Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2018-04-13-001762-a ● 5416459a433d4636b14a193a22710724
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Комунальний заклад охорони здоровя "Часовоярська міська лікарня №3"" |
Код ЄДРПОУ: | 01990179 |
Місцезнаходження: | 84551, Україна , Донецька обл., місто Часів Яр, вул. ПИРОГОВА, 3 |
Контактна особа: |
Анжела Чибіс +380664388875,+380666747147 chibisa@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2018 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2018 15:13 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 одиниця
Шафа для документів без скла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84551, Україна, Донецька область, місто Часів Яр, вул. ПИРОГОВА, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
34 одиниця
Шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84551, Україна, Донецька область, місто Часів Яр, вул. ПИРОГОВА, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
12 одиниця
Стіл однотумбовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84551, Україна, Донецька область, місто Часів Яр, вул. ПИРОГОВА, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
7 одиниця
Шафа для документів зі склом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84551, Україна, Донецька область, місто Часів Яр, вул. ПИРОГОВА, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
7 одиниця
Шафа для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84551, Україна, Донецька область, місто Часів Яр, вул. ПИРОГОВА, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
55 одиниця
Тумба прикроватна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84551, Україна, Донецька область, місто Часів Яр, вул. ПИРОГОВА, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 одиниця
Тумба комбінована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84551, Україна, Донецька область, місто Часів Яр, вул. ПИРОГОВА, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 одиниця
Стіл двотумбовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84551, Україна, Донецька область, місто Часів Яр, вул. ПИРОГОВА, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
19 одиниця
Стіл двотумбовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84551, Україна, Донецька область, місто Часів Яр, вул. ПИРОГОВА, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 одиниця
Картотека
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84551, Україна, Донецька область, місто Часів Яр, вул. ПИРОГОВА, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 квітня 2018 22:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2018 22:07 |
ТД _МЕБЛІ 2018_зміни.doc | |
20 квітня 2018 22:07 |
Перелік змін до тендерної документації 20.04.2018_меблі.doc |
20 квітня 2018 22:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 квітня 2018 22:07 |
ТД _МЕБЛІ 2018_зміни.doc
|
|||
20 квітня 2018 22:07 |
Перелік змін до тендерної документації 20.04.2018_меблі.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Техдокументация
Дата подання: 13 квітня 2018 21:56
Дата відповіді: 14 квітня 2018 16:50
Добрый вечер. Загрузите необходимые документы , согласно законодательства (техдокументация на мебель-размеры, цвет, толщ. ДСП, проект договора,форма коммерческого предложения и т д ).
Відповідь: Доброго дня. Всі документи передбачені законодавством буде завантажено в терміни передбачені Законом.
До Додатку 4 тендерної документації
Дата подання: 18 квітня 2018 14:42
Дата відповіді: 19 квітня 2018 11:22
Доброго дня! У додатку №4 до тендерної документації Ви зазаначили, що продукція повинна бути сертифікована та відповідати ГОСТ 16854-91, 16855-91. Вимогам цих ГОСТів відповідає продукція "крісла з металу, дерева, тканини для глядачів", що зовсім немає ніякого відношення до предмету вашої закупівлі. Просимо внести зміни до документації та виправити помилку. Також просимо пояснити, що таке ОКП 562600? Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерним комітетом буде розлянуто вищезазначене питання та внесено зміни до тендерної документаціі
До умов тендерної документації
Дата подання: 19 квітня 2018 10:01
Дата відповіді: 19 квітня 2018 11:24
Доброго дня! Поясніть, будь-ласка, якою нормою
Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015р. Ви керувалися, встановивши в електронній закупівлі, де документи завантажуються і зберігаються в електронній системі закупівель Prozzoro вимогу, щодо надання реєстру документів та вимогу щодо нумерації сторінок? Зараз у нас електронні торги, а не паперові! У звязку з цим, просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вищезазначені вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вищезазначена норма не заборонена Законом України Про Публічні закупівлі. І жодним чином не впливає на подачу документів через систему електронних закупівель
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-13-001762-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Розком, Код ЄДРПОУ:32210799
Дата подання: 19 квітня 2018 10:35
соответствие сертификатам
Уважаемый Заказчик! В своей тендерной документации вы требуете, чтоб мебель соответствовала требованиям ОКП 562600. Хотим отметить, что "ОКП 562600 - Мебель театрально-зрелищных предприятий и учреждений культуры" соответствует общероссийскому классификатору. Просим привести тендерную документацию к требованиям Украинского законодательства.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 квітня 2018 11:20
Доброго дня. Вищезазначене питання буде розглянуто тендерним комітетом та відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2018-04-13-001762-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ"Перша меблева фабрика", Код ЄДРПОУ:38556483
Дата подання: 12 травня 2018 20:10
Скарга
ФОП Максименко не може бути визнаним переможцем у закупівлі Меблі «Код за ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі» , так як даним учасником не виконані вимоги зазначені у тендерній документації, а саме Тендерна пропозиція, не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 4, :
1. Не має документального підтвердження, що меблі будуть виготовленні у відповідності вимогам та стандартам ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ДСТУ ГОСТ 16371:2014, ІDT),
Не надано сканованою копії сертифікату відповідності державної системи сертифікації УкрСЕПРО
2. Не має документального підтвердження відповідності санітарно-епідеміологічним вимогам, не надано сканованою копією висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які є дійсними на дату подання тендерних пропозицій.
Замість сертифікату відповідності надана пояснювальна записка, а висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи, виданий на меблі корпусні та м’які торгової марки Максі-Мебель, згідно ДСТУ 4414:2005, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
1. Не має документального підтвердження, що меблі будуть виготовленні у відповідності вимогам та стандартам ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ДСТУ ГОСТ 16371:2014, ІDT),
Не надано сканованою копії сертифікату відповідності державної системи сертифікації УкрСЕПРО
2. Не має документального підтвердження відповідності санітарно-епідеміологічним вимогам, не надано сканованою копією висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які є дійсними на дату подання тендерних пропозицій.
Замість сертифікату відповідності надана пояснювальна записка, а висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи, виданий на меблі корпусні та м’які торгової марки Максі-Мебель, згідно ДСТУ 4414:2005, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2018 19:54
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, учасником торгів ФОП "МАКСИМЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ", зокрема на сторінках тендерної пропозиції 50-58 файлу
"Пакет документів передбачених Додатком 2 та інших документів надання яких, передбачено умовами цієї тендерної документації.PDF" було надано документи, що підтверджують відповідність запропонованого товару, підстав для відхилення поданої пропозиції не було виявлено, зокрема. щодо обовязкової сертифікації було надано вмотивований лист-пояснення із додаванням відповідних нормативних актів. Тому жодних підстав для відхилення етндерної пропозиції не було, до того ж подана пропозиція є найбільш економічно вигідною серед пропозицій, які не були відхилені.
"Пакет документів передбачених Додатком 2 та інших документів надання яких, передбачено умовами цієї тендерної документації.PDF" було надано документи, що підтверджують відповідність запропонованого товару, підстав для відхилення поданої пропозиції не було виявлено, зокрема. щодо обовязкової сертифікації було надано вмотивований лист-пояснення із додаванням відповідних нормативних актів. Тому жодних підстав для відхилення етндерної пропозиції не було, до того ж подана пропозиція є найбільш економічно вигідною серед пропозицій, які не були відхилені.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2018 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ТУНІК ЮРІЙ ІВАНОВИЧ" |
207 840,00
UAH з ПДВ
|
207 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МАКСИМЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
231 700,00
UAH з ПДВ
|
229 610,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ"Перша меблева фабрика" |
267 684,00
UAH з ПДВ
|
229 620,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” |
299 522,10
UAH з ПДВ
|
299 522,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ТУНІК ЮРІЙ ІВАНОВИЧ" #2313408532 |
Відхилено |
207 840,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2018 14:10
|
ФОП "МАКСИМЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" #2635210811 |
Переможець |
229 610,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2018 14:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 19:41
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2018 19:37
|
Специфiкацiя_59.pdf | укладений |
22 травня 2018 19:35
|
Дог.59.pdf | укладений |
22 травня 2018 19:35
|