Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція даху Народного дому у с. Задвір’я Буського району Львівської області» (45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
4 270 280,40 UAH
UA-2018-04-13-002232-a 0211be9a63774300b30d0b347aa10a5a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрдига Павло Романович

+380984500769 z_yurdyha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Задвір'янська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04372595
Місцезнаходження: 80552, Україна , Львівська обл., село Задвір'я, вулиця Героїв Майдану 63
Контактна особа: Юрдига Павло Романович
+380984500769
z_yurdyha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2018 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2018 17:00
Початок аукціону: 03 травня 2018 14:36
Очікувана вартість: 4 270 280,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 351,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція даху Народного дому у с. Задвір’я Буського району Львівської області» (45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80552, Україна, Львівська область, Буський район, с. Задвір'я
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2018 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2018 16:44
Додаток_2_(проект_договору).doc
13 квітня 2018 16:44
Додаток_1_(технiчне_завдання).doc
13 квітня 2018 16:44
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-13-002232-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ В.Ф.Ф., Код ЄДРПОУ:39924250
Дата подання: 20 квітня 2018 14:44
Стосовно наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Доброго дня!
П. 5.3 Розділу 5 Тендерної документації передбачено, що аналогічними договорами, відповідно до умов цієї документації є завершені договори підряду щодо реконструкції даху будівлі.
Оскільки предмет закупівлі Ви визначили відповідно до ДК 021:2015 Старий національний класифікатор України, «Єдиний закупівельний словник», то аналогічний договір необхідно вказувати відповідно до цього класифікатора. В цьому випадку вважаємо умову стосовно аналогічного договору дискримінаційною, та такою, що не відповідає чинному законодавству України.
Просимо Вас привести тендерну документацію відповідно до Класифікатора, яким Ви скористались при поданні тендерної пропозиції. А саме: ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 квітня 2018 19:22
Тендерний комітет Замовника повідомляє, що при оприлюдненні оголошення про закупівлю і тендерної документації керувався положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» і наказу МЕРТУ від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». Відповідно до даного наказу - визначеня предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Слід зазначати, що законодавець узагальнено підійшов до питання визначення кваліфікаційних критеріїв і документів, які підтверджують їх наявність.
Стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що:
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
З тексту цієї статті випливає, що Замовник не обмежений Законом у виборі кількісті кваліфікаційних критеріїв. Також Замовник на власний розсуд визначає, які документи необхідно надати учаснику для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям.
Тому зазначена Вами вимога не є дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2018-04-13-002232-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ В.Ф.Ф., Код ЄДРПОУ:39924250
Дата подання: 14 травня 2018 16:34
скасувати статус Переможця ПП «ЛВ-Арка» за невідповідність вимогам тендерної документації закупівлі у сфері публічних закупівель
UA-2018-04-13-002232-a Тендерному комітету Задвір’янської сільської ради
Буського району Львівської області
Код в ЄДРПОУ 04372595
ТОВ «В.Ф.Ф.»
Код в ЄДРПОУ 39924250
Вих. № 10
Від 14.05.2018 року



ВИМОГА
скасувати статус Переможця ПП «ЛВ-Арка»
за невідповідність вимогам тендерної документації
закупівлі у сфері публічних закупівель

ТОВ «В.Ф.Ф.» на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» звертається з проханням переглянути рішення про визнання переможцем аукціону та відхилити тендерну пропозицію ПП «ЛВ-Арка» (далі – Учасник) в аукціоні UA-2018-04-13-002232-a у зв’язку з неповною відповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
Відповідно до вимог тендерної документації Замовника єдиним критерієм відбору переможця була цінова пропозиція.
За результатами цінового аукціону переможцем виявилось ПП «ЛВ-Арка», проте його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
За результатами аналізу тендерної пропозиції ПП «ЛВ-Арка» (далі – Учасник) Замовником прийнято рішення про визнання його переможцем, що підтверджується Протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 08.05.2018 р., незважаючи на невідповідність його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації. Зазначене підтверджується наступним:
1. Відповідно до пп. 3 п. 2.1. Розділу 5 тендерної документації для підтвердження тендерної пропозиції іншим вимогам документації, учаснику необхідно надати наступні документи: «Копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або копію іншого установчого документа Учасника (для юридичних осіб)».
Згідно п. 1.5. Розділу 3 Тендерної документації, у випадках, коли в Документації наявна вимога щодо надання копії документа, - це означає, що має бути надана сканкопія, засвідчена складачем або розпорядником (власником) документа наступним чином: робиться напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна» та проставляється підпис. У всіх інших випадках Замовник вимагає надання сканкопію оригіналу документу.
Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено файл «статут», який не відповідає вищевказаним вимогам, оскільки надано документ не засвідчений складачем або розпорядником (власником) документа, без напису «З оригіналом згідно» або «Копія вірна» та без проставлення підпису.
Отже, Учасником порушено вимоги, які зазначені в п.1.5. Розділу 3 тендерної документації.
Виходячи з наведеного вище, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам пп. 3 п. 2.1. Розділу 5 та п. 1.5. Розділу 3 тендерної документації і підлягає відхиленню у відповідності до вимог ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Згідно пп. 5 п. 2.1. Розділу 5 тендерної документації Замовник зазначає, що для підтвердження тендерної пропозиції іншим вимогам документації, учаснику необхідно надати наступні документи: «Копії ліцензії (ліцензій), дозволів, які необхідні для виконання даного виду робіт..»
Відповідно до п. 1.6. Розділу 3 тендерної документації, якщо Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів у вигляді копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін..), то такі документи на паперовому носії перед скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. ( Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом Учасника, а тільки потім робиться сканкопія документу).
Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено файл «ліцензія», який не відповідає вищезазначеним вимогам, оскільки надано документ, не завірений відповідно до вимог самої тендерної документації.
Отже, Учасником порушено вимоги, які наведені в п. 1.6. Розділу 3 тендерної документації.
Виходячи з наведеного вище, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам пп. 5 п.2.1. Розділу 5 та п. 1.6. Розділу 3 тендерної документації і підлягає відхиленню у відповідності до вимог ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, Замовником прийнято протиправне рішення по визнанню переможцем Учасника всупереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» і власній тендерній документації. Таким чином, протиправні дії Замовника полягають у визнанні переможцем Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів публічної закупівлі. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 2 із 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції серед учасників;
- принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Виходячи з наведеного вище, просимо переглянути рішення про визнання переможцем і відхилити тендерну пропозицію Учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації і підлягає відхиленню відповідно до вимог ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У випадку незадоволення цієї пропозиції ми залишаємо за собою право на підставі ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» звернутися із скаргою до АМКУ.

З повагою
Юрист Давидова О.О.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 травня 2018 15:23
Тендерний комітет Замовника повідомляє, що здійснюючи перевірку тендерних пропозицій, які надійшли у рамках закупівлі «Реконструкція даху Народного дому у с. Задвір’я Буського району Львівської області» (45454000-4 Реконструкція), керувався положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та положеннями тендерної документації.
Повідомляємо, що тендерна пропозиція учасника ПП «ЛВ-Арка» відповідає кваліфікаційним критеріям, положенням і умовам тендерної документації, тому учасник ПП «ЛВ-Арка» визнаний переможцем закупівлі. Щодо невідповідності пропозиції умовам тендерної документації з перелічених вами підстав, слід зазначити учасник надав кольорові скан-копії оригіналів статуту та ліцензії, а не копії зазначених документів, що не передбачає необхідності завірення сторінок документів печаткою, підписом і написом.
Також зазначаємо, що неправильне завірення копій документів є формальною помилкою, яка не впливає на зміст документів, і не можу бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника. У положенні п. 1.2 Розділу 3 тендерної документації зазначено, що «Допущення учасником у документах, наданих у складі його пропозиції формальних (несуттєвих) помилок та описок, а саме помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, не призведе до відхилення пропозиції учасника.
Приклади формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції:
-відсутність підписів, печаток на окремих сторінках пропозиції».

На підставі вище викладеного повідомляємо, що зазначені Вами підстави для відхилення є необґрунтованими, тому не можуть бути застосовані до пропозиції учасника ПП «ЛВ-Арка».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2018 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ В.Ф.Ф. 3 280 000,00
UAH з ПДВ
3 258 648,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" 3 536 748,00
UAH з ПДВ
3 278 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КУЗЬ" 4 200 000,00
UAH з ПДВ
3 279 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАГОР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 4 064 864,00
UAH з ПДВ
3 399 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛВ-Арка" 4 216 798,00
UAH з ПДВ
4 195 446,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОМУС ЕЛІТ" 4 268 926,00
UAH з ПДВ
4 268 926,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2018 12:23
Нова цінова пропозиція
02 травня 2018 16:33
11 Календарний Графік.docx
02 травня 2018 16:33
6 адмін витрати.rtf
02 травня 2018 16:33
5 кошторисний прибуток.rtf
02 травня 2018 16:33
4 договірна ціна.rtf
02 травня 2018 16:33
3 зведений кошторис.rtf
02 травня 2018 16:33
2 пояснювальна записка.rtf
02 травня 2018 16:33
1 титулка.rtf
02 травня 2018 16:33
кошторис ч.2.pdf
02 травня 2018 16:33
кошторис ч.1.pdf
02 травня 2018 16:33
1) МТБ.pdf
02 травня 2018 16:33
.Тендерна Пропозиція.pdf

Публічні документи

01 травня 2018 12:33
Електронний підпис
01 травня 2018 12:31
Штатний розпис.PDF
01 травня 2018 12:31
Форма 1 ДФ.PDF
01 травня 2018 12:31
Статут .PDF
01 травня 2018 12:31
Протокол.PDF
01 травня 2018 12:31
Проект договору.PDF
01 травня 2018 12:31
Про субпідрядників.PDF
01 травня 2018 12:31
Про працівників.PDF
01 травня 2018 12:31
Про право підпису.PDF
01 травня 2018 12:31
Про обладнання.PDF
01 травня 2018 12:31
Про захист довкілля.PDF
01 травня 2018 12:31
План графік.PDF
01 травня 2018 12:31
Паспорт Хміль.pdf
01 травня 2018 12:31
Наказ.PDF
01 травня 2018 12:31
Ліцензія перелік.PDF
01 травня 2018 12:31
Ліцензія.PDF
01 травня 2018 12:31
Лист зі статистики.PDF
01 травня 2018 12:31
Лист згода.PDF
01 травня 2018 12:31
Згода субпідрядника.pdf
01 травня 2018 12:31
Договір оренди.PDF
01 травня 2018 12:31
Відгук.PDF
01 травня 2018 12:31
Витяг склад.PDF
01 травня 2018 12:31
Витяг ПДВ.PDF
01 травня 2018 12:31
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
01 травня 2018 12:31
Витяг гарах майстерня.PDF
01 травня 2018 12:31
Банківська гарантія.zip
01 травня 2018 12:31
Аналогічний договір.PDF
01 травня 2018 12:31
30.imd

Публічні документи

02 травня 2018 14:10
Тех Завдання.pdf
02 травня 2018 14:10
проект договору.pdf
02 травня 2018 14:10
ліцензія Банку.pdf
02 травня 2018 14:10
Календарний графк.pdf
02 травня 2018 14:10
гарантія 8359.pdf
02 травня 2018 14:10
СТАТУТ.pdf
02 травня 2018 14:10
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
02 травня 2018 14:10
Квитанція до звіту 1ДФ.pdf
02 травня 2018 14:10
Звіт 1ДФ.pdf
02 травня 2018 14:10
Звіт 1ДФ стор2.pdf
02 травня 2018 14:10
Захист Довклля.pdf
02 травня 2018 14:10
ДОДАТОК ДО Ліцензії.pdf
02 травня 2018 14:10
Додаток 1 - Податки.pdf
02 травня 2018 14:10
Додаток 1 - Банкрутство.pdf
02 травня 2018 14:10
Довідка статистики1.pdf
02 травня 2018 14:10
Довідка статистики.pdf
02 травня 2018 14:10
Дов Аналогчн договора.pdf
02 травня 2018 14:10
Виписка Держ Реєстру2.pdf
02 травня 2018 14:10
Виписка Держ Реєстру.pdf

Публічні документи

02 травня 2018 16:58
Изображение 012.jpg
02 травня 2018 16:58
Изображение 014.jpg
02 травня 2018 16:58
Изображение 015.jpg
02 травня 2018 16:58
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.7z
02 травня 2018 16:58
Довідка_0002.pdf
02 травня 2018 16:58
довідка_0003.pdf
02 травня 2018 16:58
довідка_0004.pdf
02 травня 2018 16:58
Аналогічний договір.pdf
02 травня 2018 16:58
Проект договору .pdf
02 травня 2018 16:58
Лист Відгук.pdf
02 травня 2018 16:58
лист відгук 2.pdf
02 травня 2018 16:58
акт виконаних робіт 1.pdf
02 травня 2018 16:58
Обєктний кошторис _ 2-1.pdf
02 травня 2018 16:58
розрахунки __1-4.pdf
02 травня 2018 16:58
Изображение 056.jpg
02 травня 2018 16:58
Изображение 059.jpg
02 травня 2018 16:58
Изображение 060.jpg
02 травня 2018 16:58
Изображение 062.jpg
02 травня 2018 16:58
Изображение 063.jpg
02 травня 2018 16:58
Изображение 061.jpg
02 травня 2018 16:58
Изображение 060.jpg
02 травня 2018 16:58
Изображение 058.jpg
02 травня 2018 16:58
Изображение 057.jpg
02 травня 2018 16:58
Изображение 055.jpg
02 травня 2018 16:58
Договірна ціна _1_.pdf
02 травня 2018 16:58
довідка про миханізми .pdf
02 травня 2018 16:58
акти виконаних робіт .pdf
02 травня 2018 16:58
ПОДЯКА.pdf
02 травня 2018 16:58
ГРАМОТА.pdf
02 травня 2018 16:58
Довідка_0001.pdf
02 травня 2018 16:58
Изображение 011.jpg

Публічні документи

02 травня 2018 16:04
податкова.jpg
02 травня 2018 16:04
Проект договору.pdf
02 травня 2018 16:04
ліцензія.pdf
02 травня 2018 16:04
Відомості ЄДРПОУ.pdf
02 травня 2018 16:04
статут.pdf
02 травня 2018 16:04
витяг платника пдв.pdf
02 травня 2018 16:04
Згода субпідрядника.jpg
02 травня 2018 16:04
Кошторис.rar
02 травня 2018 16:04
гарантія.pdf
02 травня 2018 16:04
у разі перемоги.jpg
02 травня 2018 16:04
Лист-гарантія.jpg
02 травня 2018 16:04
лист-відгук.jpg
02 травня 2018 16:04
аналогічний договір.pdf
02 травня 2018 16:04
штатний-розпис.jpg
02 травня 2018 16:04
рішення засновника.jpg
02 травня 2018 16:04
право підпису.jpg

Публічні документи

02 травня 2018 16:07
424_ор_-_Будiвел_нi_роботи.XLS
02 травня 2018 16:07
424_лс_-_Будiвел_нi_роботи.XLS
02 травня 2018 16:07
424_вр_-_Будiвел_нi_роботи.XLS
02 травня 2018 16:07
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ В.Ф.Ф.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВ "КУЗЬ"

ТОВ "БАГОР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ПП "ЛВ-Арка"

ТОВ "ДОМУС ЕЛІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ В.Ф.Ф.
#39924250
Відхилено 3 258 648,60
UAH з ПДВ
08 травня 2018 15:12
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41490407
Відхилено 3 278 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2018 15:23
ТОВ "КУЗЬ"
#33981182
Відхилено 3 279 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2018 15:28
ТОВ "БАГОР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#40814673
Відхилено 3 399 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2018 15:31
ПП "ЛВ-Арка"
#20797182
Переможець 4 195 446,00
UAH з ПДВ
08 травня 2018 15:35

Документи

08 травня 2018 15:12
Електронний підпис
08 травня 2018 15:07
Протокол ст 3
08 травня 2018 15:07
Протокол ст2
08 травня 2018 15:07
Протокол ст 1

Документи

08 травня 2018 15:23
Електронний підпис
08 травня 2018 15:21
Протокол ст 3
08 травня 2018 15:21
Протокол ст2
08 травня 2018 15:21
Протокол ст 1

Документи

08 травня 2018 15:28
Електронний підпис
08 травня 2018 15:25
Протокол ст 3
08 травня 2018 15:25
Протокол ст2
08 травня 2018 15:25
Протокол ст 1

Документи

08 травня 2018 15:31
Електронний підпис
08 травня 2018 15:30
Протокол ст 3
08 травня 2018 15:30
Протокол ст2
08 травня 2018 15:30
Протокол ст 1

Документи

08 травня 2018 15:35
Електронний підпис
08 травня 2018 15:33
Протокол ст2
08 травня 2018 15:33
Протокол ст 1

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2018 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЛВ-Арка"
#20797182
4 195 446,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 травня 2018 15:35
Електронний підпис
08 травня 2018 15:33
Протокол ст2
08 травня 2018 15:33
Протокол ст 1

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 11:39
convertToPdf_dfb42b33afa5020ffea8bf206264f4c9.zip зміни до договору
01 липня 2020 11:28
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 11:20
006.jpg зміни до договору
02 червня 2020 10:24
005.jpg зміни до договору
02 червня 2020 10:24
005.jpg зміни до договору
02 червня 2020 10:24
004.jpg зміни до договору
02 червня 2020 10:24
003.jpg зміни до договору
02 червня 2020 10:24
002.jpg зміни до договору
02 червня 2020 10:24
001.jpg зміни до договору
02 червня 2020 10:24
010.jpg зміни до договору
02 червня 2020 10:24
009.jpg зміни до договору
02 червня 2020 10:24
008.jpg зміни до договору
02 червня 2020 10:24
007.jpg зміни до договору
02 червня 2020 10:24
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 15:40
010.jpg зміни до договору
30 квітня 2020 15:39
009.jpg зміни до договору
30 квітня 2020 15:39
008.jpg зміни до договору
30 квітня 2020 15:39
007.jpg зміни до договору
30 квітня 2020 15:39
006.jpg зміни до договору
30 квітня 2020 15:39
005.jpg зміни до договору
30 квітня 2020 15:39
004.jpg зміни до договору
30 квітня 2020 15:39
003.jpg зміни до договору
30 квітня 2020 15:39
002.jpg зміни до договору
30 квітня 2020 15:39
001.jpg зміни до договору
30 квітня 2020 15:39
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 15:30
Електронний підпис укладений
25 травня 2018 10:28
Підписаний договір укладений
25 травня 2018 10:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 2405/1
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 2405/1
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 2405/1
Договір:
Номер додаткової угоди: Б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML