Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери, ноутбуки, багатофункціональні пристрої, інше комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
922 000,00 UAH
UA-2018-04-16-000068-b eaa52b4163f44d029ff6608139f710e3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ландіна Ірина Миколаївна

+380442808492 kpdu_eks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський Палац дітей та юнацтва
Код ЄДРПОУ: 02141207
Місцезнаходження: 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Контактна особа: Ландіна Ірина Миколаївна
+380442808492
kpdu_eks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2018 10:16
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2018 17:00
Початок аукціону: 07 травня 2018 11:01
Очікувана вартість: 922 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Обсяг закупівлі, інформацію про необхідні тех. та якісні характеристики предмету закупівлі визначено згідно технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
228 од
Персональні комп'ютери, ноутбуки, багатофункціональні пристрої, інше комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2018 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2018 13:50
ПД.docx
25 квітня 2018 13:50
перелік змін.docx
25 квітня 2018 13:50
ЗТД.doc
16 квітня 2018 10:17
ТД.doc
16 квітня 2018 10:17
ПД.docx
25 квітня 2018 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2018 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2018 13:50
ПД.docx
25 квітня 2018 13:50
перелік змін.docx
25 квітня 2018 13:50
ЗТД.doc
16 квітня 2018 10:17
ТД.doc
16 квітня 2018 10:17
ПД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 18 квітня 2018 12:22
Дата відповіді: 23 квітня 2018 10:11
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми, копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки, при цьому жодних вимог до програмного забезпечення, яке має буди встановлене на комп’ютери, не висувається. Однак, враховуючи те, що операційна система є необхідною складовою, яка забезпечує можливість користування комп’ютером, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на наступне. Протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, які закуповували операційні системи Microsoft Windows через процедури публічних закупівель, стали жертвами контрафактних тобто нелегально відтворених та розповсюджених в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права» примірників вказаних програм. Більше того, для приховування неліцензійності такі програмні продукти супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності. Вказане явище нещодавно лише посилилося, з огляду на що державні замовники мають бути особливо пильними. Відтак, у разі прийняття вами рішення про придбання в межах публічної закупівлі програмного забезпечення Microsoft Windows, радимо звернутись до нас для верифікації ліцензійності таких програм. Звертаємо увагу, що наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. В той же час, відсутність належної уваги до цього питання може призвести до використання неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі програми Microsoft, які будуть вами придбаватись є безпечними та ліцензійними. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Згідно ч. 1 ст. 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Отже, при укладенні договору про закупівлю буде приділено особливу увагу виконанню постачальником вимог чинного законодавства в тому числі в частині захисту прав інтелектуальної власності. В той же час, постачальник згідно чинного законодавства несе відповідальність за подання недостовірної інформації, підробку документів, постачання товарів з порушеннями вимог чинного законодавства. Також згідно ч. 7 ст. 28 Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Отже, у випадку наявності підстав вважати, що учасником/постачальником в тій чи іншій частині надано недостовірну інформацію, замовник звертатиметься до уповноважених органів державної влади та/або підприємств, установ чи організацій за наданням відповідної інформації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2018 11:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІ-ЕЛ" 899 953,20
UAH з ПДВ
899 953,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Макотек 916 761,90
UAH з ПДВ
916 761,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2018 11:54
02 Довідка МВС.pdf
18 травня 2018 11:54
01 Довідка п.2 ч.1 ст.17.pdf
03 травня 2018 17:18
Електронний підпис
03 травня 2018 17:15
55 Довідка ч.2 ст.17.pdf
03 травня 2018 17:15
54 Довідка п.10 ч.1 ст.17.pdf
03 травня 2018 17:15
53 Довідка п.6 ч.1 ст.17.pdf
03 травня 2018 17:15
52 Довідка п.5 ч.1 ст.17.pdf
03 травня 2018 17:15
51 Довідка п.4 ч.1 ст.17.pdf
03 травня 2018 17:15
50 Довідка п.2 ч.1 ст.17.pdf
03 травня 2018 17:15
49 Статут ТОВ СІ-ЕЛ.pdf
03 травня 2018 17:15
43 Проект договору.pdf
03 травня 2018 17:15
39 XYZ2 расходка до 06 07 22.pdf
03 травня 2018 17:15
37 XYZ1 расходка до 06 07 22.pdf
03 травня 2018 17:15
33 Декларация НВО.pdf
03 травня 2018 17:15
32 Сертификат СІ-ЕЛ PC.pdf
03 травня 2018 17:15
31 Декларация ЕМС.pdf
03 травня 2018 17:15
30 Декларація СІ-ЕЛ PC.pdf
03 травня 2018 17:15
29 Висновок СЭС на ТУ.pdf
03 травня 2018 17:15
28 Висновок СЕС_ПК CI-EL.PDF
03 травня 2018 17:15
05 Проект договору.pdf
03 травня 2018 17:15
04 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

03 травня 2018 15:06
proekt_dogovora.pdf
03 травня 2018 15:06
sertifikat_declaracy_2.pdf
03 травня 2018 15:06
sertifikat_declaracy_1.pdf
03 травня 2018 15:06
tender_makotek_37_51_tex.pdf
03 травня 2018 15:06
tender_makotek_19_36.pdf
03 травня 2018 15:06
tender_makotek_1_18.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІ-ЕЛ"

ТОВ Макотек

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІ-ЕЛ"
#30404738
Переможець 899 953,20
UAH з ПДВ
15 травня 2018 16:15

Документи

15 травня 2018 16:15
Електронний підпис
15 травня 2018 16:13
ПРОТОКОЛ ПРО НАМІР.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2018 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІ-ЕЛ"
#30404738
899 953,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 травня 2018 16:15
Електронний підпис
15 травня 2018 16:13
ПРОТОКОЛ ПРО НАМІР.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 17:25
Електронний підпис укладений
07 червня 2018 13:14
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
07 червня 2018 13:13
Електронний підпис укладений
01 червня 2018 13:06
додаткова_угода.PDF зміни до договору
01 червня 2018 13:05
Електронний підпис укладений
01 червня 2018 12:36
пiдписаний_договiр.PDF укладений
01 червня 2018 12:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 0106
Договір:
Номер додаткової угоди: 0106
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі (згідно змісту додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 0106
Договір:
Номер додаткової угоди: 0106
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 797 552,34
UAH з ПДВ