Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщеннях Новоукраїнської центральної районної лікарні, м. Новоукраїнка, Новоукраїнського району, Кіровоградської області. Коригування проекту
Очікувана вартість
2 516 205,00 UAH
UA-2018-04-13-001846-a ● 91a83ad794fc41179e43ed17538c54cd
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НОВОУКРАЇНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ |
Код ЄДРПОУ: | 01995249 |
Місцезнаходження: | 27100, Україна , Кіровоградська обл., Новоукраїнка, Новоукраїнський район, ПРОВУЛОК ЛІКАРНЯНИЙ, будинок 1 |
Контактна особа: |
Старенченко Сергій +380525123247 STARENHENKOS@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2018 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2018 13:32 |
Очікувана вартість: | 2 516 205,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 516,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - Капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщеннях Новоукраїнської центральної районної лікарні, м. Новоукраїнка, Новоукраїнського району, Кіровоградської області. Коригування проекту. (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт). Клас наслідків СС2
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщеннях Новоукраїнської центральної районної лікарні, м. Новоукраїнка, Новоукраїнського району, Кіровоградської області. Коригування проекту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27100, Україна, Кіровоградська обл., Новоукраїнка, провулок Лікарняний, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2018 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2018 15:29 |
2. Додаток (Технічне завдання).doc | |
13 квітня 2018 15:29 |
1. Тендерна документація (капремонт).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Креслення
Дата подання: 13 квітня 2018 16:18
Дата відповіді: 16 квітня 2018 17:10
Доброго дня, чи можливо надати креслення вікон та дверей, це дасть можливість вивести більш точну цифру прорахунку, дякую!
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо:
«Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
Щодо Вашого питання повідомляємо:
1. Тендерною документацією передбачено наявність додатку 2, що містить усі необхідні технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі, що розроблені на підставі проектно-кошторисної документації по даному об’єкту будівництва. Так, відповідний додаток 2 до тендерної документації містить усі локальні кошториси на будівельні роботи, а також інформацію про розміри та вимоги, в тому числі до вікон і дверей. Ця інформація є достатньою для формування учасниками закупівлі своїх тендерних пропозицій.
«Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
Щодо Вашого питання повідомляємо:
1. Тендерною документацією передбачено наявність додатку 2, що містить усі необхідні технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі, що розроблені на підставі проектно-кошторисної документації по даному об’єкту будівництва. Так, відповідний додаток 2 до тендерної документації містить усі локальні кошториси на будівельні роботи, а також інформацію про розміри та вимоги, в тому числі до вікон і дверей. Ця інформація є достатньою для формування учасниками закупівлі своїх тендерних пропозицій.
Відсутнє графічеі зображення вікон
Дата подання: 16 квітня 2018 12:02
Дата відповіді: 16 квітня 2018 17:11
Відсутнє графічеі зображення вікон, що не дає змоги прорахувати вартість виготовлення виробів. Додайте до документації, будь-ласка.
Відповідь: 2. В силу того факту, що графічні зображення вікон, дверей, інших конструкцій містяться у паперовому форматі, який своїми розмірами не можливо коректно завантажити цілісним документом без втрати самого зображення, повідомляємо про відсутність можливості завантажити запитувані документи до системи електронних закупівель. Разом з тим, при проведенні процедури закупівлі через електронну систему закупівель не обов’язково завантажувати креслення об’єкту будівництва та його конструкцій, оскільки всі необхідні дані розміщені в технічному завданні за додатком 2 до тендерної документації.
Окрім цього, технічно завантаження запитуваних документів буде сприйнято системою електронних закупівель як внесення змін до тендерної документації. Однак, правових підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Принагідно варто зазначити, що з метою спрощення в підготовці до участі у тендерній закупівлі потенційним учасникам закупівлі надається можливість безпосередньо ознайомитись із об’єктом будівництва, а також всіма необхідними проектними документами. Для цього, тендерний комітет гарантує можливість надати змогу кожному здійснити огляд об’єкта будівництва за адресою: Україна, Кіровоградська обл., Новоукраїнка, провулок Лікарняний, будинок 1.
Окрім цього, технічно завантаження запитуваних документів буде сприйнято системою електронних закупівель як внесення змін до тендерної документації. Однак, правових підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Принагідно варто зазначити, що з метою спрощення в підготовці до участі у тендерній закупівлі потенційним учасникам закупівлі надається можливість безпосередньо ознайомитись із об’єктом будівництва, а також всіма необхідними проектними документами. Для цього, тендерний комітет гарантує можливість надати змогу кожному здійснити огляд об’єкта будівництва за адресою: Україна, Кіровоградська обл., Новоукраїнка, провулок Лікарняний, будинок 1.
Зміст документації не вдіповідає заголовку оголошення
Дата подання: 16 квітня 2018 12:09
Дата відповіді: 16 квітня 2018 17:11
Прошу усунути вимогу забезпечення тендерної пропозиції (у п. 2 вимагається забезпечення пропозиції у сумі 12000 грн а у п. 6 розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" вказано що забезпечення не вимагається).
Відповідь: 3. Оголошенням про закупівлю, а також частиною 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації передбачено необхідність подання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії на суму 12 000 грн. Дана вимога встановлена на підставі права, що передбачено статтею 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та не підлягає вилученню з тендерної документації, оскільки, відсутність забезпечення тендерної пропозиції може спричинити неконкурентну поведінку учасників закупівлі як під час аукціону закупівлі так і на стадії укладання Договору. Забезпечення тендерної пропозиції, що передбачено вимогами тендерної документації є необхідною умовою від участі у закупівлі недобросовісних учасників, що не мають на меті наміру укладати та виконувати Договір.
Разом з цим, забезпечення виконання Договору, про який Вами зазначено, це абсолютно інший вид забезпечення, що не вимагається тендерною документацією. Більш того, регулювання забезпечення виконання Договору передбачено іншою нормою Закону України «Про публічні закупівлі» - стаття 26. Відтак, учасникам закупівлі не потрібно ототожнювати дані поняття. Забезпечення виконання договору, як вид зобов’язання не передбачений умовами тендерної документації.
Разом з цим, забезпечення виконання Договору, про який Вами зазначено, це абсолютно інший вид забезпечення, що не вимагається тендерною документацією. Більш того, регулювання забезпечення виконання Договору передбачено іншою нормою Закону України «Про публічні закупівлі» - стаття 26. Відтак, учасникам закупівлі не потрібно ототожнювати дані поняття. Забезпечення виконання договору, як вид зобов’язання не передбачений умовами тендерної документації.
Прохання оприлюднити проект та технічні, якісні характеристики предмету закупівлі
Дата подання: 18 квітня 2018 12:24
Дата відповіді: 19 квітня 2018 16:44
В оголошенні Замовника міститься згадка про коригування проекту. Отже робочий проект на капітальний ремонт (заміна вікон) все таки існує. В проекті є всі необхідні технічні вимоги (монтажна глибина, камерність профілю, камерність склопакета, формула склопакета, коєфіцієнти приведенної теплоємності на профілі, склопакети на готовий виріб, характеристики віконних та дверних блоків, розміри (ширина, висота), конфігурація вікон та дверей (глухе, відкривне, штульпрові, схема поділу рами імпостами) та інші істотні технічні вимоги та характеристики. Зазначені дані нададуть нам, потенційним учасникам, оцінити вартість капітального ремонту та надати свої обгрунтовані тендерні пропозиції, що призведе до економії державних коштів.
Стогнання замовника щодо неможливості завантажити коректно цілісним документом без втрати самого зображення графічні зображення вікон, дверей, інших конструкцій розцінюємо як невдалий жарт. Правоохоронні органи з задоволенням допоможуть посадовим особам замовника навчитись сканувати папери великого формату та оприлюднювати їх.
Прошу оприлюднити проект «Капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщеннях Новоукраїнської центральної районної лікарні, м. Новоукраїнка, Новоукраїнського району, Кіровоградської області. Коригування проекту.» та уточнити технічні, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 4. Повідомляємо, що тендерним комітетом жодного разу не стверджувалось, що у Замовника закупівлі відсутня проектно-кошторисна документація та відповідний позитивний експертний звіт на відповідний об’єкт будівництва з робочою назвою: «Капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщеннях Новоукраїнської центральної районної лікарні, м. Новоукраїнка, Новоукраїнського району, Кіровоградської області. Коригування проекту» . Наголошуємо, що у відповідності до вимог статті 4 Закону будь-яка закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який опублікований в системі електронних закупівель за ідентифікатором UA-P-2018-04-13-002356-c, а також за наявності проектно-кошторисної документації на об’єкт будівництва, що і дозволяє об’єктивно спланувати очікувану вартість будівництва та визначити технічне завдання до потенційних учасників закупівлі. Разом з цим, вимогами Закону не передбачено необхідності надавати потенційним учасникам закупівлі більше інформації, за винятком тієї, що міститься у локальних кошторисах до проекту (без зазначення розрахунків та вартості товарів та робіт, які складені безпосередньо проектною організацією).
Варто зауважити, що преамбулою Закону та принципами здійснення закупівель передбачено мету відповідного Закону, що полягає у рівних конкурентних можливостях запропонувати найбільш економічно-вигідну пропозицію з поміж інших пропозицій з відповідним документальним підтвердженням обґрунтованості кошторисних розрахунків. Але разом з цим, недоцільним є розміщення в системі електронних закупівель усіх даних з кошторисними розрахунками в частині грошової оцінки різних видів робіт, вартості матеріалів та конструкцій, оскільки такі розрахунки повинні готуватись кожним учасником окремо, в залежності від особливостей ведення останніми своєї господарської діяльності. Саме тому, до системи електронних закупівель не завантажувався увесь проект на роботи.
При цьому, просимо Вас звернути увагу, що за додатком 3 до тендерної документації, за яким передбачено Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в розміщених локальних кошторисах до проекту міститься колонка №3, що надає вичерпну інформацію про всі необхідні технічні вимоги для якісного виконання робіт та калькуляції видатків на їх здійснення. Тендерний комітет не вбачає перешкод для підготовки тендерних пропозицій учасниками закупівель на рівних умовах.
Отже, в цій частині тендерним комітетом не допущено жодних порушень.
На додаток хочемо зазначити, що згідно частини 1 статті 23 Закону, тендерний комітет може надавати роз’яснення стосовно питань пов’язаних із конкретними вимогами, що встановлені тендерною документацією, а також роз’яснювати питання пов’язані із можливим порушенням законодавства у сфері публічних закупівель при формуванні безпосередніх вимог за тендерною документацією до учасників закупівлі. У Вашому зверненні відсутнє конкретно сформульоване питання про порушення тендерним комітетом Ваших прав на участь у процедурі закупівлі шляхом встановлення тих чи інших вимог за тендерною документацією. Вами не доведено, яким чином умови тендерної документації унеможливлюють Вашу участь у процедурі закупівлі. При цьому, тендерний комітет не повинен виконувати всі забаганки учасників закупівлі, якщо вони не підкріплюються конкретними вимогами Закону. Окрім цього, просимо формувати свої звернення в системі електронній закупівлі в коректній формі з дотриманням принципу взаємної поваги та без створення умов, що можуть бути розцінені як тиск на тендерний комітет.
Варто зауважити, що преамбулою Закону та принципами здійснення закупівель передбачено мету відповідного Закону, що полягає у рівних конкурентних можливостях запропонувати найбільш економічно-вигідну пропозицію з поміж інших пропозицій з відповідним документальним підтвердженням обґрунтованості кошторисних розрахунків. Але разом з цим, недоцільним є розміщення в системі електронних закупівель усіх даних з кошторисними розрахунками в частині грошової оцінки різних видів робіт, вартості матеріалів та конструкцій, оскільки такі розрахунки повинні готуватись кожним учасником окремо, в залежності від особливостей ведення останніми своєї господарської діяльності. Саме тому, до системи електронних закупівель не завантажувався увесь проект на роботи.
При цьому, просимо Вас звернути увагу, що за додатком 3 до тендерної документації, за яким передбачено Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в розміщених локальних кошторисах до проекту міститься колонка №3, що надає вичерпну інформацію про всі необхідні технічні вимоги для якісного виконання робіт та калькуляції видатків на їх здійснення. Тендерний комітет не вбачає перешкод для підготовки тендерних пропозицій учасниками закупівель на рівних умовах.
Отже, в цій частині тендерним комітетом не допущено жодних порушень.
На додаток хочемо зазначити, що згідно частини 1 статті 23 Закону, тендерний комітет може надавати роз’яснення стосовно питань пов’язаних із конкретними вимогами, що встановлені тендерною документацією, а також роз’яснювати питання пов’язані із можливим порушенням законодавства у сфері публічних закупівель при формуванні безпосередніх вимог за тендерною документацією до учасників закупівлі. У Вашому зверненні відсутнє конкретно сформульоване питання про порушення тендерним комітетом Ваших прав на участь у процедурі закупівлі шляхом встановлення тих чи інших вимог за тендерною документацією. Вами не доведено, яким чином умови тендерної документації унеможливлюють Вашу участь у процедурі закупівлі. При цьому, тендерний комітет не повинен виконувати всі забаганки учасників закупівлі, якщо вони не підкріплюються конкретними вимогами Закону. Окрім цього, просимо формувати свої звернення в системі електронній закупівлі в коректній формі з дотриманням принципу взаємної поваги та без створення умов, що можуть бути розцінені як тиск на тендерний комітет.
Реквізити для оформлення
Дата подання: 19 квітня 2018 16:36
Дата відповіді: 19 квітня 2018 17:22
Доброго дня! Для оформлення банківської гарантії, будь ласка, вкажіть повні банківські реквізити бенефiцiара (установі, якій надається гарантія), а саме найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та найменування, місцезнаходження, код банка- бенефіціара.
Відповідь: 5. Доброго дня! Реквізити для отримання банківської гарантії знаходяться в місці реквізитів Сторін за проектом Договору про закупівлю, що розміщений за Додатком 7 до тендерної документації (окрім р/р, який не є обов’язковим згідно Постанови НБУ №639 від 15.12.2004р. «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах»).
Такими реквізитами відповідно є:
БЕНЕФІЦІАР: Новоукраїнська центральна районна лікарня, Код за ЄДРПОУ: 01995249
27100, Кіровоградська обл. обл. , Новоукраїнський р-н, м. Новоукраїнка, пров. Лікарняний, буд. 1.
Реквізити банку Бенефіціара - УДКСУ у Новоукраїнському районі, Код ЄДПРОУ 36734791, МФО 823016, адреса банку Бенефіціара: 27100, Кіровоградська область, м. Новоукраїнка, вул. Соборна, буд. 43, р/р Замовника у Банку Бенефіціара 35422155148099, 35425155048099
Такими реквізитами відповідно є:
БЕНЕФІЦІАР: Новоукраїнська центральна районна лікарня, Код за ЄДРПОУ: 01995249
27100, Кіровоградська обл. обл. , Новоукраїнський р-н, м. Новоукраїнка, пров. Лікарняний, буд. 1.
Реквізити банку Бенефіціара - УДКСУ у Новоукраїнському районі, Код ЄДПРОУ 36734791, МФО 823016, адреса банку Бенефіціара: 27100, Кіровоградська область, м. Новоукраїнка, вул. Соборна, буд. 43, р/р Замовника у Банку Бенефіціара 35422155148099, 35425155048099
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-13-001846-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Архстрой Фасад, Код ЄДРПОУ:40224937
Дата подання: 14 травня 2018 18:01
Скарга на дії Замовника
Скарга на дії Замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2018 14:36
Правові підстави для скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2018 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТБК-БУД КІРОВОГРАД" |
2 396 509,36
UAH з ПДВ
|
2 248,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ № 13" |
2 376 240,00
UAH з ПДВ
|
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДЕДАЛ-ПРОФІ" |
2 436 244,00
UAH з ПДВ
|
1 999 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ГАЗ КОМ І К |
2 314 844,40
UAH з ПДВ
|
1 999 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БФ БУДПІДРЯД" |
2 100 175,20
UAH з ПДВ
|
2 039 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АРАКА" |
2 294 663,42
UAH з ПДВ
|
2 237 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ОЗЕРЯНИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" |
2 294 993,62
UAH з ПДВ
|
2 238 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «БПК «БУДРЕСУРС-ВГ» |
2 502 532,34
UAH з ПДВ
|
2 239 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Архстрой Фасад |
2 370 417,60
UAH з ПДВ
|
2 280 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТБК-БУД КІРОВОГРАД" #38268713 |
Відхилено |
2 248,50
UAH з ПДВ
|
08 травня 2018 17:18
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ № 13" #19292502 |
Відхилено |
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2018 17:20
|
ТОВ "ДЕДАЛ-ПРОФІ" #35307885 |
Відхилено |
1 999 990,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2018 17:22
|
ТОВ ГАЗ КОМ І К #34257032 |
Відхилено |
1 999 995,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2018 17:26
|
ТОВ "БФ БУДПІДРЯД" #41959806 |
Відхилено |
2 039 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2018 17:51
|
ТОВ "АРАКА" #39232179 |
Відхилено |
2 237 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2018 17:52
|
ФОП "ОЗЕРЯНИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" #2792815758 |
Відхилено |
2 238 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2018 17:53
|
ТОВ «БПК «БУДРЕСУРС-ВГ» #37981029 |
Відхилено |
2 239 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2018 17:54
|
ПП Архстрой Фасад #40224937 |
Відхилено |
2 280 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2018 17:56
|
Інформація про відміну
Дата відміни
10 травня 2018 17:56
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі