Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт даху, ганку, утеплення фасаду житлового корпусу Стрижавського дитячого будинку – інтернату, вул. Новосільська,39, смт. Стрижавка, Вінницької області
Очікувана вартість
4 926 193,00 UAH
UA-2018-04-16-001414-a ● dd2fa53353c048ac90cac7ffd2fec1af
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СТРИЖАВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК -ІНТЕРНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 03188145 |
Місцезнаходження: | 23210, Україна , Вінницька обл., Вінницький р-н, смт. Стрижавка, вул.Новосільська, буд. 39 |
Контактна особа: |
Кузьміна Тетяна Миколаївна 380432585489 strdbu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2018 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 03 травня 2018 11:54 |
Очікувана вартість: | 4 926 193,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 630,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт даху, ганку, утеплення фасаду житлового корпусу Стрижавського дитячого будинку – інтернату, вул. Новосільська,39, смт. Стрижавка, Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (згідно тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт даху, ганку, утеплення фасаду житлового корпусу Стрижавського дитячого будинку – інтернату, вул. Новосільська,39, смт. Стрижавка, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23210, Україна, Вінницька область, смт. Стрижавка, Вінницький р-н, вул. Новосільська, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 квітня 2018 14:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2018 14:50 |
зміни до тд.docx | |
20 квітня 2018 14:49 |
ПД.docx | |
20 квітня 2018 14:48 |
ТД зі змінами.doc |
20 квітня 2018 14:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 квітня 2018 14:50 |
зміни до тд.docx
|
|||
20 квітня 2018 14:49 |
ПД.docx
|
|||
20 квітня 2018 14:48 |
ТД зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання стосовно обємів.
Дата подання: 19 квітня 2018 11:40
Дата відповіді: 20 квітня 2018 14:26
Додаток 2 до тендерної документації Технічне завдання щодо предмету закупівлі: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт даху, ганку, утеплення фасаду житлового корпусу Стрижавського дитячого будинку – інтернату, вул. Новосільська, 39, смт. Стрижавка, Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)»
В дефектному акті позиція 109.
Заповнення вiконних прорiзiв готовими блоками площею бiльше 3 м2 з металлопластику в кам'яних стiнах житлових і громадських будівель – Одиниця виміру 100 м2 , Кількість - 42,92264. Даний пункт або не є коректним, або сума закупівлі сформована не коректно. Дайте відповідь. Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Дякуємо за зауваження. В технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації: дефектний акт) позиція 109 дійсно виявлено технічну помилку (позиція 109). До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Необхідно рахувати кількість- 0,595.
109 Заповнення вiконних прорiзiв готовими блоками
площею бiльше 3 м2 з металлопластику в кам'яних
стiнах житлових і громадських будівель - Од.виміру. 100м2 Кількість - 0,595
109 Заповнення вiконних прорiзiв готовими блоками
площею бiльше 3 м2 з металлопластику в кам'яних
стiнах житлових і громадських будівель - Од.виміру. 100м2 Кількість - 0,595
Питання стосовно обємів.
Дата подання: 19 квітня 2018 11:40
Дата відповіді: 20 квітня 2018 14:25
Додаток 2 до тендерної документації Технічне завдання щодо предмету закупівлі: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт даху, ганку, утеплення фасаду житлового корпусу Стрижавського дитячого будинку – інтернату, вул. Новосільська, 39, смт. Стрижавка, Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)»
В дефектному акті позиція 109.
Заповнення вiконних прорiзiв готовими блоками площею бiльше 3 м2 з металлопластику в кам'яних стiнах житлових і громадських будівель – Одиниця виміру 100 м2 , Кількість - 42,92264. Даний пункт або не є коректним, або сума закупівлі сформована не коректно. Дайте відповідь. Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Дякуємо за зауваження. В технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації: дефектний акт) позиція 109 дійсно виявлено технічну помилку (позиція 109). До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Необхідно рахувати кількість- 0,595.
109 Заповнення вiконних прорiзiв готовими блоками
площею бiльше 3 м2 з металлопластику в кам'яних
стiнах житлових і громадських будівель 100м2 0,595
109 Заповнення вiконних прорiзiв готовими блоками
площею бiльше 3 м2 з металлопластику в кам'яних
стiнах житлових і громадських будівель 100м2 0,595
Оплата консультату
Дата подання: 19 квітня 2018 11:58
Дата відповіді: 23 квітня 2018 07:26
Тендерною документацією передбачено, що учасник-переможець торгів сплачує 20000,00 (двадцять тисяч гривень 00 коп.) консультанту торгів. Поясніть будь ласка правові підстави для такої вимоги ?
Відповідь: Частиною 3 ст. 22 Закон № 922 передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Дана норма не містить будь-яких заборон та обмежень щодо зазначення замовником інформації про покладення на учасника-переможця відкритих торгів витрат на юридично-консультаційні послуги. Міжгалузевим принципом права є «дозволено все, що не заборонено законом», і даний принцип застосовується в тому випадку коли окремі суспільні відносини не врегульовані нормами матеріального та відповідно процесуального права. Укладення договору на користь третьої особи регулюється згідно ст. 636 Цивільного кодексу України. Таким чином, укладення договору на користь третьої особи не суперечить положенням чинного законодавства України, а внесення пункту щодо укладання даного виду договору є інформацією, яка відповідає чинному законодавству.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-16-001414-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК Пегас", Код ЄДРПОУ:41394855
Дата подання: 14 травня 2018 17:33
оскарження
ТОВ «БК ПЕГАС» заперечує щодо відхилення нашої пропозиції з підстави «У складі тендерної пропозиції учасника надано відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України від 19.02.2018р., що не відповідає вимогам п.п.5.7 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, адже документи з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах повинні бути видані учаснику (отримані учасником) у строк не більше ніж протягом 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель). Пропозиція учасника була подана 02.05.2018р.» та повідомляє, що у складі нашої пропозиції при участі у закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт даху, ганку, утеплення фасаду житлового корпусу Стрижавського дитячого будинку – інтернату, вул. Новосільська, 39, смт. Стрижавка, Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) у пункті «З. Виписка і Витяг з ЄДР оригінали і копії.pdf» нашої пропозиції надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців на громадських формувань від 28.04.2018, що повністю відповідає вимогам замовника. Враховуючи те, що наша тендерна пропозиція зареєстрована у системі PROZORRO 02.05.2018, а вказаний Витяг сформовано за 3 дні до її подання, ТОВ «БК ПЕГАС» виконав вимогу замовника щодо надання вказаного документу зі строком дії не більше, ніж 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 травня 2018 17:51
Шановний учасник! Звертаємо вашу увагу, що в тендерна документація містить чітку вимогу надання документу (п.п.2.2. ч.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції»), а саме: «2.2. Додатково до документів, що передбачені згідно цієї документації, учасник надає у складі тендерної пропозиції ВІДОМОСТІ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ». Відповідно до п.2.3. ч.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» документи з інформацією, що міститься в єдиних державних реєстрах, та які надаються учасником у складі його тендерної пропозиції, повинні бути видані (сформовані, тощо) у строки, визначені згідно цієї документації.
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців на громадських формувань (про який йдеться у вашій скарзі), що наданий вами у складі тендерної пропозиції - це документ, який не вимагався тендерною документацією.
Відповідно до п.1.4 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації «Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ…..».
Отож, вимога тендерної документації учасником не виконана.
Розгорнути
Згорнути
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців на громадських формувань (про який йдеться у вашій скарзі), що наданий вами у складі тендерної пропозиції - це документ, який не вимагався тендерною документацією.
Відповідно до п.1.4 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації «Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ…..».
Отож, вимога тендерної документації учасником не виконана.
вимога учасника не задоволена
Номер вимоги: UA-2018-04-16-001414-a.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "БК Пегас", Код ЄДРПОУ:41394855
Дата подання: 14 травня 2018 17:55
оскарження
ТОВ «БК ПЕГАС» заперечує щодо відхилення нашої пропозиції з підстави «У складі тендерної пропозиції учасника надано відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України від 19.02.2018р., що не відповідає вимогам п.п.5.7 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, адже документи з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах повинні бути видані учаснику (отримані учасником) у строк не більше ніж протягом 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель). Пропозиція учасника була подана 02.05.2018р.».
ТОВ «БК ПЕГАС» вказує щодо незаконності вищезазначеної вимоги, що міститься у тендерній документації замовника, та яка суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № VIII, а саме: відповідно до речення 3 частини третьої статті 17 Закону «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним», а також речення 2 пункту 2 частини другої статті 22 Закону «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
Вимагаючи від учасників, відповідно до п.п.5.7 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, «надати документи з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах повинні бути видані учаснику (отримані учасником) у строк не більше ніж протягом 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель)», замовник порушив зразу дві статті Закону.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «БК ПЕГАС» вказує щодо незаконності вищезазначеної вимоги, що міститься у тендерній документації замовника, та яка суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № VIII, а саме: відповідно до речення 3 частини третьої статті 17 Закону «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним», а також речення 2 пункту 2 частини другої статті 22 Закону «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
Вимагаючи від учасників, відповідно до п.п.5.7 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, «надати документи з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах повинні бути видані учаснику (отримані учасником) у строк не більше ніж протягом 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель)», замовник порушив зразу дві статті Закону.
Скасована
Дата: 14 травня 2018 19:33
Причина: друкарська помилка
Номер вимоги: UA-2018-04-16-001414-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК Пегас", Код ЄДРПОУ:41394855
Дата подання: 14 травня 2018 18:30
оскарження
ТОВ «БК ПЕГАС» заперечує щодо відхилення нашої пропозиції з підстави «У складі тендерної пропозиції учасника надано відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України від 19.02.2018р., що не відповідає вимогам п.п.5.7 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, адже документи з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах повинні бути видані учаснику (отримані учасником) у строк не більше ніж протягом 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель). Пропозиція учасника була подана 02.05.2018р.».
ТОВ «БК ПЕГАС» повідомляє замовника про те, що при участі у закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт даху, ганку, утеплення фасаду житлового корпусу Стрижавського дитячого будинку – інтернату, вул. Новосільська, 39, смт. Стрижавка, Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) ТОВ «БК ПЕГАС» надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців на громадських формувань, що містить повну та актуальну інформацію про підприємство станом на 28.04.2018. Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, що надаються органами статистики, дублюють вказану у Витягу інформацію, а також не відображують її у повному обсязі.
Враховуючи викладене, ВВАЖАЄМО ВІДХИЛЕННЯ НАШОЇ ПРОПОЗИЦІЇ через надання документу: Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України від 19.02.2018, що був наданий у складі пропозиції додатково та не вимагався замовником для надання учасниками, БЕЗПІДСТАВНИМ ТА НЕЗАКОННИМ.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «БК ПЕГАС» повідомляє замовника про те, що при участі у закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт даху, ганку, утеплення фасаду житлового корпусу Стрижавського дитячого будинку – інтернату, вул. Новосільська, 39, смт. Стрижавка, Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) ТОВ «БК ПЕГАС» надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців на громадських формувань, що містить повну та актуальну інформацію про підприємство станом на 28.04.2018. Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, що надаються органами статистики, дублюють вказану у Витягу інформацію, а також не відображують її у повному обсязі.
Враховуючи викладене, ВВАЖАЄМО ВІДХИЛЕННЯ НАШОЇ ПРОПОЗИЦІЇ через надання документу: Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України від 19.02.2018, що був наданий у складі пропозиції додатково та не вимагався замовником для надання учасниками, БЕЗПІДСТАВНИМ ТА НЕЗАКОННИМ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 травня 2018 17:57
Шановний учасник! Вимога щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України була передбачена п.п.2.2 ч.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та під час оцінки тендерної пропозиції учасника розглядалася на ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Відповідно до п.п.5.7 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник несе відповідальність за зміст, форму, строки видачі (отримання, тощо), інше, що передбачено цією документацією, щодо всіх без виключень документів, що надаються ним у складі тендерної пропозиції.
Отож, відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БК Пегас" не є безпідставним та незаконним, при чому повністю відповідає нормам чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п.п.5.7 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник несе відповідальність за зміст, форму, строки видачі (отримання, тощо), інше, що передбачено цією документацією, щодо всіх без виключень документів, що надаються ним у складі тендерної пропозиції.
Отож, відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БК Пегас" не є безпідставним та незаконним, при чому повністю відповідає нормам чинного законодавства.
Вимога учасника не задоволена
Номер вимоги: UA-2018-04-16-001414-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК Пегас", Код ЄДРПОУ:41394855
Дата подання: 14 травня 2018 19:10
оскарження
ТОВ «БК ПЕГАС» заперечує щодо відхилення нашої пропозиції з підстави «Довідка про працівників не містить інформації щодо проходження навчання з питань охорони праці (№п/п 6-12 довідки), що не відповідає вимогам п.5.1.1 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації»
та вказує замовнику, що Посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою, які зазначені у наданій Інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 02.05.2018 № 02-05-2 відповідно працівників, зазначених у п.п. 6-12 довідки, видаються органом виконавчої влади з нагляду за охороною праці тільки після проходження навчання та складання іспиту з охорони праці, про що зазначено у вищезгаданих посвідченнях (протоколи засідання комісії з перевірки знань, засвідчені посадовими особами спеціального вповноваженого центрального органу виконавчої влади з нагляду за охороною праці), скан-копії яких також надані ТОВ «БК ПЕГАС» у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи вищезазначене, ТОВ «БК ПЕГАС» у повному обсязі виконав вимогу замовника щодо надання інформації в довільній формі, що свідчить про проходження навчання з охорони праці по кожному з таких працівників окремо.
Інформація щодо проходження навчання з охорони праці кожного працівника підприємства повністю документально підтверджена ТОВ «БК ПЕГАС».
Таким чином, вважаємо відхилення нашої пропозиції з вищезазначеної підстави, незаконним.
Розгорнути
Згорнути
та вказує замовнику, що Посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою, які зазначені у наданій Інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 02.05.2018 № 02-05-2 відповідно працівників, зазначених у п.п. 6-12 довідки, видаються органом виконавчої влади з нагляду за охороною праці тільки після проходження навчання та складання іспиту з охорони праці, про що зазначено у вищезгаданих посвідченнях (протоколи засідання комісії з перевірки знань, засвідчені посадовими особами спеціального вповноваженого центрального органу виконавчої влади з нагляду за охороною праці), скан-копії яких також надані ТОВ «БК ПЕГАС» у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи вищезазначене, ТОВ «БК ПЕГАС» у повному обсязі виконав вимогу замовника щодо надання інформації в довільній формі, що свідчить про проходження навчання з охорони праці по кожному з таких працівників окремо.
Інформація щодо проходження навчання з охорони праці кожного працівника підприємства повністю документально підтверджена ТОВ «БК ПЕГАС».
Таким чином, вважаємо відхилення нашої пропозиції з вищезазначеної підстави, незаконним.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 травня 2018 18:03
ТОВ «БК ПЕГАС» у довідці про наявність працівників надав неповну інформацію, що вимагалася п.5.1.1 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, що спричинило відхилення тендерної пропозиції учасника як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до п.п.5.7 ч.5 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД неспроможність учасника надати у складі тендерної пропозиції документи, що визначені згідно цієї документації, а так само подання неповних документів, ПОДАННЯ НЕПОВНОЇ ІНФОРМАЦІЇ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, буде віднесено на ризик учасника, та може тягнути за собою наслідки, що передбачені згідно ст. 30 Закону, окрім випадків, визначених Законом.
До того ж звертаємо увагу учасника, що проходження працівниками навчання з питань охорони праці та щодо права виконання робіт з підвищеною небезпекою – це дві різні речі. По завершенню кожного навчання видається окреме посвідчення щодо кожного напрямку навчання.
Проходження навчання з питань охорони праці регулюється ЗУ «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII. Згідно ст.18 ЗУ «Про охорону праці» усі працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Щодо проходження робіт з підвищеної небезпеки, то існує вичерпний перелік робіт з підвищеною небезпекою, який затверджується центральним органом виконавчої влади (№z0232-05 від 26.01.2005р.).
Порядок проведення навчання та перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці визначається типовим положенням, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці.
Окрім цього, посадові особи та інші працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою, проходять щорічне СПЕЦІАЛЬНЕ навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Спеціальне навчання - щорічне вивчення працівниками, які залучаються до виконання робіт підвищеної небезпеки або там, де є потреба в професійному доборі, вимог відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Відповідно до п.п.3.13 розділу 3 типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці. При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань.
До того ж, згідно п.3.16 розділу 3 положення не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці.
Розділ 4 типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці регулює проходження спеціального навчання і перевірка знань з питань охорони праці, а саме Посадові особи та інші працівники, безпосередньо зайняті на роботах, зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005 № 232/10512, та Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі, затвердженому наказом МОЗ та Держнаглядохоронпраці України від 23.09.94 № 263/121 і зареєстрованому Міністерством юстиції України 25.01.95 з № 18/554 (далі - роботи підвищеної небезпеки), проходять спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Спеціальне навчання з питань охорони праці проводиться роботодавцем на підприємстві за навчальними планами та програмами, які розробляються з урахуванням конкретних видів робіт, виробничих умов, функціональних обов'язків працівників і затверджуються наказом (розпорядженням) роботодавця.
Отож, виходячи із вищезазначеного, рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК ПЕГАС» є правомірним відповідно до норм чинного законодавства та перегляду не підлягає.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п.п.5.7 ч.5 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД неспроможність учасника надати у складі тендерної пропозиції документи, що визначені згідно цієї документації, а так само подання неповних документів, ПОДАННЯ НЕПОВНОЇ ІНФОРМАЦІЇ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, буде віднесено на ризик учасника, та може тягнути за собою наслідки, що передбачені згідно ст. 30 Закону, окрім випадків, визначених Законом.
До того ж звертаємо увагу учасника, що проходження працівниками навчання з питань охорони праці та щодо права виконання робіт з підвищеною небезпекою – це дві різні речі. По завершенню кожного навчання видається окреме посвідчення щодо кожного напрямку навчання.
Проходження навчання з питань охорони праці регулюється ЗУ «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII. Згідно ст.18 ЗУ «Про охорону праці» усі працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Щодо проходження робіт з підвищеної небезпеки, то існує вичерпний перелік робіт з підвищеною небезпекою, який затверджується центральним органом виконавчої влади (№z0232-05 від 26.01.2005р.).
Порядок проведення навчання та перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці визначається типовим положенням, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці.
Окрім цього, посадові особи та інші працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою, проходять щорічне СПЕЦІАЛЬНЕ навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Спеціальне навчання - щорічне вивчення працівниками, які залучаються до виконання робіт підвищеної небезпеки або там, де є потреба в професійному доборі, вимог відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Відповідно до п.п.3.13 розділу 3 типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці. При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань.
До того ж, згідно п.3.16 розділу 3 положення не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці.
Розділ 4 типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці регулює проходження спеціального навчання і перевірка знань з питань охорони праці, а саме Посадові особи та інші працівники, безпосередньо зайняті на роботах, зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005 № 232/10512, та Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі, затвердженому наказом МОЗ та Держнаглядохоронпраці України від 23.09.94 № 263/121 і зареєстрованому Міністерством юстиції України 25.01.95 з № 18/554 (далі - роботи підвищеної небезпеки), проходять спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Спеціальне навчання з питань охорони праці проводиться роботодавцем на підприємстві за навчальними планами та програмами, які розробляються з урахуванням конкретних видів робіт, виробничих умов, функціональних обов'язків працівників і затверджуються наказом (розпорядженням) роботодавця.
Отож, виходячи із вищезазначеного, рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК ПЕГАС» є правомірним відповідно до норм чинного законодавства та перегляду не підлягає.
Вимога учасника не задоволена
Номер вимоги: UA-2018-04-16-001414-a.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК Пегас", Код ЄДРПОУ:41394855
Дата подання: 14 травня 2018 19:35
оскарження
ТОВ «БК ПЕГАС» заперечує щодо відхилення нашої пропозиції з підстави «У складі тендерної пропозиції учасника надано відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України від 19.02.2018р., що не відповідає вимогам п.п.5.7 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, адже документи з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах повинні бути видані учаснику (отримані учасником) у строк не більше ніж протягом 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель). Пропозиція учасника була подана 02.05.2018р.».
ТОВ «БК ПЕГАС» вказує щодо незаконності вищезазначеної вимоги, що міститься у тендерній документації замовника, та яка суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме: відповідно до речення 3 частини третьої статті 17 Закону «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним», а також речення 2 пункту 2 частини другої статті 22 Закону «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
Вимагаючи від учасників, відповідно до п.п.5.7 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, «надати документи з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах повинні бути видані учаснику (отримані учасником) у строк не більше ніж протягом 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель)», замовник порушив зразу дві статті Закону.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «БК ПЕГАС» вказує щодо незаконності вищезазначеної вимоги, що міститься у тендерній документації замовника, та яка суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме: відповідно до речення 3 частини третьої статті 17 Закону «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним», а також речення 2 пункту 2 частини другої статті 22 Закону «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
Вимагаючи від учасників, відповідно до п.п.5.7 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, «надати документи з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах повинні бути видані учаснику (отримані учасником) у строк не більше ніж протягом 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель)», замовник порушив зразу дві статті Закону.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 травня 2018 18:10
Шановний учасник! Замовником не порушено норми Закону України «Про публічні закупівлі» в частині вимагання документів, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тендерна документація не містить вимоги щодо надання документу з ВІДКРИТИХ державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Вичерпний перелік відкритих державних реєстрів , доступ до яких є вільний оприлюднюється Уповноваженим органом щороку до 20 січня. Даний перелік не містить Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Отож, Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України не є відкритим та доступ до нього не є вільним.
До того ж, тендерною документацією вимагалося «У випадку надання у складі тендерної пропозиції відповідних документів з відомостями, що містяться В ЄДИНИХ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАХ, такі документи повинні бути видані учаснику (отримані учасником) у строк не більше ніж протягом 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель)». Звертаємо вашу увагу, що у вимозі тендерної документації (щодо надання документу згідно п.п.2.2. ч.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД) мова не йшла про ВІДКРИТІ державні реєстр, як ви зазначаєте у своїй скарзі. Тому рішення щодо відхилення вашої тендерної пропозиції є остаточним та перегляду не підлягає.
Розгорнути
Згорнути
До того ж, тендерною документацією вимагалося «У випадку надання у складі тендерної пропозиції відповідних документів з відомостями, що містяться В ЄДИНИХ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАХ, такі документи повинні бути видані учаснику (отримані учасником) у строк не більше ніж протягом 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель)». Звертаємо вашу увагу, що у вимозі тендерної документації (щодо надання документу згідно п.п.2.2. ч.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД) мова не йшла про ВІДКРИТІ державні реєстр, як ви зазначаєте у своїй скарзі. Тому рішення щодо відхилення вашої тендерної пропозиції є остаточним та перегляду не підлягає.
Вимога учасника не задоволена
Номер вимоги: UA-2018-04-16-001414-a.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК Пегас", Код ЄДРПОУ:41394855
Дата подання: 14 травня 2018 20:59
оскарження
Стрижавський дитячий будинок - інтернат
Управління захисту економіки Національної поліції України у Вінницькій області
21050, вул. Театральна, 10, м. Вінниця,
e-mail: gupolice@vn.npu.gov.ua
Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7
e-mail: vinnytsia@dkrs.gov.ua
Вінницьке обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України
Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, 21036
e-mail: vn@amcu.gov.ua
ТОВ «БК ПЕГАС» заперечує щодо відхилення нашої пропозиції при участі у закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт даху, ганку, утеплення фасаду житлового корпусу Стрижавського дитячого будинку – інтернату, вул. Новосільська, 39, смт. Стрижавка, Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), номер оголошення UA-2018-04-16-001414-a, з підстави «У складі тендерної пропозиції учасника не надано довідку з обслуговуючого банку з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі, що не відповідає вимогам п.4.5 додатку 1 до тендерної документації» та повідомляє, що вимогу надати зазначену довідку замовник зазначив у Проекті договору підряду (пункт 4.5), що порушує вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 13.04.2016 № 680, яким затверджено Порядок заповнення тендерної документації.
Зокрема Розділом III Порядку передбачена «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», що призначена для зазначення замовником вимог до учасників щодо надання ними необхідних для даної закупівлі документів.
Також пунктом 2 «Інша інформація» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» передбачена можливість зазначення замовником іншої інформації відповідно до вимог чинного законодавства, яку він вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Розміщення вимоги щодо надання довідки з обслуговуючого банку не у призначеному для цього розділі тендерної документації, а взагалі у окремому додатку, є неправомірним.
Також є підстави вважати, що цим тендерний комітет спотворив вимоги чинного законодавства з питань публічних закупівель та створив умови для дискримінації учасників, чим порушив принципи здійснення закупівель відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, вважаємо відхилення нашої пропозиції з вищезазначеної підстави, незаконним.
Розгорнути
Згорнути
Управління захисту економіки Національної поліції України у Вінницькій області
21050, вул. Театральна, 10, м. Вінниця,
e-mail: gupolice@vn.npu.gov.ua
Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7
e-mail: vinnytsia@dkrs.gov.ua
Вінницьке обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України
Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, 21036
e-mail: vn@amcu.gov.ua
ТОВ «БК ПЕГАС» заперечує щодо відхилення нашої пропозиції при участі у закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт даху, ганку, утеплення фасаду житлового корпусу Стрижавського дитячого будинку – інтернату, вул. Новосільська, 39, смт. Стрижавка, Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), номер оголошення UA-2018-04-16-001414-a, з підстави «У складі тендерної пропозиції учасника не надано довідку з обслуговуючого банку з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі, що не відповідає вимогам п.4.5 додатку 1 до тендерної документації» та повідомляє, що вимогу надати зазначену довідку замовник зазначив у Проекті договору підряду (пункт 4.5), що порушує вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 13.04.2016 № 680, яким затверджено Порядок заповнення тендерної документації.
Зокрема Розділом III Порядку передбачена «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», що призначена для зазначення замовником вимог до учасників щодо надання ними необхідних для даної закупівлі документів.
Також пунктом 2 «Інша інформація» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» передбачена можливість зазначення замовником іншої інформації відповідно до вимог чинного законодавства, яку він вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Розміщення вимоги щодо надання довідки з обслуговуючого банку не у призначеному для цього розділі тендерної документації, а взагалі у окремому додатку, є неправомірним.
Також є підстави вважати, що цим тендерний комітет спотворив вимоги чинного законодавства з питань публічних закупівель та створив умови для дискримінації учасників, чим порушив принципи здійснення закупівель відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, вважаємо відхилення нашої пропозиції з вищезазначеної підстави, незаконним.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 травня 2018 18:16
Шановний учасник ТОВ "БК Пегас"!
Під час здійснення закупівель тендерний комітет СТРИЖАВСЬКОГО ДИТЯЧОГО БУДИНКУ –ІНТЕРНАТУ дотримується принципів закупівель згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звертаємо вашу увагу, що тендерна документація складається із обов’язкової інформації, визначеної ст. 22 ЗУ "Про «Публічні закупівлі», яка оформляється у вигляді таблиці та додатків, що є невід’ємною частиною тендерної документації.
Тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua та авторизованих електронних майданчиках, розроблена на виконання вимог Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон) та згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» №680 від 13.04.2016 року.
Керуючись ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимога тендерної документації щодо надання довідки з банку про відкритий рахунок не є дискримінаційною та не обмежує конкуренцію. При підготовці тендерної пропозиції учасник вивчає інструкцію щодо підготовки тендерної пропозиції, технічне завдання, ознайомлюється з проектом договору та готує документи, виконуючи вимоги тендерної документації. Неспроможність учасника надати у складі тендерної пропозиції документи, що визначені згідно тендерної документації, а так само подання неповних документів, подання неповної інформації у складі тендерної пропозиції, відноситься на ризик учасника, та тягне за собою наслідки, що передбачені згідно ст. 30 Закону, окрім випадків, визначених Законом.
Відповідно до ч.3 ст.21 Закону учаснику для подання тендерної пропозиції надається не менше, ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
Наказом №680 від 13.04.2016 року не передбачено кількість створення додатків та не визначено перелік інформації, яка має зазначатися в цих додатках.
До того ж, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України затвердило ПРИМІРНУ тендерну документацію. Примірні документи носять орієнтовний характер і використовуються для складання й оформлення документів за аналогією, тобто можуть змінюватися або бути доповненими.
Отож, замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства щодо проведення процедури закупівлі, в тому числі оформлення відповідних документів.
Розгорнути
Згорнути
Під час здійснення закупівель тендерний комітет СТРИЖАВСЬКОГО ДИТЯЧОГО БУДИНКУ –ІНТЕРНАТУ дотримується принципів закупівель згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звертаємо вашу увагу, що тендерна документація складається із обов’язкової інформації, визначеної ст. 22 ЗУ "Про «Публічні закупівлі», яка оформляється у вигляді таблиці та додатків, що є невід’ємною частиною тендерної документації.
Тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua та авторизованих електронних майданчиках, розроблена на виконання вимог Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон) та згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» №680 від 13.04.2016 року.
Керуючись ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимога тендерної документації щодо надання довідки з банку про відкритий рахунок не є дискримінаційною та не обмежує конкуренцію. При підготовці тендерної пропозиції учасник вивчає інструкцію щодо підготовки тендерної пропозиції, технічне завдання, ознайомлюється з проектом договору та готує документи, виконуючи вимоги тендерної документації. Неспроможність учасника надати у складі тендерної пропозиції документи, що визначені згідно тендерної документації, а так само подання неповних документів, подання неповної інформації у складі тендерної пропозиції, відноситься на ризик учасника, та тягне за собою наслідки, що передбачені згідно ст. 30 Закону, окрім випадків, визначених Законом.
Відповідно до ч.3 ст.21 Закону учаснику для подання тендерної пропозиції надається не менше, ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
Наказом №680 від 13.04.2016 року не передбачено кількість створення додатків та не визначено перелік інформації, яка має зазначатися в цих додатках.
До того ж, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України затвердило ПРИМІРНУ тендерну документацію. Примірні документи носять орієнтовний характер і використовуються для складання й оформлення документів за аналогією, тобто можуть змінюватися або бути доповненими.
Отож, замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства щодо проведення процедури закупівлі, в тому числі оформлення відповідних документів.
вимога учасника не задоволена
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-04-16-001414-a.a7
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ", Код ЄДРПОУ:40953172
Дата подання: 25 травня 2018 21:44
Дата подання: 25 травня 2018 21:44
Скарга про порушення законодавства у сфері здійснення публічних закупівель
Скарга на дії замовника щодо протиправного відхилення учасника ТОВ «Подільські будови» та незаконі дії про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «Торговий Дім Вінтрансінвест».
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 31 травня 2018 20:07
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відмова від участі в закупівлі.
Дата: 13 червня 2018 14:35
рішення від 31.05.2018 № 5159+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 31 травня 2018 20:07
Рішення від 14.06.2018 № 5772.pdf
Дата публікації: 15 червня 2018 14:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2018 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЖК - Гарант" |
4 346 618,71
UAH з ПДВ
|
4 148 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТБС-ПРОФ" |
4 670 262,00
UAH з ПДВ
|
4 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕМБУДСЕРВІС" |
4 499 073,48
UAH з ПДВ
|
4 171 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК Пегас" |
4 580 000,00
UAH з ПДВ
|
4 172 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МП ЮЛIЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
4 648 480,03
UAH з ПДВ
|
4 579 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЗІКО-БУД" |
4 620 443,77
UAH з ПДВ
|
4 620 443,77
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ" |
4 760 704,15
UAH з ПДВ
|
4 697 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" |
4 795 216,12
UAH з ПДВ
|
4 698 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ" |
4 870 047,00
UAH з ПДВ
|
4 870 047,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЖК - Гарант" #33966190 |
Відхилено |
4 148 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2018 14:01
|
ТОВ "ТБС-ПРОФ" #41571234 |
Відхилено |
4 150 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2018 16:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕМБУДСЕРВІС" #41370352 |
Відхилено |
4 171 000,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2018 09:59
|
ТОВ "БК Пегас" #41394855 |
Відхилено |
4 172 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2018 11:37
|
ТОВ "МП ЮЛIЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #13317261 |
Відхилено |
4 579 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2018 16:16
|
ПП "ЗІКО-БУД" #36397152 |
Відхилено |
4 620 443,77
UAH з ПДВ
|
15 травня 2018 12:43
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ" #40953172 |
Відхилено |
4 697 000,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2018 11:32
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" #34765828 |
Переможець |
4 698 000,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2018 16:41
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 19 червня 2018 13:25 |
Коментар щодо відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі робіт |
Документи:
19 червня 2018 13:23
|
ПОВІДОМЛЕННЯ про відміну.docx |