Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо
Очікувана вартість
352 075,00 UAH
UA-2018-04-16-001964-a 3e3010ee0b1c424a9c7b6941d6611b93
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Лалов

+380993130539 chsr7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Червоногригорівської селищної ради Нікопольського району Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 41783306
Місцезнаходження: 53283, Україна , Дніпропетровська обл., смт Червоногригорівка, вул. Ярмарочна, 33
Контактна особа: Сергій Лалов
+380993130539
chsr7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 21 квітня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 травня 2018 17:00
Початок аукціону: 02 травня 2018 15:54
Очікувана вартість: 352 075,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 520,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3675 кілограм
М'ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Ярмарочна,33, смт Червоногригорівка, Дніпропетровська область, 53283, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-16-001964-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010", Код ЄДРПОУ:37276566
Дата подання: 07 травня 2018 12:04
Скарга стосовно рішення замовника
За результатами торгів тендерним комітетом було визначено переможцем ФОП Удовиченко О.В..Учасниками торгів ФОП Замана О.М. та ФОП Удовиченко О.В. було порушено 1 частину другої статті 6,пункту 1 статті 50 Закону Украіни"Про захист економічної конкуренції".Про це свідчить те,що в завантажених документах пропизицій обох учасників вказано одну теж саму відповідальну особу,а саме Замана О.М.Це вказує на те,що між ціма учасниками є змова.Дивно,шо тендерний комітет не звернув на це увагу,Вимагаемо скасувати рішення тендерного комітету та відхилити пропозиції обох цих учасників.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2018-04-16-001964-a.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010", Код ЄДРПОУ:37276566
Дата подання: 14 травня 2018 19:58
скарга щодо рішення замовника
Звертаємо Вашу увагу ,що згідно вимог тендерної документації в учасника переможця процедури закупівлі відсутні документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам , а саме: висновок на складські приміщення , акт обстеження санітарно-епідеміологічної експертизи ,експлуатаційних дозвіл. Дані документи згідно вимог тендерної документації повинні бути надані у складі тендерної пропозиції. Копія договору відповідних послуг перевезення від 01.02.2018 року,проте у п.9.1.зазначено що він дійсний до 31 грудня 2017 року. .Залишаємо за собою право оскаржити прийняте Вами рішення в Антимонопольному комітеті України
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2018-04-16-001964-a.a4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010", Код ЄДРПОУ:37276566
Дата подання: 25 травня 2018 17:29
скарга щодо рішення замовника
За результатами торгів тендерним комітетом було визначено переможцем ФОП Замана О.М. Учасниками торгів ФОП Замана О.М .та ФОП Удовиченко О.В. було порушено 1 частину другої статті 6,пункту 1 статті 50 Закону Украіни"Про захист економічної конкуренції", та Закон України про державні закупівлі. Це підтверджується тим ,що в завантажених документах пропизиції ФОП Удовиченко також відповідальною особою вказано Замана О.М. Згідно ст.17 п.7 тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі, а саме ФОП Удовиченко О.В.,є підставої для відмови переможцю конкурсних торгів.
Також у учасника ФОП Замана О.М. згідно договору про надання послуг перевезення №6 від 01.02.2018 року,зазначено що сторонами було укладено договір №3/7 від 01 червня 2017 року,та згідно п.9.1 термін дії договору до 31 грудня 2017 р.,
У разі відмови розгляду нашої вимоги будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-16-001964-a.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010", Код ЄДРПОУ:37276566
Дата подання: 14 травня 2018 19:53
скарга щодо рішення замовника
Звертаємо Вашу увагу ,що згідно вимог тендерної документації в учасника переможця процедури закупівлі відсутні документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам , а саме: висновок на складські приміщення , акт обстеження санітарно-епідеміологічної експертизи ,експлуатаційних дозвіл. Дані документи згідно вимог тендерної документації повинні бути надані у складі тендерної пропозиції. Копія договору відповідних послуг перевезення від 01.02.2018 року,проте у п.9.1.зазначено що він дійсний до 31 грудня 2017 року. .Залишаємо за собою право оскаржити прийняте Вами рішення в Антимонопольному комітеті України
Розгорнути Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: вимога
Дата: 14 травня 2018 19:57
Рішення від 16.05.2018 № 4614.pdf
Дата публікації: 17 травня 2018 11:16

Документи Органу Оскарження

17 травня 2018 11:16
Рішення від 16.05.2018 № 4614.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2018 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "УДОВИЧЕНКО ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ " 294 700,00
UAH з ПДВ
294 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАМАНА ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" 349 090,00
UAH з ПДВ
328 300,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" 341 460,00
UAH з ПДВ
341 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2018 17:42
Тендерна пропозиція.PDF
29 квітня 2018 16:24
тендерна пропозиція.PDF
29 квітня 2018 16:24
Проект договору.PDF
29 квітня 2018 16:24
Заява -пропозиція.PDF
29 квітня 2018 16:24
Декларації виробника.PDF

Публічні документи

30 травня 2018 16:27
Довідка МВС.PDF
30 травня 2018 16:27
Тендерна пропозиція.PDF
29 квітня 2018 14:46
Тендерна пропозиція.PDF
29 квітня 2018 14:46
проект договору.PDF
29 квітня 2018 14:46
Заява-пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "УДОВИЧЕНКО ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ "

ФОП "ЗАМАНА ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "УДОВИЧЕНКО ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ "
#2923411737
Рішення скасоване 294 700,00
UAH з ПДВ
18 травня 2018 09:48
ФОП "УДОВИЧЕНКО ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ "
#2923411737
Відхилено 294 700,00
UAH з ПДВ
18 травня 2018 09:51
ФОП "ЗАМАНА ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2515305550
Переможець 328 300,00
UAH з ПДВ
18 травня 2018 09:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2018 09:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗАМАНА ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2515305550
328 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 червня 2018 13:34
специфікація.png укладений
08 червня 2018 13:33
договір № 170.png укладений
08 червня 2018 13:33
договір № 170 стор.3.png укладений
08 червня 2018 13:33
договір № 170 стор.2.png укладений
08 червня 2018 13:33
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2019 18:01
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2018 13:58
специфікація нова.png зміни до договору
19 червня 2018 13:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до специфікації
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 170
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 328 299,65
UAH з ПДВ