Меблі
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2018-04-13-001762-a 5416459a433d4636b14a193a22710724
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КУ "Комунальний заклад охорони здоровя "Часовоярська міська лікарня №3""
Код ЄДРПОУ: 01990179
Місцезнаходження замовника: 84551, Україна, Донецька обл., місто Часів Яр, вул. ПИРОГОВА, 3
Контактна особа замовника: Анжела Чибіс
+380664388875,+380666747147
chibisa@i.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2018 00:00
Початок аукціону: 02 травня 2018 15:13
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 одиниця
Шафа для документів без скла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84551, Україна, Донецька область, місто Часів Яр, вул. ПИРОГОВА, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
34 одиниця
Шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84551, Україна, Донецька область, місто Часів Яр, вул. ПИРОГОВА, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
12 одиниця
Стіл однотумбовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84551, Україна, Донецька область, місто Часів Яр, вул. ПИРОГОВА, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
7 одиниця
Шафа для документів зі склом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84551, Україна, Донецька область, місто Часів Яр, вул. ПИРОГОВА, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
7 одиниця
Шафа для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84551, Україна, Донецька область, місто Часів Яр, вул. ПИРОГОВА, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
55 одиниця
Тумба прикроватна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84551, Україна, Донецька область, місто Часів Яр, вул. ПИРОГОВА, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 одиниця
Тумба комбінована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84551, Україна, Донецька область, місто Часів Яр, вул. ПИРОГОВА, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 одиниця
Стіл двотумбовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84551, Україна, Донецька область, місто Часів Яр, вул. ПИРОГОВА, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
19 одиниця
Стіл двотумбовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84551, Україна, Донецька область, місто Часів Яр, вул. ПИРОГОВА, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 одиниця
Картотека
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84551, Україна, Донецька область, місто Часів Яр, вул. ПИРОГОВА, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Техдокументация
Дата подання: 13 квітня 2018 21:56
Дата відповіді: 14 квітня 2018 16:50
Добрый вечер. Загрузите необходимые документы , согласно законодательства (техдокументация на мебель-размеры, цвет, толщ. ДСП, проект договора,форма коммерческого предложения и т д ).
Відповідь: Доброго дня. Всі документи передбачені законодавством буде завантажено в терміни передбачені Законом.
До Додатку 4 тендерної документації
Дата подання: 18 квітня 2018 14:42
Дата відповіді: 19 квітня 2018 11:22
Доброго дня! У додатку №4 до тендерної документації Ви зазаначили, що продукція повинна бути сертифікована та відповідати ГОСТ 16854-91, 16855-91. Вимогам цих ГОСТів відповідає продукція "крісла з металу, дерева, тканини для глядачів", що зовсім немає ніякого відношення до предмету вашої закупівлі. Просимо внести зміни до документації та виправити помилку. Також просимо пояснити, що таке ОКП 562600? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерним комітетом буде розлянуто вищезазначене питання та внесено зміни до тендерної документаціі
До умов тендерної документації
Дата подання: 19 квітня 2018 10:01
Дата відповіді: 19 квітня 2018 11:24
Доброго дня! Поясніть, будь-ласка, якою нормою Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015р. Ви керувалися, встановивши в електронній закупівлі, де документи завантажуються і зберігаються в електронній системі закупівель Prozzoro вимогу, щодо надання реєстру документів та вимогу щодо нумерації сторінок? Зараз у нас електронні торги, а не паперові! У звязку з цим, просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вищезазначені вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вищезазначена норма не заборонена Законом України Про Публічні закупівлі. І жодним чином не впливає на подачу документів через систему електронних закупівель
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-13-001762-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Розком, Код ЄДРПОУ:32210799
Дата подання: 19 квітня 2018 10:35
соответствие сертификатам
Уважаемый Заказчик! В своей тендерной документации вы требуете, чтоб мебель соответствовала требованиям ОКП 562600. Хотим отметить, что "ОКП 562600 - Мебель театрально-зрелищных предприятий и учреждений культуры" соответствует общероссийскому классификатору. Просим привести тендерную документацию к требованиям Украинского законодательства.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 квітня 2018 11:20
Доброго дня. Вищезазначене питання буде розглянуто тендерним комітетом та відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2018-04-13-001762-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ"Перша меблева фабрика", Код ЄДРПОУ:38556483
Дата подання: 12 травня 2018 20:10
Скарга
ФОП Максименко не може бути визнаним переможцем у закупівлі Меблі «Код за ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі» , так як даним учасником не виконані вимоги зазначені у тендерній документації, а саме Тендерна пропозиція, не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 4, :
1. Не має документального підтвердження, що меблі будуть виготовленні у відповідності вимогам та стандартам ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ДСТУ ГОСТ 16371:2014, ІDT),
Не надано сканованою копії сертифікату відповідності державної системи сертифікації УкрСЕПРО
2. Не має документального підтвердження відповідності санітарно-епідеміологічним вимогам, не надано сканованою копією висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які є дійсними на дату подання тендерних пропозицій.
Замість сертифікату відповідності надана пояснювальна записка, а висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи, виданий на меблі корпусні та м’які торгової марки Максі-Мебель, згідно ДСТУ 4414:2005, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2018 19:54
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, учасником торгів ФОП "МАКСИМЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ", зокрема на сторінках тендерної пропозиції 50-58 файлу
"Пакет документів передбачених Додатком 2 та інших документів надання яких, передбачено умовами цієї тендерної документації.PDF" було надано документи, що підтверджують відповідність запропонованого товару, підстав для відхилення поданої пропозиції не було виявлено, зокрема. щодо обовязкової сертифікації було надано вмотивований лист-пояснення із додаванням відповідних нормативних актів. Тому жодних підстав для відхилення етндерної пропозиції не було, до того ж подана пропозиція є найбільш економічно вигідною серед пропозицій, які не були відхилені.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2018 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТУНІК ЮРІЙ ІВАНОВИЧ" 207 840,00
UAH з ПДВ
207 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАКСИМЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 231 700,00
UAH з ПДВ
229 610,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"Перша меблева фабрика" 267 684,00
UAH з ПДВ
229 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” 299 522,10
UAH з ПДВ
299 522,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 квітня 2018 12:08
Цінова.PDF
29 квітня 2018 12:08
Специфікація.PDF
29 квітня 2018 12:08
Договір.PDF
29 квітня 2018 12:08
Специфікація.PDF
29 квітня 2018 12:08
Цінова.PDF
29 квітня 2018 12:08
Договір.PDF
29 квітня 2018 12:02
Цінова.PDF
29 квітня 2018 12:02
Специфікація1.PDF
29 квітня 2018 12:02
Договір.PDF
29 квітня 2018 12:00
Цінова.PDF
29 квітня 2018 12:00
Специфікація1.PDF
29 квітня 2018 12:00
Договір.PDF
29 квітня 2018 11:57
Специфікація1.PDF
29 квітня 2018 11:57
Цінова.PDF
29 квітня 2018 11:57
Договір.PDF
29 квітня 2018 11:16
cec2018 кромка.PDF
29 квітня 2018 11:16
сертификаты Кроношпан.pdf
29 квітня 2018 11:16
працівники 001.jpg.pdf
29 квітня 2018 11:16
мат.тех база 001.jpg.pdf
29 квітня 2018 11:16
Лист відгук.pdf
29 квітня 2018 11:16
Лист відгук (1).PDF
29 квітня 2018 11:16
Довідка податки.pdf
29 квітня 2018 11:16
Гарантійний лист.pdf
29 квітня 2018 11:16
Установчі документи.PDF
29 квітня 2018 11:16
Тендерна пропозиція0001.PDF
29 квітня 2018 11:16
Специфікація0001.PDF
29 квітня 2018 11:16
Договір.PDF

Публічні документи

28 квітня 2018 11:29
sign.p7s
28 квітня 2018 11:28
26_довідка щодо санкцій.pdf
28 квітня 2018 11:27
22_проект договору.pdf
28 квітня 2018 11:27
19_копія статуту.pdf
28 квітня 2018 11:27
16_сертиф ISO 9001, ISO 14001.pdf
28 квітня 2018 11:27
15_СЕС на матеріали.pdf
28 квітня 2018 11:27
10_листи-відгуки.pdf
28 квітня 2018 11:27
9_довідка виробника.pdf
28 квітня 2018 11:27
8_СЕС на меблі офісні.pdf
28 квітня 2018 11:27
7_довідки 17 ст. закону.pdf
28 квітня 2018 11:27
5_довідка працівники.pdf
28 квітня 2018 11:27
3_довідка МТБ.pdf
28 квітня 2018 11:27
2_тендерна пропозиція.pdf
28 квітня 2018 11:27
1_реєстр.pdf

Публічні документи

27 квітня 2018 15:12
sign.p7s
27 квітня 2018 15:11
Документи банку.zip
27 квітня 2018 15:11
Банківська гарантія.zip
27 квітня 2018 15:11
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТУНІК ЮРІЙ ІВАНОВИЧ"
#2313408532
Відхилено 207 840,00
UAH з ПДВ
11 травня 2018 14:10
ФОП "МАКСИМЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2635210811
Переможець 229 610,00
UAH з ПДВ
11 травня 2018 14:13

Документи

11 травня 2018 14:10
sign.p7s
11 травня 2018 14:09
Протокол_6.pdf
11 травня 2018 14:09
sign.p7s
11 травня 2018 14:08
Протокол_5.pdf

Документи

11 травня 2018 14:13
sign.p7s
11 травня 2018 14:11
Протокол_7.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2018 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАКСИМЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2635210811
229 610,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2018 14:13
sign.p7s
11 травня 2018 14:11
Протокол_7.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 травня 2018 19:37
Специфiкацiя_59.pdf укладений
22 травня 2018 19:35
Дог.59.pdf укладений
22 травня 2018 19:35
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2019 19:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 229 610,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку