Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коагулянти: Сульфат алюмінію та Сульфат заліза (II)Код ДК 021:2015 – 24310000-0 (Основні неорганічні хімічні речовини)
Очікувана вартість
2 329 950,00 UAH
UA-2018-04-16-000218-c 81ac44d620764707bee6116e57ad9064
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Герус Христина Богданівна

+380960547864 zburanka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Львівське комунальне підприємство "Збиранка"
Код ЄДРПОУ: 13807617
Вебсайт: http://city-adm.lviv.ua/lmr/utilities/lkp-zbyranka
Місцезнаходження: 79019, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Жовківська,18
Контактна особа: Герус Христина Богданівна
+380960547864
zburanka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2018 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2018 09:00
Очікувана вартість: 2 329 950,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Коагулянти: Сульфат алюмінію та Сульфат заліза (II)Код ДК 021:2015 – 24310000-0 (Основні неорганічні хімічні речовини)

Тендерна документація

22 травня 2018 10:52
Дод.3 тех. завд.Лот1.doc
22 травня 2018 09:29
Тендерна документація коагулянт-1.docx
22 травня 2018 09:29
Тендерна документація коагулянт-1.docx
22 травня 2018 09:25
Додаток 4 тех.завд.Лот 2.doc
22 травня 2018 09:25
Тендерна документація коагулянт-1.docx
16 квітня 2018 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2018 11:43
Додаток 8 (пропоз.переможця).doc
16 квітня 2018 11:43
Дод.7 (пропоз.переможця).doc
16 квітня 2018 11:43
Дод.6 проект договір сульфат заліза.doc
16 квітня 2018 11:43
Дод. 5 ( проект договору сульфат алюмінію).doc
16 квітня 2018 11:43
Дод.2 (ст.17).docx
16 квітня 2018 11:43
Дод.1 (ст.16).docx
16 квітня 2018 11:43
Дод.2 (ст.17).docx
16 квітня 2018 11:43
Дод.1 (ст.16).docx
16 квітня 2018 11:43
Дод.2 (ст.17).docx
16 квітня 2018 11:43
Дод.1 (ст.16).docx
22 травня 2018 10:52
Дод.3 тех. завд.Лот1.doc
22 травня 2018 09:25
Дод.3 тех. завд.Лот1.doc
16 квітня 2018 11:43
Дод.3 тех. завд.Лот1.doc
22 травня 2018 09:29
Тендерна документація коагулянт-1.docx
16 квітня 2018 11:43
Тендерна документація коагулянт-1.docx
22 травня 2018 09:29
Тендерна документація коагулянт-1.docx
16 квітня 2018 11:43
Тендерна документація коагулянт-1.docx
22 травня 2018 09:25
Додаток 4 тех.завд.Лот 2.doc
16 квітня 2018 11:43
Додаток 4 тех.завд.Лот 2.doc
22 травня 2018 09:25
Тендерна документація коагулянт-1.docx
16 квітня 2018 11:43
Тендерна документація коагулянт-1.docx
16 квітня 2018 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2018 11:43
Додаток 8 (пропоз.переможця).doc
16 квітня 2018 11:43
Дод.7 (пропоз.переможця).doc
16 квітня 2018 11:43
Дод.6 проект договір сульфат заліза.doc
16 квітня 2018 11:43
Дод. 5 ( проект договору сульфат алюмінію).doc
16 квітня 2018 11:43
Дод.2 (ст.17).docx
16 квітня 2018 11:43
Дод.1 (ст.16).docx
16 квітня 2018 11:43
Дод.2 (ст.17).docx
16 квітня 2018 11:43
Дод.1 (ст.16).docx
16 квітня 2018 11:43
Дод.2 (ст.17).docx
16 квітня 2018 11:43
Дод.1 (ст.16).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-16-000218-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг", Код ЄДРПОУ:32713652
Дата подання: 19 квітня 2018 10:40
Щодо надання документів
Ознайомившись з тендерною документацією було встановлено, що замовник при складанні тендерної документації порушив ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, що призводить до дискримінації учасників, потенційних учасників закупівлі.
Порушення знаходить своє відображення в п.4 Додатку №3 до ТД на закупівлю Лот 1: Код ДК 021:2015 – 24313123-9 (Сульфат алюмінію) - Постачальник повинен підтвердити досвід постачання коагулянту, надавши копії договорів (з загальним обсягом постачання коагулянту не менш, ніж 100 т/рік, не менше 1 договору) з підприємствами, що займаються очищенням інфільтрату полігонів ТПВ та письмовий позитивний відгук про належне виконання умов договору.
Замовник не надає жодного обґрунтування з приводу визначення способу підтвердження аналогічного досвіду виконання робіт в частині роботи з «підприємствами, що займаються очищенням інфільтрату полігонів ТПВ».
Натомість, визначений замовником спосіб підтвердження досвіду виконання робіт штучно звужує коло суб’єктів, які можуть надати відповідне підтвердження, що свідчить про порушення замовником принципів: відкритості та прозорості закупівель на всіх стадіях, недискримінації учасників закупівель та запобіганню корупційним злочинам та їх проявам.
Вимагаємо усунити вимогу передбачену п. 4 Додатку №3 до ТД в частині надання аналогічних договорів з «підприємствами, що займаються очищенням інфільтрату полігонів ТПВ».
В разі незадоволення даної вимоги, підприємством (потенційний учасник) буде подано скаргу до органу оскарження в порядку, передбаченому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2018 16:14
Надіслано звернення в Антимонопольний комітет України. Див. прикріплені файли.
Номер вимоги: UA-2018-04-16-000218-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг", Код ЄДРПОУ:32713652
Дата подання: 19 квітня 2018 17:30
У відповідь на Ваше звернення до АМКУ
У відповідь на Ваше звернення до АМКУ щодо надання роз'яснення стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів на підприємства, що займаються очищенням інфільтрату полігонів ТПВ, повідомляємо наступне. На сьогоднішній день на территорії України існує єдине підприємство, яке займається захорненням ТПВ, та очищує інфільтрат за допомогою Сульфату алюмінію (ГОСТ 12966-85) та Сульфатом заліза (ІІ). Виходячи з вищезазначеного, коло потенційних Учасників, які мають аналогічний досвід постачання, значно звужується , а це є не що інше, як дискримінація інших Учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників . Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», п.1, ст.3 «Принципи здійснення закупівель», закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.

З метою дотримання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині Недискримінації учасників, наполягаємо на усуненні вимоги щодо надання аналогічного договору з підприємствами, що займаються очищенням інфільтрату полігонів ТПВ.
В разі незадоволення даної вимоги, будемо вимушені звернутись до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 квітня 2018 08:46
У відповідь на вашу скаргу повідомляємо, що якщо все ж таки існує одне підприємство і Ви були постачальником даних реагентів, то надайте будь ласка копії Договорів.
Ще раз нагадуємо вкотре, що ЛКП "Збиранка" не очищає питну та стічну воду, а займається очисткою ІНФІЛЬТРАТУ, котрий утворюється з тіла полігону твердих побутових відходів, тому вкрай важливим є висока якість реагенту та попередній досвід роботи постачальника саме з станціями очистки інфільтратів на полігонах твердих побутових відходів.

Документи

19 квітня 2018 16:14
Відповідь на вимогу

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-16-000218-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТДВ "ПХЗ "Коагулянт", Код ЄДРПОУ:03327724
Дата подання: 27 квітня 2018 17:27
Скарга на умови закупівлі лот 1 та лот 2
СКАРГА (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-04-16-000218-c Комунальним підприємством Львівське комунальне підприємство «Збиранка» (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі: «Коагулянти: Сульфат алюмінію та Сульфат заліза (II)» код ДК 021:2015 – 24310000-0 (Основні неорганічні хімічні речовини) (далі – Закупівля). 16 квітня 2018 року Замовником опубліковано тендерну документацію (далі – ТД) щодо Закупівлі. Товариство з додатковою відповідальністю «Пологівський хімічний завод «Коагулянт» (далі – Скаржник) має намір взяти участь в Закупівлі та поставляти свою продукцію (товар) Замовнику, однак при ознайомленні з тендерною документацією було виявлено ряд вимог, які суперечать чинному законодавству, є дискримінаційними та спрямованими на умисне обмеження конкуренції з наданням переваг певному колу суб’єктів (суб’єкту) господарювання, що призведе до неефективної закупівлі за завищеними цінами. Вказані обставини обґрунтовуються наступним. 1. Замовником порушено:ст.ст. 3, 5, 16, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Суть порушення: Замовник вніс до п.4 Додатку 3 до ТД та до п.4 Додатку 4 до ТД дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію на ринку постачання коагулянтів (сульфат алюмінію подрібнений, технічний, очищений (ГОСТ 12966-85) Порушення знаходить своє відображення: 1) в п.4 Додатку 3 до ТД на закупівлю лот 1: сульфат алюмінію (ГОСТ 12966-85) – постачальник повинен підтвердити досвід постачання коагулянту, надавши копії договорів (з загальним обсягом постачання коагулянту не менш, ніж 100 т/рік, не менше 1 договору) з підприємствами, що займаються очищенням інфільтрату полігонів ТПВ та письмовий позитивний відгук про належне виконання умов договору; 2) в п.4 Додатку 4 до ТД на закупівлю лот 2: сульфат алюмінію подрібнений, технічний, очищений (ГОСТ 12966-85) – постачальник повинен підтвердити досвід постачання коагулянту, надавши копії договорів (з загальним обсягом постачання коагулянту не менш, ніж 50 т/рік, не менше 1 договору) з підприємствами, що займаються очищенням інфільтрату полігонів ТПВ та письмовий позитивний відгук про належне виконання умов договору. Відповідно до оголошення Замовника, здійснюється закупівля товарів за лотами: лот 1: Код ДК 021:2015 – 24313123-9 (Сульфат алюмінію), лот 2: код ДК 021:2015 – 24313125-3 (Сульфат заліза (II)). Ознайомившись з тендерною документацією скаржником було встановлено, що тендерна документація складена з грубими порушеннями ст.3 та 5 Закону. 19 квітня 2018 року Скаржник, скориставшись правом, передбаченим ст. 23 Закону звернувся до Замовника з вимогою про усунення порушень Закупівлі. Замість того щоб надати обґрунтовану відповідь на вимогу Замовником було направлено звернення за роз’ясненнями до АМКУ щодо правомірності вимог Учасника. Скаржник просить звернути увагу органу оскарження на те, що такі дії свідчать або про нерозуміння Замовником ролі Антимонопольного комітету України у сфері закупівель або про спосіб ухилення від відповіді по суті вимоги. Вичерпавши можливі способи усунення необґрунтованих та незаконних вимог, передбачених Тендерною документацією до закупівлі UA-2018-04-16-000218-c скаржником було прийнято рішення про подання скарги в порядку ст. 18 Закону. Так, Скаржник заявляє що вимоги Замовника про підтвердження досвіду постачання на підприємства, що займаються очищенням інфільтрату полігонів ТПВ та письмовий позитивний відгук про належне виконання умов договору обмежують конкуренцію та дискримінує потенційних учасників. Відповідно до преамбули ГОСТ 12966-85 (далі мовою оригіналу): Настоящий стандарт распространяется на очищенный технический сульфат алюминия, получаемый взаимодействием гидроксида алюминия с серной кислотой. Очищенный технический сульфат алюминия предназначается для очистки воды хозяйствен-но-пнтьевого и промышленного назначения и для использования в бумажной, текстильной, кожевенной и других отраслях промышленности. Отже, зазначений нормативний документ не обмежує сферу застосування предмета закупівлі очищенням води господарсько-питного та промислового призначення, а також в інших галузях промисловості. В свою чергу, інфільтрат або фільтраційні води із полігонів твердих побутових відходів (ТБВ) – це тип стічних вод, який утворюється в результаті складування та/або захоронення твердих побутових відходів. Якість інфільтрату, як і стічних вод іншого походження (побутово-господарські, промислові та ін.), характеризується величинами таких показників, як біологічне споживання кисню (БПК), хімічне споживання кисню (ХПК), кількість завислих речовин та ін., що мають бути приведені до відповідних норм, перед скидом у водні басейни. Для очищення інфільтрату від даних забруднень, використовують фізико-хімічну очистку із застосуванням коагулянтів. У якості коагулянту може бути використано алюміній сульфат (сульфат алюмінію). Сульфат алюмінію – це класичний алюмінійвмісний коагулянт, що використовується, як для підготовки питної/технічної води, так і для очищення стічних вод різноманітного походження, у тому числі і інфільтрату. Ефективність роботи сульфату алюмінію з тим чи іншим типом стічних вод може бути обумовлена тільки кількістю активної речовини (у даному випадку кількістю алюмінію у перерахунку на Al2O3) і ніяк не походженням та методом синтезу даного продукту відповідно до Закону сталості складу (одного із основних законів Природи). Таким чином, акцентування уваги на тому, що сульфат алюмінію має бути використаний саме для очистки інфільтрату є необґрунтованим та дискримінаційним. Більш того, предмет закупівлі визначений Замовником у лотах 1 та 2 виготовлюється відповідно до ГОСТ 12966-85, який є чинним нормативним актом, тобто якість предмета закупівлі може бути підтверджена виключно в порядку та спосіб встановлений цим нормативним документом. На підтвердження того факту, що Скаржник може виконати вимоги тендерної документації щодо досвіду виконання аналогічних договорів у обсягах передбачених пунктами 4 Додатків 3 та 4 до ТД ТДВ «ПХЗ «Коагулянт» може надати договори та документи, які підтверджують їх повне виконання (відгуки, видаткові документи тощо). Оскільки отримання відгуків про виконання договорів потребує певного часу, скаржник додає копії договорів, якими підтверджується досвід виконання аналогічних договорів, в об’ємах , які вимагаються Замовником. Виходячи з вищенаведеного, можна констатувати, що замовник при складанні тендерної документації порушив ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, тендерна документація містить вимоги, які обмежують конкуренцію та дискримінують учасників (потенційних учасників). Усунення порушення Скаржник вбачає в усуненні вимоги щодо надання договорів та позитивних відгуків від підприємств, що займаються очищенням інфільтрату полігонів ТПВ та письмовий позитивний відгук. Керуючись ст..18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про наявність порушення порядку проведення процедури відкритих торгів UA-2018-04-16-000218-c з боку Замовника. 3. Скаргу Товариства з додатковою відповідальністю «Пологівський хімічний завод «Коагулянт» - задовольнити, зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації, якими усунути наявні порушення законодавства України про публічні закупівлі, зокрема, виключивши з Тендерної документації дискримінаційні умови (вимоги) шляхом виключення дискримінаційних вимог.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 травня 2018 23:11
Рішення від 03.05.2018 № 4103.pdf
Дата публікації: 04 травня 2018 23:11
Рішення від 18.08.2018 № 4697.pdf
Дата публікації: 18 травня 2018 20:11
Рішення від 18.05.2018 № 4743.pdf
Дата публікації: 23 травня 2018 17:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зміни внесено відповідно до Рішення Антимонопольного комітету.
Дата виконання рішення замовником: 31 травня 2018 13:01

Документи подані скаржником

27 квітня 2018 17:27
скарга у форматі *docx

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

04 травня 2018 23:11
Рішення від 03.05.2018 № 4103.pdf
18 травня 2018 20:11
Рішення від 18.08.2018 № 4697.pdf
23 травня 2018 17:29
Рішення від 18.05.2018 № 4743.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1: Код ДК 021:2015 – 24313123-9 (Сульфат алюмінію)
Опис предмету закупівлі:
Лот 1: Код ДК 021:2015 – 24313123-9 (Сульфат алюмінію)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 764 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 53 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 01 червня 2018 12:14
Закінчення: 01 червня 2018 12:35
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

147000 кг
Лот 1: Код ДК 021:2015 – 24313123-9 (Сульфат алюмінію)
ДК 021:2015: 24313123-9 — Сульфат алюмінію
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80380, Україна, Львівська область, c. Великі Грибовичі, с. Великі Грибовичі, Жовківський р-н, Львівська обл.
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Щодо технічних умов
Дата подання: 18 квітня 2018 15:14
Дата відповіді: 18 квітня 2018 15:27
Доброго дня! у Додатку №3 до ТД на закупівлю Лот 1: Код ДК 021:2015 – 24313123-9 (Сульфат алюмінію), є вимога: 4.Постачальник повинен підтвердити досвід постачання коагулянту, надавши копії договорів (з загальним обсягом постачання коагулянту не менш, ніж 100 т/рік, не менше 1 договору) з підприємствами, що займаються очищенням інфільтрату полігонів ТПВ та письмовий позитивний відгук про належне виконання умов договору. Звертаємо Вашу увагу, що продукт Сульфат алюмінію виготовляється за єдиним державним стандартом - ГОСТом, та може застосовуватись у різних сферах. Тобто, вказаний товар не є спеціальним та не застосовується у вузькій сфері, а саме тільки для очищення інфільтрату полігонів ТПВ. У звязку з цим, вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки значно зменшується коло учасників, тож просимо прибрати її з Документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за запитання!
Так як Алюміній сірчанокислий використовується як реагент для очистки інфільтрату на полігоні твердих побутових відходів, тому ми як Замовник хочемо бути переконані, що даний реагент застосовувався для цілей саме очистки інфільтрату.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-16-000218-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг", Код ЄДРПОУ:32713652
Дата подання: 19 квітня 2018 10:40
Щодо надання документів
Ознайомившись з тендерною документацією було встановлено, що замовник при складанні тендерної документації порушив ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, що призводить до дискримінації учасників, потенційних учасників закупівлі.
Порушення знаходить своє відображення в п.4 Додатку №3 до ТД на закупівлю Лот 1: Код ДК 021:2015 – 24313123-9 (Сульфат алюмінію) - Постачальник повинен підтвердити досвід постачання коагулянту, надавши копії договорів (з загальним обсягом постачання коагулянту не менш, ніж 100 т/рік, не менше 1 договору) з підприємствами, що займаються очищенням інфільтрату полігонів ТПВ та письмовий позитивний відгук про належне виконання умов договору.
Замовник не надає жодного обґрунтування з приводу визначення способу підтвердження аналогічного досвіду виконання робіт в частині роботи з «підприємствами, що займаються очищенням інфільтрату полігонів ТПВ».
Натомість, визначений замовником спосіб підтвердження досвіду виконання робіт штучно звужує коло суб’єктів, які можуть надати відповідне підтвердження, що свідчить про порушення замовником принципів: відкритості та прозорості закупівель на всіх стадіях, недискримінації учасників закупівель та запобіганню корупційним злочинам та їх проявам.
Вимагаємо усунити вимогу передбачену п. 4 Додатку №3 до ТД в частині надання аналогічних договорів з «підприємствами, що займаються очищенням інфільтрату полігонів ТПВ».
В разі незадоволення даної вимоги, підприємством (потенційний учасник) буде подано скаргу до органу оскарження в порядку, передбаченому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2018 16:14
Надіслано звернення в Антимонопольний комітет України. Див. прикріплені файли.

Документи

19 квітня 2018 16:14
Відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2018 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ" 1 543 500,00
UAH з ПДВ
1 543 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг" 1 749 300,00
UAH з ПДВ
1 749 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2018 12:04
Документи переможця
30 квітня 2018 20:53
реєстр документів лот1.PDF
30 квітня 2018 20:53
14_тендерна пропозиція.PDF
30 квітня 2018 20:53
13_проект договору.PDF
30 квітня 2018 20:53
10_Екологія.PDF
30 квітня 2018 20:53
9_Витяг з ЄДР.PDF
30 квітня 2018 20:53
8_витяг ПДВ.pdf
30 квітня 2018 20:53
7_паспорт директор.pdf
30 квітня 2018 20:53
6_наказ директор.pdf
30 квітня 2018 20:53
5_протокол директор.pdf
30 квітня 2018 20:53
4_статут.pdf
30 квітня 2018 20:53
2_документи згідно ст 17.rar
30 квітня 2018 20:53
1_документи згідно ст 16.rar

Публічні документи

30 травня 2018 17:38
Електронний підпис
30 травня 2018 17:31
Технічні вимоги.pdf
30 травня 2018 17:31
Стаття 17.pdf
30 травня 2018 17:31
Проект договору.pdf
30 травня 2018 17:31
Інші документи.pdf
30 травня 2018 17:31
Реєстр лот 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ"

ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ"
#38391550
Переможець 1 543 500,00
UAH з ПДВ
01 червня 2018 14:20

Документи

01 червня 2018 14:20
Електронний підпис
01 червня 2018 14:17
Протокол Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2018 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ"
#38391550
1 543 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 червня 2018 14:20
Електронний підпис
01 червня 2018 14:17
Протокол Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2019 11:35
Виконання Договору укладений
09 січня 2019 11:33
Електронний підпис укладений
12 червня 2018 08:58
Підписаний контракт укладений
12 червня 2018 08:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 543 500,00
UAH з ПДВ