Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція стадіону КЗ "Луганський обласний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус імені героїв Молодої гвардії"
Очікувана вартість
25 642 830,00 UAH
UA-2018-04-16-002167-a 5c3b6092c8c94fd3b0e0d8798c597fa5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кудрявцев Володимир Володимирович

+380502844878 ukb_loga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Луганської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011555
Місцезнаходження: 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59
Контактна особа: Кудрявцев Володимир Володимирович
+380502844878
ukb_loga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2018 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2018 16:06
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2018 16:06
Початок аукціону: 03 травня 2018 11:23
Очікувана вартість: 25 642 830,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,12%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція стадіону КЗ "Луганський обласний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус імені героїв Молодої гвардії"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92902, Україна, Луганська область, м. Кремінна, м. Кремінна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 травня 2018  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2018 16:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2018 16:01
ДОдаток 6.docx
16 квітня 2018 16:01
Відомість обємів робіт.rtf
16 квітня 2018 16:01
Документація конкурсних торгів.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-01-000002 ● 97bdd4e6451b46858aa241d5c64dc62f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2020 17:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


31.03.2020 № 76

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
31.03.2020 № 76

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2018-04-16-002167-a 16.04.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Відповідно до п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. Замовником встановлені вимоги передбачені ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та передбачено, що у випадку порушення цих вимог, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити пропозицію конкурсних торгів. Зокрема пунктів: 6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; та частини 2 ст. 17 - учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів). Крім того, на виконання п. 2 частини 2 ст. 22 Закону, спосіб документального підтвердження інформації про відповідність вимогам ст. 17 зазначена в Додатку 4 до Тендерної документації. Разом з тим зауважимо, що переможець торгів - ТОВ «Шахтобуріння» відповідало вимогам встановленим ст. 17 Закону. 2. Враховуючи Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що надана ТОВ «Шахтобуріння», вся техніка яка буде використовуватися під час будівництва – орендована, тому фактично підприємство могло не мати інформацію щодо строків її експлуатації, отже ця інформація не була наведена. Тендерним комітетом було визначено що це може вважатися формальною помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції. 3. Що стосується відсутності необхідності застосування заходів із захисту довкілля в Тендерній документації, повідомляємо наступне. Департамент відповідно до Положення виступає замовником будівництва (капітальне будівництво, реконструкція, капітальний ремонт) по об’єктам Луганської області. Всі роботи з будівництва виконуються відповідно до розробленої сертифікованими проектними організаціями проектно-кошторисної документації, яка до того проходить експертизу. Зазначена проектно-кошторисна документація розробляється із обов’язковим дотриманням норм із захисту довкілля, у тому числі розробляється окремий розділ ОВНПС (оцінка впливу на навколишнє природнє середовище). Відповідно, тендерна документація розробляється на підставі та у відповідності до проектно-кошторисної документації, відповідно вже із вимогами застосування відповідних заходів із захисту довкілля, виконання яких контролюється Департаментом вже під час виконання будівельних робіт. 4. Додаткову угоду від 14.06.2019 № 8 до Договору була розміщена в електронній системі закупівель відповідно до Закону.

2020-04-16 13:27:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2018 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ШАХТОБУРІННЯ 25 539 107,93
UAH з ПДВ
25 509 107,93
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельно-бурове підприємство "Спецшахтобуд" 25 608 379,55
UAH з ПДВ
25 538 379,55
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2018 14:48
Договірна ціна
01 травня 2018 17:51
8.Інші документи.pdf
01 травня 2018 17:51
7.Договірна ціна.rar
01 травня 2018 17:51
6.Розрахунки част.4.pdf
01 травня 2018 17:51
5.Розрахунки част.3.pdf
01 травня 2018 17:51
4.Розрахунки част.2.PDF
01 травня 2018 17:51
3.Розрахунки част.1.pdf
01 травня 2018 17:51
2.Відповідніть.pdf
01 травня 2018 17:51
1.Кваліфікація.pdf

Публічні документи

02 травня 2018 12:37
IMD.rar
02 травня 2018 12:37
Кошторис част 5.pdf
02 травня 2018 12:37
Кошторис част 4.pdf
02 травня 2018 12:37
Кошторис част 3.pdf
02 травня 2018 12:37
Кошторис част 2.pdf
02 травня 2018 12:37
Кошторис част 1.pdf
02 травня 2018 12:37
Відповідність.pdf
02 травня 2018 12:37
Кваліфікаційні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ШАХТОБУРІННЯ

ТОВ "Будівельно-бурове підприємство "Спецшахтобуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ШАХТОБУРІННЯ
#31619520
Переможець 25 509 107,93
UAH з ПДВ
15 травня 2018 17:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2018 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ШАХТОБУРІННЯ
#31619520
25 509 107,93
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 13:48
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 09:44
13 к 17_0001.pdf зміни до договору
02 липня 2020 09:40
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 10:23
12 к 17_0001.pdf зміни до договору
26 березня 2020 10:19
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:55
10 к 17_0001.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:50
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 14:56
Додаткова угода.pdf зміни до договору
27 серпня 2019 14:53
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 11:37
3 к 4_0002.pdf зміни до договору
24 червня 2019 11:33
3 к 4_0003.pdf зміни до договору
24 червня 2019 11:32
Електронний підпис укладений
28 травня 2019 14:25
Додаткова угода.pdf зміни до договору
28 травня 2019 14:22
Електронний підпис укладений
06 травня 2019 18:13
Додаткова угода.pdf зміни до договору
06 травня 2019 18:13
Електронний підпис укладений
08 квітня 2019 16:32
Додаткова угода.pdf зміни до договору
08 квітня 2019 16:27
Електронний підпис укладений
05 квітня 2019 16:07
Додаткова угода.pdf зміни до договору
05 квітня 2019 16:05
Електронний підпис укладений
14 вересня 2018 16:15
3_17.PDF зміни до договору
14 вересня 2018 16:12
Електронний підпис укладений
17 серпня 2018 12:08
Додаткова угода.PDF зміни до договору
17 серпня 2018 12:07
Електронний підпис укладений
06 липня 2018 15:45
Додаткова угода.PDF зміни до договору
06 липня 2018 15:45
Електронний підпис укладений
05 червня 2018 16:17
Договір укладений
05 червня 2018 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна умов фінасування будівельних робіт
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 17
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення обсягу робіт на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 17
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення обсягу робіт на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 17
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів, реєстрація бюджетних зобовязань
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): родовження строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 25 509 107,93
UAH (в тому числі ПДВ 4 251 517,99 UAH)