Довідка п. 4 ст 17.pdf
03 травня 2018 13:36
9_Довідка мат-техбаза.pdf
03 травня 2018 13:36
7_Довідка про учасника.pdf
03 травня 2018 13:36
6_Паспорт учасника.pdf
03 травня 2018 13:36
2_Витяг ЄДР.pdf
03 травня 2018 13:36
1_Пропозиція.pdf

Публічні документи

03 травня 2018 09:10
Санепідем висновок Epson.pdf
02 травня 2018 22:21
Електронний підпис
02 травня 2018 22:19
Специфікація.pdf
02 травня 2018 22:19
відгук веско.pdf
02 травня 2018 22:19
відгук.pdf
02 травня 2018 22:19
Виконанні договори.rar
02 травня 2018 22:19
Проектори.pdf
02 травня 2018 22:19
Кріплення.pdf
02 травня 2018 22:19
Декларація INTECH.pdf
02 травня 2018 22:19
Naming list Q3FY17.pdf
02 травня 2018 22:19
Цінова пропозиція.pdf
02 травня 2018 22:19
Лист про підпис.pdf
02 травня 2018 22:19
Гарантійний лист.pdf
02 травня 2018 22:19
ТОВ Веско.pdf
02 травня 2018 22:19
ТОВ Веско Довідково.pdf
02 травня 2018 22:19
ТОВ Веско гарантія.pdf
02 травня 2018 22:19
Статут з доповненням.pdf
02 травня 2018 22:19
Паспорт код.pdf
02 травня 2018 22:19
Наказ про призначення.pdf
02 травня 2018 22:19
Дистрибуція Веско.pdf
02 травня 2018 22:19
Витяг_22112017.pdf
02 травня 2018 22:19
Витяг ПДВ.pdf
02 травня 2018 22:19
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

14 травня 2018 17:23
ПОДАТКОВА ДОВІДКА
11 травня 2018 17:11
ДОВІДКИ 11.05.18
03 травня 2018 15:16
Електронний підпис
03 травня 2018 13:27
Електронний підпис
03 травня 2018 13:21
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 травня 2018 13:21
СТАТУТ.pdf
03 травня 2018 13:21
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
03 травня 2018 13:21
ПАСПОРТ КОД ДИРЕКТОРА.pdf
03 травня 2018 13:21
НАКАЗ.pdf
03 травня 2018 13:21
ДОВІДКИ.pdf
03 травня 2018 13:21
ВИТЯГ від 27_04.pdf
03 травня 2018 13:21
ВИПИСКА.pdf

Публічні документи

03 травня 2018 14:08
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР 2.PDF
03 травня 2018 14:08
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР 1.PDF
03 травня 2018 14:08
Місце поставки.pdf
03 травня 2018 14:08
Проект договору.pdf
03 травня 2018 14:08
Цінова пропозиція.pdf
03 травня 2018 14:08
сертифікати.PDF
03 травня 2018 14:08
Авторизаційний лист.pdf
03 травня 2018 14:08
Установчі документи.PDF
03 травня 2018 14:08
Лист-відгук.pdf
03 травня 2018 14:08
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

03 травня 2018 12:30
Санепідем висновок Epson.pdf
03 травня 2018 12:28
Договір Трускавець.pdf
03 травня 2018 12:21
Електронний підпис
03 травня 2018 12:19
Лист-підтвердження.pdf
03 травня 2018 12:19
Декларація INTECH.pdf
03 травня 2018 12:19
Проектори.pdf
03 травня 2018 12:19
Лист-відгук.jpg
03 травня 2018 12:19
виконані договора.pdf
03 травня 2018 12:19
Кріплення.pdf
03 травня 2018 12:19
Цінова пропозиція.pdf
03 травня 2018 12:19
Специфікація.pdf
03 травня 2018 12:19
Персональні дані.pdf
03 травня 2018 12:19
Паспорт код.pdf
03 травня 2018 12:19
Дистрибуція.pdf
03 травня 2018 12:19
Витяг податкова.pdf
03 травня 2018 12:19
Витяг ЄДР.pdf
03 травня 2018 12:19
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Нестереня Андрій Євгенович

ТОВ "ВЕСКО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ПАНАСЮК СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ

ФОП МАЗУРЧАК ІГОР СТЕПАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Нестереня Андрій Євгенович
#2730909875
Відхилено 589 500,00
UAH з ПДВ
08 травня 2018 14:56
ТОВ "ВЕСКО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#36287850
Відхилено 625 605,00
UAH з ПДВ
08 травня 2018 15:03
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"
#19331194
Відхилено 626 220,00
UAH з ПДВ
10 травня 2018 11:10
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Переможець 629 980,00
UAH з ПДВ
10 травня 2018 13:33

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВЕСКО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #36287850

№ рішення у справі

63/63-р/к

Дата рішення у справі

12.09.2019

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Львівського ТВ

№ рішення у справі

63/67-р/к

Дата рішення у справі

10.10.2019

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Львівського ТВ

Документи

08 травня 2018 15:03
Електронний підпис

Документи

10 травня 2018 11:10
Електронний підпис

Документи

10 травня 2018 13:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2018 13:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
629 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 травня 2018 13:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 травня 2018 16:38
Договір інтерактивні 15 штук.pdf укладений
30 травня 2018 16:37
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2019 10:06
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2018 16:20
Додаткова Крео Сінержі.pdf зміни до договору
07 червня 2018 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): доповнення п.1.2. основного договору
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 629 980,00
UAH з ПДВ